اپن کارت چیست. OpenCart یک پلت فرم رایگان و منبع باز طراحی سایت فروشگاهی است که فروش و خرید محصولات آنلاین را امکان پذیر می‌کند. این بدان معناست که OpenCart به منظور تغییر و سفارشی کردن فروشگاه آنلاین، برای تغییر در کد منبع خود دسترسی می‌دهد. برای شروع ایجاد یک وب سایت OpenCart، یک کسب و کار باید برنامه OpenCart را دانلود کرده و سپس فایل‌ها را در سرور خود آپلود کند. اما OpenCart چیست. در این مقاله به شما خواهیم گفت اپن کارت چیست و در ادامه با ۵ مزیت و ۱۷ ویژگی برتر آن آشنا خواهیم شد.

اپن کارت چیست؟

اپن کارت چیست

OpenCart یک پلت فرم تجارت الکترونیک منبع باز برای طراحی سایت است، به این معنی که می‌توانید آن را به صورت رایگان دانلود و به روز کنید. البته از اپن کارت بیشتر در ساخت فروشگاه‌های آنلاین استفاده می شود و استفاده از آن در طراحی سایت شرکتی معمول نیست. همچنین، شما موظف به پرداخت هزینه ماهانه برای استفاده از OpenCart نیستید. این برنامه دارای یک کالیبر مدیریت فروشگاه قوی است که بیان می‌کند که می‌توانید از SEO داخلی آن بهره مند شوید، مشتریان، محصولات، کدهای کوپن، قوانین مالیاتی، سفارشات و موارد دیگر را مدیریت کنید.

علاوه بر این، OpenCart به شما این را امکان می‌دهد که تم‌ها و ماژول‌های استثنایی را برای گسترش عملکرد طراحی سایت فروشگاهی خود انتخاب کنید. همچنین کاربران OpenCart از پشتیبانی تجاری یا رایگان انجمن نیز برخوردار می‌شوند می توانید تنظیمات سئو سایت خود را نیز انجام دهید.

با توجه به تفاوت‌هایی که میان سئو در سایت‌های شرکتی و فروشگاهی داریم، پیشنهاد می‌کنیم از سئو فروشگاه اینترنتی استفاده کنید.

OpenCart به دلیل تقویت بیش از 471669 کسب و کار تجارت الکترونیک در سراسر جهان شناخته شده است. می‌توانید محبوب ترین درگاه‌های پرداخت و روش‌های حمل و نقل را که با آن ادغام شده اند، دریافت کنید.

تاریخچه اپن کارت

Opencart در سال 2006 توسط معمار ارشد دانیل کر راه اندازی شد. پس از چندی Qphoria و hm2k به تیم توسعه ملحق شدند. سپس پروژه را برای ایجاد Opencart0 و سپس Chromium منعقد کردند. در مارس 2009 سه توسعه‌دهنده جدید به Opencart پیوستند که دو نفر از جوملا بودند. آخرین پست‌های انجمن آنها چند ماه بعد بود.
در مارس 2010 Qphoria دوباره به پروژه Opencart پیوست و Chromium Cart را متوقف کرد. Daniel و Qphoria توسعه دهندگان رسمی‌Opencart هستند.

۱۷ ویژگی برتر OpenCart برای فروشگاه‌های تجارت الکترونیک

۱۷ ویژگی برتر OpenCart

OpenCart دارای ویژگی‌های مختلفی است که با عملیات اضافی و ضروری یک پلت فرم تجارت الکترونیک همراه است. در زیر چند ویژگی برتر سایت ساز OpenCart آورده شده است.

پيشنهاد وب رمز: مقایسه برترین سیستم‌های فروشگاه‌ساز اینترنتی

۱- دسترسی کاربر

برای سازماندهی موفقیت آمیز فروشگاه ساز آنلاین خود، باید با افراد مختلفی که نقش‌های مختلف را انجام می‌دهند همکاری کنید. اگر پلتفرم تجارت الکترونیک OpenCart را برای توسعه فروشگاه آنلاین خود انتخاب کنید، می‌توانید ویرایش‌های فروشگاه خود را تنظیم کنید.

OpenCart به شما اجازه می‌دهد تا امتیازات پیشرفته کاربر را تنظیم کنید و دسترسی را برای کاربران و گروه‌های کاربری تقسیم کنید. به عبارت ساده، می‌توانید کاربران فروشگاه خود را بر اساس نقش آنها برای کنترل دسترسی به وب سایت تیم خود متمایز کنید. به این ترتیب می‌توانید از هرگونه اتفاق ناگوار جلوگیری کنید.

۲- داشبورد مدیریت

داشبورد مدیریت فروشگاه آنلاین شما بینشی در مورد عملکرد سایت OpenCart شما، از جمله دسترسی به مشتریان، سفارشات، تجزیه و تحلیل فروش و موارد دیگر ارائه می‌دهد. علاوه بر این، می‌توانید به راحتی ابزارهای گزارش‌دهی را برای پیگیری و ارتقای استراتژی‌های کسب‌وکار خود سفارشی کنید.

۳- چند فروشگاهی

چند فروشگاهی

با استفاده از OpenCart، می‌توانید فروشگاه‌های مختلف را از طریق یک رابط مدیریتی مدیریت کنید. همچنین می‌توانید محصولات را طوری تنظیم کنید که در فروشگاه‌های مختلف فهرست شوند. شما می‌توانید یک تم منحصر به فرد برای هر فروشگاه انتخاب کنید، تنظیمات را بومی‌سازی کنید، و قیمت محصول در هر فروشگاه را تعیین کنید.

۴- Attributes, Options

امکان ارائه محصولات در گزینه‌های مختلف، اعم از اندازه‌ها، طول، رنگ، ارتفاع، و غیره وارد می‌شوند.

۵- پشتیبان گیری بازیابی

OpenCart به شما این امکان را می‌دهد که در مواقع اضطراری پشتیبان گیری و بازیابی دیتا را راه اندازی کنید. همچنین با استفاده از OpenCart می‌توانید به راحتی محصولات، دسته‌ها و تقریبا همه چیز را به روز رسانی و ویرایش کنید.

۶- Back-up & Restore

مانند استفاده از گواهینامه SSL، پشتیبان گیری برای OpenCart و امنیت هاست شما مهم است. بنابراین توصیه می کنیم به طور منظم یک نسخه پشتیبان کامل از سی پنل را تکمیل و دانلود کنید.

۷- کوپن، تخفیف و ویژه

OpenCart به اندازه‌ای قوی است که تأثیر کوپن‌ها، تخفیف‌ها را بر فروش شما درک کند و مشتریان بیشتری را جذب کند. از این رو، این ویژگی OpenCart برای فروشگاه شما بهتر خواهد بود.

۸- Payment Providers

OpenCart تقریباً با تمام آخرین ارائه دهندگان پرداخت آنلاین بدون هزینه اضافی یا کارمزد تراکنش به خوبی عمل می‌کند. به این ترتیب، کسب‌وکار شما انعطاف‌پذیری لازم برای پردازش پرداخت‌ها را بدون هزینه اضافی دریافت می‌کند.

۹- محصولات و دسته بندی‌های نامحدود

این ویژگی نهایی OpenCart به کسب و کار شما اجازه می‌دهد تا محصولات خود را به صورت آنلاین بدون پرداخت هزینه اضافی برای افزایش مقدار معینی از محصولات بفروشید. علاوه بر این، OpenCart با اجازه دادن به کسب و کار شما برای گروه بندی محصولات و تخصیص آنها در تعداد بی نهایت دسته، سازماندهی محصول را آسان می‌کند.

۱۰- افیلیت

افیلیت مارکتینگ

OpenCart با یک سیستم Affiliate داخلی برای تبلیغ محصولات خاص و دریافت پول ارائه می‌شود. می‌توانید درصدهای مختلفی را برای ارائه گزینه‌های پرداخت متمایز، مانند پی پال، چک یا حواله بانکی تنظیم کنید.

۱۱- SEO Friendly

با OpenCart، می‌دانید که کدام محتوای سئو ضروری است. این برنامه کمک می‌کند تا فرآیند توسعه و مدیریت در دسترس تر باشد و در عین حال اطمینان حاصل شود که سایت شما از بهترین شیوه‌های SEO پیروی می‌کند. علاوه بر این، این پلت فرم تجارت الکترونیک به طور پیش فرض پاسخگوی تلفن همراه است که منجر به افزایش استانداردهای SEO می‌شود.

۱۲- تجزیه و تحلیل قوی

OpenCart با مجموعه گسترده ای از گزارش ها و معیارهای خود، تشخیص سلامت کسب و کار شما را آسان می کند. می توانید گزارش ها را متناسب با نیازهای کسب و کار خود سفارشی کنید. حتی می‌توانید داده‌هایی را که سایت شما جمع‌آوری می‌کند فیلتر کنید تا تنظیمات لازم را انجام دهید. همه چیز از طریق یک داشبورد خوب طراحی شده است که به راحتی قابل درک است و اطلاعات مورد نیاز در مورد فروشگاه خود را در یک نگاه به شما می دهد.

۱۳- مدیریت موجودی موثر

OpenCart راه اندازی فروشگاه جدید خود را به تنهایی آسان می کند. افزودن ویژگی های جدید به لطف بیش از 13000 ماژول و تم موجود در بازار برای استفاده به اندازه کافی آسان است. تقریباً همه خدمات، بخش‌ها و صنایع در این پلتفرم ارائه می‌شوند و به شما این امکان را می‌دهند که از هر ادغام مورد نیاز برای کمک به رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید. حتی می توانید رسانه های اجتماعی، eBay یا آمازون را در ویترین فروشگاه خود ادغام کنید تا فروش مورد نیاز خود را به دست آورید.

۱۴- استراتژی‌های بازاریابی منحصر به فرد

OpenCart سیستم گزارش دهی خود را دارد. می توانید گزارش های دقیق سفارشات، بازگرداندن، محبوب ترین کالاها را پیکربندی کنید. در OpenCart تعداد زیادی تنظیمات وجود دارد که می تواند به طور مؤثر کالاها را در فروشگاه آنلاین ارائه کند، تخفیف ها و تبلیغات را برای محصولات خاص ایجاد کند و یک برنامه وابسته ایجاد کند و انواع گزینه های تحویل را ثبت کند.

۱۵- فروش سریع

OpenCart ترکیب چندین زبان را در ویترین فروشگاه شما آسان می کند. شما با این سرویس گزینه های شخصی سازی عمیقی دارید که به شما امکان می دهد نام محصول و ویژگی های خدمات را به زبان های مختلف یادداشت کنید. مهم نیست که کسب و کار شما چقدر کوچک است، این مزیت منحصر به فرد به شما این امکان را می دهد که با تلاش بسیار کمی به یک نیروی بین المللی برای تجارت الکترونیک تبدیل شوید.

۱۶- پلاگین‌ها و افزونه‌های متعدد

پلاگین‌ها و افزونه‌های متعدد

با استفاده از افزونه ها و پلاگی های متعدد ارائه شده، مشتریان فروشگاه اینترنتی می توانند با مشاهده تاریخچه و وضعیت سفارشات شما و سبد خرید موقت برای مهمان و دائمی برای مشتری، مشتری می تواند چندین آدرس حمل و نقل را در دفترچه آدرس شما داشته باشد.

۱۷- درگاه‌های پرداخت قابل اعتماد

OpenCart تقریباً با تمام درگاه های پرداخت فعلی سازگار است. اگرچه PayPal در سایت حرف اول را می زند، شما می توانید Sage Pay، E-Way، Amazon Payments، WorldPay و بسیاری دیگر را از طریق این پلتفرم بپذیرید.

پيشنهاد وب رمز: bootstrap چیست؟

مزایا و معایب OpenCart

مزایا و معایب OpenCart

قبل از انتخاب هر پلتفرم تجارت الکترونیک برای توسعه یک فروشگاه آنلاین، باید اطلاعات کامل مربوطه را بدانیم. بنابراین، اکنون به بررسی مزایا و معایب OpenCart می‌پردازیم.

مزایای OpenCart

۱- از پیش مجهز شده

همانطور که در بالا توضیح دادیم، سایت‌های OpenCart دارای ویژگی‌های متعددی هستند که برای شروع هر کسب‌وکاری عالی هستند. این برنامه به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا فروشگاه اینترنتی اصلی خود را به سرعت و کارآمد ایجاد کنند و در عین حال عملکرد کافی را حفظ کنند.

۲- رایگان برای دانلود

پلتفرم OpenCart با ارائه دانلود رایگان با حذف هزینه اضافی و افزونه‌های پولی، به مقرون به صرفه شدن فروشگاه تجارت الکترونیک کمک می‌کند.

۳- Abundant Extension Options

برای گسترش و شخصی‌سازی فروشگاه آنلاین تجارت الکترونیک خود در آینده، OpenCart افزونه‌های مختلفی را برای بهبود سایت استاندارد OpenCart ارائه می‌کند. افزونه‌ها قدرت پلتفرم تجارت الکترونیک را برای بهبود طراحی، عملیات و عملکرد حفظ می‌کنند.

۴- Highly customizable

شما طیف وسیعی از محصولات را در فروشگاه OpenCart خود خواهید داشت. بنابراین باید ویژگی‌های محصول مانند طول، اندازه، رنگ و موارد دیگر را مشخص کنید. OpenCart به شما امکان می‌دهد تمام ویژگی‌های محصول را بدون زحمت مشخص کنید.

۵- پشتیبانی فنی اختصاصی

شما می‌توانید از انجمن آنلاین OpenCart پشتیبانی فوری دریافت کنید. این انجمن دارای 110000 عضو ثبت نام شده است که در تبدیل جامعه به مرکز اطلاعاتی غنی مشارکت دارند. حدود 550000+ پست وجود دارد که می‌توانید برای جستجوی پاسخ سوالات خود بررسی کنید.

۶- پشتیبانی چند زبانه

پشتیبانی چند زبانه

شما می‌خواهید دامنه دسترسی فروشگاه آنلاین خود را به سطوح جهانی گسترش دهید. برای این کار به یک وب سایت برای ترجمه به زبان‌های مختلف نیاز دارید. OpenCart از چندین زبان و ارز پشتیبانی می‌کند. این تجربه کاربر و درآمد را به مقیاس بزرگی تبدیل می‌کند. بررسی فروشگاه شما و دسترسی به تمام اطلاعات به زبان منطقه ای برای مشتریان جهانی آسان می‌شود.

معایب OpenCart

۱- عملکرد محدود

علاوه بر نیاز بالقوه توسعه دهنده، برای افزایش عملکرد سایت خود، باید افزونه‌هایی را اضافه کنید. با این حال، برخی از برنامه‌های افزودنی ممکن است برای وب‌سایت OpenCart شما مناسب نباشند، یا ترکیب‌های متنوع ممکن است معیوب باشند. برای آزمایش برنامه‌های افزودنی که ممکن است آنطور که می‌خواهیم عمل نکنند، به منابع و زمان بیشتری نیاز دارد. ممکن است با محدود کردن عملکرد فروشگاه تجارت الکترونیک شما مانع از پیشرفت کامل آن شود.

۲- نیاز به دانش فنی

نیاز به دانش فنی

از آنجایی که OpenCart یک پلت فرم منبع باز است، هر کسی می‌تواند کد منبع را دستکاری کند. ممکن است نیاز به یک متخصص توسعه وب سایت برای بهبود موثر عملکرد سایت را افزایش دهد. در حالی که برخی از کسب و کارها یک توسعه دهنده را در کارکنان خود دارند، برخی فاقد این منبع هستند و نیازهای برون سپاری ظاهر می‌شود که هزینه اضافی را به وب سایت شما اضافه می‌کند. در مقابل، با نگاه توسعه‌دهنده به وب‌سایت OpenCart خود، می‌توانید آن را مطابق با نیازهای تجاری خود سفارشی کنید.

۳- محدود در مقیاس پذیری

قابلیت اطمینان متناقض برنامه‌های افزودنی در مقیاس بزرگ مانع از رشد سایت OpenCart شما به یک فروشگاه آنلاین گسترده و پیچیده تر می‌شود.

۴- عملکرد آهسته

هنگامی‌که OpenCart قادر به پشتیبانی بدون عارضه از عملکردهای سطح بالا نیست، حتی زمانی که تجارت شما گسترش می‌یابد، کالیبر سایت را محدود می‌کند.

۵- Self-hosting

بزرگترین مزیت OpenCart این است که به شما امکان می‌دهد هر تعداد محصولی را که می‌خواهید به صورت آنلاین بفروشید قرار دهید. به علاوه، می‌توانید نظرات محصولات مرتبط را در کنار هم قرار دهید.

چگونه با OpenCart یک فروشگاه آنلاین ایجاد کنیم؟

ساخت فروشگاه آنلاین با اپن کارت

1- OpenCart را دانلود و نصب کنید

OpenCart را روی هاست یا سرور مجازی خود دانلود و نصب کنید. برای انجام این کار، با استفاده از هاست دانلود، فایل را در سرویس میزبانی انتخابی خود آپلود کنید، پایگاه داده را راه اندازی کنید، به صفحه OpenCart خود متصل شوید و نصب را شروع کنید.

2- یک تم را نصب کنید

یک تم از پیش تعیین شده انتخاب کنید یا قالب خود را ایجاد کنید. حتماً سازگاری تم خود را با انواع مختلف دستگاه‌ها در نظر بگیرید.

3- افزودن محصولات

همه محصولات را در سایت خود در میتوانید در داشبورد مدیریتی در قسمت کاتالوگ > محصولات پیدا می‌کنید. وقتی به آنجا می‌روید، می‌بینید که فروشگاه قبلاً چند نمونه از محصولات پیش فرض را در لیست دارد.

4- وب سایت خود را با استفاده از برنامه‌های افزودنی تقویت کنید.

مانند بسیاری دیگر از سیستم‌های مدیریت محتوا، OpenCart طراحی فروشگاه شما را با قالب‌های پشتیبانی می‌کند. می‌توانید موارد اضافی را در بازار OpenCart پیدا کنید. آن‌ها شامل انواع برنامه‌های افزودنی برای OpenCart هستند. همچنین دارای تعداد زیادی تم رایگان است که می‌توانید با انتخاب Themes به عنوان دسته و سپس Free در بالای صفحه، آنها را پیدا کنید.

5- پیکربندی پرداخت و Shipment

اگر محصولی با پرداخت مکرر ارائه می‌شود (مانند اشتراک)، در OpenCart می‌توانید آن را تنظیم می‌کنید.
در منوهای بعدی می‌توانید کاهش قیمت و تخفیفات را برای مشتریان تنظیم کنید. این گزینه می‌تواند به صورت تخفیف (مثلاً برای گروهی مانند مشترکان خبرنامه) یا تخفیف‌های ویژه (مانند فروش تعطیلات) باشد. می‌توانید تعیین کنید که اینها برای کدام گروه مشتری، برای چند محصول بوده و روی تاریخ شروع و پایان و موارد دیگر اعمال شوند.

OpenCart متداول‌ترین روش‌های حمل و نقل را که امروزه در همه سایت‌های تجارت الکترونیکی بزرگ موجود است، ادغام می‌کند. می توانید از سیستم پستی ملی خود مانند USPS، پست استرالیا یا رویال میل استفاده کنید. همچنین از FedEx، UPS و غیره پشتیبانی می کند. به این ترتیب، می توانید مطمئن شوید که مشتریان شما خریدهای خود را به موقع و با استفاده از روشی که با عملیات فعلی شما کار می کند، دریافت می کنند.

OpenCart برای چه کسانی مناسب است؟

وقتی صحبت از مزایا به میان می‌آید، OpenCart بهترین انتخاب موجود است، چه از نظر عملکرد، مقیاس پذیری، پشتیبانی، همراه با بسیاری از مزایای دیگر. برخی از مزایای متعددی وجود دارد که مشاغل می‌توانند از طریق توسعه Opencart بهره مند شوند.

مدیریت محصولات در فروشگاه OpenCart

مدیریت محصولات در فروشگاه OpenCart

یک توسعه دهنده OpenCart به شما کمک می‌کند تا فروشگاه را ایجاد کنید و همه عناصر را ادغام کنید تا آن را بسیار قوی و انعطاف پذیر کنید. مزایای زیادی برای تهیه یک شرکت توسعه تجارت الکترونیک با تخصص در توسعه Opencart وجود دارد. آنها تیمی‌از توسعه دهندگان Opencart با تخصص فنی دارند.

3 دلیل برای انتخاب OpenCart

چرا از اپن کارت برای ساخت فروشگاه آنلاین استفاده کنیم؟

  1. گزینه‌های سفارشی سازی گسترده: توسعه دهندگان OpenCart به شما در فرآیند توسعه کمک می‌کنند. آنها از تمام عناصر طراحی و توسعه مراقبت می‌کنند. کدام رنگ و فونت را انتخاب کنیم؟ توسعه دهندگان OpenCart از تمام عناصری که به شما کمک می‌کنند فروشگاه‌هایی با قابلیت تبدیل بالا ایجاد کنید، مراقبت می‌کنند.
  2. انتخاب تم بزرگ (رایگان و پولی): قالب‌های متنوعی در برنامه کتابخانه وجود دارد. توسعه دهندگان به شما کمک می‌کنند تا قالبی را انتخاب کنید که با جایگاه وب سایت شما مطابقت داشته باشد. مهم است که تم‌ها و قالب‌هایی را انتخاب کنید که با برند شما همخوانی داشته باشد.
  3. هزینه‌های راه اندازی پایین: اگر سایر پلتفرم‌های تجارت الکترونیک موجود در بازار مانند فروشگاه ساز مجنتو، Shopify, BigCommerce ,Prestashop و دیگران را مقایسه کنید، متوجه خواهید شد که OpenCart بسیار مقرون به صرفه‌تر از آن پلتفرم‌ها است. استفاده از این پلتفرم رایگان است زیرا کاملاً منبع باز است و افزونه‌های آن آنقدر گران نیستند. راه اندازی یک سایت تجارت الکترونیک آسان است، فقط باید چند مرحله ساده را انجام دهید. محصولات را اضافه کنید، یک قالب را انتخاب کنید و سایت آماده پذیرش سفارشات مشتریان و فروش خواهد بود.

پيشنهاد وب رمز: مجنتو چیست؟

3 دلیل برای دوری از OpenCart

  1. سفارشی سازی برای مبتدیان می‌تواند دشوار باشد: هنگامی‌که مجموعه اولیه کالاها یا خدمات خود را در سایت خود آپلود کردید، اصلاح پایگاه داده SQL بدون استفاده از سرویس ممتاز دشوار می‌شود. شما باید یک پایگاه داده موجودی جداگانه و کامل جدا از آنچه به صورت آنلاین در دسترس است برای جلوگیری از از دست رفتن داده‌ها نگهداری کنید. شما بدون افزونه مجاز به به روز رسانی اطلاعات آپلود شده نیستید. شما باید اطلاعات قدیمی‌را به طور کامل حذف کنید تا داده‌های جدیدی به آن اضافه کنید.
  2. بارگزاری کند در سایت‌های بزرگ: پرداخت با OpenCart کندتر از آنچه در سایر پلتفرم‌های تجارت الکترونیک خواهید یافت، است. ممکن است رایگان باشد، اما برخی از سایت‌ها احساس می‌کنند که این پلتفرم آن‌ها را در مضیقه قرار می‌دهد. دو راه برای مقابله با این مشکل وجود دارد: برنامه نویسی را خودتان تغییر دهید یا افزونه‌های اضافی را انتخاب کنید. به همین دلیل، OpenCart معمولا برای سایت‌های کوچک با موجودی محدود توصیه می‌شود.
  3. سازگاری و مشکلات باگ: متوجه خواهید شد که فرآیند نصب ماژول با OpenCart بسیار شبیه به وردپرس است. اگرچه راه‌اندازی آن آسان است، اما متوجه خواهید شد که افزونه‌ها و ماژول‌ها همیشه با هم بدرستی کار نمیکنند. ایجاد ترکیبی که به خوبی برای سایت شما کار می‌کند، می‌تواند یک سیستم طولانی آزمون و خطا باشد. در برخی شرایط، این تضادها ممکن است آنقدر شدید باشد که تجربه کاربر برای سایت شما به خطر بیفتد. چنانچه قصد خرید هاست وردپرس دارید، وب‌رمز در خدمت شماست.

پيشنهاد وب رمز: سیستم های مدیریت محتوا

جایگزین‌های OpenCart

جایگزین‌های OpenCart

آیا به دنبال بهترین جایگزین برای OpenCart هستید. در طول سال‌ها، راه اندازی یک تجارت الکترونیک بسیار آسان تر شده است. OpenCart یک انتخاب ایده آل برای صاحبان فروشگاه‌های تجارت الکترونیک برای مدیریت فروش و موجودی آنلاین باقی مانده است. زیرا مزایای زیادی مانند سهولت استفاده، مقرون به صرفه بودن، پشتیبانی فنی اختصاصی و موارد دیگر را ارائه می‌دهد. جهت انتخاب یک سیستم مدیریت محتوا اینجا کلیک نمایید.

با این حال، بسیاری از صاحبان فروشگاه‌های تجارت الکترونیک می‌خواهند ویژگی‌های جدید را ادغام کنند یا چیز جدیدی را امتحان کنند. از این رو، آنها به دنبال جایگزین‌های OpenCart هستند. جایگزین‌های زیادی برای OpenCart در بازار وجود دارد. بنابراین، انتخاب بهترین یک چالش برانگیز می‌شود. در اینجا، ما برخی از بهترین گزینه‌های جایگزین OpenCart را برای اجرای موفقیت‌آمیز تجارت الکترونیکی شما آورده ایم.

  • BigCommerce
  • Shopify
  • Prestashop
  • WooCommerce
  • Magento Community Edition
  • CS-Cart Multivendor
  • 3DcartWix eCommerce
  • Squarespace
  • Thrive Cart

پيشنهاد وب رمز: ووکامرس چیست؟

هاستینگ OpenCart

هاستینگ OpenCart

Opencart یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای ایجاد وب سایت‌های فروشگاهی آنلاین است. با توجه به ویژگی‌های بسیار قابل شخصی سازی آن، در بین مردم محبوب شده است. بسیاری از مردم قصد دارند از Opencart برای وب سایت خود استفاده کنند و برخی از آنها در حال حاضر از آن استفاده می‌کنند. اگر قصد ایجاد یکی از آن‌ها را دارید، مطمئناً ممکن است به دنبال یک ارائه دهنده‌ هاست لینوکس خوب برای میزبانی فروشگاه آنلاین خود باشید. جهت خرید هاست اینجا کلیک نمایید.

کلام آخر

به عنوان یک مبتدی در توسعه فروشگاه‌های تجارت الکترونیک، باید تمام اطلاعات مربوط به پلت فرم تجارت الکترونیکی را که انتخاب می‌کنید جمع آوری کرده و درک کنید. بنابراین، امیدواریم این پست برای شما و هر مبتدی که می‌خواهد یک تجارت آنلاین راه اندازی کند، مفید و آموزنده باشد. در صورت بروز هر گونه سردرگمی، با کارشناسان وب رمز تماس بگیرید. در اینجا راه حل‌هایی برای تمام مسائل مرتبط با فروشگاه ساز وب رمز دریافت خواهید کرد.

[faq]

سوالات متداول

OpenCart یک پلتفرم تجارت الکترونیک منبع باز است که اگر می‌خواهید تجارت کوچک یا متوسط خود را به روشی مقرون به صرفه به پلتفرم دیجیتال منتقل کنید، مفید است. به بیان ساده، این یک سیستم مدیریت فروشگاه آنلاین است که یک پلتفرم روان برای اداره تجارت الکترونیک شما ارائه می‌دهد.

OpenCart یک راه حل خود میزبان است، بنابراین، دانلود و نصب آن آسان است. به علاوه، این یک پلتفرم سبک وزن است، بنابراین نیازی به پرداخت هزینه زیادی برای هزینه‌های‌هاست، دامنه یا تعمیر و نگهداری ندارید.

Shopify برنده دور سهولت استفاده در فرآیند نصب بدون زحمت و همچنین سیستم مدیریت دوستانه است. راه‌اندازی OpenCart پیچیده‌تر است، زیرا به دانش فنی اولیه در مورد میزبانی، FTP، به‌روزرسانی‌های امنیتی و مواردی از این دست نیاز دارید.

لیست وب سایت‌هایی که از OpenCart استفاده می‌کنند. لیست خود را از 47183 وب سایت با استفاده از OpenCart تکمیل کنید.

بدون شک، بازار OpenCart بسیار بزرگتر از فروشگاه ساز مجنتو است و برنامه‌ها و تم‌های بیشتری دارد. کاربران OpenCart انتخاب‌های بیشتری برای سفارشی کردن ظاهر و عملکرد فروشگاه خود دارند. در نتیجه هر دو پلتفرم دارای یک فرآیند نصب ساده برای هر پلاگین، برنامه افزودنی یا تم هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخشی از آمار خدمات وب رمز

تعداد خدمت ارائه شده

150
پروژه سئو
420
پروژه طراحی سایت
69000
خدمات هاست
220000
ثبت دامنه

در وب‌رمز رضایت مشتریان اولویت ماست

کارفرمایان در مورد ما چه می‌گویند

خانم مهندس درفشی

خانم مهندس درفشی

مدیر سایت "آژانس ارتباطات دان"
آقای مهندس منظمی

آقای مهندس منظمی

مدیر "هلدینگ گام"
خانم مهندس اسدی

خانم مهندس اسدی

مدیر دیجیتال مارکتینگ "ایران ادونچر"
آقای مهندس طالب زاده

آقای مهندس طالب زاده

مدیر مجموعه مهاجرتی - تحصیلی "کانادا از ایران"

برخی برندها که افتخار خدمت به آنها را داشتیم

جایگاه برند معظم شما اینجاست..

webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers

تعدادآرا: 966 - میانگین: 4.8

رأی شما ثبت شد.