تحقیقات کلمات کلیدی اولین قدم برای فرآیند کپی رایتینگ و یک قسمت مهم از استراتژی سئو سایت است. قبل از تولید محتوا برای وب‌سایتتان شما باید به کلماتی که می‌خواهید کاربران وب سایت شما را از آن طریق در موتورهای جستجو پیدا کنند فکر کنید. سپس می‌توانید کلمات کلیدی را در محتوایتان استفاده کنید بنابراین از این طریق شما می­‌توانید در این کلمات کلیدی رتبه کسب کنید. در این مقاله تحقیقات کلمات کلیدی را گام به‌گام توضیح خواهیم داد.

 تحقیقات کلمات کلیدی چیست؟
 چرا تحقیقات کلمات کلیدی مهم است؟

 چگونه تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهیم؟

قدم اول: ماموریت کسب و کارتان چیست؟

قدم دوم: ساختن لیستی از کلمات کلیدی

قدم سوم: هدف از جستجو چیست؟

قدم چهارم: ساخت صفحات فرود

استراتژی کلمات کلیدی طولانی

استراتژی کلمات کلیدی مهم

رقابت چیست؟

کلمات کلیدی مترادف و مرتبط

نتیجه گیری در مورد تحقیقات کلید اصلی برای سئو


تحقیقات کلید واژه چیست؟

تحقیق کلمات کلیدی - تحقیقات کلید واژه

قبل از اینکه توضیح فرآیند تحقیق کلمات کلیدی را شروع کنیم، بیایید به مفاهیم پشت آن نگاه کنیم.

تحقیقات کلمات کلیدی می‌تواند به شما در دریافت رتبه در موتورهای جستجو از طریق یک لیست گسترده کمک کند. همچنین استراتژی کلمات کلیدی همان تصمیم‌های شما برروی تحقیقات کلمات کلیدی است.

عبارت کلیدی

عبارت‌های کلیدی ، کلمات کلیدی هستند که شامل ترکیب چندین کلمه می‌شوند. ما تمایل داریم در همه موارد از واژه‌ “کلمات کلیدی” استفاده کنیم، اما منظور تنها کلمات تک واژه‌ای نیست بلکه عبارات کلیدی را هم در بر می‌گیرند.

برای مثال “سئوی وردپرس” و یا ” پلاگین آنالیز گوگل”هر کدام یک کلمه کلیدی است. کلمات کلیدی معمولا شامل چندین کلمه است. بنابراین زمانی که از کلمات کلیدی صحبت می‌کنیم، به معنای عبارت کلیدی است.
کلمات کلیدی طولانی تر خاص‌تر هستند و کمتر متداولند، زیرا تمرکز آنها بر روی قسمتی از بازار است. رتبه گرفتن از این عبارت‌های طولانی بسیار آسان است.

کلمات کلیدی متمرکز، کلمات یا عبارتی هستندکه می‌خواهید صفحات سایتتان از آن طریق پیدا شوند. شما باید کلمه کلیدی متمرکزتان را در پلاگین یوست سئو در قسمت جعبه متا قرار دهید.

قصد از جستجو هدف یا search intent در مورد کشف کردن چیزی ست که یک جستجوگر واقعا می‌خواهد. این موارد فقط کلمات کلیدی نیستند، بلکه اهداف جستجوگر را که می‌خواهد خرید یا اطلاعات کسب کند تعیین می‌کند.

 

چرا تحقیقات کلمات کلیدی اهمیت دارد؟

تحقیقات کلمات کلیدی مناسب اهمیت بسیاری دارد زیرا متوجه می‌شوید مخاطبان شما چه عبارت‌های را جستجو می‌کنند. در افزونه یوست، ما بطور مداوم با مشتریانی مواجه می‌شویم که برای توصیف محصولاتشان از مجموعه‌ای از کلمات استفاده می‌کنند، در حالی که مخاطبانشان از مجموعه کاملا متفاوت از کلمات استفاده می‌کنند. به دلیل این عدم هماهنگی ، اکثر مشتریان بالقوه نمی‌توانند سایت شما را پیدا کنند.

گاهی اوقات یک دپارتمان بازاریابی تصمیم می‌گیرد، نام خاصی را برای محصولاتش انتخاب کند. این یک تصمیم بازاریابی‌ هوشمندانه است. همچنین این روشی است که می‌تواند محصولات شما را در ذهن مردم ثبت کنند. به عنوان مثال، در تعطیلات خانه اجاره نمی‌کنید، اما علاقمند به اجاره کلبه‌هایی هستید که با نام “vacation cottages” یا کلبه‌های تعطیلات نام گذاری شد‌ه‌ا‌ند. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که افراد خیلی کمی عبارت “vacation cottages”  را جستو می‌کنند. اگر متن‌تان را برای این عبارت بهینه کنید، بطور حتم در موتورهای جستجو برای این عبارت رتبه بالای خواهید گرفت در حالی که با این عبارت ترافیک زیادی را ایجاد نخواهیدکرد و مشتریان بالقوه‌ی بسیاری را از دست می‌دهید.

کارکردن برروی کلماتی که افراد، آنها را زیاد جستجو نمی‌کنند به معنای بهینه سازی نخواهد بود. تحقیقات کلمات کلیدی درست، به شما این اطمینان را می‌دهد که کلمات کلیدی مشابه با آنچه مخاطبانتان جستجو می‌کنند را بیابید و این باعث می‌شود بهینه سازی سایت باارزش شود. علاوه براین با نگاه کردن به جستجوی هدف یا search intent شما متوجه سوالات مشتریان هدف خود می‌شوید. این سوالات باید در قالب محتوای با کیفیت پاسخ داده شوند.

چگونه تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهید؟

تحقیق کلمات کلیدی - تحقیقات کلمات کلیدی

چهار گام برای تحقیقات کلمات کلیدی وجود دارد.

  • گام اول، ماموریت کسب و کارتان را بنویسید.
  • گام دوم، یک لیست از کلماتی که می‌خواهید شما را با آنها پیدا کنند تهیه کنید.
  • گام سوم،  هدف جستجو یا search intent مخاطبانتان را پیدا کنید.
  • گام چهارم، برای هرکدام از این کلمات کلیدی لندینگ پیج بسازید.(گام چهارم زمان زیادی از شما خواهد گرفت. در این گام باید دقت، زمان و منابع زیادی را صرف کنید تا نتیجه مطلوبی را دریافت کنید.)

در ادامه قدم به قدم فرآیند تحقیقات کلمات کلیدی توضیح داده خواهد شد،

یک راهنمایی عملی معرفی خواهد شد که به راحتی بتوانید تحقیق کلمات کلیدی خود را شروع کنید.

قدم اول: ماموریت شما چیست؟

پیش از شروع هرکاری، درباره ماموریت خودتان فکر کنید. در مورد سوالاتی، همچون: چه کسی هستید؟ وب سایت شما چیست؟ چه چیزی شما را متمایز می‌کند؟ چه وعده‌هایی در وب سایتتان محقق می‌کنید؟

بسیاری از افراد نمی‌توانند به این سوالات پاسخ دهند. باید این را متوجه شوید که چه چیزی شما را از بقیه متمایز می‌کند. بنابراین ماموریت خود را برروی یک کاغذ، کامپیوتر یا لب تاپ بنویسید. شما باید برای این کار هر مقدار که لازم است وقت صرف کنید و آن را به اتمام برسانید.

هنگامی که شما قادر به پاسخ دادن به این سوالات بطور دقیق شدید، ابتدا و مهم‌تر‌ین گام در استراتژی کلمات کلیدی‌تان را برداشته‌اید.

مواردی که باید در نظر گرفت: رقابتی در بازار شما چگونه است؟

بازارشما تعیین می‌کند که آیا ماموریت شما به اندازه کافی خلاقیت برای فروش محصولات به مردم را دارد.

برخی بازارها بسیار پر رقابت هستند، با یک جستجو در موتور جستجوی گوگل متوجه رقابت زیاد آن می‌شوید.

این شرکت‌ها برای بازاریابی و سئو بودجه‌های بسیاری در نظر گرفته‌اند. رقابت در این بازارها بسیار دشوار است، بنابراین رتبه بندی در این بازار نیز سخت خواهد بود.

بطور مثال شما بلیت سفر دریایی به هاوایی را می‌فروشید. در اینجا امکانات عالی برای کودکان پیشنهاد می‌کنید و در کنار آن هم سفرهای دریایی برای والدین مجرد یا جوان را هم پیشنهاد می‌دهید. پیشنهادات سفرهای دریایی شگفت انگیز برای والدین جوان می‌تواند شما را از بقیه رقبا متمایز کند. به دنبال چیزی باشید که شما را از بقیه رقبا جدا کند.

اگر شما در یک بازار رقابتی قرار گرفته ا‌ید، احتمالا بهتر است از بخش کوچکتری شروع کنید. هنگامی که شما بخش کوچکی از این بازار را بدست گرفتید و بعد از مدتی کسب و کارتان درسفرهای دریایی به یک برند تبدیل شد، می‌توانید بلیت‌های سفرهای دریایی خود را به مخاطبان بیشتری بفروشید.

قدم دوم: ایجاد یک لیست از کلمات کلیدی

در گام دوم، در تحقیقات کلمات کلیدی یک لیست از کلمات کلیدی ایجاد کنید. با ماموریت که در گام اول انتخاب کرده‌اید، سعی کنید به مشتریان بالقوه خود برسید. این افراد به دنبال چه چیزی هستند؟ چه نوع از عبارت‌های کلیدی را برای پیدا کردن خدمات و محصولات شما می‌توانند جستجو کنند؟

اگر ماموریت شما واضح باشد، شما یک تصویر آشکار از گوشه‌ا‌ی از بازار خود و نقاط فروش منحصر به فرد(مواردی که کسب و کارتان را از دیگران جدا می‌کند) خواهید داشت.

مطمئن شوید که عبارات کلیدی شما با فعالیت‌های سایت شما کاملا مطابقت دارد. اگرسایت شما در مورد سئوی سایت باشد و شما بخواهید بایک عبارت پرجستجو مانند خرید لپ تاپ مخاطبان را به سایت خودتان بکشانید، مطمئنا مخاطبان با کلیک کردن برروی لینک سایت شما و پس از وارد شدن به سایت سریعا از وب سایت شما خارج می‌گردند. این کار می‌تواند بسیار خطرناک باشد. همچنین بانس ریت سایت شما را به شدت بالا خواهد برد. بانس ریت بالا به گوگل این را می‌فهماند که سایت‌هایی که به این افراد نشان داد‌ه‌ا‌ید مرتبط با عبارت کلیدی شان نبوده است و در نهایت منجر به رتبه بندی پایین برای عبارت کلیدی خرید لپ تاپ می‌گردد. زیرا وب سایت شما درباره سئوی سایت است نه در مورد خرید لپ تاپ.

ابزار‌های که می‌توانید استفاده کنید.

ایجاد یک لیست از عبارات کلیدی بسیار دشوار است. تا چند سال پیش تنها از طریق گوگل آنالیتیکس می‌توانستید چک کنید که افراد چه عبارت‌هایی را برای پیدا کردن وب‌سایت شما جستجو می‌کننداما تقریبا هیچ ایده‌ای در مورد اینکه مخاطبانتان از چه عبارت‌های کلیدی در موتورهای جستجو استفاده می‌کنند به شما نمی‌داد . خوشبختانه، امروزه ابزارهای دیگری وجود دارد تا تحقیقات کلمات کلیدی شما را راحت‌تر کند. شما می‌توانید از چندین ابزار پیدا کردن کلمات کلیدی دیگر استفاده کنید.

قدم سوم: پیدا کردن هدف جستجو یا search intent

قدم چهارم:ساخت صفحات فرود

تحقیق کلمات کلیدی - ساخت صفحات فرود

گام بعدی ساختن یک استراتژی بلند مدت برای ایجاد صفحات بسیار کاربردی است. در گذشته، فقط یک کلمه کلیدی برای یک صفحه در نظر گرفته می‌شد و موتورهای جستجو براساس همان کلمه کلیدی آن صفحه را به کاربران نشان می‌دادند. اما امروزه، موتورهای جستجو بسیار هوشمند شده‌اند و براساس هدف جستجو یا search intent بهترین پاسخ را به پرسش‌های کاربران می‌دهند. اگر صفحه‌ای به سوالات کاربران به بهترین شکل پاسخ بدهد در موتورهای جستجو رتبه بالایی خواهد گرفت. موتورهای جستجو همچنین متوجه تفاوت‌های ریز بین کلمات کلیدی می‌شوند بنابراین شما دیگر نیاز به ایجاد صفحات جدید برای این تفاوت‌های ظریف نخواهید داشت.

– ایجاد یک نمای کلی

توصیه می‌کنیم در ابتدای کار ساختار صفحات سایتتان را در یک اکسل یا Google Docs ایجاد کنید. یک جدول ایجاد کنید و لیستی از کلمات کلیدی خودتان را هم اضافه کنید. با استفاده از یک جدول، روابط بین صفحات مربوطه را ایجاد کنید. عبارت‌های جستجو را در ستون اول قرار دهید و ستون‌های دیگر را برای سطوح مختلف از ساختار سایت اختصاص دهید.

– ساختن صفحات سایت یا صفحات فرود

حالا نوبت ساختن صفحات سایت یا لندینگ پیج برای عبارات کلیدی است. اما لازم نیست صفحات را بلافاصله ایجاد کنید این یک فرآیند بسیار طولانی است. هرچه عبارات کلیدی شما دقیق‌تر‌ باشد، تعلق بیشتری به صفحه فرود مورد نظر شما خواهد داشت.

مهم‌ترین کلمات کلیدی شما به مقالات اصلی یا بنیاد محتوا منجر می‌گردند. این کلمات کلیدی قطعا همان کلماتی هستند که می‌خواهید روی آن‌ها رتبه کسب کنید. . برای انجام اینکار، یک محتوای عالی در مورد کلمات کلیدی که معتبر و همه جانبه هستند را مانند راهنمایی جامع بنویسید و سایر مقالات را به این محتوای بنیادی لینک دهید.

پس از اتمام تحقیق کلمات کلیدی برای سئو، باید یک مرورکلی از عبارت‌های که کاربران استفاده می‌کنند، انجام دهید. عبارت‌هایی که می‌خواهید صفحه‌ای از سایت شما با آن در موتورهای جستجو دیده شود، پیدا کنید. این مرورکلی باید به نوشتن مطالب در سایت کمک کند.

– استراتژی عبارات طولانی

هیچ وب سایتی نباید تنها بریک کلمه کلیدی یا عبارت کلیدی برای افزایش ترافیک تکیه کند. شما باید برای شروع از ماموریتی که برای کسب و کارتان تعیین کرد‌ه‌ا‌ید، استفاده کنید و سپس سه مرحله را در انجام تحقیقات عبارات کلیدی مناسب انجام دهید و به یک راهکار اساسی برای استراتژی کلمات کلیدی برسید. در این بخش بصورت کامل در مورد استراتژی کلمات کلیدی طولانی توضیح خواهیم داد.

تعداد کلمات کلیدی چقدر باشد؟

ما نمی‌توانیم تعداد دقیقی از کلمات کلیدی که باید داشته باشید را به شما بگوییم، اما می‌توانیم به شما بگوییم که به تعداد زیادی کلمه کلیدی نیاز دارید. به احتمال زیاد بالای 1000 عبارت کلیدی نیاز دارید.

حتی اگر شما کسب و کار کوچکی دارید، احتمالا چند صد کلمه کلیدی نیاز خواهید داشت. اما نیاز به ایجاد صفحات مجزا برای هر یک از آن‌ها ننیست. از مزیت‌های داشتن یک سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس این است که شما می‌توانید محتوای خود را بصورت زمانبندی شده اضافه کنید. در مورد کلمات کلیدی که می‌خواهید سریع‌تر از طریق آن‌ها رتبه بگیرید و همچنین عبارتهایی که در حال‌حاضر مهم نیستند، فکر کنید. اولویت‌های عبارت‌های کلیدی خود را بدست بیاورید و یک برنامه برای تولید محتوای خود ایجاد کنید.

استراتژی عبارت‌های کلیدی Ad hoc

تحقیق کلمات کلیدی - استراتژی عبارت‌های کلیدی Ad hoc

بصورت ایده‌آل، شما می‌توانید تحقیق کلمات کلیدی اصلی خود را انجام دهید و برای آن‌ها یک جدول ایجاد کنید و صفحات فرود برای هریک را مشخص کنید. در اینصورت ساختار سایت شما بی‌عیب خواهد شد. هر روز محتوا برای بلاگ خود ایجاد کنید و از این طریق رتبه سایت خودتان را در موتورهای جستجو افزایش دهید.

البته، همیشه تحقیقات کلمات کلیدی شما به این میزان گسترده نخواهد بود. برخی از پست‌ها یا مقالات به عنوان بخشی از یک استراتژی عالی نوشته نشد‌ه‌ا‌ند. زیرا ممکن است موضوع مورد نظر شما مربوط به یک خبر بوده و یا موضوع جالبی ذهن شما را به خود در گیر کرده باشد.

اگر مطلبی که نوشته‌اید مطابق با استراتژی شما نباشد، به این معنا نیست که برای افزایش رتبه آن تلاش نکنید.

شما هنوز می‌توانید از عبارات کلیدی با ترند بالا که در استراتژی شما وجود دارد استفاده کنید. از ابزارهایی مانند گوگل ترند برای انتخاب کلمات کلیدی استفاده کنید. برای ایجاد مقالاتی مطابق با استراتژی خود زمان صرف کنید و به آن‌ها فکر کنید. اگر محتوای باارزش بنویسید، مطمئنا در موتورهای جستجو رتبه دریافت خواهید کرد.

اهمیت استراتژی کلمات کلیدی طولانی

تمرکز برروی کلمات کلیدی طولانی باید بخش مهمی از استراتژی تحقیق برای کلمات کلیدی طولانی باشد. کلمات کلیدی طولانی عبارتنداز کلمات کلیدی یا عبارات کلیدی که خاص‌تر (و معمولا طولانی‌تر‌) از کلمات کلیدی متداول هستند. معمولا کلمات کلیدی اصلی را “head” می‌نامند.

کلمات کلیدی طولانی ترافیک کمتر اما نرخ تبدیل به مشتری بالاتری دارند، زیرا برروی یک محصول یا موضوع خاص تمرکز دارند.

اگر علاقمندید بدانید چرا برای بهینه سازی سایتتان باید تمرکزتان را برروی کلمات کلیدی طولانی بگذارید، مقاله مرتبط با اهمیت کلمات کلیدی طولانی رابخوانید.

رقابت چیست؟

برای انتخاب کلمات کلیدی خاص که متشکل از چند کلمه کلیدی هستند باید رقابت آن عبارت‌های اصلی را هم در نظربگیرید. اگر رقابت در گوشه‌ای از بازار که آن را انتخاب کرده‌اید بسیار زیاد است، باید به این نکته هم توجه کنید که رتبه گرفتن برروی این عبارت‌های رقابتی بسیار سخت‌تر‌از بقیه است. اگر رقبای کمتری دارید، حتی می‌توانید با کلمات کلیدی اصلی در زمان کمی از موتورهای جستجو رتبه‌ دریافت کنید. بنابراین شما باید رقبای خودتان را تعیین کنید؟ چگونه باید جستجو کنید؟ 2 نوع استراتژی وجود دارد:

  • گوگل کردن و آنالیز رقبا
  • تلاش کنید، ارزیابی کنید و دوباره امتحان کنید.(سعی و خطا)

گوگل کردن و آنالیز رقبای شما

کلمات کلیدی که بدست آورده‌اید را در گوگل جستجو کنید. برای شروع از عبارت‌های اصلی و آنهایی که عمومی‌تر هستند، استفاد کنید. صفحه نتایج موتورهای جستجو را (SERP) بررسی کنید. این صفحات تمام وب‌سایت‌های که تصمیم به رقابت با آنها از طریق بهینه سازی محتواهای خود با استفاده از آن کلمات کلیدی را دارید نشان می‌دهد.

با بررسی سئو سایت رقبا متوجه می‌شویم که آیا توانایی رقابت با رقبا را داریم یا خیر. برای این منظور باید تمام موارد زیر را تجزیه و تحلیل کنید:

آیا سایت‌های آنها حرفه‌ای است؟ آیا سایت‌ها شرکتی هستند؟ از خودتان بپرسد که آیا شما توانایی رقابت بااین شرکت‌ها را دارید یا خیر. آیا سایت شما در بین سایت‌هایی که از نتایج جستجو بدست آمده است وجود دارد یا خیر؟

آیا نتایج موتورهای جستجو برندهای شناخته شده را نشان می‌دهد؟ رقابت با رقبای شناخته شده بسیار سخت‌تر می‌باشذ. اگر برندها از طریق تبلیغات تلویزیونی یا رادیو شناخته شده‌اند، شانس شما در این رقابت بسیار کم خواهد بود.

در مورد محتوای این صفحه چه چیزی میدانید؟ آیا محتوای این سایت‌ها خوب نوشته شده است یا بهینه سازی شده است؟ چه مدت مقالات در سایت‌ها وجود دارد؟ اگر رقبای شما دارای محتوای ضعیف باشند، احتمالا شانس بیشتری برای رتبه گرفتن خواهید داشت!

آیا تبلیغات در گوگل را انجام داده‌اند؟ هزینه هرکلیک در گوگل به چه مقداری هست؟ رتبه گرفتن بصورت ارگانیک برای عبارت‌هایی که هزینه تبلیغات موتورهای جستجوی آن‌ها بالاست سخت می‌باشد.

یک سوال ساده

یک سوال برای همه بوجود می‌آید: چگونه وب‌سایت من در موتورهای جستجو بالاتر از وب سایت‌های دیگر در نتایج موتورهای جستجو (SERPs) قرار بگیرد. آیا بودجه‌ی بازاریابیتان برابر با دیگر هزینه‌هاست، اگر چنین چیزی است روی عبارت اصلی تمرکز کنید. اگر اینچنین نیست تمرکز خودتان را برروی عبارت‌های کلیدی طولانی بگذارید.

در گام بعدی پس از تحلیل و آنالیز، کلمات کلیدی مشابه با کلمه کلیدی اصلی اما کمی طولانی‌تر را پیدا کنید. عبارت‌های خاص و طولانی جستجو شده توسط مخاطبان ترافیک کمتری دارند، اما رتبه گرفتن در این شرایط بسیار ساده‌تر خواهد بود. هنگامی که شما بروی کلمات کلیدی طولانی رتبه دریافت کنید، رتبه گرفتن از کلمات کلیدی اصلی راحت‌تر‌ خواهد شد.

تلاش کنید، ارزیابی کنید، امتحان کنید.

هنگامی که یک آنالیز کامل را انجام داید، شانس شما برای رتبه گرفتن از عبارت خاص بسیار بالاتر می‌رود. گام بعدی نوشتن یک مقاله شگفت انگیز و بهینه سازی آن است. و در آخر در جاهایی آن را منتشر کنید که بک لینک‌های عالی دریافت کنید. کمی صبر کنید و رتبه بندی خودتان را آنالیز کنید. آیا مقاله شما رتبه دریافت می‌کند؟ آیا در نتایج اولین صفحات گوگل قرار می‌گیرد یا در صفحه 2 یا 3 پنهان شده است؟

اگر شما نمی‌توانید برای صفحه اول رتبه‌ دریافت کنید، سعی کنید مقاله ی دیگری بنویسید و روی کلمه کلیدی دیگری تمرکز کنید، حتی آن کلمه می‌تواند یک عبارت طولانی باشد. بعد از نوشتن دوباره ارزیابی کنید، این روند را ادامه بدهید تا در جایگاه اول گوگل قراربگیرید!

کلمات کلیدی مرتبط و مترادف

افزونه پریموم یوست به شما این امکان را می‌دهد که کلمات کلیدی مرتبط و مترادف را پیدا کنید. همچنین ابزارهای زیادی برای پیدا کردن این عبارت‌ها وجود دارد. همچنین ما نباید فقط تمرکزمان را برروی یک عبارت کلیدی بگذاریم، بلکه باید از مترادف‌های کلمات نیز استفاده کنیم.

کلمات کلیدی انحصاری یا ترکیبی؟

برای هدفمان باید از کلمه کلیدی معین یا ترکیبی استفاده کنیم؟ این موضوع به کلمه کلیدی که جستجو می‌شود بستگی دارد. همانطور که می‌دانید گوگل در مورد پیدا کردن هدف جستجو (search intent) پیشرفته‌تر‌ شده است و به راحتی می‌تواند بفهمد افراد در گوگل به دنبال چه چیزی هستند.

بطور مثال، اگر شما کلمه نمونه کار سئو را جستجو می‌کنید و نتیجه‌ای غیر از آنچه شما به دنبالش هستید را نشان می‌دهد، ظاهرا گوگل فکر می‌کند که شما به دنبال چیز دیگری هستید. بنابراین اطمینان حاصل کنید کاربران دقیقا شما را با چه چیزی پیدا می‌کنند.

نتیجه گیری در مورد تحقیقات کلمات کلیدی اصلی برای سئو

تحقیقات کلمات کلیدی باید شروعی برای هراستراتژی سئوی پایدار و افزایش بازدید سایت باشد. در انتها یک لیست طولانی از کلمات کلیدی برای دریافت خدمات سئو تهیه کنید. اما سخت‌تر‌ین قسمت: نوشتن تمام این محتواها است. شما باید برای هرکدام از این کلمات کلیدی یک مقاله و پست برای بلاگتان بنویسید و این یک چالش بزرگ است.

مترجم و نویسنده: مهسا خورشیدی

3 پاسخ به “راهنمای کامل تحقیق کلمات کلیدی برای سئو”

  1. آموزشی گفت:

    سلام و ممنون بابت مقاله خوبتون
    به نظرم انتخاب کلمات کلیدی اصلی یکی از مهمترین بخش های تحقیقات عبارات کلیدی هست.

  2. سوله دست دوم گفت:

    خیلی ممنون از مطلب خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخشی از آمار خدمات وب رمز

تعداد خدمت ارائه شده

150
پروژه سئو
420
پروژه طراحی سایت
69000
خدمات هاست
220000
ثبت دامنه

در وب‌رمز رضایت مشتریان اولویت ماست

کارفرمایان در مورد ما چه می‌گویند

خانم مهندس درفشی

خانم مهندس درفشی

مدیر سایت "آژانس ارتباطات دان"
آقای مهندس منظمی

آقای مهندس منظمی

مدیر "هلدینگ گام"
خانم مهندس اسدی

خانم مهندس اسدی

مدیر دیجیتال مارکتینگ "ایران ادونچر"
آقای مهندس طالب زاده

آقای مهندس طالب زاده

مدیر مجموعه مهاجرتی - تحصیلی "کانادا از ایران"

برخی برندها که افتخار خدمت به آنها را داشتیم

جایگاه برند معظم شما اینجاست..

webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers

تعدادآرا: 966 - میانگین: 4.8

رأی شما ثبت شد.