جشنواره زمستانی 1402 وب‌رمز

بدون شک وردپرس یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوا در دنیا برای طراحی وب سایت می‌باشد که رور به روز به شمار استفاده کنندگان آن افزوده می‌شود و کسب‌وکارهای زیادی در شروع فعالیت خود در فضای آنلاین از سیستم مدیریت محتوا وردپرس استفاده می‌کنند. اما پلاگین پرطرفدار وردپرس یکی از کاربردی‌ترین ابزارهای آن برای پیشرفت و مدیریت بهتر وب‌سایت‌تان هستند. در این مقاله شما را با بهترین افزونه های وردپرس در سال ۲۰۲۰ آشنا خواهیم کرد.

بهترین پلاگین های وردپرس در سال ۲۰۲۰ که وب‌سایت‌ها باید داشته باشند

همانطور که در بالا اشاره شد این لیست شامل بعضی از بهترین پلاگین‌های سئو سایت، پلاگین‌های امنیتی، پلاگین‌های بهینه‌سازی سرعت و پلاگین‌های رسانه اجتماعی می‌باشد. این پلاگین‌ها به شما کمک می‌کنند تا وب‌سایت خودتان را مقاوم، ایمن، سئوپسند و کامل کنید و تمام زیبایی‌هایی که برای یک وب‌سایت مدرن مورد نیازند را به کار برید.

اکنون این پلاگین‌ها را معرفی می‌کنیم:

۱.Everest Forms (رایگان)

بهترین افزونه های وردپرس - Everest Forms

یکی از مهم‌ترین صفحاتی که شما در وب‌سایتتان نیاز دارید صفحه تماس با ماست. مهم نیست که وب‌سایت شما چقدر کوچک یا بزرگ باشد و یا چه نوع وب‌سایتی باشد، شما قطعا به یک صفحه تماس با ما نیاز پیدا خواهید کرد که از آنجا مخاطبینتان بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند. هدف تماس هر چیزی می‌تواند باشد: به‌منظور دریافت بازخورد از کارتان، رساندن شما به معاملات کسب‌و‌کاری و یا ارائه پیشنهادات کلی، لذا داشتن یک صفحه کسب‌وکاری تماس با ما با یک طراحی خوش‌فرم برای شما یک باید به‌حساب می‌آید.

بهترین افزونه های وردپرس - Everest Forms

بنابراین به‌منظور ایجاد یک فرم تماس در اینجا پلاگین Everest Forms معرفی شده است. این پلاگین یک پلاگین فرمی تماس با ما در وردپرس می‌باشد که دارای رابط درگ اند دراپ است تا به شما امکان ساخت سریع فرم‌های تماس زیبا را به‌سادگی و به‌سرعت بدهد. این پلاگین دارای فیلدهایی عمومی با فیلدهایی پیشرفته‌تر می‌باشد که به‌سادگی امکان درگ اند دراپ  را به‌منظور ایجاد فرم‌ها می‌دهد.

بهترین افزونه های وردپرس

این پلاگین به شما امکان ایجاد فرم‌های نامحدود وردپرسی با چندین لایه طراحی را می‌دهد. این پلاگین دو لایه طراحی را در اختیارتان قرار می‌دهد: لایه پیش‌فرض و کلاسیک تا فرم را انتخاب کنید.

پیشنهاد وب رمز: آشنایی با شورت کدهای وردپرس و نحوه ی انجام آن

۲. Jetpack (رایگان پایه)

بهترین افزونه های وردپرس - Jetpack

یک پلاگین بسیار قدرتمند از تیمی قوی که پشت خود نرم‌افزار وردپرس می‌باشند (Automattic) جت‌پک برای هر وب‌سایت وردپرس یک پلاگین الزامی است. همانطور که از نامش معلوم است این پلاگین پکی از ویژگی‌های شگفت‌انگیز برای وب‌سایتتان ارائه می‌دهد تا شما را به پرواز دربیاورد و موفقییتان را به بار بیاورد.

Jetpack مراقب امنیت سایت، عملکرد وب‌سایت، افزایش بازدید سایت، بهینه‌سازی تصویر، ظاهر وب‌سایت و غیره می‌باشد.

بهترین افزونه های وردپرس

این پلاگین دارای یک توزیع قوی است که به‌صورت اتوماتیک محتوای منتشر شده شما را با خدمات سوم شخصی همچون موتورهای جستجو به اشتراک می‌گذارد و به شما در افزایش بازدید و ترافیکتان کمک می‌کند. به‌علاوه این پلاگین نقشه‌های سایت را به‌وجود می‌آورد تا موتورهای جستجو به سادگی بتوانند وب‌سایت شما را شاخص‌بندی کنند.

به‌علاوه این‌ها، این پلاگین با جلوگیری از حملات خشونت‌آمیز از امنیت وب‌سایت شما محافظت می‌کند و هر پنج دقیقه از نظر  خرابی روی سایتتان نظارت دارند و به‌سرعت درصورتیکه مشکلی پیش آمد شما را مطلع می‌کند.

۳. Akismet (رایگان پایه)

 

بهترین افزونه های وردپرس

Akismet یک پلاگین دیگر توسعه داده شده توسط افرادی است که پشت صحنه وردپرس قرار دارند ( مت و تیمش در Automattic). این پلاگین یکی از پلاگین‌های پیش‌فرض وردپرس است که هروقت نصب جدیدی از وردپرس می‌آید همراه با آن است. اساسا این پلاگین یک پلاگین ضد اسپم است که تمام نظرات را بررسی می‌کند و نظرات اسپ را فیلتر می‌کند.

این پلاگین یک تاریخچه برای هر نظر درست می‌کند تا شما بدانید کدام نظرها از سمت Akismet یا مدیر اسپم درنظر گرفته شده‌اند. مدیران همچنین می‌توانند تعداد نظرات تصویب شده را برای هر کاربر مشاهده کنند، در بدنه کامنت urlها را ببینند و لینک‌های مشکوک را پاک کنند.

این پلاگین برای سایت‌ها و بلاگ‌های شخصی رایگان است، اما شما باید برای سایت‌های تجاری در پلن‌های ماهانه‌اش عضو شوید. پلن‌های پرمیوم آن نیز به‌علاوه جلوگیری از اسپم‌ها امنیتی پیشرفته‌تر را برایتان به‌ارمغان می‌آورد.

۴. Yoast SEO (رایگان پایه)

بهترین افزونه های وردپرس

بدون شک موتور جستجو منبع اصلی ترافیک برای هر وب‌سایتی‌اند. تعداد کاربران اینترنتی که از موتورهای جستجو استفاده می‌کنند گزارش می‌شوند تا به‌صورت پایدار تعدادشان افزایش پیدا کند و همین باعث می‌شود بهینه‌سازی موتور جستجو بیشتر از همیشه مشخص شود. خوشبختانه یک پلاگین عالی همانند Yoast SEO برای کاربران وردپرس وجود دارد.

Yoast SEO یک پلاگین شگفت‌انگیز است که به‌منظور ایجاد محتوای بهتر و بهبود سئو و رنکینگ در نتایج جستجو شما را راهنمایی می‌کند. این پلاگین روی ایجاد محتوایی که به‌درد کاربر می‌خورد و درعین‌حال سئوپسند است تمرکز می‌کند. هدف آن کمک به کاربران، جلب اعتماد و حفظ رنکینگی است که به آن سئوی پایدار می‌گویند.

بهترین افزونه های وردپرس

اول از همه این پلاگین باعث می‌شود یک کلمه کلیدی مرکزی انتخاب کنید و از کلمه کلیدی در مقاله‌ای که می‌نویسید به درستی استفاده کنید. ویژگی‌های تحلیل صفحه چک می‌کند که آیا شما از کلمه کلیدی مرکزی‌تان همه جا در تگ‌های آلت تصویرتان، توصیف متا، عناوین و کل پستتان  استفاده کرده‌اید یا خیر. به‌علاوه این پلاگین به شما پیشنهاد می‌دهد که متون و تصاویر را به‌منظور کاربرد و مشاهده بهتر توسط موتورهای جستجو چگونه تنظیم کنید.

۵. User Registration (رایگان پایه)

بهترین افزونه های وردپرس

ثبت کاربر وردپرس یک ویژگی جامع دیگر است که قطعا نمی‌خواهید آن را از دست بدهید. ویژگی “رجیستر” یا همان ثبت در نصب پیش‌فرض وردپرس وجود دارد که می‌تواند از داشبورد WP با پیروی از مراحل زیر فعال شود.

بهترین افزونه های وردپرس

به WP admin panel > Settings > General بروید. همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است شما می‌توانید به‌سادگی گزینه ‘Anyone can register‘  را تیک بزنید تا ثبت‌نام ورد‌پرس یا ویژگی اعضا را فعال کنید. زمانیکه این ویژگی فعال شد کاربران اکنون می‌توانند گزینه ثبت‌نام را در پیج ورود وب‌سایت شما پیدا کنند ((برای مثال: yoursite.com/wp-login.php). اکنون کاربران می‌توانند با ورود با نام کاربری، ایمیل و یا هرچیزی در سایتتان ثبت‌نام شوند. با این حال این کار زیاد ایده‌آل نیست.

بهترین افزونه های وردپرس

اول از همه این کار کاربرپسند نیست که یک کاربر URL لاگین را برای دریافت گزینه ثبت‌نام پیدا کند. دوم اینکه به‌عنوان یک دارنده وب‌سایت شما نمی‌توانید اطلاعات بیشتری را جمع‌آوری کنید چراکه این پلاگین دارای یک فرم محدود دو فیلده است که به کاربران امکان تنها وارد کردن نام کاربری و ایمیل را می‌دهد.

۶. Google XML Sitemaps (رایگان)

بهترین افزونه های وردپرس

Google XML Sitemaps یک پلاگین مفید سئو برای وردپرس می‌باشد. این پلاگین به موتورهای جستجویی همچون گوگل، بینگ و یاهو کمک می‌کند تا سایتتان را با یک نقشه سایت خاص XML شاخص‌بندی کند.

بهترین افزونه های وردپرس

همانطور که شما پلاگین را فعال کردید به شما به‌صورت اتوماتیک کمک می‌کند که نقشه XML را برای سایتتان ایجاد کرده و شاخص‌بندی آن را ساده کنید. یک نقشه سایت باعث می‌شود بات‌های موتورهای جستجو ساختار کامل وب‌سایت شما را مشاهده کنند و نتایج بهتری را بازیابی کنند. این پلاگین تمام موتورهای جستجوی اصلی را هربار که شما چیزی در سایتتان منتشر کردید آگاه می‌کند.

۷. WooCommerce (رایگان پایه)

بهترین افزونه های وردپرس

WooCommerce درصورتیکه بخواهید هرچیزی را برای فروش به وب‌سایتتان اضافه کنید یکی از بهترین پلاگین وردپرس می‌باشد. اساسا درصورتیکه قصد ساخت سایت فروشگاه آنلاین داشته باشید، پلاگین ووکامرس به دردتان خواهد خورد. این پلاگین دارای ویژگی‌های زیادی است که به شما کمک می‌کند سئو فروشگاه اینترنتی‌تان را ارتقا دهید.

اگر صاحب یک وب‌سایت هستید معلوم است که شما باید دیر یا زود چیزی در وب‌سایتتان بفروشید. شما می‌توانید در فروشگاه آنلاین خود گزینه‌های زیادی را در اختیار مشتریانتان قرار دهید. گزینه‌های ارسال قابل توسعه‌ای هستند که در WooCommerce وجود دارند.

این گزینه‌ها شامل ارسال رایگان، ارسال محلی، تعرفه‌های یکسان و گزینه‌های دیگر می‌باشد. از محصولات فیزیکی گرفته تا بلیت‌های مناسبتی و مربوط به رویدادها، نرم‌افزار و پلن‌های خدماتی شما قادر خواهید بود که هرچیزی را همراه آن بفروشید.  همچنین این پلاگین دارای گزینه‌های پرداخت زیادی برای مشتریان شماست. آن‌ها می‌توانند با استفاده از چک، دریافت در محل، کارت اعتباری و یا حتی PayPal پول را پرداخت کنند. این یک ویژگی خیلی راحت برای یک پلاگین می‌باشد. همچنین این پلاگین توسط مشتریان نیز تحسین شده است. تنها این پلاگین را نصب و فعال کنید و ستاپ ویزارد آن را اجرا کنید. سپس امکانات بی‌نهاینی را که برای فروشگاه‌های آنلاینتان فعال می‌شود را مورد استفاده قرار دهید.

بهترین افزونه های وردپرس شما همچنین می‌توانید افزونه‌های زیادی را درصورت نیاز نصب کنید.

۸. Nivo Slider (رایگان پایه)

بهترین افزونه های وردپرس

برای بیشتر وب‌سایت‌ها به‌خصوص وب‌سایت‌های تجاری به نفع است که شما بیشتر از یک تصویر را به نمایش بگذارید. بعضی‌ها می‌خواهند نمونه‌های کاری، محصولات و دیگر چیزهایشان را به نمایش بگذارند.

بهترین افزونه های وردپرسکسانیکه به‌دنبال یک جایگزین برای فایل‌های ویدیویی می‌گردند می‌توانند از اسلایدشو استفاده کنند. لذا اسلایدرها یکی از عناصر موثر طراحی و اصلی این پلاگین می‌باشد که به شما کمک می‌کند نرخ تعامل سایت خود را بالا ببرید.

۹. W3 Total Cache (رایگان پایه)

بهترین افزونه های وردپرس

کشینگ وردپرس یکی از بهترین راه‌ها برای بهبود عملکرد وب‌سایت می‌باشد. ایده اصلی کشینگ ذخیره موقت داده‌های وب‌سایت در کش است تا دفعه بعدی که کاربر همان صفحه را باز کرد سریع‌تر لود شود. کش مکانی برای ذخیره موقت چیزی در محیط محاسبه می‌باشد. به‌منظور فعال کردن کشینگ در وردپرس می‌توانید از پلاگین‌های کشینگ یا از خرید هاست وردپرس استفاده کنید.

بهترین افزونه های وردپرس

W3 Total Cache ، پست‌ها و صفحات شما را به‌عنوان فایل‌های استاتیک HTML کش می‌کند. این باعث می‌شود زمان لود صفحه کم شود و کل عملکرد سایت بهینه شود. به‌علاوه سرعت افزایش یافته سایت روی سئو سایت شما نیز تاثیر می‌گذارد.

۱۰. VaultPress (رایگان پایه)

بهترین افزونه های وردپرس

VaultPress یک پلاگین امنیت‌گرای وردپرس است که به‌منظور ایجاد بک‌آپ بلادرنگ اتوماتیک برای وب‌سایت شماست. تم جت‌پکی‌ای که دارد به‌سادگی هر محتوا، پست، نظر و  فایل رسانه‌ای در وب‌سایت شما را به‌صورت یکپارچه سینک می‌کند و به‌علاوه شما را از شر حملات وبی در امان نگاه می‌دارد. VaultPress به شما امکان ایجاد بک‌آپ‌های بهینه منظم و بازیابی وب‌سایتتان در چند ثانیه با تنها یک کلیک را می‌دهد.

بهترین افزونه های وردپرس با چندین مشترک شما می‌توانید با یک داشبورد روی وب‌سایت‌ها نظارت کنید، آن‌ها را مدیریت کرده و بک‌آپ بگیرید.

۱۱. WP Smush (رایگان)

بهترین افزونه های وردپرس

تصاویر بهترین دارایی صفحه یا پست شما هستند که به‌سادگی توجه کاربر را جلب می‌کند. آپلود تصاویر به شما کمک می‌کند پیامتان را چندین برابر بهتر نسبت به متن بدست کاربر برسانید. آن‌ها صفحه‌تان را جذاب و سرگرم‌کننده می‌کنند.

بهترین افزونه های وردپرس

این پلاگین بسیار خوب است و به شما کمک می‌کند که سایتتان بیشتر به مذاق کاربران خوش بیاید، همچنین تصاویر فضای حافظه زیادی را به خود اختصاص می‌دهند و وب‌سایت شما را کند می‌کنند. شما نمی‌توانید سرعت کم سایت خود را انکار کنید و نمی‌توانید درصورت بروز فاجعه از پس هزینه‌هایش به همین سادگی بربیایید. کمی صبر کنید، خبر خوب این است که شما می‌توانید تصاویر را فشرده کنید.

۱۲. WP-Optimize (رایگان)

بهترین افزونه های وردپرس

WP-Optimize یک ابزار بسیار عالی برای پاک کردن دیتابیس وردپرس و بهینه‌سازی آن می‌باشد. این ابزار به‌صورت اتوماتیک داده‌های غیرضروری را از وردپرس بدون اینکه نیاز به کوئری‌های دستی باشد پاک می‌کند. این پلاگین همیشه دیتابیس شما را برای بهترین عملکرد بهینه‌سازی می‌کند. شاید داده‌های بی‌مصرفی در وب‌سایت شما وجود داشته باشد که سایتتان را کند می‌کنند و شاید شما از آن آگاه نباشید، با نصب این پلاگین خیلی از کارها را به‌صورت اتوماتیک انجام می‌دهید. این پلاگین تمام نظرات تصویب نشده و اسپم، پست‌ها، نظرات و بازتاب و پینک‌بک‌های بیخود را پاک می‌کند. این پلاگین دیتابیس شما را همیشه تمیز و بهینه نگاه می‌دارد.

۱۳. گوگل آنالتیکز برای وردپرس توسط MonsterInsights (رایگان)

بهترین افزونه های وردپرس

Google analytics برای استفاده رایگان از ابزارهای آماری به‌منظور آنالیز سئو سایت می‌باشد. شناخت مخاطبین و فراهم آوردن امکانات برای آن‌ها یک راه بسیار عالی برای بهبود ترافیک سایتتان می‌باشد. بنابراین یک انتخاب واضح برای استفاده از پلاگین گوگل آنالتیکس برای وب‌سایت وردپرس شماست و ابزار گوگل آنالتیکس MonsterInsight یکی از بهترین پلاگین‌ها برای به انجام رساندن این هدف می‌باشد. این پلاگین به شما امکان نظارت بر آمارهای متفاوت وب‌سایتتان را  به‌صورت بلادرنگ می‌دهد.

بهترین افزونه های وردپرسبه‌علاوه با استفاده از Universal tracking شما می‌توانید بازدیدهای کاربر را از پلت‌فرم و دستگاه‌های متفاوت مشاهده کنید و گزارش‌هایی از علایق و دموگرافی را بدست آورید و حتی منبع ورودی های سایت از جمله کمپین های گوگل ادز را مشاهده کنید.

۱۴. همه ویژگی‌ها در یک پلاگین org Rich Snippets (رایگان)

بهترین افزونه های وردپرس

شاید شما بخش‌های اطلاعات اضافه همانند ریت دادن ستاره‌ای، تصاویر، تعداد بازبینی‌ها و غیره را زیر بعضی از صفحات در نتایج جستجو مشاهده کرده باشید. آن‌ها اطلاعاتی اضافی درمورد پست/ صفحه ارائه می‌دهند که کاربران ممکن است تمایل به دانستنشان داشته باشند. چنین بخشها/خلاصه‌هایی از اطلاعات همانند ریت‌دهی را ریچ اسنیپت می‌نامند. ریچ اسنیپت‌ها بهترین راه برای زیبا کردن ظاهر صفحه/ پستتان در صفحات نتایج موتور جستجو می‌باشند. اسنیپت‌ها اطلاعاتی اساسی را به‌صورت خلاصه درمورد محصول/ صفحه ارائه می‌دهند و یا به عبارتی جاذبه‌های یک محصول را به نمایش می‌گذارند. به همین دلیل است که آن‌ها به شما در دریافت نرخ بیشتر کلیک در موتور جستجو کمک می‌کنند.

۱۵. BJ Lazy Load (رایگان)

بهترین افزونه های وردپرس

اگر در سایتتان از تصاویر زیادی استفاده کرده‌اید شاید لود آن ساعت‌ها طول بکشد. این برای کاربران آزاردهنده می‌باشد و نرخ پرش نیز زیاد می‌شود. با اینحال برای هر مساله‌ای یک راه حل وجود دارد، به‌خصوص در وردپرس. لیزی لودینگ نوعی عمل تکراری است که لود سایت شما را با تصاویر زیادی که در صفحه‌تان دارید سریع‌تر می‌کند.

برای افزودن تابع لیزی لودینک به سایت وردپرستان می‌توانید از پلاگینی همانند BJ Lazy Load استفاده کنید. این پلاگین تمام تصاویر پست، تامبنیل‌های پست، تصاویر گراواتار و آیفریم‌های محتوا را با یک جانگه‌دار عوض می‌کند و درصورتیکه خواستید وارد صفحه بروزر شوید محتوا را لود می‌کند. این پلاگین محتوا (تصاویر) را تنها زمانیکه کاربر صفحه را اسکرول می‌کند نشان می‌دهد. بنابراین سایت شما سریع‌تر لود می‌شود و پهنای باند هم ذخیره می‌شود.

۱۶. Wordfence Security (رایگان پایه)

بهترین افزونه های وردپرس

شما به‌عنوان یک دارنده سایت یکی از مهم‌ترین کارهایی که باید انجام دهید این است که ساییتان را از شر هکرها حفظ کنید. این چیزی است که نمی‌توانید هزینه مربوط به آن را انکار کنید. شاید هزاران بات مخرب در وب وجود داشته باشد که بخواهند هرموقع به وب‌سایت شما حمله کنند و کل کارتان را در یک چشم بهم‌زدن خراب کنند. به‌همین دلیل است که شما همیشه باید از اسپم‌ها جلوگیری کنید و وب‌سایتتان را ایمن نگه دارید.

بهترین افزونه های وردپرس

برای اینکه سایت وردپرس خود را ایمن نگه دارید چندین پلاگین امنیتی در وردپرس وجود دارد. بین آن‌ها Wordfence Security چیزی است که می‌توانید به آن اعتماد کنید. این پلاگین دارای حفاظت فایروال، اسکن بدافزارها، بلاکینگ، امنیت لاگین، نظارت زنده بر ترافیک و خیلی چیزهای دیگر می‌باشد. این پلاگین به شما امکان نظارت بلادرنگ روی تمام ترافیکتان را می‌دهد، از جمله روبات‌ها، انسان‌ها، ارورهای 404، لاگین‌ها، لاگ اوت‌ها و غیره که در اسکرین‌شات زیر نشان داده شده‌اند:

۱۷. Broken Link Checker (رایگان)

بهترین افزونه های وردپرس

شاید شما وب‌سایت خوبی داشته باشید که تعداد بازدیدکننده‌های آن خیلی زیاد باشد و درحال انجام یک کسب‌وکار هم باشید. اما آیا تابحال به این فکر کرده‌اید کاربران درصورتیکه با یک صفحه خراب مواجه شدند باید چه کنند؟ شاید بتوانید حدس بزنید، اینگونه است که شما مشتری‌های بالقوه خود را از دست می‌دهید و تاثیر بدی از سایتتان به‌جای می‌گذارید. این خیلی ویرانگر است، شما از لینک‌های خراب بدتان می‌آید. اما خبر خوب این است، یک پلاگین کارآمد برای تمام لینک‌های خراب روی وب‌سایتتان نظارت دارد. تنها پلاگین رایگان Broken Link Checker را نصب کنید و کمی چرت بزنید چرا که خودش کارها را به‌صورت اتومات برایتان انجام می‌دهد. این پلاگین تمام پست‌ها، نظرات و دیگر محتواها را از نظر لینک خراب چک می‌کند و اگر چیزی پیدا کرد شما را به‌سرعت آگاه می‌کند. به‌علاوه این پلاگین تصاویر از دست رفته را نیز گزارش می‌دهد تا شما به‌سرعت بتوانید آن‌ها را درست کنید.

به‌علاوه این پلاگین گزینه‌هایی دارد تا از فالو کردن لینک‌های خراب توسط موتور جستجو نمایش متفاوت لینک‌های خراب و غیره جلوگیری به‌عمل آورد. شما می‌توانید یا از طریق ایمیل یا داشبورد WP آگاه شوید.

۱۸. Redirection (رایگان)

بهترین افزونه های وردپرس

وقت‌هایی هست که شما باید لینک یکتای پست یا صفحات خودتان را عوض کنید اما یادتان می‌رود که آن‌ها را ریدایرکت کنید. اینجاست که کاربران به صفحه‌ای که قابل دسترس نیست هدایت می‌شوند که متعلق به همان URL قبلی می‌باشد و دیگر وجود ندارد. این یک راه دیگر برای ناراحت کردن بازدیدکنندگانتان می‌باشد.

در چنین مواردی Redirection بهترین پلاگین می‌باشد. این پلاگین به شما کمک می‌کند تمام 301 ریدایرکشن‌های خود را مدیریت کنید و بتوانید ارورهای 404 را دنبال کنید. این پلاگین به‌صورت اتوماتیک 301 Redirection را زمانیکه URL پست تغییر می‌کند اضافه می‌کند، درحالیکه شما می‌توانید ریدایرکشن‌های 301، 302، و 307 را نیز برای پستتان به‌صورت دستی اضافه کنید. شما می‌توانید تمام URL ها را ریدایرکت کنید و کل لاگ‌های URLهای ریدایرکت شده را داشته باشید.

Redirection بسیار پرکاربرد است آن‌هم زمانیکه شما صفحات یک وب‌سایت قدیمی را انتقال می‌دهید و یا دایرکتوری نصب WP را تغییر می‌دهید.

۱۹. MailChimp برای وردپرس (رایگان پایه)

بهترین افزونه های وردپرس

MailChimp یکی از مشهورترین خدمات بازاریابی ایمیلی برای مدیریت مشترکین ارسال ایمیل و پیگیری نتایج انبوه می‌باشد. شکی نیست که این یک ابزار عالی بازاریابی برای وب کاران و دارندگان کسب‌وکار می‌باشد. برای اینکه MailChimp را با وردپرس ادغام کرد به‌راحتی می‌توان از پلاگین MailChimp استفاده کرد. این یک پلاگین رایگان است که به شما امکان افزودن فرم‌های جذاب اشتراک در بلاگ WP تان را می‌دهد. اگر بخواهید از این پلاگین برای اهداف تجاری‌ خود استفاده کنید می‌توانید نسخه پرمیوم را استفاده کنید. این پلاگین به شما امکان ایجاد فرم‌های انتخابی را می‌دهد تا مشترکین بیشتری را به لیست ایمیل خودتان اضافه کنید. به‌علاوه شما می‌توانید به‌سادگی این پلاگین را با هر فرم دیگری در سایتتان همانند فرم تماس با ما، نظرات و فرم‌های بررسی ادغام کنید. این پلاگین از تمام پلاگین‌های اصلی فرم همانند Contact Form 7، WooCommerce و غیره پشتیبانی می‌کند.

۲۰. Social Icons (رایگان)

بهترین افزونه های وردپرس

بدون شک رسانه‌اجتماعی مشهورترین پلت‌فرم در سال‌های اخیر می‌باشد. تعداد کاربران رسانه‌های‌اجتماعی نیز درحال افزایش است، بیشتر افراد اخبار و دیگر اطلاعات را از طریق رسانه‌های‌اجتماعی دریافت می‌کنند. لذا بازاریابی رسانه‌اجتماعی یک بخش حیاتی از تولید محتوا و بازاریابی محتوا در این روزهاست. به‌منظور تقویت بازاریابی رسانه‌اجتماعی‌تان می‌توانید از پلاگین رسانه‌اجتماعی همانند Social Icons استفاده کنید.

Social Icons یک پلاگین رایگان وردپرس است که راهی آسان برای نمایش آیکون‌های اجتماعی در وب‌سایتتان را می‌دهد. شما می‌توانید آیکون‌های رسانه‌اجتماعی را به پست‌هایتان با ابزارها و یا کدهای کوتاه اضافه کنید. این پلاگین از بیش از 100 پلت‌فرم رسانه‌اجتماعی پشتیبانی می‌کند. استفاده از آن آسان و ساده می‌باشد. شما می‌توانید فورا پلاگین را نصب کرده و آیکون‌های رسانه‌اجتماعی را در طرح‌هایی زیبا اضافه کنید.

منبع : themegrill.com

12 پاسخ به “بهترین افزونه های وردپرس در سال ۲۰۲۰”

  1. سجاد غلام پور گفت:

    سلام
    واقعا مطالب شما مفید و کاربردی بودن، ممنون از شما

  2. مبینا گفت:

    مچکر دوست عزیز

  3. کیوان گفت:

    برای دسته بندی عکس ها مانند سایت واا ایکس از چه افزونه ای باید استفاده کنیم؟

    • مریم عابدی گفت:

      باسلام
      می توانید از افزونه های زیر استفاده نمایید.
      4 تا افزونه گالری وردپرس عبارتند از
      -افزونه گالری تصاویر وردپرس Envira Gallery
      -افزونه گالری تصاویر وردپرس Modula
      -افزونه گالری تصاویر وردپرس FooGallery
      -افزونه گالری تصاویر وردپرس NextGEN Gallery
      و همچنین افزودن تصویر به دسته‌بندی وردپرس با افزونه Taxonomy Images

  4. علی رضایی گفت:

    عرض ادب و خسته نباشید
    مقاله خیلی مفیدی بود مرسی
    من تو این سایت هم رفتم بقیه پلاگین هارو با توضیحاتش گذاشته بود
    شاید به درد کسی بخوره
    https://k1z.ir/%d9%be%d9%84%d8%a7%da%af%db%8c%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%88%d8%b1%d8%af%d9%be%d8%b1%d8%b3/

  5. میلاد گفت:

    خیلی خوب و کامل بود. ممنون از سایت خوبتون

  6. مریم موسوی گفت:

    این پلاگین هایی که معرفی کردید، با دکان پرو که از وبسایت دکان فارسی (dokan-pro.ir) خریداری کردم، سازگاری داره؟
    من خیلی پلاگین ها رو با افزونه دکان تست کردم ولی به باگ خوردم. نمیدونم مربوط به جایی هست که خریداری کردم یا مربوط به خود افزونه هست.
    امکان دار ه از هاستینگم باشه؟

    • مینو تیموری گفت:

      دوست عزیز در بیشتر موارد اگر کاراییشون مثل هم باشه به مشکل میخوره
      باید تست کنید تا متوجه بشید.
      در مواردی هم پیش میاد که مشکل از سمت هاستینگ هست.

  7. sms گفت:

    ممنون از وب رمز عزیز

  8. علی گفت:

    سلام وقتتون بخیر …. من یه سایت خبری دارم
    بنظرتون برای بهینه سازی و سئو تصاویر از بین این سه افزونه کدوم رو پیشنهاد میدید؟
    wp smush
    seo image optimizer pro
    ShortPixel
    ممنونم

    • مینو تیموری گفت:

      دوست عزیز wp smush پلاگین خوبی برای کاهش حجم تصاویر سایت است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخشی از آمار خدمات وب رمز

تعداد خدمت ارائه شده

150
پروژه سئو
420
پروژه طراحی سایت
69000
خدمات هاست
220000
ثبت دامنه

در وب‌رمز رضایت مشتریان اولویت ماست

کارفرمایان در مورد ما چه می‌گویند

خانم مهندس درفشی

خانم مهندس درفشی

مدیر سایت "آژانس ارتباطات دان"
آقای مهندس منظمی

آقای مهندس منظمی

مدیر "هلدینگ گام"
خانم مهندس اسدی

خانم مهندس اسدی

مدیر دیجیتال مارکتینگ "ایران ادونچر"
آقای مهندس طالب زاده

آقای مهندس طالب زاده

مدیر مجموعه مهاجرتی - تحصیلی "کانادا از ایران"

برخی برندها که افتخار خدمت به آنها را داشتیم

جایگاه برند معظم شما اینجاست..

webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers

تعدادآرا: 888 - میانگین: 5

رأی شما ثبت شد.