جشنواره زمستانی 1402 وب‌رمز
مجنتو چیست؟ سیستم مدیریت محتوای متن باز است که یکی از بهترین پلتفرم ها در سیستم فروشگاهی محسوب میشود که بر پایه زبان PHP است .در این سیستم امکان طراحی سایت فروشگاهی به چند زبان مختلف وجود دارد .همچنین میتوانید با استفاده از مجنتو چندین فروشگاه را مدیریت نمایید. در این مقاله به شما می گوییم magento چیست و با ویژگی های آن بیشتر آشنا خواهیم کرد.

مجنتو چیست؟

مجنتو (Magento) یک فروشگاه ساز رایگان کدباز (Open Source) است که در اختیار همگان قرار گرفته است و طبق آخرین آمار اعلام شده محبوبترین فروشگاه ساز رایگان اینترنتی میباشد. البته نسخه تجاری این فروشگاه ساز نیز وجود دارد که توسط شرکت مجنتو (Magento) توسعه داده شده است.

مجنتو بر پایه PHP و پایگاه داده MySQL ایجاد شده است و یکی از محبوبترین و قدرتمندترین فروشگاه سازها در سطح جهان میباشد. این فروشگاه ساز در زمینه سئو سایت و مدیریت فروشگاه بسیار قدرتمند عمل میکند.

یکی از مشکلات استفاده کنندگان مجنتو پیدا کردن هاست سازگار با این برنامه است زیرا هاست مورد استفاده نیاز به تنظیمات خاص و حرفه ای دارد. در وب رمز هاست لینوکس سی پنل سری سازمانی (سرور کلود/ابری)، سازگاری کامل با مجنتو دارد.

به تازگی نسخه نهایی مجنتو ۲ نیز عرضه شده است. سه شنبه ۲۶ آبان ماه ۱۳۹۴ بود که خبر عرضه نهایی مجنتو ۲ بر روی وب سایت مجنتو قرار گرفت.

پیشنهاد وب رمز: معرفی و کاربرد فریم ورک Laravel

برخی از ویژگی های مجنتو به شرح زیر است:

مجنتو چیست - ویژگی های مجنتو

معماری انعطاف پذیر

در مجنتو از معماری استفاده شده که انعطاف پذیری بی نظیری در تجارت آنلاین ارائه میکند. مواردی مانند برنامه نویسی ماژولار که باعث سادگی و راحتی در اختصاصی سازی میشود، افزایش سرعت پیاده سازی که باعث کاهش زمان توسعه و فروش سریع میشود و همچنین باعث افزایش انعطاف برای استفاده از سیستم کلود/ابری میگردد.

مدیریت چند فروشگاه

یکی از بزرگترین ویژگی های این برنامه قابلیت مدیریت چند فروشگاه همزمان با هم است به این معنی که شما میتوانید چند فروشگاه با اجناس متفاوت داشته باشد ولی صورتحساب ها و موارد حمل و نقل، انبارداری و موجودی انبار تمامی اجناس را با هم مدیریت کنید.

کاربرپسند

رابط گرافیکی ساده و راحت باعث شده تا مشتریان براحتی بتوانند خرید خود را انجام دهند و مدیریت بخش های مختلف آن آسان و بدون پیچیدگی میباشد.

صورتحساب ها و حسابداری

بسیاری از کاربران برای صورتحساب های و کالای موجود و فروخته شده از نرم افزارها استفاده میکنند که مجنتو از بسیاری از این نرم افزارها مانند QuickBooks یا SalesForce پشتیبانی میکند و میتواند با این نرم افزارها ادغام شود.

مخاطبان جهانی

مجنتو از اکثر زبان ها پشتیبانی میکند و قابلیت ترجمه بر اساس آدرس آی پی کاربران را دارد به همین دلیل میتوانید مخاطبانی از تمام جهان داشته باشید.

جذابیت در خرید

یکی از موارد مهمی که در مجنتو در نظر گرفته شده است ایجاد جذابیت برای خرید با انواع وسایل مانند تلفن های هوشمند و تبلت ها و … است. استفاده از قالب های واکنش گرا بهترین راه برای تجربه فروش در هر زمان و هر وسیله ایست.

تدوین و گردآوری: ح.سورانی

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخشی از آمار خدمات وب رمز

تعداد خدمت ارائه شده

150
پروژه سئو
420
پروژه طراحی سایت
69000
خدمات هاست
220000
ثبت دامنه

در وب‌رمز رضایت مشتریان اولویت ماست

کارفرمایان در مورد ما چه می‌گویند

خانم مهندس درفشی

خانم مهندس درفشی

مدیر سایت "آژانس ارتباطات دان"
آقای مهندس منظمی

آقای مهندس منظمی

مدیر "هلدینگ گام"
خانم مهندس اسدی

خانم مهندس اسدی

مدیر دیجیتال مارکتینگ "ایران ادونچر"
آقای مهندس طالب زاده

آقای مهندس طالب زاده

مدیر مجموعه مهاجرتی - تحصیلی "کانادا از ایران"

برخی برندها که افتخار خدمت به آنها را داشتیم

جایگاه برند معظم شما اینجاست..

webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers

تعدادآرا: 966 - میانگین: 4.8

رأی شما ثبت شد.