جشنواره زمستانی 1402 وب‌رمز

امروزه اکثر افراد علاقه‌مند به دنیای وب و یا کارمندانی که در مشاغل مختلف فعالیت می‌کنند به دنبال راه اندازی کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد از اینترنت هستند، اما نمی‌دانند از کجا شروع کنند. کسب درآمد اینترنتی راه‌های متفاوتی دارد. در این مقاله شما را با ۴۱ راهکار سودمند کسب درآمد از اینترنت که نیازی به سرمایه ندارد آشنا خواهیم کرد.

خب، اگر به دنبال راه‌های قانونی برای کسب درآمد بیشتر در اینترنت هستید بدون اینکه یک دوره آموزشی جامع درباره کسب‌ و کار اینترنتی خریداری کنید راهکارهای لازم را دراختیارتان می‌گذاریم تا بتوانید ایده‌های خود را در جهت درستی پرورش دهید.

روش‌های هوشمندانه برای کسب درآمد آنلاین در جامعه‌ امروز

۱.ساخت یک بلاگ (وبلاگ) نیچ و استفاده از بازاریابی

کسب درآمد از اینترنت - ساخت یک بلاگ (وبلاگ) نیچ و استفاده از بازاریابی

اگر به نیچ مارکت (در تجارت به معنای جایگاهی خارج از بازار اصلی و دور از توجه رقبای بزرگ) علاقمندید و می‌توانید مخاطبان زیادی را برای آن بدست آورید، ساخت وبلاگ و ساخت سایت استفاده از بازاریابیِ وابسته برای درآمدزایی یک روش خارق‌العاده برای کسب درآمد آنلاین می‌باشد.

۲.راه‌اندازی و رشد یک استارت‌آپ

کسب درآمد از اینترنت - راه‌اندازی و رشد یک استارت‌آپ

آیا میدانید تعریف درست یک استارتاپ چیست؟ آیا رویای مدیریت کسب‌وکار خودتان در آینده را در سر دارید؟ ساخت و پیمایش یک استارت‌آپ با رشد بالا درحالیکه دشوارترین راه برای کسب درآمد آنلاین است اما دارای بیشترین میزان سوددهی است.

۳.ساخت و فروش نرم‌افزار

کسب درآمد از اینترنت - ساخت و فروش نرم‌افزار

سئو فروشگاه اینترنتی معجزه می‌کند. همین حالا با یک نیازِ سیری‌ناپذیر با نرم‌افزار سودمند روبرو هستیم. چه یک برنامه کاربردی تخصصی برای حل یک مشکل خاص طراحی شده باشد چه حتی یک بازی وقتگیر در تلفن همراهتان باشد، می‌توانید یک کسب‌وکار به شدت موفقیت‌آمیز بسازید اگر نرم‌افزاری درست کنید که به مردم کمک کند. (به ریسکِ کسادی نگاه کنید – نرم‌افزار ارتباط تیمی که فقط ظرف دو سال از یک پروژه فرعی به یک شرکت میلیارد دلاری تبدیل شد.)

پيشنهاد وب رمز: گیمیفیکیشن چیست؛ نحوه کار، مزایا و ۱۰ نمونه موفق آن در بازاریابی

۴.شروع یک سایت تجارت الکترونیک و فروش محصولات فیزیکی

کسب درآمد از اینترنت - شروع یک سایت تجارت الکترونیک و فروش محصولات فیزیکی

اگر به دنبال یک راه حل بهتر برای یک مشکلی هستید که صدها یا هزاران نفر هنوز آن را پیدا نکرده‌اند بهتر است برای طراحی فروشگاه اینترنتی اقدام کرده و اقلام فیزیکی را بفروش برسانید. برای کمتر هزینه کردن و یک شروع سریع میتوانید از فروشگاه ساز هیرو برای راه اندازی فروشگاه آنلاین خود استفاده کنید.

قطعا با توجه به وضعیت قیمت‌ها در ابتدا برای تهیه حداقل محصولات نیاز به مبلغ قابل توجهی دارید. چنانچه نمی‌توایند یا نمی‌خواهید در ابتدا چنین هزینه‌ای کنید، می‌توانید به روش دراپ شیپینگ عمل کنید.

۵.پیدا کردن مشتریان غیروابسته و فروش خدمات به آن‌ها

کسب درآمد از اینترنت - پیدا کردن مشتریان غیروابسته و فروش خدمات به آن‌ها

اگر دارای یک مهارتِ بازاریابی هستید – مثل نوشتن، طراحی، توسعه وب، بازاریابی، مدیریت پروژه یا هر چیز دیگری و از طریق وبلاگ یا سایت اینترنتی ارتباطی موثر با مخاطبان خاص خود  دارید، یکی از آسان‌ترین روش‌ها برای کسب درآمد اینترنتی اضافی و آنلاین شروع همکاری در فروش است.

۶.مربی‌گری آنلاین و فروش خدمات

کسب درآمد از اینترنت - مربی‌گری آنلاین و فروش خدمات

همانند فروش خدمات غیروابسته (انفرادی)، همچنین می‌توانید دانش و توصیه‌هایتان را در حیطه تخصصی‌تان بصورت یک مربی یا مشاور بفروش برسانید. اگر مهارت کافی دارید پیشنهاد می‌کنیم خودتان را متخصص معرفی کنید، هزاران نفر در دنیای آنلاین مشتاقند در ازای زمانی که به آن‌ها اختصاص می‌دهید به شما پول پرداخت کنند.

۷.ایجاد دوره‌های آنلاین جهت توسعه دانش

کسب درآمد از اینترنت - ایجاد دوره‌های آنلاین جهت توسعه دانش

اگر در یک زمینه متخصص هستید – چه شغل فعلی‌تان، چه کسب‌وکار انفرادی و چه مربی‌گری – می‌توانید دانشتان به صورت پکیج آموزشی جمع‌آوری کنید و آن را برای سال‌های آتی بفروش برسانید.

۸.ضبط پادکست و اشتراک‌گذاری داستان‌های الهام‌بخش

کسب درآمد از اینترنت - ضبط پادکست و اشتراک‌گذاری داستان‌های الهام‌بخش

پادکست‌ها در حال حاضر فوق‌العاده داغ هستند و دلیل خوبی دارند. با مشغله‌هایی که در زندگی‌مان داریم، افراد بیشتری به دنبال روش‌های سریع‌تر و مفیدتر برای دریافت یک محتوا هستند. پادکست‌ها فرصت فوق‌العاده‌ای را برای جذب مخاطب و کسب درآمد آنلاین فراهم می‌کنند.

۹.ملحق شدن به یک شرکت پاره وقت (یا تمام وقت) از راه دور

درحالیکه بیشتر ایده‌های مربوط به کسب درآمد آنلاین که تا اینجا پوشش دادیم در کنار یک شغل اصلی قابل اجرا هستند، اگر به دنبال تغییر کاملِ شغلتان و شروع کسب‌وکار آنلاین هستید هزاران شرکت به دنبال استخدام شما هستند و برایشان اهمیتی ندارد شما کجا زندگی می‌کنید. دورکاری این فرصت را به شما می‌ذهذ تا از روال کار سنتی فاصله گرفته نوع جدیدی از کسب‌ درآمد را تجربه کنید.

۱۰.تست وب‌سایت‌ها

کسب درآمد از اینترنت - تست وب‌سایت‌ها

 

شما احتمالأ ایده نسبتأ قوی نسبت به طراحی و ساخت سایت خوب دارید. آیا طراحی آن تمیز است و به آسانی می‌شود با آن کار کرد؟ آیا محتوا معنادار است؟ خوشبختانه افراد زیادی آن بیرون هستند که می‌خواهند افکار شما را در مورد آنالیز سایت و روش‌های بهبود یک سایت بشنوند و حتی پول خوبی برای توسعه سایتشان پرداخت می‌کنند .

۱۱.روایت کتاب‌های صوتی

کسب درآمد از اینترنت - روایت کتاب‌های صوتی

 

صنعت کتاب صوتی در حال رونق است، با این حال فقط ۵ درصد از کتاب‌ها تاکنون در قالب کتاب‌های صوتی منتشر شده‌اند. اگر سابقه بازیگری دارید یا اگر مردم می‌گویند صدای خوبی برای شرکت در رادیو دارید می‌توانید با ضبط نسخه‌های صوتیِ کتاب‌های مستقل و معروف پول بیشتری دربیاورید. سایت‌هایی مثل ACX  نویسندگان را به مجریان کتاب‌های صوتی متصل می‌کنند. خب، چه یک نویسنده باشید که به دنبال روش‌های بیشتری برای فروش کتابتان هستید، چه یک هنرپیشه/صداپیشه باشید که به دنبال کسب درآمد بیشتر هستید، می‌توانید خدماتتان را بصورت آنلاین بفروش برسانید.

۱۲.نوشتن و فروش کتاب‌های الکترونیکی

کسب درآمد از اینترنت - نوشتن و فروش کتاب‌های الکترونیکی

تعداد زیادی از مردم رویای نوشتن یک کتاب را دارند اما هرگز با آن مواجه نمی‌شوند. من مطمئنم که شما می‌توانید تجربه و ارزش‌هایتان را از طریق نوشتن یک کتاب منتقل کنید. با گردآوری مهارت‌ها و دانشتان در قالب یک کتاب الکترونیکی قابل‌دانلود که به مردم کمک می‌کند یک مهارت را بیاموزند، حرفه‌شان را توسعه دهند یا یک کسب‌وکار را راه‌اندازی کنند، می‌توانید زندگی دیگران را تغییر دهید و حتی پول بیشتری در اینترنت بدست بیاورید. فقط باید از یک ابزار ساده و آسان مثل Sellfy برای فروش سریع فایل‌های PDF (مثل یک کتاب الکترونیکی) به خوانندگانتان استفاده کنید یا یک هاست دانلود خریداری کنید و روی آن فایل های خود را به اشتراک بگذارید.

۱۳.پیوستن به سایت‌های مشاغل آزاد (مثل Flexjobs و SolidGigs)

ایجاد کسب‌وکار آزاد (انفرادی) وقت‌گیر است. با این حال تقاضای زیادی بیش از پیش برای کارکنانِ مشاغل آزاد وجود دارد. بنابراین اگر می‌خواهید از طریق شغل آزاد پول بیشتری در اینترنت بدست آورید می‌توانید به یکی از شبکه‌های شغل آزاد مثل Flexjobs، SolidGigs، Contena، Upwork، Fiverr یا PeoplePerHour بپیوندید. ثبت نام کنید، پروفایل خودتان را بسازید، چند نمونه از کارهایتان را آپلود کنید و با انجام مشاغل آزاد کوچک شروع به کسب درآمد کنید.

۱۴.فروش خدمات به سایت‌های نیچ مثل 99Designs، Cloudpeeps یا TopTal

اگر یک شخص ماهر در زمینه خاصی هستید مثل بازاریابی، طراحی یا توسعه نرم‌افزار، بازارهای تخصصی وجود دارد که به شما اهمیت می‌دهند. این بازارها مکان‌های خارق‌العاده‌ای برای کسب درآمد آنلاین هستند چون می‌دانید کسانی که از این مکان‌ها بازدید می‌کنند به دنبال مهارت‌های تخصصی شما هستند. به مکان‌هایی مثل 99Designs یا Dribbble برای طراحان، Cloudpeeps برای متخصصان بازاریابی و SEO و TopTal، Crew یا Gigster برای توسعه‌دهندگان نرم‌افزار سر بزنید. وقتی مهارت‌های توسعه‌ای‌تان را ایجاد کردید، می‌توانید به عنوان یک مشاور باکیفیت برند خودتان را بسازید و برای پروژه‌های بزرگ‌تری مثل تعمیرات کامل امنیت WordPress یا تبدیل یک وب‌سایت از http به https پول کسب کنید.

۱۵.طراحی گرافیک برای شرکت‌های محلی

در محله یا شهرتان دور بزنید؛ مطمئنم که هزاران کسب‌وکار محلی فوق‌العاده را با طراحی خیلی بد پیدا خواهید کرد. هرچند با ابزارهای آسانی که امروزه در اختیار داریم مثل Adobe Illustrator، Venngage، Stencil و Visme، هر کسی با یک ذهن خلاق و انگیزه زیاد می‌تواند به عنوان یک طراح گرافیک برای شرکت‌های محلی بصورت آنلاین پول دربیاورد.

۱۶.بازاریابی ایمیلی با یک خبرنامه نیچ (The Skimm، Mister Spoils)

کسب درآمد از اینترنت - بازاریابی ایمیلی با یک خبرنامه نیچ

روزانه با چند خبرنامه ایمیلی بمباران می‌شوید؟ این کار یک علت دارد. بازاریابی ایمیلی برای گروه علاقمندی از مشترکین ایمیل یکی از بهترین روش‌ها برای کسب درآمد آنلاین است. برخی از کسب‌وکارهای بزرگ براساس خبرنامه‌های ایمیلی ساده‌ای مثل TheSkimm یا Mister Spoils ساخته شده‌اند. هر خبرنامه نوع خاصی از کاربران را با محتوای روزانه جالب هدف‌گذاری می‌کند، درحالیکه با شرکت‌های مربوطه و وابسته همکاری می‌کند تا پول بیشتری دربیاورد.

۱۷.فروش محصولات در فروشگاه Shopify

کسب درآمد از اینترنت - فروش محصولات در فروشگاه Shopify

اگر به دنبال فروش محصولات بصورت آنلاین هستید نمی‌توانید فروشگاه Shopify را نادیده بگیرید. این پلت‌فرم هرچیزی که برای راه‌اندازی فروشگاه آنلاین و اجرای آن نیاز دارید را ظرف کمتر از یک روز در اختیارتان قرار می‌دهد، از جمله ثبت دامنه سفارشی، قالب‌های زیبا (بنابراین نیازی به مهارت‌های طراحی ندارید)، گزینه‌های پرداخت امن و حتی به بازاریابی و حمل و نقل کالا نیز اهمیت می‌دهد. اگر به دنبال تبلیغ محصولات، طرح‌ها یا فروش محصولات دیگر به مردم هستید، فروشگاه ساز آنلاین هیرو بهترین گزینه برای قدرت بخشیدن به فروشگاه آنلاین شما است.

۱۸.اینفلوئنسر در اینستاگرام

کسب درآمد از اینترنت - اینفلوئنسر در اینستاگرام

 

این روزها اینفلوئنسر مارکتینگ یکی از روش‌های بازاریابی متداول است. اگر دنبال‌کننده‌هایتان در حساب اینستاگرام را افزایش دهید به سرعت می‌توانید پول بیشتری بصورت آنلاین بدست بیاورید. برندهای بزرگ، شرکت‌های قوی و حتی استارت‌آپ‌ها مشتاقند ۵۰۰-۵۰۰۰ دلار را برای هر پست پرداخت کنند تا جلوی چشم مخاطبان شما باشند. درحالیکه جذب مخاطب انبوه در اینستاگرام روز به روز سخت‌تر می‌شود، اگر از قبل یک موقعیت منسجم دارید و محتوای باکیفیت را به طور منظم با یک دوربین فوق‌العاده برای ثبت تصاویر در اینستاگرام پست می‌کنید می‌توانید خودتان را اینفلوئنسر بنامید.

۱۹.مشاوره کسب‌وکار محلی

کسب درآمد از اینترنت - مشاوره کسب‌وکار محلی

اگر دارای مجموعه مهارت‌های باارزش یا مدارکی در زمینه صنعت مورد نظرتان دارید عرضه خدماتتان به مالکین کسب‌وکارهای محلی می‌تواند روش سودآوری برای کسب درآمد آنلاین باشد. چه یک بازاریاب متخصص هستید چه یک استراتژیست کسب‌وکار یا هواخواه تولید، احتمالأ یک مالک کسب‌وکار محلی وجود دارد که در ازای کمکتان برای حل مشکلات شرکتش به شما پول پرداخت کند. با این چک‌لیست ۱۸ مرحله‌ایِ کارین گرین‌استریت شروع کنید تا به یک مشاور کسب‌وکار محلی تبدیل شوید و سپس از راهنمایی من برای تهیه یک ایمیل موثر استفاده کنید تا بتوانید این مالکان را مجاب کنید شما را استخدام کنند.

۲۰.اجاره منزل یا اتاق در AirBnB

نه تنها با اجاره اتاق خوابتان در Airbnb می‌توانید پول اضافی از اینترنت بدست آورید، بلکه می‌توانید افراد جدیدی را ملاقات کنید (اگر به دنبال آن هستید). حتی می‌توانید کل آپارتمان جدید را در Airbnb اجاره دهید.

۲۱.کسب‌وکار تیشرت آنلاین

گاهی اوقات نمی‌توان درک کرد که چرا مردم تا این حد عاشق تیشرت هستند. و با جایگاه، بازاریابی و ابزار درست می‌توانید یک کسب‌وکار فروش آنلاین تیشرت راه بیندازید که حتی در حین خواب نیز برایتان سودآور است.

۲۲.دستیار مجازی

اگر یک سازمان به مهارت شما نیاز داشته باشد می‌توانید به عنوان یک دستیار مجازی بصورت آنلاین کسب درآمد کنید. یک دستیار مجازی همه کار انجام می‌دهد، از حسابداری گرفته تا تحقیق، ورود به پایگاه داده، رزرو مسافرت و مدیریت ایمیل. این یک روش فوق‌العاده برای ملاقات با افراد بسیار مهم، ساخت شبکه حرفه‌ای خاص خودتان و البته رشد یک جریان دیگرِ درآمد می‌باشد. می‌توانید نکات مهمی را در UpWork، Fiverr، Indeed و Remote.co پیدا کنید.

۲۳.تدریس زبان انگلیسی به عنوان یک مدرس مجازی

تدریس زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم یک روش فوق‌العاده برای کسب درآمد آنلاین است و همچنین درهایی را برای سفر به سراسر دنیا به رویتان می‌گشاید اگر تمایل داشته باشید. درحالیکه توصیه می‌شود مدارک رسمی ESL (زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم) را داشته باشید، اما تا زمانیکه یک سخنگوی بومی باشید و توانایی تدریس داشته باشید کسانی در کشورهایی مثل هنگ کنگ یا امارت متحده عربی هستند که بخواهند تا 25 دلار در ساعت در ازای تدریس زبان انگلیسی از طریق اسکایپ به شما پرداخت کنند. سایت‌های Indeed، Learn4Good و remote.co را در زمینه مشاغل تدریس زبان انگلیسی بازدید کنید یا به سایت‌های تخصصی مثل verbalPlanet یا Chegg Tutors وارد شوید.

۲۴.پست مهمان به عنوان یک نویسنده آزاد برای وب‌سایت‌های نیچ

اگر  قلم خوبی دارید و در یک زمینه تخصص دارید، سایت‌های زیادی وجود دارد که در ازای مقالات و محتوایی که می‌نویسید به شما پول پرداخت می‌کنند. به سایت‌هایی که به طور منظم در آن‌ها مقاله می‌خوانید فکر کنید. شما چه مشارکت جالبی می‌توانید با آن‌ها داشته باشید؟ تخصصتان را جستجو کنید و سپس به دنبال روش‌هایی برای نوشتن مقالات بگردید. بسیاری از سایت‌ها یک لینک ارسال یا تماس در بالا یا پایین صفحه دارند. برای شروع راهنمای کامل برای تبدیل شدن به یک نویسنده آزاد را مطالعه کنید و سپس مقالاتتان را به سایت‌هایی مثل Instash، Listverse، A List Apart، International Living، FundforWriters و textbroker ارسال نمایید.

۲۵.پیاده کردن (رونوشت) صوت و مصاحبه‌ها

روزنامه نگاران، پزشکان، وکلا، دانشگاهیان و محققان هر روز مصاحبه‌ها را ضبط می‌کنند و به کسی برای پیاده کردن و رونوشت آن‌ها نیاز دارند. بنابراین اگر مشکلی با بارها گوش دادن به یک صوت و نوشتن آن ندارید می‌توانید پول خوبی را بصورت آنلاین بدست آورید.

۲۶.ویرایش مقالات

تا زمانیکه تولید محتوا وجود داشته باشد همیشه به ویراستارها نیز نیاز است. ویرایش آزاد (انفرادی) و اصلاح خطاها نه تنها دستمزد ساعتی خوبی را به دنبال دارد بلکه فرصت خواندن موضوعات جالب را نیز به شما می‌دهد. همچنین دنبال کردن نوشتن و ویرایش آزاد به عنوان یک ایده تجاری می تواند سبک زندگی را به شما اعطا کند که به کمک آن بتوانید به عنوان یک عشایر دیجیتالی به سراسر دنیا سفر کنید. بسیاری از شرکت‌ها و افراد به خدمات نوشتار، تصحیح و ویرایش در Contena نیاز دارند؛ در نتیجه فرصت بسیار زیادی برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد.

۲۷.مشاور سفر آنلاین

اگر عاشق سفر هستید و به طور تصادفی به دنبال فروش بلیط‌های هواپیما یا گشت‌زنی در سایت Lonely Planet هستید، چرا یک جایگاه برای خودتان به عنوان نماینده سفر خصوصی درست نمی‌کنید؟ دوستم مارک جکسون دقیقأ همین کار را کرد و با کسب‌وکار فرعی خود (مشاوره سفر) توانست درآمد بیشتری بصورت آنلاین کسب کند. با توصیه‌های دهان به دهان دوستانتان که می‌دانند برای داشتن ارزان‌ترین سفرهای هوایی می‌توانند به شما اطمینان کنند شروع کنید و سپس گروه‌هایی را در فیسبوک یا LinkedIn بسازید و کسانی که می‌خواهند از آخرین معاملات اطلاع داشته باشند را دعوت کنید. در نهایت می‌توانید بصورت تمام وقت به مردم مشاوره دهید چگونه رویای سفرشان را به واقعیت تبدیل کنند.

۲۸.پاکسازی موتورهای جستجو

آیا تا حالا پیش آمده که در گوگل به دنبال چیزی بگردید و وقتی نتیجه جستجو را دیدید از خودتان بپرسید: «چطور سر از اینجا درآوردم؟» درحالیکه گوگل و موتورهای جستجوی دیگر از الگوریتم‌های قدرتمندی برای نمایش صفحات در نتایج جستجو استفاده می‌کنند، اما افرادی با اطمینان از صحت عملکرد موتورهای جستجو بصورت آنلاین از طریق انجام سئو سایت برای صاحبان سایت‌ها، کسب درآمد می‌کنند.

۲۹.رقابت‌های آنلاین بر سر انتخاب نام و شعارهای شرکت

آیا همیشه حس شوخ طبعی و مزاح دارید؟ آیا رویای روزی را دارید که به سبک سریال مردان دیوانه (Mad Men) تبلیغ کنید؟ اگر ایده‌هایی برای انتخاب نام تجاری دارید یا به تازگی به یک نسخه تخیلی دست پیدا کرده‌اید، فرصت‌های زیادی برای کسب درآمد آنلاین از طریق رقابت‌هایی برای انتخاب نام و شعار شرکت‌ها پیش روی شما قرار دارد. اگر احساس می‌کنید در زمینه نامگذاری استعداد دارید، پلتفرم Squadhelp را بازدید کنید؛ در آنجا می‌توانید با نامگذاری برندها، خدمات، محصولات، شعارهای شرکت و حتی طراحی لوگو پول بیشتری بدست آورید.

۳۰.ثبت داده‌های شرکت‌ها

اگر یک جزئیات یادتان می‌ماند و در تایپ سریع مهارت دارید، می‌تواند با ثبت داده‌ها برای شرکت‌ها، بصورت آنلاین پول دربیاورید. فقط کافی است عبارت «ثبت داده/data entry» را در Craigslist، Indeed یا UpWork جستجو کنید.

۳۱.اجاره خودرو در Turo

اگر مالک یک خودرو هستید اما به ندرت از آن استفاده می‌کنید با اجاره دادن آن در Turo به راحتی می‌توانید بصورت آنلاین کسب درآمد کنید. قبل از اینکه جابخورید باید بدانید تمام خودروهایی که در Turo اجاره داده می‌شوند باید حق بیمه 1 میلیون دلاری را پرداخت کنند.

۳۲.مقاله‌نویس یا نویسنده اخبار آنلاین

این روزها نیاز نیست مدرک روزنامه نگاری داشته باشید تا بتوانید به عنوان یک خبرنگار یا مقاله‌نویس آنلاین پول دربیاورید. همچنین وب‌سایت‌های جدید زیادی وجود دارد که همیشه برای پوشش محلی‌شان به کمک احتیاج دارند.

۳۳.خرید و فروش اسامی دامنه

تجارت ثبت و خرید دامنه در چند دهه اخیر رونق پیدا کرده و درحالیکه بیشتر اسامی خوب قبلأ فروخته شده‌اند، هنوز اسامی دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید بصورت نسبتأ ارزان برروی آن‌ها دست بگذارید و بدین طریق به طور آنلاین کسب درآمد کنید.

۳۴.تحلیل داده برای شرکت‌ها

آیا با اعداد میانه خوبی دارید؟ شرکت‌های زیادی به پیمانکاران بااستعدادی که عملکرد خوبی در زمینه تحلیل داده دارند پول خوبی پرداخت می‌کنند، در نتیجه تحلیل داده روش سودآوری برای کسب درآمد آنلاین است، البته اگر از مدارک و تجربیات درستی برخوردارید. پلتفرم‌هایی مثل UpWork و Digiserved فقط دو نمونه از وب‌سایت‌هایی هستند که برای افرادی با مهارت تحلیل فوق‌العاده‌اند.

۳۵.مربی شخصی یا مربی تناسب اندام آنلاینکسب درآمد از اینترنت - مربی شخصی یا مربی تناسب اندام آنلاین

اگر در زمینه تناسب اندام سررشته دارید و از ترکیبی از کاریزما و حس تجارت برخوردارید می‌توانید به عنوان یک مربی شخصی پاره وقت آنلاین کار کنید تا هم به طور جسمی و هم مالی سود کسب کنید. وقتی شهرت پیدا کردید و مبنای مشتریانتان مستحکم شد، به راحتی می‌توانید آن را به یک کار تمام وقت تبدیل کنید. به چند عدد از بلاگ‌های تناسب اندام برتر سربزنید و ببینید آن‌ها از حمایت مالی محتوا، درآمدهای وابسته و فروش محصولات چگونه بصورت آنلاین پول درمی‌آورند.

۳۶.ویرایش آنلاین ویدیوها

ویدیو به طرز دیوانه‌واری در حال رشد است و افراد بیشتری به دنبال کمک‌های حرفه‌ای برای تبدیلِ فیلم‌های خام به محتواهای ارزشمندی هستند. اگر نرم‌افزار درست و قدری مهارت در این زمینه داشته باشید به راحتی می‌توانید به عنوان یک ویراستار ویدیویی بصورت آنلاین کسب درآمد کنید. مقالاتِ Fstoppers درمورد تبدیل شدن به یک ویراستار ویدیویی آنلاین را مطالعه کنید و سپس به دنبال مشاغل مربوطه در سایت‌های Mandy.com، Creative Cow Job Search یا ProductionHub بگردید.

۳۷.ساخت یک وب‌سایت نیچ

مخاطبانی را برای شور و اشتیاق یا سرگرمی‌تان پیدا کنید؛ سپس فقط از طریق انجام دادن کاری که عاشقش هستید در یک وب‌سایت نیچ می‌توانید بصورت آنلاین پول بدست بیاورید. البته گفتن آن آسان‌تر از انجام دادنش است. ساخت وب‌ سایت نیچ سودآور زمانبر است و برای افراد ضعیف مناسب نیست. اما اگر می‌توانید با چالش‌های سخت مقابله کنید و به این سوال که آیا ایده تجاریِ وب‌سایتتان سودآور است پاسخ مثبت می‌دهید، آنگاه می‌توانید شروع به ساخت آن کنید و در نهایت از طریق تبلیغات سایت‌های وابسته یا محصولات مربوطه دیگر کسب درآمد کنید.

۳۸.خرید یک وب‌سایت موجود

وب‌سایت‌ها تفاوت زیادی با سهام ندارند. خیلی از آن‌ها بدرد نمی‌خورند اما بعضی‌ها می‌توانند درآمد زیادی را به شما اعطا کنند. می‌توانید خرید یک وب‌سایت موجود را به یک ایده قوی برای کسب درآمد آنلاین تبدیل کنید (اگر چشمان تیزبینی دارید تا الماس را در سنگ تشخیص دهید)

۳۹.دفتردار آنلاین

هر ساله صدها میلیون سند و مدرک در ایالات متحده محضری می‌شود: وصیت نامه، رهن، فرم شهروندی، فرم حمل اسلحه و … درحالیکه برای چندین دهه این کار بصورت حضوری انجام می‌شد، امروزه سایت‌های زیادی وجود دارد که دفتردارها را قادر می‌سازند خدماتشان را بصورت آنلاین انجام دهند. اگر یک دفتردار هستید می‌توانید خدماتتان را بصورت آنلاین بفروش برسانید. یا اگر تازه می‌خواهید شروع کنید، چک لیست دفتر اسناد رسمی ملی را مطالعه کنید تا به یک دفتردار معتبر تبدیل شوید.

۴۰.مدیریت کارگاه‌های شرکتی

یک روش دیگر برای استفاده از استعداد و مهارت‌های تجاری‌تان مدیریت کارگاه‌های شرکتی بصورت آنلاین است. کسب‌وکارها همیشه به دنبال روش‌های منحصربفردی برای بالا بردن آگاهی نیروی کارشان هستند و اگر بتوانید استعدادهایتان را در یک جلسه نیم‌روزه یا یک روزه آموزش دهید آنگاه می‌توانید آن را به شرکت‌هایی در سراسر دنیا بفروش برسانید تا بصورت آنلاین کسب درآمد کنید. در ابتدا یک پورتفولیو بسازید و سپس از طریق LinkedIn به اینفلوئنسرها در شرکت‌های مربوطه دسترسی پیدا کنید تا ببینید آیا آن‌ها تمایل دارند شما به تیمشان تدریس کنید.

۴۱.مشاور بازاریابی کسب‌وکارهای کوچک

کسب درآمد از اینترنت - مشاور بازاریابی کسب‌وکارهای کوچک

اگر در زمینه بازاریابی  و سئو سایت تجربه دارید یا می‌توانید مردم را از محصولات و خدماتی که به طور روزمره استفاده می‌کنید حیرت‌زده کنید، می‌توانید به عنوان یک مشاور بازاریابی کسب‌وکار کوچک مشغول به کار شوید و بصورت آنلاین پول دربیاورید – به ویژه اگر یک متخصص SEO محلی شوید و به مشتریان محلی کمک کنید به نتایج بهتری در جستجوهایشان دست پیدا کنند

منبع : ryrob.com

26 پاسخ به “۴۱ راهکار فوق‌العاده کسب درآمد از اینترنت بدون نیاز به سرمایه”

  1. Alex گفت:

    سلام من خیلی به نوشتم مقاله و داستان و مطالب جدید روز علاقه مندم ولی نمیدونم چه جوری ازش کسب درامد کنم؟؟چه سایتی برای کار من بهتره ؟؟

    • مریم عابدی گفت:

      باسلام
      به دنبال سایت هایی برای تولید محتوا باشید .

  2. وحید گفت:

    زمانی که بورس رونق پیدا کرده بود یه عده با خواندن و بازگو کردن کتاب‌های خارجی مربوط به بورس صدها میلیون به جیب زدند ولی الآن که تب بورس فروکش کرده چشمم آب نمیخوره این کار دیگه سوددهی داشته باشه ولی این روش برای کارهایی که دنباله‌رو داره شاید هنوز کارساز باشه یعنی «یادگیری و بعد فروش آموزش یا کلاس آنلاین»

  3. پویا شهری گفت:

    سلام ممنون از مطلب خیلی خوب و جامع تون
    یکی از جذاب ترین راه های کسب درآمد از اینترنت همکاری در فروش هست اونم با مجموعه وب رمز. لازمه به دوستانی که اطلاع ندارن بگم که مجموعه فعال وب رمز با سیستم همکاری در فروش شون این امکان رو به کاربران میدهند که کسب درآمد کنند. من در سایت های کانتنت از طریق همکاری در فروش با وب رمز به درآمدهای خیلی خوبی رسیدم با یک مقاله به بررسی شرکت های هاستینگ پرداختم و با افتخار وب رمز رو جزء برترین شرکت های هاستینگ ایران معرفی کردم و مطمئنم وب با بیش از ۱۸ سال سابقه درخشان در صنعت هاستینگ آینده ی بسیار خوبی خواهد داشت. من خودم یکی از مشتریانشون هستم و از نظر پشتیبانی یک سر و گردن از تمام هاستینگ های ایرانی برتر هستن. تمام تجربیاتم را از هاستینگ وب رمز در مقاله به آدرس https://hicontent.net/best-hosting براتون گفتم
    با ارزوی موفقیت

  4. goldenboy گفت:

    سلام ممنون از مقاله خوبتون،اطلاعات بسیار مفیدی ارائه کردید.خدا خیرتون بده

  5. اسکیپ روم گفت:

    عالی بود مطلب
    چندین بار خوندمش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخشی از آمار خدمات وب رمز

تعداد خدمت ارائه شده

150
پروژه سئو
420
پروژه طراحی سایت
69000
خدمات هاست
220000
ثبت دامنه

در وب‌رمز رضایت مشتریان اولویت ماست

کارفرمایان در مورد ما چه می‌گویند

خانم مهندس درفشی

خانم مهندس درفشی

مدیر سایت "آژانس ارتباطات دان"
آقای مهندس منظمی

آقای مهندس منظمی

مدیر "هلدینگ گام"
خانم مهندس اسدی

خانم مهندس اسدی

مدیر دیجیتال مارکتینگ "ایران ادونچر"
آقای مهندس طالب زاده

آقای مهندس طالب زاده

مدیر مجموعه مهاجرتی - تحصیلی "کانادا از ایران"

برخی برندها که افتخار خدمت به آنها را داشتیم

جایگاه برند معظم شما اینجاست..

webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers

تعدادآرا: 962 - میانگین: 4.8

رأی شما ثبت شد.