جشنواره زمستانی 1402 وب‌رمز

چگونه آنلاین شاپ بزنیم. چه اقلام دست ساز منحصر به فردی داشته باشید که می‌خواهید بفروشید یا می‌خواهید یک تجارت عمده فروشی یا فروش آنلاین راه اندازی کنید، برای موفقیت آنلاین به یک وب سایت عالی با قابلیت تجارت الکترونیک نیاز دارید. اما چگونه آنلاین شاپ بزنیم. با هزینه‌های اولیه نسبتاً پایین و بسیاری از سایت‌سازهای عالی بدون کد موجود، راه‌اندازی یک تجارت الکترونیک آسان‌تر از همیشه است. در این مقاله، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنیم و رویاهای تجارت الکترونیک خود را امروز به واقعیت تبدیل کنید و و در ادامه با دلایل داشتن و نداشتن، مراحل راه‌اندازی و هزینه آن آشنا خواهیم شد.

چرا بهتر است آنلاین شاپ راه اندازی کنیم؟

چرا بهتر است آنلاین شاپ راه اندازی کنیم؟

در این قرن ما یک انقلاب اطلاعاتی معتبر را تجربه می‌کنیم. کانال‌های رسانه‌ای ما از تلویزیون، رادیو و روزنامه‌ها به اینترنت منتقل شده اند. در سال 2022، در حال حاضر بیش از 4 میلیارد کاربر در اینترنت وجود دارد و روزانه حدود 7 میلیارد جستجو در سراسر جهان انجام می‌شود.

با همه این تغییرات، بسیاری از کسب و کارها به دلیل آمادگی نداشتن درهای خود را می‌بندند. افشای یک برند دیگر صرفاً حضوری نیست، بلکه بیشتر و بیشتر به صورت آنلاین شده است. شبکه های اجتماعی اولین تماسی است که مشتریان شما با شرکت شما خواهند داشت. وب سایت شما خانه شماست که نشان دهنده برند شماست.

مهمترین مزیت هنگام خرید کالا در اینترنت، انعطاف پذیری خریداران است. 45 درصد از خریداران معتقدند که می‌توانند در هر زمانی خرید کنند. مزیت دیگر آن بهترین قیمت است. 37 درصد از خریداران معتقدند که می‌توانند قیمت های فروشگاه را به صورت آنلاین با هم مقایسه کنند.

با شروع همه گیری جهانی کرونا، تغییر به سمت خرید آنلاین به سرعت در حال تبدیل شدن به یک امر عادی است. تنها در سال 2021، طراحی سایت و تجارت الکترونیک 4.9 تریلیون دلار در سراسر جهان تولید کرد.

و انتظار نمی‌رود به این زودی‌ها کند شود. یک پیش‌بینی توسط statista.com گزارش می‌دهد که تجارت الکترونیک طی چهار سال آینده 50 درصد رشد خواهد کرد – و پیش‌بینی می‌شود تا سال 2025 به 7.4 تریلیون دلار آمریکا برسد. بنابراین اگر زمان مناسبی برای ورود به قطار تجارت الکترونیک وجود داشته باشد،  همین حالا است.

با در نظر گرفتن این موضوع، در نظر گرفتن هزینه طراحی سایت و بهینه سازی وب سایت خود برای ارائه بهترین تجربه خرید آنلاین به مشتریان خود بسیار مهم است. وب سایت شما خانه آنلاین کسب و کار شما و یک مکان مرکزی برای هدایت مخاطبان هدف شما است، بنابراین باید در نقطه نقطه، روند و با آخرین ویژگی های تجارت الکترونیک به روز باشد. آیا می‌خواهید کسب و کار آنلاین خود را به حداکثر برسانید؟ در اینجا عناصر ضروری و مزایای طراحی وب سایت تجارت الکترونیک موفق در سال 2023 آورده شده است.

ما در این قسمت به سایت اشاره کردیم اما اگر راجع به این اطلاعات ندارید که چرا باید سایت داشته باشیم، پیشنهاد میکنیم برای درک بهتر ادامه مطلب، مقاله‌هایی حول آن مطالعه فرمایید.

فروشگاه فیزیکی دارید یا خیر؟

دارید: پس همان محصولات را بفروشید.

فروشگاه فیزیکی دارید یا خیر؟ دارید: پس همان محصولات را بفروشید.

اگر از قبل فروشگاه آنلاین دارید وقت آن است که بدانید هر فروشگاه تجارت الکترونیک موفق با یک چک لیست در رابطه با محتوای با کیفیت است که مخاطبان هدف را درگیر می‌کند:

عکس ها

هر وب سایت تجارت الکترونیک خوب از تصاویر با کیفیت حرفه ای استفاده می‌کند تا به مشتریان کمک کند تصمیم بگیرند که آیا می‌خواهند محصولات شما را خریداری کنند یا خیر. این عکس‌ها باید نور کافی داشته باشند، محصول را از چندین زاویه نشان دهند و غیره.

توضیحات

وب سایت تجارت الکترونیک باید علاوه بر عکس ها، توضیحات دقیق و دقیقی از محصول داشته باشد که کالا را به مشتریان بالقوه بفروشد. آنها اندازه، موارد استفاده و عملکرد محصول را در نظر خواهند گرفت. بهترین پلتفرم‌های تجارت الکترونیک در صورتی که توصیفات دقیقی از محصول داشته باشند، معمولاً نظرات منفی «نه آنطور که توضیح داده شد» ندارند.

سیاست ها

یک وب سایت تجارت الکترونیک باید شرایط و ضوابط جامعی داشته باشد که فروشنده و خریدار را از کلاهبرداری و طرح های مشابه پوشش دهد. این شرایط باید شامل یک خط مشی بازگشت، گزینه های پرداخت باشد و در جایی از وب سایت قرار داده شود که یافتن آن آسان باشد. به عنوان مثال، بسیاری از پلتفرم‌های تجارت الکترونیک، سیاست‌های خود را قبل از اینکه مشتری خرید خود را تکمیل کند، در هنگام پرداخت درج می‌کنند.

ندارید: تصمیم دارید چه محصولی را بفروشید؟

فروشگاه فیزیکی دارید یا خیر؟ ندارید: تصمیم دارید چه محصولی را بفروشید؟

اگر قصد دارید یک وب سایت تجارت الکترونیک داشته باشید، باید از قبل ایده ای از محصولاتی که می‌فروشید داشته باشید. شما باید در مورد جایگاه بازار تحقیق کنید و بدانید که رقبای شما چه کاری را به خوبی انجام می‌دهند (و نه چندان خوب). شما باید میزان سختی تهیه (یا ساخت دستی) کالاهای خود و همچنین بهترین روش های تحویل را در نظر بگیرید.

این تحقیق در مورد یک وب سایت تجارت الکترونیک همچنین باید به شما کمک کند تا یک جمعیت هدف را شناسایی کنید، چه چیزی به دنبال آن هستند و چگونه می‌توانید خدمات یا محصولی را ارائه دهید که نیازهای آنها را برآورده کند. برای شروع اولیه، بهترین روش استفاده از بازاریابی گوشه ای یا نیچ مارکتینگ است.

هنگامی‌که این زمینه را ایجاد کردید، می‌توانید به آنچه باعث می‌شود یک وب‌سایت تجارت الکترونیک واقعاً روی مشتریان کلیک کند، غوطه‌ور شوید.

پيشنهاد وب رمز: تفاوت سایت شرکتی و فروشگاهی

مراحل راه اندازی فروشگاه اینترنتی

۱- ثبت و خرید دامنه

ثبت و خرید دامنه

در طراحی فروشگاه اینترنتی هنگامی‌که می‌دانید چه چیزی را می‌خواهید بفروشید، قدم بعدی این است که نام برند یا نام تجاری خود را انتخاب کنید و دامنه خود را ایجاد کنید، مانند لوگوی خود. برای برخی، این مرحله ممکن است بسیار آسان باشد و برای برخی دیگر، این می‌تواند بسیار چالش برانگیز باشد.

یکی از راه‌هایی که کسب‌وکارها اغلب از طریق ایده‌های نام‌گذاری استفاده می‌کنند، مراجعه به یک ثبت‌کننده نام دامنه، مانند وب رمز و جستجوی دامنه‌های موجود است. دلیل آن این است که در حالت ایده آل، می‌خواهید نام دامنه شما با نام تجاری شما مطابقت داشته باشد.

ثبت دامنه بخشی جدایی ناپذیر از آدرس وب سایت است. خرید دامنه مناسب، به بازدیدکنندگان کمک می‌کند تا سایت شما را پیدا کنند و به موتورهای جستجو اجازه می‌دهد تا بدانند سایت شما در مورد چیست. یک نام دامنه خوب کوتاه است، به راحتی قابل یادآوری است و توضیح می‌دهد که سایت شما در مورد چه چیزی است.

انتخاب یک نام دامنه خوب بسیار مهم است زیرا می‌تواند به شما کمک کند بازدیدکنندگان بیشتری را به سایت خود جذب کنید و رتبه بندی موتورهای جستجوی خود را بهبود ببخشید.

نام های دامنه مهم هستند زیرا اولین قدم در ایجاد یک وب سایت هستند. نام دامنه آدرس وب است که افراد برای یافتن سایت شما از آن استفاده می‌کنند. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید یک وبلاگ درباره مد راه‌اندازی کنید، باید نام دامنه‌ای بخرید که آن موضوع را منعکس کند، مانند www.fashionblog.com.

ما در این قسمت به دامنه اشاره کردیم اما اگر راجع به آن اطلاعات ندارید و نمی‌دانید دامنه چیست، پیشنهاد میکنیم برای درک بهتر ادامه مطلب، مقاله هایی حول آن مطالعه فرمایید.

۲- خرید هاست مناسب

خرید هاست مناسب

هنگام ایجاد یک وب سایت، طراحی سایت فروشگاهی یا وبلاگ، یکی از تکراری ترین سوالات مربوط به اهمیت یک سرویس میزبانی خوب است. از این گذشته، میزبانی عالی یکی از بخش های اساسی یک پروژه آنلاین است، زیرا داده‌ها را ذخیره می‌کند و آن را برای مشاهده در سراسر جهان در دسترس قرار می‌دهد.

به عبارت دیگر، میزبانی وب مسئولیت اطمینان از دسترسی عموم مردم به آدرس مجازی را بر عهده دارد. مزیت بزرگ داشتن آن تضمین این است که در هنگام دسترسی به سایت، تمامی‌مطالب در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد تا بتوانند بخش های مورد نظر خود را مرور کنند.

همه عناصر برای موتورهای جستجو، مانند عملکرد، و امنیت در ساخت سایت، میزبانی وب سایت نقش بسیار مرتبطی در رابطه با موقعیت وب سایت در موتورهای جستجو دارد. در اینجا چند عامل برای خرید هاست مناسب وجود دارد:

ما در این قسمت به هاست اشاره کردیم اما اگر راجع به آن اطلاعات ندارید و نمی‌دانید هاست چیست، پیشنهاد میکنیم برای درک بهتر ادامه مطلب، مقاله هایی حول آن مطالعه فرمایید.

  • امنیت:‌ سرورهای امن، عدم خرابی وب سایت و استفاده از گواهی امنیتی جنبه های مهم نتایج جستجو هستند.
  • عملکرد: سایت شما با زمان بارگذاری کمتر از رقبای شما و با بارگذاری فایل‌ها با سرعت غیر قابل مقایسه، مزیت سئو را به دست می‌آورد.
  • UX: تجربه کاربری بهتر، برابر با نرخ تبدیل بالا، و افزایش تعداد فروش نشانه های یک تجربه عالی است و گوگل نیز آن را دوست دارد.

در نتیجه بدون شک میزبانی بر موقعیت سایت در SERP تاثیر می‌گذارد.

پيشنهاد وب رمز: لندینگ پیج چیست

۳- شناخت درست سن، علاقه و جنسیت مشتریان

شناخت درست سن، علاقه و جنسیت مشتریان

اولین قدم در ساخت سایت، راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود، تعیین بازاری است که می‌خواهید به آن خدمات ارائه دهید. یکی از بزرگ‌ترین اشتباهاتی که صاحبان کسب‌وکار جدید مرتکب می‌شوند، تمرکز نکردن بر سه مولفه انتخاب جایگاه است:

سودآوری

شما می‌خواهید جایگاهی سودآور داشته باشید تا بتوانید بازگشت سرمایه خود را مشاهده کنید و یک فروشگاه اینترنتی سودآور بسازید. اگر محصولی برای تولید یا خرید عمده گران قیمت باشد، پتانسیل پایینی برای سودآوری دارد. به طور مشابه، ممکن است یک محصول برای ارسال بسیار گران باشد و ممکن است برای فروش حضوری مناسب‌تر باشد.

قابلیت جستجو

بهترین فروشگاه‌های تجارت الکترونیک، محصولات مورد تقاضای را که مردم جستجو می‌کنند، ذخیره می‌کنند. اگر به‌دنبال راه‌اندازی فروشگاه آنلاینی هستید که به عنوان مثال، بند ساعت را می‌فروشد، مطمئن شوید که «بند ساعت» کلمه کلیدی مورد نظر شما است. از ابزارهای سئو برای تعیین محصولاتی که افراد جستجو می‌کنند استفاده کنید.

اشتیاق

علایق کاربران خود را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، از صحبت یا تحقیق در مورد چه چیزی لذت می‌برند؟ وقتی بازار مخاطبان به چیزی که می‌فروشید علاقه مند باشند، در زمان سختی به احتمال زیاد به آن پایبند خواهید بود. نه تنها این، بلکه شما می‌خواهید مشتریان مردم را به فروشگاه شما هدایت کنند، زیرا در زمینه، محصول یا خدمات خاصی متخصص هستید.

مخاطبان هدف شما به اندازه جایگاه شما مهم هستند. شما می‌بایست مطمئن شوید کهبه  محصولاتی که به آنها می‌فروشید علاقه مند هستند و آنها می‌توانند آنچه را که می‌فروشید بدون مشکل خریداری کنند. اگر رنج سنی خاصی در بین مخاطبان هدف شما نیستند، نظرشان را درباره محصولتان نپرسید.

۴- آنلاین شاپ خود را بسازید.

پس از تعیین جایگاه و مخاطب هدف خود، زمان تصمیم گیری در مورد خط محصول یا خدمات است. این می‌تواند سخت ترین بخش راه اندازی فروشگاه آنلاین شما باشد. شما می‌خواهید مطمئن شوید که محصولی را نمی‌فروشید که تولید آن خیلی گران است یا کسی به دنبال آن نیست. همچنین مهم است که مطمئن شوید منابعی مانند ذخیره سازی و حمل و نقل برای قرار دادن محصولات خود دارید. همچنین میتوانید از خدمات فروشگاه ساز وب رمز استفاده نمایید.

روش اول – استفاده از فروشگاه سازها

استفاده از فروشگاه سازها

در مرحله بعد، زمان انتخاب یک پلت فرم تجارت الکترونیک است. این پلتفرمی‌‌است که در آن فروشگاه آنلاین خود را ایجاد و مدیریت خواهید کرد. تعدادی پلتفرم تجارت الکترونیک عالی برای انتخاب وجود دارد.

با این حال، هر پلتفرم دارای مجموعه ای از ویژگی های منحصر به فرد خود است که بر مقرون به صرفه بودن، قابلیت‌ها و کاربر پسند بودن تأثیر می‌گذارد، بنابراین ارزش وقت گذاشتن برای یافتن یک مورد مناسب برای شما را دارد.

در اینجا محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا برای ساخت فروشگاه اینترنتی و وب سایت های تجارت الکترونیک آورده شده است:

  • وردپرس: یکی از CMS پیشرو در جهان (نظیر دروپال، جوملا، مجنتو) و یکی از قابل تنظیم ترین‌ها نیز می‌باشد.
  • Shopify: یک راه حل تجارت الکترونیک ایده آل برای ایجاد یک تجارت آنلاین.
  • پرستاشاپ: پرستاشاپ یکی از بهترین سازندگان وب سایت برای مبتدیانی که می‌خواهند به راحتی یک وب سایت حرفه ای بدون تجربه قبلی در طراحی وب بسازند.
  • Square Online: بهترین برای خرده فروشان موجود که به دنبال فروش حضوری و آنلاین هستند.
  • Wix: یک سازنده وب سایت همه کاره که استفاده از آن آسان است و بسیار قابل تنظیم است.

ما در این قسمت به وردپرس اشاره کردیم اما اگر راجع به آن اطلاعات ندارید و نمی‌دانید وردپرس چیست، پیشنهاد میکنیم برای درک بهتر ادامه مطلب، مقاله هایی حول آن مطالعه فرمایید.

روش دوم – طراحی سایت فروشگاهی توسط متخصصان

طراحی سایت فروشگاهی توسط متخصصان

یک طراحی وب سایت قوی می‌تواند اولین برداشت را برای بازدیدکنندگان ایجاد کند، به کمپین های سئو کمک کند، به ایجاد اعتماد کمک کند، کاربران را تشویق کند تا تبدیل شوند، به برندها اجازه دهد در میان رقبا برجسته شوند، کمپین های PPC را تقویت کند و موارد دیگر.

لذا در صورتی که تجربه کافی در این مورد ندارید، میتوانید از متخصصین و طراحان حرفه ای وب سایت بخواهید سایت شما را راه اندازی نموده و بر اساس محصولات و نیاز های شما آن را بهینه سازی و طبقه بندی نمایند.

ما در این قسمت به طراحی سایت اشاره کردیم اما اگر راجع به نکات مهم طراحی سایت اطلاعات پیشنهاد میکنیم برای درک بهتر ادامه مطلب، مقاله هایی حول آن مطالعه فرمایید.

۵- مارکتینگ و تبلیغات را شروع کنید.

هنگامی‌‌که فروشگاه آنلاین شما راه اندازی شد، آن را برای موتورهای جستجو بهینه کنید تا بتوان آن را به صورت آنلاین و در موتورهای جستجو مانند گوگل پیدا کرد. تبلیغات در گوگل به وب‌سایت شما کمک می‌کند دید خود را افزایش دهد، بازدیدکنندگان وب‌سایت بیشتری به دست آورد و فروش بیشتری ایجاد کند.

تبلیغات در گوگل

تبلیغات در گوگل

تبلیغات گوگل و سئو برای هر نوع کسب و کاری مهم است. فرقی نمی‌کند شما یک فروشگاه طراحی سایت آرایشی بهداشتی باشید یا یک تجارت آنلاین دیگر، اگر می‌خواهید مردم شما را پیدا کنند، به سئو سایت فروشگاهی نیاز دارید. چرا؟

زیرا سئو به بخش مهمی‌از استراتژی بازاریابی آنلاین هر شرکتی تبدیل شده است. یک سایت بهینه شده برای سئو، کاربران را با موتورهای جستجو برای ترافیک ارگانیک ترکیب می‌کند و بر اساس جستجوهایی که آنها جستجو می‌کنند، محتوا را ارائه می‌دهد. سئو به افراد کمک می‌کند تا به سرعت و به راحتی آنچه را که نیاز دارند پیدا کنند.

بنابراین بهینه سازی موتورهای جستجو بخش مهمی‌از استراتژی بازاریابی است و بازاریابان دیجیتال آن را می‌دانند. اما، در واقع چرایی اهمیت سئو فراتر از این است. رتبه بندی در بهترین رتبه بندی گوگل به شما کمک می‌کند اعتبار و اعتماد را در وب به دست آورید. این دانش عمومی‌است که مردم تمایل دارند بیشتر روی نتایج ارگانیک کلیک کنند و همچنین نتایج تبلیغات در گوگل، زیرا فکر می‌کنند اطلاعات ارزشمندتری دارند.

پيشنهاد وب رمز: طراحی لوگو حرفه ای با ۲۵ تکنیک کاربردی

سئو سایت

سئو سایت

اگر تصمیم به راه اندازی یک کسب و کار آنلاین دارید، احتمالاً از خود می‌پرسید که چگونه ترافیک بیشتری را به وب سایت خود جذب کنید. گزینه های بی پایانی برای انتخاب وجود دارد، مانند خرید فضاهای تبلیغاتی که دید بالایی دارند، گزینه پرداخت به ازای کلیک و بهینه سازی سایت برای تقویت کمپین های بازاریابی شما. با این حال، تمرکز بر استراتژی های سئو می‌تواند برای موفقیت فروشگاه آنلاین شما بسیار مفید باشد.

به عبارت ساده تجارت الکترونیک، بهینه سازی موتور جستجو روشی برای افزایش دید وب سایت شما در نتایج موتورهای جستجو است. این به افزایش رتبه موتور جستجوی شما کمک می‌کند تا توجه مشتریان بالقوه شما را جلب کند.

بهینه‌سازی سایت وب‌سایت تجارت الکترونیک شما ترافیک باکیفیتی ایجاد می‌کند که از نظر سودآوری به سود صاحبان مشاغل می‌رسد.

ما در این قسمت به سئو اشاره کردیم اما اگر راجع به آن اطلاعات ندارید و نمی‌دانید سئو چیست، پیشنهاد میکنیم برای درک بهتر ادامه مطلب، مقاله هایی حول آن مطالعه فرمایید.

اینستاگرام مارکتینگ

اینستاگرام مارکتینگ

شما باید درک کنید که مشتریان شما چه کسانی هستند و چگونه برای محصولی که ارائه می‌دهید خرید می‌کنند. با در نظر گرفتن اقداماتی که آنها قبل از تصمیم گیری برای خرید انجام می‌دهند، سفر خریدار خود را ترسیم کنید. آیا قبل از خرید تحقیقات زیادی انجام می‌دهند یا تصمیم فوری می‌گیرند؟ در مورد نحوه انجام تحقیقات مشتری، تصور شما تنها محدودیت است.

شما می‌توانید جمعیت شناسی افرادی را که به فروشگاه شما مراجعه می‌کنند مشاهده کنید یا می‌توانید نظرسنجی‌هایی را در فیس‌بوک یا اینستاگرام راه‌اندازی کنید تا از مردم بپرسید که چگونه در مورد محصول شما شنیده‌اند یا چگونه دوست دارند خرید کنند یا از شما ارتباطات دریافت کنند.

با بررسی نحوه خرید آن‌ها، می‌توانید نحوه ارتباط بازاریابی، فروشگاه آنلاین و فروشگاه حضوری خود را برای تجربه مشتری روان و مؤثر که حتی می‌تواند نمایه برند شما را تقویت کند، بیابید.

تبلیغات همسان

راه های زیادی برای تبلیغ استراتژیک کسب و کار شما وجود دارد. به این فکر کنید که وقتی شروع می‌کنید به چه کسی می‌خواهید برسید. از خود بپرسید “من برای چه هدف جمعیتی تبلیغ می‌کنم؟” و “چگونه می‌توانم محصول یا خدمات خود را در مقابل هدف خود قرار دهم؟”

پاسخ این است که ببینید جمعیت هدف شما بیشترین زمان آنلاین را در کجا می‌گذراند. پربازدیدترین کانال های رسانه های اجتماعی و بیشترین کلمات کلیدی جستجو شده آنها را تحقیق کنید. می‌توانید این اطلاعات را بگیرید و به بازاریابی ارگانیک و پولی تبدیل کنید.

همه تبلیغات آنلاین نیازی به هزینه ندارند، مردم می‌توانند کسب و کار شما را به صورت ارگانیک از طریق بازاریابی رسانه های اجتماعی پیدا کنند. ایجاد یک صفحه تجاری در فیس بوک، توییتر، اینستاگرام یا حتی TikTok می‌تواند از طریق پست‌ها و محتواهای جذاب، علاقه مردم را جلب کند.

اکنون اگر می‌خواهید از بازاریابی پرداخت به ازای کلیک (PPC) استفاده کنید، اکثر رسانه‌های اجتماعی به صفحات تجاری امکان پرداخت هزینه برای تبلیغ پست‌ها/تبلیغات در رابط را ارائه می‌دهند. یا اگر به دنبال تبلیغ در یک موتور جستجو برای کلمات کلیدی هدفمند هستید، Google Ads یا sixads می‌توانند شما را در فرآیند پرداخت و اجرا راهنمایی کنند.

افیلیت مارکتینگ

افیلیت مارکتینگ

افیلیت مارکتینگ یکی از بسیاری از اهرم های بازاریابی دیجیتال مارکتینگ است که برای برندها و خرده فروشان در دسترس است. برای برخی، این به یکی از کانال های اصلی فروش آنها تبدیل شده است.

ما در این قسمت به دیجیتال مارکتینگ اشاره کردیم اما اگر راجع به آن اطلاعات ندارید و نمی‌دانید دیجیتال مارکتینگ چیست، پیشنهاد میکنیم برای درک بهتر ادامه مطلب، مقاله هایی حول آن مطالعه فرمایید.

افیلیت مارکتینگ یا “بازاریابی عملکرد” یک مدل فروش بازاریابی اینترنتی است که در آن ناشران (همچنین به عنوان شرکت های وابسته شناخته می‌شوند) و تبلیغ کنندگان (تجار آنلاین) به عنوان یک مشارکت گرد هم می‌آیند.

ایده این است که خرده‌فروشان آنلاین می‌خواهند محصولات یا خدمات خود را بفروشند، بنابراین اگر برای شرکت‌ها مشتری بیاورند، پول دریافت می‌کنند. سیستم کمیسیون چیز جدیدی نیست. پاداش بیشتر بر اساس CPA (هزینه هر اقدام)، CPL (هزینه هر سرنخ)، یا CPC (هزینه هر کلیک) است و همیشه بر اساس عملکرد است.

پيشنهاد وب رمز: چطور طراح سایت شویم

هزینه مدنظرتان برای ساخت فروشگاه آنلاین چقدر است؟

هزینه مدنظرتان برای ساخت فروشگاه آنلاین چقدر است؟

اگر کسب و کار خود را به صورت آنلاین راه اندازی می‌کنید، حتما این سوال را میلیون‌ها بار از خود پرسیده اید. از این گذشته، پاسخ بر کل تصمیم‌گیری شما تأثیر می‌گذارد و در نهایت مشخص می‌کند که آیا سرمایه‌گذاری تجارت الکترونیک شما ارزش یک بار امتحان کردن را دارد یا خیر.

یک چیز وجود دارد که ما در مورد هزینه وب سایت تجارت الکترونیک یاد گرفته ایم: هزینه طراحی سایت بستگی به عوامل مختلفی دارد. همچنین جهت زمان ساخت فروشگاه بر اساس تعداد افراد درگیر در تیم توسعه و جدول زمانی پروژه، می‌توانید تقریباً هزینه توسعه فروشگاه آنلاین خود را تخمین بزنید:

  1. برای یک کسب و کار کوچک، تیم های توسعه حداکثر از 3 نفر تشکیل شده و پروژه را در مدت 1 تا 4 ماه به اتمام می‌رساند.
  2. شرکت های متوسط به یک تیم بزرگتر متشکل از 5-6 مهندس و 4-6 ماه جدول زمانی نیاز دارند.
  3. شرکت‌ها باید در هزینه های حداکثر 10 مهندس نرم افزار و 6+ ماه برای توسعه حساب کنند.

نتیجه گیری

وب سایت شما بازیکن اصلی در بازی تجارت الکترونیک شما است. با این حال، صرف داشتن یک وب سایت بدون طعم دادن به آن با عناصر طراحی وب و استفاده از روانشناسی رنگ ها در طراحی سایت برند شما را به سرانجام مطلوب نمی‌رساند.

تمام دلایل ذکر شده در بالا بار دیگر بر اهمیت طراحی سایت برای یک کسب و کار برای شرکت شما تأکید می‌کند. تجربه کاربری که مشتریان بالقوه شما دریافت می‌کنند به طرز باورنکردنی بر تفسیر آنها از برند شما تأثیر می‌گذارد.

به خاطر داشته باشید که مخاطبان شما حتی قبل از خواندن یک کلمه یا پیمایش بین صفحات شما، برند شما را بر اساس ظاهر آن قضاوت خواهند کرد. بنابراین، اگر در نهایت به راه‌اندازی یک کسب‌وکار تجارت الکترونیک علاقه مند شدید، به سادگی نمی‌توانید اهمیت طراحی وب خود را برای آن دست کم بگیرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با متخصصن وب رمز تماس حاصل نمایید.

سوالات متداول

45 درصد از خریداران می‌گویند انعطاف پذیری بزرگترین مزیت تجارت الکترونیک است. آنها بر این باورند که می‌توانند در هر زمانی که برای آنها مناسب باشد، آنلاین خرید کنند.

از 2000 مصرف کننده مورد بررسی، 60 درصد از مصرف کنندگان گفتند که حداقل نیمی‌از خرید خود را به صورت آنلاین انجام می‌دهند - در مقایسه با 41٪ در سال قبل - در حالی که 61٪ ترجیح می‌دهند در صورت انتخاب، خرید آنلاین انجام دهند.

  • سازنده وب سایت تجارت الکترونیک کامل خود را پیدا کنید.
  • بهترین طرح را برای خود انتخاب کنید.
  • یک نام دامنه برای فروشگاه خود دریافت کنید.
  • الگوی تجارت الکترونیک خود را انتخاب کنید.
  • قالب تجارت الکترونیک خود را سفارشی کنید.
  • محصولات خود را اضافه کنید
  • روش های پرداخت نظیر اپن کارت را تنظیم کنید
  • تنظیمات حمل و نقل خود را بررسی کنید.

فروش وب سایت یک راه سودآور برای کسب درآمد آنلاین است. در واقع یک سایت می‌تواند 20 تا 50 برابر سود خالص ماهانه خود ارزش داشته باشد. با این حال، بدون برنامه ریزی دقیق و زمان بندی، ممکن است حداکثر سود را از دست بدهید.

راه اندازی یک وب سایت معمولا نیاز به مقداری سرمایه گذاری پولی دارد. پرداخت هزینه میزبانی وب، نام دامنه و امکانات اضافی می‌تواند به سرعت شروع به افزایش دهد.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

بخشی از آمار خدمات وب رمز

تعداد خدمت ارائه شده

150
پروژه سئو
420
پروژه طراحی سایت
69000
خدمات هاست
220000
ثبت دامنه

در وب‌رمز رضایت مشتریان اولویت ماست

کارفرمایان در مورد ما چه می‌گویند

خانم مهندس درفشی

خانم مهندس درفشی

مدیر سایت "آژانس ارتباطات دان"
آقای مهندس منظمی

آقای مهندس منظمی

مدیر "هلدینگ گام"
خانم مهندس اسدی

خانم مهندس اسدی

مدیر دیجیتال مارکتینگ "ایران ادونچر"
آقای مهندس طالب زاده

آقای مهندس طالب زاده

مدیر مجموعه مهاجرتی - تحصیلی "کانادا از ایران"

برخی برندها که افتخار خدمت به آنها را داشتیم

جایگاه برند معظم شما اینجاست..

webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers

تعدادآرا: 966 - میانگین: 4.8

رأی شما ثبت شد.