جشنواره زمستانی 1402 وب‌رمز

انکرتکست چیست. اگر با سئو درگیر شده اید، حتما در مورد متن لنگر (انکرتکست) شنیده اید. این یکی از صدها اصطلاح مختلف مربوط به روند بهبود رتبه SERP در هر صفحه وب است. انکرتکست همچنین ممکن است یکی از بسیاری از قطعات سایت باشد که شما کاملاً آن را نمی‌بینید. در این مقاله به شما خواهیم گفت انکرتکست چیست و در ادامه با انواع و نحوه بهینه‌کردن آن آشنا خواهیم شد.

انکرتکست (Anchor Text) چیست؟

انکرتکست چیست

Anchor text متن قابل کلیکی است که دو صفحه وب را به هم پیوند می‌دهد. در حالت ایده آل، URL هدف به اطلاعات مرتبط در مورد موضوع مورد بحث در صفحه منبع ارجاع می‌دهد.

Anchor text به عنوان پیوند، متن پیوند یا برچسب پیوند نیز شناخته می‌شود. به زبان ساده، متن لنگر زمینه را هم برای کاربران و هم برای موتورهای جستجو فراهم می‌کند. برچسب پیوند نشان می‌دهد که اگر کاربر تصمیم بگیرد روی صفحه پیوند داده شده چیزی را که در جستجویش می‌باشد ببیند. از سوی دیگر، موتورهای جستجو از متن لنگر برای فهرست بندی و رتبه بندی صفحات وب استفاده می‌کنند.

اگر محتوای متنی یا تصویری ارجاع شده با موضوع مورد بحث مرتبط نباشد، این ممکن است برای بازدیدکنندگان وب سایت شما هزینه داشته باشد زیرا باعث تجربه بدی برای کاربر می‌شود. و وقتی نوبت به موتورهای جستجو و سئو می‌رسد، رتبه وب‌سایت شما پایین می‌آید زیرا محتوای پیوند شده ارزشی برای کاربر ایجاد نمی‌کند. جهت اطلاع از تفاوت سئو و گوگل ادوردز اینجا کلیک نمایید.

استفاده آگاهانه از متن لنگر می‌تواند اعتماد خوانندگان شما را به برند شما و همچنین محتوایی که در وب سایت خود به اشتراک می‌گذارید افزایش دهد. علاوه بر این، تلاش های سئوی شما را در بهینه سازی سایت با دادن تمام سیگنال های مناسب به خزنده های موتورهای جستجو افزایش می‌دهد.

چرا انکرتکست در سئو اهمیت بالایی دارد؟

چرا انکرتکست در سئو اهمیت بالایی دارد

اگرچه متن‌های انکر از ابتدای اینترنت و دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات همسان وجود داشته است، هنوز هم بسیاری از مدیران وب‌سایت‌ها بهترین شیوه‌ها را هنگام نوشتن آن‌ها دنبال نمی‌کنند. نوشتن متن لنگر بهینه برای پیوندهای داخلی و خارجی شما می‌تواند به چندین روش به سئو شما کمک کند.

  • متن لنگر بهینه شده در لینک های داخلی می‌تواند به موتورهای جستجو کمک کند تا ساختار سایت را درک کنند
  • لنگر متن در لینک های ورودی می‌تواند به شما کمک کند تا برای عبارات جستجوی خاص رتبه بالاتری داشته باشید.
  • متن لنگر خوب در پیوندهای خارجی به کاربران کمک می‌کند تا بفهمند آیا این پیوندی است که می‌خواهند روی آن کلیک کنند یا خیر.

انواع انکرتکست کدامند؟

1- انکرتکست تطابق دقیق exact match

انکرتکست تطابق دقیق exact match

اگر متن لنگر استفاده شده شامل کلمات کلیدی ( با استفاده از KPI ) دقیق صفحه ای باشد که به آن لینک می‌دهید، آن را به عنوان تست پیوند به لندینگ پیج دقیق تطبیق می‌دهند.

این نوع انکر تکست ضروری است، اما باید به تعداد لینک‌هایی که در کپی خود قرار می‌دهید توجه کنید، زیرا اگر از تعداد تعیین‌شده توسط Google بیشتر شود، ممکن است به عنوان هرزنامه جریمه شوید. جهت اطلاع از این که KPI چیست اینجا کلیک نمایید.

2- انکرتکست برند Branded

انکرتکست برند Branded

بر خلاف لنگرهای عمومی، لنگرهای مارک دار مربوط به وب سایتی هستند که به آن پیوند داده شده است، بنابراین برای تشخیص ساختمان عالی است. از خود نام، لنگرهای مارک دار شامل نام تجاری وب سایت می‌شوند.

مهم ترین مزیت در استفاده از لنگرهای مارک دار این است که اگر می‌خواهید از پرچم گذاری برای ارسال هرزنامه جلوگیری کنید، آنها یک شرط مطمئن هستند. اما مطمئن باشید که اصول استفاده از این نوع متن لنگر را می‌دانید زیرا گوگل می‌تواند شما را برای بهینه سازی بیش از حد پرچم گذاری کند.

اگر نام تجاری شما به شخصیت‌های عمومی‌مانند اینفلوئنسرها، روزنامه‌نگاران یا بازیگران وابسته است، ممکن است Google پیوندهایی با نام آن‌ها را نیز به‌عنوان یک لنگر برند در نظر بگیرد.

3- انکرتکست عمومی Generic

انکر تکست های عمومی‌نوعی بک لینک هستند که شامل کلماتی مانند «وب سایت»، «اطلاعات» یا عباراتی مانند «برای نمایش بیشتر کلیک کنید»، «این صفحه را ببینید» و «اینجا را کلیک کنید» را شامل می‌شود. لنگرهای عمومی‌معمولاً اطلاعاتی در مورد صفحه ای که به آن پیوند می‌دهید ارائه نمی‌دهند. این نوع لنگر همچنین کلیدواژه یا هیچ ارتباطی با موضوع ندارد.

Generic Anchor Words قدرتمند هستند زیرا شامل زبان عملی، فراخوانی ساده و جلب توجه به پیوند است.

نمونه های انکر تکست عمومی

  • اینجا کلیک کنید
  • این وبلاگ
  • ادامه مطلب
  • این را دانلود کنید
  • اینجا
  • درباره نویسنده
  • اطلاعات بیشتر

4- انکرتکست لخت یا Naked url

Naked Anchor Texts به سادگی آدرس‌هایی هستند که مستقیماً از نوار آدرس مرورگر در کپی جای‌گذاری می‌شوند. این نوع پیوند معمولاً در انتهای مقاله یافت می‌شود اگر شخصی به وب سایتی به عنوان منبع اشاره کند.

نمونه های انکر تکست برهنه

5- انکرتکست تصویر (Image Anchor Text)

همچنین مشخص است که اضافه کردن متن ALT به توضیحات تصویر ضروری است. شما باید متن ALT را برای تصاویر اضافه کنید تا Google چیزی برای خواندن به عنوان لنگر تصویر داشته باشد. برای مثال اگه روی تصویر زیر کلیک کنید، وارد صفحه مربوط به خدمات سئو و بهینه سازی سایت وب رمز می شوید.

خدمات سئو سایت

مشابه متن های لنگر مرتبط، از جمله پیوندهای لنگر تصویر در کپی شما می‌تواند به تنوع بخشیدن به نمایه متن لنگر شما کمک کند. همچنین برای SEO شما برای Google Images مفید است. بنابراین، نوشتن یک متن ALT توصیفی برای پیوند تصویر را فراموش نکنید.

6- انکرتکست طولانی یا لانگ تیل (Long-Tail Anchors)

لنگرهای دم بلند شبیه لنگرهای جزئی هستند. تنها تفاوت این است که آنها حاوی کلمات بیشتری هستند. با کلمات کلیدی طولانی، شما این شانس را دارید که کلمه کلیدی مورد نظر خود را همراه با سایر کلمات کلیدی مرتبط، عمومی‌یا مارک دار بگنجانید.

لنگرهای دم بلند می‌توانند شامل زیرعنوان یا سرفصل های پیوند باشند. اما، مواقعی وجود دارد که نویسندگان محتوا به یک جمله کامل لینک می‌دهند. اگرچه نوشتن لنگرهای دم بلند بسیار خسته کننده است، اما همچنان می‌تواند برای سئو مفید باشد.

مثال های انکر تکست دم بلند

7- انکرتکست های ترکیبی

Brand+Keyword Anchor Words حاوی کلمات کلیدی و در عین حال نام تجاری شرکت است. این یکی دیگر از انواع لنگر‌ها بوده و مبایست ان را به رسمیت بشناسید.

مثال‌های انکرتکست “کلیدواژه + نام تجاری”

8- انکر تکست LSI

lsi مخفف فهرست بندی معنایی (latent semantic indexing) نهفته است. متن لنگر LSI یک کلمه کلیدی مرتبط یا نزدیک است. اگر کلمه هدف شما “قیمت سئو سایت” است، ممکن است یک متن لنگر LSI “تعرفه سئو” یا “هزینه سئو” باشد. این یک روش طبیعی برای هدایت کاربر به محتوای شما است.

9- انکر تکست عبارات phrase

متن یا عبارات جزئی مطابقت با متن انکر تکست شامل یک کلمه کلیدی برای یک صفحه خاص اما بدون هیچ گونه محلی سازی است. این کلمات حاوی عباراتی هستند که کلمات کلیدی را پوشش می دهد و کلمات کلیدی را طولانی می کند. به عنوان مثال ‘تنظیم شمارش لینک خود” شما را به صفحه ای در شمارش لینک می رساند.

تاثیر انکرتکست در رتبه بندی سایت در گوگل

تاثیر انکرتکست در رتبه بندی سایت در گوگل

متن لنگر غنی از کلمات کلیدی مدتهاست که بهترین روش سئو بوده است. زیرا این روشی برای سیگنال دادن به موتورهای جستجو در مورد نوع صفحه ای است که پیوند شما به آن اشاره می‌کند. بسیاری معتقدند که این اطلاعات نقش مهمی‌‌در رتبه بندی صفحه در نتایج جستجو دارد.

Anchor text به کلمات یا عباراتی اشاره می‌کند که کاربر برای بازدید از URL که در یک قطعه کپی لینک شده است، روی آنها کلیک می‌کند. انکرتکست برای ارائه زمینه به کاربران در صفحه ای که می‌خواهند بازدید کنند مفید است، اما آیا در رتبه بندی جستجو تأثیری دارد؟

اعتقاد بر این است که متن لنگر یک عامل رتبه بندی است به این معنا که به موتورهای جستجو کمک می‌کند URL‌ها را با کلمات کلیدی یا عبارات کلیدی خاص مرتبط کنند. اهمیت متن لنگر به کاری که موتورهای جستجو می‌توانند با آن انجام دهند محدود نمی‌شود. همچنین برای ارائه یک تجربه کاربری خوب از طریق افزایش دسترسی به وب سایت ضروری است.

تکنیک‌های بهینه‌سازی روی صفحه که تجربه کاربر را بهبود می‌بخشند، با رتبه‌بندی جستجو همبستگی مثبت دارند، که دلیل دیگری برای مشاهده متن لنگر به عنوان یک فاکتور رتبه‌بندی برتر است.

یک قانون کلی خوب در مورد بهینه سازی وب سایت‌ها این است که سئو از تجربه کاربری پیروی می‌کند

هنگامی‌که یک وب سایت برای ارائه بهترین تجربه برای بازدیدکنندگان انسانی ساخته می‌شود، در نتیجه اغلب برای موتورهای جستجو بهینه می‌شود. این همیشه درست نیست، اما خواهید فهمید که برای متن لنگر صادق است.

با وجود بسیاری از گزینه های مختلف برای SEO، ممکن است به متن لنگر توجه نکنید. متن لنگر می‌تواند از نظر ارزش ناچیز به نظر برسد. به همین دلیل است که برخی از افراد فکر استفاده از آن را نمی‌کنند. ما می‌خواهیم توضیح دهیم که چرا این یک خطای مهم است.

متن لنگر کلمه کلیدی هدف برای سئو مفید است. شما فقط باید به نمودار فوق که توسط Ahrefs تالیف شده است، نگاه کنید تا آن را ببینید. این بدان معنا نیست که شما باید بارها و بارها از یک کلمه کلیدی یکسان برای متن لنگر خود استفاده کنید. Google می‌خواهد متن لنگر شما و محتوای شما طبیعی و متمرکز بر ارائه مزایایی برای کاربران باشد. برای بارهای پیوندهایی که همه از همان متن لنگر استفاده می‌کنند طبیعی نیست.

کاری که می‌خواهید انجام دهید استفاده از کلمات پرکننده و سایر ترفندهای برای تغییر این کلمات کلیدی است. مترادف نمونه خوبی از چنین ترفندی است. به لطف نمایه سازی معنایی نهفته، گوگل قادر است ارتباط متن لنگر را با یک موضوع تشخیص دهد حتی اگر از یک دقیق استفاده نکند.

پيشنهاد وب رمز: Call To Action یا CTA چیست

چگونه انکرتکست را برای سئو بهینه کنیم؟

چگونه انکرتکست را برای سئو بهینه کنیم

1- ساده و مشخص هستند.

لنگرها را کوتاه و توصیفی و ساده نگه دارید. این کار برای کاربران بهتر است و به طور مختصرتر توضیح می‌دهد که صفحه مقصد در مورد چیست. یک استثنا ممکن است این باشد که به مقاله ای با استفاده از عنوان به عنوان متن پیوند دهید.

2- مرتبط با لینک هدف هستند.

مرتبط با لینک هدف

وقتی صحبت از سئو در شیوه های پیوند دادن شما به میان می‌آید، مرتبط بودن در رتبه بندی گوگل و تبلیغات در گوگل در فهرست بالایی قرار دارد. این بدان معناست که متن لنگر شما باید کلمات و عباراتی باشد که دقیقاً با موضوع پیوند تعبیه شده شما مطابقت داشته باشد.

به عنوان مثال، شرکتی را اداره می‌کنید که خدماتی را به کارهای کوچک ارائه می‌دهد ارائه می‌دهد. اگر می‌توانید بازدیدکنندگان سایت شما را به پست وبلاگی که در مورد محتوای ایجاد شده شناسایی کرده‌اید، یک پیوند اضافه کنید که در صورت کلیک روی آن لینک به صفحه مربوطه ریدایرکت شوند.  جهت اطلاع از این که ریدایرکت چیست اینجا کلیک نمایید

در آن پیوند، باید یک کلمه یا عبارت را به عنوان متن لنگر مرتبط با وبلاگ خود انتخاب کنید. در غیر این صورت، گوگل آن لینک را پنالتی می‌کند و به احتمال زیاد سایت شما را جریمه می‌کند. جهت اطلاعات بیشتر در مورد 7 اشتباه در جستجوی کلمات کلیدی اینجا کلیک نمایید.

ردیابی نحوه استفاده از متن های لنگر در سایت شما تلاش می‌کند، اما این تنها راه برای آزمایش تأثیر آنها بر سئوی سایت شما در طول زمان است. برای شروع ردیابی انواع انکر تکست‌هایی که استفاده می‌کنید، توصیه می‌کنم از ابزار Anchor Text Categorizer Tool استفاده کنید. این ابزار از شما می‌خواهد جزئیات مختلفی را در مورد محتوای خود، از جمله URL، عنوان صفحه، نام تجاری و کلمات کلیدی وارد کنید.

پيشنهاد وب رمز: گیمیفیکیشن چیست

3- چگالی کلیدواژه‌های آنها کم است.

اطمینان حاصل کنید که متن لنگر شما از نظر متنی با جمله و همچنین صفحه مقصد مرتبط است. همچنین تعداد و چگالی آنها در صفحه مناسب می‌باشد. اگرچه زمینه آنها شبیه ارتباط و هدف است، اما به اندازه کافی منحصر به فرد است که بتوان آن را جداگانه ذکر کرد.

پتنت گوگل با عنوان “رتبه بندی بر اساس زمینه های مرجع” نشان می‌دهد که گوگل ممکن است متن اطراف را برای درک صفحه مقصد ارزیابی کند. با در نظر گرفتن این موضوع، هنگام درج متن لنگر، مطمئن شوید که متن اطراف سرنخ های متنی اضافی برای محتوای صفحه پیوند داده شده ارائه می‌دهد.

4- از نوع نامشخص (Generic) نیستند.

همچنین از عباراتی مانند «اینجا را کلیک کنید» یا «این صفحه» و… بپرهیزید و سعی نمایید متنهای مرتبط را جایگزین نمایید. یکی دیگر از بهترین روش های سئو متن لنگر این است که مطمئن شوید متن پیوند به طور طبیعی خوانده می‌شود. کلمه کلیدی باید درون جمله جریان داشته باشد و برای خواننده معنا پیدا کند. اگر به نظر می‌رسد نابجا است، آن را انجام ندهید. در اینجا یک مثال است که من اغلب می‌بینم:

طراحی سایت توسط وب‌رمز و سئوی سایت توسط آنها یک راه عالی برای به دست آوردن ترافیک بیشتر است. تصور کنید لینک به یک وب سایت شرکت SEO در وب رمز اشاره می‌کند. هدف، ارتباط و زمینه همگی خوب هستند. اما اگر به جای آن از کلمه “اینجا کلیک کنید” استفاده میشد، قطعا خوشایند نبود.

گوگل به طور مداوم اعلام کرده است که ابتدا تولید محتوا به خصوص تولید محتوا متنی یا تصویری باید برای کاربران و در مرحله بعد برای موتورهای جستجو ایجاد شود.

پيشنهاد وب رمز: cannibalization چیست

تفاوت انکرتکست در لینک سازی داخلی و بک لینک

تفاوت انکرتکست در لینک سازی داخلی و بک لینک

مورد اول: استفاده از انکر تکست های exact match

مهم تربن نکته ای که باید به آن توجه کنید، استراتژی لینک سازی شماست. در تحقیق انجام گرفته شده توسط ahrefs با بررسی 384,614 صفحه، بک لینک‌ها یکی از سه فاکتور برتر رتبه بندی در الگوریتم گوگل هستند. پیوندهای دامنه‌های با کیفیت بسیار بیشتر از پیوندهای وب‌سایت‌های با کیفیت پایین به ایجاد اعتبار و اعتبار کمک می‌کنند. در نتیجه، آنها به شما کمک می‌کنند در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) و سئو خارجی رتبه بالاتری کسب کنید.

با این حال، پیوندها فقط در امتداد سیگنال های قدرت منتقل نمی‌شوند. آنها همچنین اطلاعات حیاتی مانند هدف، زمینه و ارتباط را از یک صفحه وب به صفحه دیگر از طریق متن لنگر منتقل می‌کنند. این به موتورهای جستجو کمک می‌کند تا بفهمند یک صفحه درباره چیست و چگونه با صفحات دیگر در نمودار پیوند ارتباط دارد.

به عنوان مثال، یک صفحه وب در مورد لینک های بازاریابی محتوا به مقاله خود در مورد انواع مختلف بازاریابی محتوا با آن لنگر تصور کنید. آن لنگر متن ارتباط موضعی بین آن دو صفحه را برای موتورهای جستجو تقویت می‌کند.

مورد دوم: تنوع استفاده از انکرتکست

تنوع استفاده از انکرتکست

در بیشتر موارد، شما انکرتکست را برای بک لینک‌ها کنترل نمی‌کنید، بنابراین آنها تمایل دارند از زبان طبیعی تری استفاده کنند. با این حال، اگر به طور فعال پیوندهایی را در مقیاس ایجاد می‌کنید، در مورد نحوه و تعداد استفاده از لنگرها بسیار مراقب باشید تا از بالا بردن احتمال پنالتی Google جلوگیری کنید.

برای مثال برای صفحه ای با عنوان “نمونه کار سئو سایت” بهتر است از انکرتکست‌هایی مانند: نمونه کار سئو، نمونه کارهای سئو، نمونه کار بهینه سازی سایت و … استفاده کنید.

پیوندهای داخلی در سئو داخلی سایت مانند بک لینک‌ها رتبه صفحه را به وب سایت شما اضافه نمی‌کنند. با این حال، آنها به انتقال قدرت موجود در سایت شما کمک می‌کنند. همانطور که ممکن است حدس زده باشید، پیوندهای داخلی نیز از قدرت متن لنگر برای کمک به موتورهای جستجو برای درک ارتباط بین صفحات در وب سایت شما استفاده می‌کنند.

بهترین بخش پیوند داخلی این است که شما انکر تکست را کنترل می‌کنید. این بدان معناست که می‌توانید هر بار که به صفحات خاصی پیوند می‌دهید، کلمات را تغییر دهید تا ارتباط و زمینه را به حداکثر برسانید که روی نرخ تبدیل یا Conversion Rate سایت نیز تاثیرگذار است.

مورد سوم: میزان تاثیر آن در سئو سایت

متن لنگر مطابقت دقیق دقیقاً با کلمه کلیدی که صفحه خود را برای رتبه بندی بهینه کرده اید مطابقت دارد. در اینجا یک مثال است:

وب رمز می‌تواند به شما در ایجاد یک استراتژی سئو جامع کمک کند.

لنگرهای غنی از کلمات کلیدی مانند این فوق العاده قدرتمند هستند، اما در موقعیت های خاص نیز خطرناک هستند. این یکی از موضوعات بحث برانگیز در صنعت سئو به دلیل تفسیر نادرست است.

اولاً، گوگل بیان می‌کند که ما باید از لنگر پر کردن کلمات کلیدی خودداری کنیم. با این حال، آنها همچنین بیان می‌کنند که باید از لنگرهای کوتاه و توصیفی استفاده کنیم. این ممکن است متناقض به نظر برسد، اما من معتقدم منظور گوگل در راستای بهبود سئو تکنیکال این است که ما نباید کلمات کلیدی را به طور غیر طبیعی در متن پیوند قرار دهیم.

ثانیاً، Google متن لنگر بیش از حد بهینه شده را دستکاری می‌بیند، زیرا اغلب غیرطبیعی است و نشان می‌دهد که شما ممکن است پیوندها را ایجاد کرده باشید. در واقع، این همان چیزی است که به‌روزرسانی پنگوئن گوگل در سال 2012 به طور خاص به دنبال آن بود.

پيشنهاد وب رمز: تست A/B چیست

نتیجه گیری

انکر تکست‌ها مهم هستند. در حالی که آنها به تنهایی سئوی شما را کاهش نمی‌دهند، اما یک فاکتور رتبه بندی برای سئو هستند. علاوه بر این، آنها می‌توانند بر اعتماد خواننده تأثیر بگذارند.

گوگل متن‌های لنگر و بک لینک‌ها را در یک بند همیشه سفت داشته است، بنابراین ایده خوبی است که مطمئن شوید از بهترین رویکرد برای سئوی خود استفاده می‌کنید.

همچنین ایده خوبی است که یک استراتژی منحصر به فرد تغییر بک لینک را بر اساس نتایج تحقیقات خود پیاده سازی کنید. استفاده از ابزارهایی مانند Anchor Text Categorizer و Semrush تضمین می‌کند که هیچ تغییر مهمی‌ را در تلاش های انکر تکست SEO خود از دست ندهید.

این نکات یک استراتژی متن لنگر به اندازه کافی قوی ایجاد می‌کند تا سئوی شما را تقویت کند و تغییرات آتی را کنترل کند. جهت اطلاعات بیشتر میتوانید با متخصصین وب رمز تماس حاصل نمایید.

[faq]

سوالات متداول

Anchor text متن قابل کلیکی است که در محتوای آنلاین و تولید محتوا برای سایت مشاهده می‌کنید و شما را به صفحه جدیدی می‌برد. اغلب زیر آن خط کشیده یا آبی رنگ می‌شود.

  • تطابق دقیق: از همان کلمات کلیدی مورد نظر برای صفحه خود استفاده کنید.
  • تطابق جزئی: کلمه کلیدی را به همراه سایر کلمات کلیدی وارد کنید.
  • Branded Anchor Text:  پیوندی به نام برند اضافه کنید.
  • Naked Anchor Text:  از کل URL به عنوان پیوند استفاده می‌کند.
  • Generic Anchor Text:  عباراتی مانند «اینجا را کلیک کنید» یا «این صفحه».
  • شاخص معنایی پنهان: همچنین به عنوان LSI شناخته می‌شود، این کلمات کلیدی هستند که موتورهای جستجو پیش بینی می‌کنند که کاربران هنگام جستجوی یک کلمه یا عبارت خاص، آنها را جستجو کنند.

گوگل از متن لنگر برای تعیین مرتبط بودن و ارزشمند بودن یک لینک استفاده می‌کند. این مهم ترین عامل رتبه بندی نیست، اما بر سئو تاثیر می‌گذارد. علاوه بر این، خوانندگان از متن لنگر برای تعیین اینکه آیا روی یک پیوند کلیک می‌کنند یا خیر استفاده می‌کنند.

به گفته گوگل، متن لنگر شما باید توصیفی و مختصر باشد. باید زمینه ای را برای کاربر فراهم کند و به او کمک کند وقتی روی پیوند کلیک می‌کند بفهمد به کجا برده می‌شود. به طور خلاصه، متن لنگر شما باید به کاربران ایده خوبی از آنچه می‌توانند انتظار داشته باشند در صفحه پیوند داده شده پیدا کنند، بدهد.

برخی از بهترین روش‌ها برای سئوی متن لنگر عبارتند از: مرتبط با موضوع باشد، ساختار ثابتی داشته باشد، تنوع را در آنها بگنجانید، و انکر تکست خود را آزمایش و پیگیری کنید. در صورت امکان، از کلمات کلیدی استفاده کنید – اما زیاده روی نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخشی از آمار خدمات وب رمز

تعداد خدمت ارائه شده

150
پروژه سئو
420
پروژه طراحی سایت
69000
خدمات هاست
220000
ثبت دامنه

در وب‌رمز رضایت مشتریان اولویت ماست

کارفرمایان در مورد ما چه می‌گویند

خانم مهندس درفشی

خانم مهندس درفشی

مدیر سایت "آژانس ارتباطات دان"
آقای مهندس منظمی

آقای مهندس منظمی

مدیر "هلدینگ گام"
خانم مهندس اسدی

خانم مهندس اسدی

مدیر دیجیتال مارکتینگ "ایران ادونچر"
آقای مهندس طالب زاده

آقای مهندس طالب زاده

مدیر مجموعه مهاجرتی - تحصیلی "کانادا از ایران"

برخی برندها که افتخار خدمت به آنها را داشتیم

جایگاه برند معظم شما اینجاست..

webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers

تعدادآرا: 966 - میانگین: 4.8

رأی شما ثبت شد.