دامنه news چیست. با خرید نام دامنه .news، وبلاگ‌نویسان، روزنامه‌نگاران، و کسانی که در صنعت خبر هستند، فورا به عنوان منبع معتبری برای ارائه به روزترین اطلاعات شناسایی می‌شوند. یک وب‌سایت کوتاه، زیرک و خاص، با پشتوانه اخبار، اعتبار و شناسایی را فراهم می‌کند. در این مقاله به شما خواهیم گفت دامنه news. چیست و در ادامه با دلایل استفاده و نکات مهم قبل از ثبت آن آشنا خواهیم شد.

دامنه news. چیست؟

خرید دامنه پریمیوم news به مخاطبان شما می‌گوید که می‌توانند انتظار داشته باشند جدیدترین و معتبرترین اطلاعات را در مورد موضوع مورد علاقه خود بیابند. آنچه قبل از نقطه قرار می‌دهید – نام شرکت شما، صنعت شما – به خوانندگان می‌گوید که سایت شما در مورد چیست.

چه یک وبلاگ نویس، صاحب یک کسب و کار کوچک یا مدیر روابط عمومی ‌باشید، دامنه news این امکان را می‌دهد که همه بدانند اطلاعات تازه و به موقعی برای اشتراک گذاری دارید.

روزهایی که ما به چند ده نام دامنه محدود می‌شدیم گذشته است. امروزه صدها دامنه وجود دارد که به دست آوردن یک آدرس وب که هم به یاد ماندنی و هم فورا قابل تشخیص باشد، آسان تر از همیشه می‌باشد. از میان همه نام های دامنه موجود، تعداد کمی‌ به اندازه .news می‌توانند برآورنده این خواسته باشند.

پيشنهاد وب رمز: دامنه پرمیوم چیست

چرا از دامنه news استفاده کنیم؟

۱- معتبر بودن

معتبر بودن

آدرس وب .news به روزنامه نگاران حرفه ای، شرکت های صنعت خبر و وبلاگ نویسان نامی‌ معتبر می‌دهد تا اطلاعات به روز را به خوانندگان خود ارائه دهند. کسب‌وکارها، سازمان‌ها و جوامع نیز از این مکان آنلاین با قابلیت به خاطر سپردن برای کمک به انتشار اخبار خوبی که باید به اشتراک بگذارند، بهره‌مند خواهند شد.

۲- کوتاه بودن

آشنایی با انواع پسوند دامنه علاوه بر اینکه دامنه اصلی شماست، می‌تواند امروز به یک پست وبلاگ در وب‌سایت فعلی شما پیوند عمیق بدهد، فردا به کانال YouTube شما ارسال کند و یا به یک هشتگ پرطرفدار در توییتر هدایت شود.

نام دامنه هرچقدر کوتاه تر باشد به یادماندنی تر و جذاب تر میباشد. همچنین میبایست به تعرفه و هزینه دامنه نیز توجه نمایید که مناسب بودجه سازمان شما باشد.

۳- در خاطر ماندن

همانند انواع پسوندهای دامنه نظیر دامنه IO، دامنه COM و دامنه net خواه پوشش شما متمرکز بر منطقه باشد (www.leinster.news)، موضوع محور (www.election.news)، یا متمرکز بر محصول (www.smartphone.news)، نام های دامنه ساده، به یاد ماندنی و در دسترس برای شما وجود دارد.

هنوز دامنه‌های زیادی در دسترس هستند – بنابراین می‌توانید همانند ثبت دامنه ir به راحتی دامنه .NEWS ثبت نمایید.

۴- مناسب برای سئو

مناسب برای سئو

پتانسیل سئوی اخبار را افزایش دهید. با آدرس .NEWS در نتایج جستجو مورد توجه قرار بگیرید. دامنه سریعتر شناسایی می‌شود که منجر به ترافیک بیشتر و اعتبار بیشتر می‌شود.

موتورهای جستجو نیز آنها را مرتبط با اخبار و پیشامدهای روز می‌دانند. همچنین امکان خرید ssl نیز برای انواع دامنه ها نظیر دامنه gov و دامنه Shop

و دامنه top میباشد.

پيشنهاد وب رمز: تاثیر پسوند دامنه بر سئو

چه مشاغلی می‌توانند از دامنه news. استفاده کنند؟

چه مشاغلی می‌توانند از دامنه news. استفاده کنند؟

نام های دامنه .news مناسب برای موارد زیر است:

  • وبلاگ نویسان
  • گردآورندگان اخبار
  • روزنامه نگاران، سردبیران و متخصصان اخبار
  • سازمان های خبری سنتی، چاپی و آنلاین
  • بخش های روابط عمومی‌تجاری
  • پکارآفرینان و استارت آپ ها

همچنین می‌توانید از .news برای علامت‌گذاری یک اتاق خبر دیجیتال، وبلاگ یا صفحه درباره ما استفاده کنید. به سادگی نام دامنه .news خود را ثبت کنید و آن را به صفحه زنده نشان دهید. سپس آدرس اخبار برند خود را در همه جا به اشتراک بگذارید.

ما در این قسمت به دامنه اشاره کردیم اما اگر راجع به آن اطلاعات ندارید و نمی دانید دامنه چیست، پیشنهاد میکنیم برای درک بهتر ادامه مطلب، مقاله هایی حول آن مطالعه فرمایید.

پيشنهاد وب رمز: WHOIS چیست

بررسی 4 نکته مهم قبل از ثبت دامنه news

گزارش توسعه وب‌سایت در سال 2023 نشان می‌دهد که تقاضا برای وب‌سایت‌های جدید نظیر پسوند .news در سال 2022 به شدت ادامه داشته است: مقدار زیادی از میانگین پیشی گرفته است. علیرغم وضعیت اقتصادی که منجر به کاهش بودجه شد، تقاضا در اکثر ماهها بالاتر از حد متوسط بود (3/4).

هر کسب و کاری به یک وب سایت نیاز دارد. چه یک غول نرم افزاری بزرگ یا یک فروشگاه کوچک مادر و پاپ، برای ماندگاری در سال 2023 به حضور آنلاین نیاز داشتید. اما چرا چنین است؟

۱- شناخت هدف وب سایت

شناخت هدف وب سایت

هدف وب‌سایت‌ها می‌تواند متفاوت باشد، اما هر کدام یک روش آنلاین است که به شما امکان می‌دهد با مردم ارتباط برقرار کنید. نام دامنه می‌تواند به شکل گیری اولین تأثیر در قلب و ذهن مشتریان شما کمک کند، شما را قادر می‌سازد تا محصولات را ارائه دهید، خدمات ارائه دهید، کار خود را به رخ بکشید، تخصص خود را به اشتراک بگذارید و موارد دیگر.

۲- انتخاب درست نام برند

گوگل، آمازون، کوکاکولا و مایکروسافت. همه ما این شرکتها را می‌شناسیم و برخی از نمادین ترین نام های تجاری هستند که به نظر می‌رسد کاملاً مناسب باشند. اما زمانی که این نام‌های تجاری بزرگ انتخاب شدند، شانس بود یا فرآیندی برای ایجاد نام‌های تاثیرگذار، به یاد ماندنی و جذابی وجود دارد که بتواند در آزمون زمان مقاومت کند؟

برای بسیاری از کارآفرینان موفق، انتخاب یک نام تجاری کمتر به شانس و ارتباط زیادی با یک برنامه، فرآیند و تحقیق مربوط می‌شود. یک نام تجاری موفق فقط چیزی نیست که در وب سایت شما خوب به نظر برسد یا خوب به نظر برسد و فقط به این دلیل که شما آن را دوست دارید عالی نیستند. یک نام تجاری عالی است زیرا ارزش و پیامی‌ را به مشتریان منتقل می‌کند.

اما، انتخاب نام تجاری مناسب برای سازمان شما می‌تواند کار دشواری باشد. چگونه نامی ‌را پیدا می‌کنید که اهداف شما را بیان کند یا نام تجاری که جذاب باشد و یا نامی ‌که در تبلیغات، وب سایتها عالی به نظر می‌رسد و URL ساده ای دارد؟

۳- بررسی در دسترس بودن نام برند انتخابی شما

بررسی در دسترس بودن نام برند انتخابی شما

چرا باید در دسترس بودن نام کسب و کار را بررسی کنید؟ برای تشکیل یک نهاد تجاری مانند یک شرکت، سازمان با مسئولیت محدود یا شرکت غیرانتفاعی، باید اسناد تشکیل را به دولت خود ارسال کنید.

این بدان معناست که نمی‌توانید نامی‌ را انتخاب کنید که با نام نهاد تجاری دیگر یکسان باشد. با بررسی نام‌های تجاری موجود قبل از ارسال مدارک، از رد درخواست تشکیل نهاد خود به دلیل مشکلات نام‌گذاری جلوگیری می‌کنید.

علاوه بر این، جستجوی جامع‌تر نام کسب‌وکار می‌تواند کسب‌وکارهای دیگری را شناسایی کند که ممکن است از نامی‌ که شما انتخاب کرده‌اید استفاده می‌کنند و ممکن است دارای حقوق علامت تجاری در نام باشند. این جستجوهای اضافی به شما کمک می‌کنند تا اینکه مالک کسب‌وکار دیگری شما را به نقض علامت تجاری متهم نکند و از شما نخواهد که پس از صرف زمان و هزینه از آن، استفاده نکنید.

۴- انتخاب شرکت ثبت دامنه مورد نظرتان

هنگامی‌که یک نام دامنه را ثبت می‌کنید، مالک نام دامنه می‌شوید. طبق گزارش ICANN، حقوق ثبت‌کنندگان نام دامنه شامل «دسترسی به اطلاعات ثبت‌کننده شما در مورد فرآیندهای ثبت، مدیریت، انتقال، تمدید دامنه و بازیابی ثبت نام دامنه شما» است.

هر ثبت کننده معتبر ICANN باید بتواند آن اطلاعات را در اختیار شما قرار دهد، و اگر نمی‌تواند، شما باید در جای دیگری جستجو کنید. همانطور که به دنبال یک ثبت کننده معتبر ICANN هستید، مانند مواردی که در این رتبه بندی هستند، سوالات زیر را از خود بپرسید:

  1. بودجه من چقدر است؟
  2. آیا می‌خواهم ثبت دامنه و میزبانی خود را با هم ترکیب کنم؟
  3. آیا حاضرم برای حفظ حریم خصوصی دامنه هزینه اضافی بپردازم؟
  4. به چه TLD علاقه مند هستم و آیا حاضرم برای TLD کمتر متداول هزینه بیشتری بپردازم؟
  5. آیا من به خدمات اضافی مانند بازاریابی یا طراحی وب سفارشی علاقه مند هستم؟

ممکن است متوجه شوید که به دنبال یک فرآیند ثبت دامنه ساده و ساده و بدون هیچ گونه زواید اضافی هستید. همچنین ممکن است متوجه شوید که در واقع به دنبال همکاری با شرکتی هستید که منابع تجاری جامع تری را برای کمک به شما برای ایجاد حضور در وب فراهم می‌کند.

پيشنهاد وب رمز: ساب دامنه چیست

نتیجه گیری

امروزه یک حضور آنلاین مؤثر به چیزی بیشتر از یک وب سایت نیاز دارد، هر چند آموزنده و خوب طراحی شده باشد. اکثر برندها به طور فعال نمایه‌های خود را در Facebook®، Twitter®، YouTube®، Periscope®، Instagram® و سایر پلتفرم‌های رسانه اجتماعی محبوب حفظ می‌کنند. با ثبت دامنه .news و نشان دادن آن به سمت فید توییتر یا اینستاگرام، شرکت شما می‌تواند مسیری به یاد ماندنی برای محتوای خبرساز ایجاد کند.

آیا می‌خواهید تمام محتوای رسانه های اجتماعی خود را در یک مکان برای خوانندگان جمع آوری کنید؟ از اخبار نقطه‌ای خود برای ایجاد مرکزی که مشتریان، سرمایه‌گذاران و طرفداران می‌توانند نشانک‌گذاری کنند، استفاده کنید. هر زمان که آنها در مورد جدیدترین اخبار شما کنجکاو شوند، می‌دانند برای یافتن همه آنها به کجا مراجعه کنند.

در اینجا لازم است یاد آوری شود که سایت وب رمز مفتخر است که اطلاعات بیشتر و دقیقنر و خدمات خود را در این زمینه در اختیار شما قرار داده و شما را در این امر یاری نماید.

سوالات متداول

خیر. ثبت دامنه و میزبانی وب یکسان نیستند، اما هر دو برای داشتن یک وب سایت کار نیاز دارند. یک راه برای فکر کردن به آن این است که میزبانی وب زمینی است که برای ساختن خانه خود در آن خریداری می‌کنید و نام دامنه شما آدرسی است که می‌دهید تا مردم بتوانند شما را پیدا کنند. هاست وب تمام دادهها و فایل هایی را که برای ساخت سایت خود استفاده می‌کنید ذخیره می‌کند و از آنجایی که این اطلاعات در سرورهای فیزیکی ذخیره می‌شود، باید برای این سرویس هزینه ای را به هاست پرداخت کنید. برخی، اما نه همه، ثبت کننده های دامنه خدمات میزبانی وب را نیز ارائه می‌دهند. خرید یک نام دامنه از طریق ثبت نام و میزبانی سایت از طریق یک شرکت دیگر معمولاً یک فرآیند ساده است، اما اگر ترجیح می‌دهید همه چیز را از طریق یک ارائه دهنده انجام دهید، باید آن را در ملاحظات خود لحاظ کنید.

چند راه مختلف برای بررسی در دسترس بودن دامنه وجود دارد، از جمله پایگاه داده WHOIS، اما ساده ترین راه معمولاً از طریق ثبت کننده دامنه انتخابی شما است. اکثر ثبت کنندگان یک گزینه جستجو برای بررسی اینکه دامنه مورد نظر شما در دسترس است وجود دارد.

به گفته ICANN، این حق ثبت کننده نام دامنه است که در صورت تمایل دامنه شما را به ثبت کننده دیگری منتقل کند. این فرآیند ممکن است بسته به ثبت کننده فعلی و ثبت کننده جدید شما کمی‌ متفاوت باشد، اما فرآیند انتقال دامنه معمولاً به این صورت است:
  1. قفل دامنه خود را توسط شرکت ثبت کننده فعلی خود باز کنید.
  2. یک کد مجوز از ثبت کننده فعلی خود درخواست کنید.
  3. پس از ایجاد یک حساب کاربری با ثبت کننده جدید خود، کد مجوز خود را وارد کنید.
  4. بسته به ثبت کننده، ممکن است نیاز به پرداخت هزینه انتقال داشته باشید.
  5. انتقال را نهایی کنید.
  6. تمام خدمات با ثبت کننده قبلی خود را لغو کنید.

ثبت دامنه ICANN عمومی‌ است و اطلاعات تماس شما برای دریافت نام دامنه مورد نیاز است. هر کسی می‌تواند این اطلاعات را جستجو کند و این می‌تواند شما را در برابر هرزنامه و سرقت احتمالی داده آسیب پذیر کند. ثبت‌کننده‌های دامنه حفاظت از حریم خصوصی دامنه یا خدمات پروکسی را ارائه می‌دهند، که اطلاعات تماس شخصی شما را با اطلاعات پروکسی به عنوان ثبت‌کننده فهرست شده جایگزین می‌کند. خدمات حفظ حریم خصوصی دامنه به شدت توصیه می‌شود. بسته به ثبت کننده شما، این ممکن است یکی از ویژگی های شامل هزینه ثبت نام شما باشد، اما برخی هزینه اضافی دریافت می‌کنند. حتما این را در بودجه ای که برای حضور در وب خود اختصاص داده اید لحاظ کنید.

ثبت‌کننده‌های دامنه، شرکت‌هایی هستند که نام‌های دامنه را برای وب‌سایت‌ها می‌فروشند و کل فرآیند ثبت را مدیریت می‌کنند. اگر می‌خواهید یک وب سایت بسازید، داشتن نام دامنه الزامی‌است و از این رو، نیاز به انتخاب یک ثبت کننده دامنه است. در حالی که بسیاری از شرکت‌های ثبت نام دامنه وجود دارند، ممکن است انتخاب خود با توجه به نیازهایتان دشوار باشد. در اینجا ده بهترین نکته برای انتخاب یک ثبت کننده دامنه آورده شده است. ( هزینه معقول، قیمت های تمدید، فرآیندهای شفاف، سیاست برای انقضای دامنه، خدمات اضافی، حریم خصوصی داده ها، اقدامات امنیتی، فرآیند انتقال و هزینه ها، پشتیبانی قابل اعتماد، تجربه کاربر و یادآوری)

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

بخشی از آمار خدمات وب رمز

تعداد خدمت ارائه شده

150
پروژه سئو
420
پروژه طراحی سایت
69000
خدمات هاست
220000
ثبت دامنه

در وب‌رمز رضایت مشتریان اولویت ماست

کارفرمایان در مورد ما چه می‌گویند

خانم مهندس درفشی

خانم مهندس درفشی

مدیر سایت "آژانس ارتباطات دان"
آقای مهندس منظمی

آقای مهندس منظمی

مدیر "هلدینگ گام"
خانم مهندس اسدی

خانم مهندس اسدی

مدیر دیجیتال مارکتینگ "ایران ادونچر"
آقای مهندس طالب زاده

آقای مهندس طالب زاده

مدیر مجموعه مهاجرتی - تحصیلی "کانادا از ایران"

برخی برندها که افتخار خدمت به آنها را داشتیم

جایگاه برند معظم شما اینجاست..

webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers

تعدادآرا: 966 - میانگین: 4.8

رأی شما ثبت شد.