دامنه top چیست. با نام دامنه .top سفارشی شده به مخاطبان خود نشان دهید که محصولات شما بهترین هستند. شما در صدر هستید و بسیار فراتر از رقبا هستید. این TLD در بین همه انواع پسوند دامنه متمایز است و به بازدیدکنندگان وب سایت شما می‌گوید که کسب و کار شما نیز همینطور است. امکانات .top بی پایان است.

آنچه غیرقابل انکار است این است که این TLD کوتاه و به یاد ماندنی با بسیاری از تداعی های مثبت همراه است. در این مقاله به شما خواهیم گفت دامنه top چیست و در ادامه با نکات مهم قبل از ثبت آن آشنا خواهیم شد.

دامنه top. چیست؟

تقریباً در هر صنعتی، این نام‌های برتر هستند که بیشتر به یاد می‌آیند و از آنها صحبت می‌شود. بنابراین به عنوان یک برند شرکتی، نام دامنه نه تنها بهتر است کوتاه، به خاطر سپردن آسان باشد، بلکه جذاب و استثنایی باشد. معنای خوشبینانه .top به مردم می‌گوید و به شما یادآوری می‌کند که اعتماد به نفس داشته باشید، مثبت باشید، همیشه به دنبال بهترین‌ها باشید و به اوج برسید.

10 میلیارد نتیجه جستجوی با پسوند .top در گوگل وجود دارد. و در حال حاضر، .top بیشترین خرید gTLD جدید در جهان را داراست، در مجموع 2.8 میلیون ثبت نام، با مشتریانی از بیش از 240 کشور و منطقه. روزانه به طور متوسط 10 هزار دامنه .top ثبت می‌شود. Top یک کلمه انگلیسی ساده است، بنابراین تقریباً همه بدون توجه به زبانی که صحبت می‌کنند، آن را بدون مشکل می‌فهمند.

مشتریان .top فقط مشتریان دارای برند و مارک های بزرگ نیستند، به عنوان مثال، آمازون، اپل، بایدو، شانل، گوگل، لگو، یاهو و غیره، اگثر کسب و کارها امروزه برندهای خود را در .top ثبت کرده اند.

جهت اطلاع از قیمت دامنه با متخصصین وب رمز تماس حاصل نمایید.

پس از ثبت دامنه، یک وب سایت می‌تواند از طریق یک سازنده مبتنی بر مرورگر، یک سیستم مدیریت محتوای نصب شده مانند وردپرس یا دروپال ساخته شود یا به صورت حرفه ای توسط یک طراح/توسعه دهنده وب انجام شود. علاوه بر این، توصیه می‌شود وب سایت خود را با خرید گواهینامه SSL ایمن کنید و سرعت وب سایت خود را با استفاده از Secure Web Accelerator افزایش دهید.

ما در این قسمت به ssl اشاره کردیم اما اگر راجع به آن اطلاعات ندارید و نمی‌دانید ssl چیست، پیشنهاد میکنیم برای درک بهتر ادامه مطلب، مقاله هایی حول آن مطالعه فرمایید.

تاریخچه دامنه top

تاریخچه دامنه top

در 20 ژوئن 2011، ICANN رسما اعلام کرد که برنامه برای gTLD های جدید قرار است در سال 2012 باز شود. سپس در 18 نوامبر 2014، اعلام شد که پسوند دامنه های .top می‌توانند به صورت آزاد ثبت شوند. حجم ثبت نام در روز اول از 10000 فراتر رفت.

در 24 آوریل 2015، .top با اداره ملی دولت چین MIIT  (وزارت صنعت و فناوری اطلاعات) ثبت شد. پس از آن در سپتامبر 2015، دامنه های .top در عرض یک هفته 250000 ثبت جدید به دست آورد که باعث افزایش حجم ثبت آن به 530000 شد.

ما در این قسمت به دامنه اشاره کردیم اما اگر راجع به آن اطلاعات ندارید و نمی‌دانید دامنه چیست، پیشنهاد میکنیم برای درک بهتر ادامه مطلب، مقاله هایی حول آن مطالعه فرمایید.

چرا از دامنه top استفاده کنیم؟

دامنه .top برای ثبت نام دامنه توسط افراد مختلف، مشاغل غیر انتفاعی یا خصوصی و… (نظیر خرید دامنه ir) باز است. top یک دامنه عمومی‌است. البته “top” به بالاترین سطح اشاره دارد: بهترین فروش، بهترین خدمات، بهترین محصولات، و غیره.

بنابراین با ثبت دامنه .top یک سیگنال قوی برای کاربران اینترنت با نام دامنه .top ارسال کنید. سایت خود را به عنوان یک پیشرو در زمینه خود قرار دهید.

نام دامنه .top اصیل و تاثیرگذار است. همچنین مزایای بیشتری نسبت به پسوندهای دامنه مانند .com یا .net ارائه می‌دهد که معمولاً مملو از نام های دامنه بسیاری هستند که قبلاً ثبت شده اند. با انتخاب .top، می‌توانید نام دامنه ای را پیدا کنید که به بهترین وجه برای شما مناسب است. با نام دامنه .top، یک URL کوتاه و تاثیرگذار خواهید داشت که جذاب است.

همچنین هر کسی می‌تواند یک دامنه .top را بدون هیچ شرایط یا محدودیت خاصی ثبت کند. فقط چند کلیک برای تهیه نام دامنه .top خود برای وب سایت شما کافی است.

پيشنهاد وب رمز: DNS چیست

5 نکته مهم قبل از ثبت دامنه top

5 نکته مهم قبل از ثبت دامنه top

۱- آیا دامنه top محبوب است؟ درصد محبوبیتش چقدر است؟

در نگاه اول، دامنه .TOP به کاربران اینترنت می‌گوید که شما یک مقصد برتر در اینترنت هستید. .TOP دومین gTLD جدید ثبت شده تا کنون است و با اشتیاق توسط شرکت های کوچک و بزرگی که خود را به عنوان یک برند برتر در صنعت خود معرفی می‌کنند از جمله آمازون، اپل، شنل، گوگل، لگو، یاهو و غیره، که همگی خود را دارند، پذیرفته شده است.

برندهای ثبت شده در TOP.  یا به اصطلاح “بالا” به راحتی تشخیص داده می‌شود، و آن را به انتخاب طبیعی برای حضور آنلاین کسب و کارها تبدیل می‌کند که برای بهترین‌ها تلاش می‌کنند و تا رسیدن به اوج متوقف نمی‌شوند! دامنه .TOP همه کاره و جلب توجه است و به برند شخصی و حرفه ای شما رونق جدی می‌بخشد.

همچنین پیشنهاد میکنیم برای درک بهتر تاثیر پسوند دامنه بر سئو وب سایت، مقاله هایی حول آن مطالعه فرمایید.

۲- امنیت دامنه top چقدر است؟

امنیت دامنه top

برای افزایش حریم خصوصی، یک سرویس حریم خصوصی دامنه، داده های دامنه شخصی شما را از پایگاه داده Whois در دسترس عموم پنهان می‌کند.

این امر دربافت ایمیل های اسپم را کاهش می‌دهد و از شما در برابر سرقت هویت محافظت می‌کند. بهترین از همه این است که با هر دامنه Namecheap واجد شرایطی که ثبت می‌کنید، برای مادام العمر رایگان است.

پيشنهاد وب رمز: پارک دامنه چیست

۳- کاربردهای آن

نام دامنه .top ممکن است برای استراتژی بازاریابی شما مناسب باشد. این TLD به شما یک نام دامنه کوتاه، به یاد ماندنی و با نام تجاری می‌دهد.

معنی کلمه فخح در سطح جهانی مترادفی برای “بهترین”، “بالاترین”، “پیشرو”، در رتبه / کیفیت / موقعیت، “بهترین و پیشرفته ترین” شناخته شده است.  این پسوند ‌علاوه بر املای آسان آن، آن را به یکی از پرکاربردترین عبارات در چاپ / رادیو / تلویزیون / وب تبدیل می‌کند که هنگام اشاره به ارزش‌گذاری چیزی به میان می‌آید.

در مقابل دامنه های پریمیوم یا  TLDs های دیگر نظیر دامنه COM، دامنه ir، دامنه net و .org ، دامنه GOV، دامنه shop، دامنه IO و… این پسوند با 3 حرف عمومی‌یک کلمه کامل است، به معتای بهترین.

ما در این قسمت به دامنه پرمیوم اشاره کردیم اما اگر راجع به آن اطلاعات ندارید و نمی‌دانید دامنه پرمیوم چیست، پیشنهاد میکنیم برای درک بهتر ادامه مطلب، مقاله هایی حول آن مطالعه فرمایید.

۴- قوانین ثبت دامنه top کدامند؟

نام های دامنه .top برای 1-10 سال در دسترس هستند. کاراکترها و طول کاراکترهای معتبر برای نام دامنه .top به شرح زیر است:

  • نام دامنه .top باید حداقل 1 و حداکثر 63 کاراکتر داشته باشد.
  • با یک حرف یا عدد شروع می‌شود و با یک حرف یا عدد خاتمه می‌یابد.
  • از مجموعه کاراکترهای انگلیسی استفاده کنید و ممکن است شامل حروف (یعنی a-z، A-Z)، اعداد (یعنی 0-9) و خط تیره (-) یا ترکیبی از آنها باشد.
  • نه با خط تیره شروع کنید و نه با خط تیره پایان دهید.
  • حاوی خط تیره در موقعیت های سوم و چهارم نباشد (به عنوان مثال www.ab- -cd.top) و
  • شامل فاصله نباشد (به عنوان مثال www.ab cd.top)

پيشنهاد وب رمز: ساب دامین چیست

۵- خرید، انتقال و تمدید دامنه top

خرید، انتقال و تمدید دامنه top

جهت ثبت دامنه با پسوند .top، هیچ شرطی وجود ندارد و همه افراد و مشاغل میتوانند این پسوند را برای دامنه خود به مدت 1 تا نهایتا 10 سال ثبت کنند. برای خرید نام دامنه .top خود، ابتدا باید در دسترس بودن عبارت منحصر به فرد (بدون فاصله یا با خط فاصله) را جستجو کنید.

اگر نام دامنه در دسترس باشد، می‌توانید آن را به سبد خرید اضافه کنید تا حداکثر تا 10 سال ثبت شود. اگر دامنه در دسترس نیست، یا عبارت خود را تغییر دهید، یا در مورد خرید نام مستقیماً از طریق وب رمز پرس و جو کنید.

نام دامنه شما به سادگی قابل تمدید است! ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید، روی «اکنون تمدید» کلیک کنید. نام دامنه .top خود را که باید تمدید شود انتخاب کنید، مدت تمدید خود را انتخاب کنید و در نهایت آن را پرداخت کنید.

فرآیند انتقال نام دامنه ارزان .top شما می‌تواند به سرعت و به راحتی انجام شود. بیایید آن را با کلیک روی «اکنون انتقال» در زیر شروع کنیم، و کارشناسان وب رمز شما را برای این فرآیند راهنمایی خواهند کرد.

فرآیند انتقال هر دامنه .top شامل یک سال تمدید اضافی است، بنابراین نمی‌توانید زمان را از دست بدهید و فقط می‌توانید در هزینه خود صرفه جویی کنید و به بزرگترین مجموعه پسوندها در تجارت و بهترین دامنه دسترسی پیدا کنید.

پيشنهاد وب رمز: tld چیست

نتیجه گیری

کاربران اینترنتی امیدوارند در حین جستجوی آنلاین، آدرس‌های وب‌سایت را با نام دامنه .top ببینند. مهم نیست که شما یک صاحب کسب و کار کوچک، یک مهندس، یک طراح، یا فقط کسی هستید که دوست دارد آزادانه در اینترنت گشت و گذار کند، یک نام دامنه .top برای شما مناسب است. شما می‌توانید در نتایج جستجوی محلی بالاتر قرار بگیرید.

با دامنه .top، ارتباط خود را با فرهنگ نسل جدید توسعه دهید. نام دامنه .top به وب سایت شما کمک می‌کند تا در دریایی از محتوای آنلاین برجسته شود زیرا حرفه ای، کوتاه و به یاد ماندنی است. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با متخصصین و کارشناسان وب رمز تماس حاصل نمایید.

سوالات متداول

.top یک دامنه سطح بالای عمومی‌(TLD) است. این دامنه برای مشاغلی که می‌خواهند خود را به عنوان یک انتخاب برتر معرفی کنند یا کسانی که در نام شرکت خود "برترین" دارند مناسب است.

هر کسی در هر کجای دنیا می‌تواند یک نام دامنه .top بخرد، تا زمانی که نام انتخابی‌اش قبلاً ثبت نشده باشد.

DNSSEC برای دامنه .top در دسترس نیست. دامنه‌هایی که به DNSSEC اجازه می‌دهند با ارائه تأیید اعتبار مبدا و حفاظت از یکپارچگی آن داده‌ها، در برابر داده‌های DNS تقلبی محافظت کنند.

رجیستری که ثبت نام دامنه را با دامنه سطح بالای .top مدیریت می‌کند، علم و فناوری Jiangsu Bangning است. می‌توانید در https://www.nic.top/en/  بازدید کنید.

TLD مخفف «دامنه سطح بالا» است. آخرین قسمت نام دامنه است. شناخته شده ترین TLD‌ها در جهان .com، .net و .org هستند. سایر TLDها عبارتند از .blog .cafe، .info.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

بخشی از آمار خدمات وب رمز

تعداد خدمت ارائه شده

150
پروژه سئو
420
پروژه طراحی سایت
69000
خدمات هاست
220000
ثبت دامنه

در وب‌رمز رضایت مشتریان اولویت ماست

کارفرمایان در مورد ما چه می‌گویند

خانم مهندس درفشی

خانم مهندس درفشی

مدیر سایت "آژانس ارتباطات دان"
آقای مهندس منظمی

آقای مهندس منظمی

مدیر "هلدینگ گام"
خانم مهندس اسدی

خانم مهندس اسدی

مدیر دیجیتال مارکتینگ "ایران ادونچر"
آقای مهندس طالب زاده

آقای مهندس طالب زاده

مدیر مجموعه مهاجرتی - تحصیلی "کانادا از ایران"

برخی برندها که افتخار خدمت به آنها را داشتیم

جایگاه برند معظم شما اینجاست..

webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers

تعدادآرا: 966 - میانگین: 4.8

رأی شما ثبت شد.