5 سرویس و نرم افزار برتر ایمیل برای ویندوز با استفاده از سرویس ایمیل، کاربران از جنبه اجتماعی اینترنت نیز استفاده می کنند. Facebook و Twitter سایت های جدیدی هستند که برای ارتباط افراد با یکدیگر استفاده می شوند. اما ایجاد ارتباط بدون داشتن ایمیل شخصی (mailbox) ممکن نیست. با این حال، مشکل اصلی وقتی به وجود می آید که بیش از یک اکانت ایمیل داشته باشید، زیرا متصل شدن به چندین هاستینگ ایمیل وقت زیادی می گیرد و اینجاست که نرم افزار مدیریت ایمیل به کمک شما می آید، با استفاده از سرویس دهندگان ایمیل تمام ایمیل اکانت های شما در یک جا قرار می گیرند و دسترسی به پست الکترونیک برایتان آسان می شود. در سیستم عامل ویندوز گزینه های زیر در دسترس شماست:

1. Mozilla Thunderbird این ایمیل کلاینت، قوی ترین نرم افزار ایمیل رایگان است و توسط موزیلا ایجاد شده است که سازنده فایرفاکس نیز هست. Thunderbird به صورت پیش فرض در سیستم عامل های لینوکس مثل اوبونتو و فدورا نیز موجود اس؛ لذا اگر روزی تصمیم گرفتید سیستم ویندوزی خود را در سطل اشغال انداخته و از سیستم عامل لینوکس یا مک در سیستم شخصی خود استفاده کنید؛ تاندربرد به کمکتان خواهد امد. فایرفاکس و تاندربرد هر دو رایگان هستند. Thunderbird پس از نصب شدن امکانات دیگری مانند تقویم، lightning extension و سایر ابزار مدیریت سرویس ایمیل همچون آدرس های ایمیل مخاطبان را در اختیار شما می گذارد. Thunderbird یک نسخه قابل انتقال هم دارد که با استفاده از آن می توانید از هرجا به ایمیل خود دسترسی داشته باشید.

2. Gmail جی میل از قدرتمندترین ایمیل هاست ها است که باعث معروفیت سرورهای گوگل به دلیل ثبات و اعتباری که دارد، شده است. غیر از هاست ایمیل آنلاین، گوگل میل نیز در گردآوری تمام ایمیل ها در یک جا، نقش مهمی دارد. انجام مکالمات طولانی شاید مهم ترین ویژگی باشد که توسط جی میل استفاده از آن آسان شده است. گوگل همچنین دارای سیستم های برچسب (tag, label) زیادی است که با استفاده از آن می توانید ایمیل های مهم و ضروری را مدیریت کنید. این برچسب ها همچنین به شما کمک می کنند تا بتوانید صندوق میل خود را دسته بندی کنید. گوگل دارای اسپم فیلتر نیز هست که در مقایسه با دیگر ایمیل ها بهتر است.

3. Postbox Postbox و Thunderbird با کدهای شبیه به هم ساخته شده اند. Postbox بیشتر در سیستم عامل های مکینتاش استفاده می شود. در postbox امکاناتی مانند lightening extension, JavaScript, Debugger و Dominspecter وجود دارد. با استفاده از postbox هم می توان ایمیل ساخت و همزمان با آن جستجو را انجام داد. سرویس دهنده ایمیل چندگانه برای هر تاجر یا کاربر اینترنت پرکار واجب است.

4. Microsoft Outlook این نرم افزار ایمیل از قدیمی ترین برنامه های کاربردی ایمیل است که از سال 1990 میلادی وجود داشته است و با اینکه از آن بیشتر در تجارت استفاده می شود اما برای استفاده های شخصی نیز گزینه خوبی است و با واسطه ای که دارد به راحتی می توان از آن استفاده کرد. به علاوه با به کار بردن ابزار جستجوی دسکتاپ مجتمع آن می توانید بدون بازکردن پنجره های اضافی یا کلیک کردن بر روی چندین منو با جستجویی سریع ایمیل موردنظر خود را باز کنید. در این سرویس همچنین می توانید از تقویم برای یادداشت مطالب مهم استفاده می کنید یا حتی می توانید از یادآور هم استفاده کنید. تنها عیب آن این است که قیمت آن حدودا 400 دلار می باشد.

5. Windows Live Mail این برنامه پست الکترونیکی است که توسط شرکت مایکروسافت تولید شده است. نرم افزار آن مجزاست و می توان آن را از روی سایت مایکروسافت به طور رایگان دانلود کرد. این برنامه شما را در جمع آوری انواع ایمیل ها، مخاطبین، رویدادهای علامت گذاری شده بر روی تقویم، بلاگ ها یا حتی منابع RSS کمک می کند. این میل همچنین بسیار ایمن است چرا که شرکت مایکروسافت برای حفاظت از شما در برابر انواع خطرهای آنلاین، اسپم فیلترهای قوی به کار برده است که در اینصورت هر ایمیل مشکوکی مستقیما وارد فولدر اسپم ها می شود. نتیجه گیری: ویندوز راحت ترین سیستم عامل برای کاربری آسان است. این 5 سرویس دهنده ایمیل به شما کمک می کنند تا تولید و کارایی را تقویت کنید. در سایت های مرتبط با هر یک برنامه های رایگانی وجود دارد که به مراتب از برنامه های فروشی بهتر عمل می کنند. تمام آنها را دانلود و نصب کنید و ببینید کدامیک برای شما بهتر است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخشی از آمار خدمات وب رمز

تعداد خدمت ارائه شده

150
پروژه سئو
420
پروژه طراحی سایت
69000
خدمات هاست
220000
ثبت دامنه

در وب‌رمز رضایت مشتریان اولویت ماست

کارفرمایان در مورد ما چه می‌گویند

خانم مهندس درفشی

خانم مهندس درفشی

مدیر سایت "آژانس ارتباطات دان"
آقای مهندس منظمی

آقای مهندس منظمی

مدیر "هلدینگ گام"
خانم مهندس اسدی

خانم مهندس اسدی

مدیر دیجیتال مارکتینگ "ایران ادونچر"
آقای مهندس طالب زاده

آقای مهندس طالب زاده

مدیر مجموعه مهاجرتی - تحصیلی "کانادا از ایران"

برخی برندها که افتخار خدمت به آنها را داشتیم

جایگاه برند معظم شما اینجاست..

webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers

تعدادآرا: 966 - میانگین: 4.8

رأی شما ثبت شد.