هاست ایمیل یا میزبانی ایمیل به شما امکان مدیریت بهتری برای پست الکترونیک تان می‌دهد. از جمله آن‌ها می‌توان به اجازه دادن به شما برای ارسال نامه از دامین خود، فیلتر کردن هرزنامه‌ها ذخیره فایل‌ها اشاره کرد. همچنین در برخی موارد، ارائه مجموعه کاملی از ابزارهای بهره‌وری مانند تقویم یا مدیریت تماس را انجام می‌دهد. در این مقاله به شما هاست ایمیل را معرفی و در ادامه با نحوه کار و مزایای آن آشنا خواهیم شد.

میزبانی ایمیل چیست؟

اکثر شرکت‌های هاستینگ همراه با خرید هاست، میزبانی ایمیل رایگان را ر روی دامنه ما ارائه می‌دهند. با این حال، این سرویس سطح ابتدایی ویژگی‌های مشابه هاست ایمیل را ارائه می‌کند. با هاست ایمیل، پلتفرم‌های ایمیل سفارشی اختصاصی دریافت می‌کنید که میزبان ایمیل شما می‌تواند یک ایمیل مرتبط با نام دامنه را مدیریت کند و هر طرح احراز هویت ایمیلی را که می‌خواهید اجرا کند.

برخلاف وب‌میل رایگان در تبلیغات محبوب، میزبانی ایمیل بدون تبلیغات و شامل راه‌حل‌های مدیریت ایمیل پیشرفته و ویژگی‌های ایجاد است. وقتی به درستی انجام شود، میزبانی ایمیل می‌تواند با ارائه سیستمی‌برای مدیریت عالی ایمیل های شما، یک تجارت را متحول کند. با میزبانی ایمیل می‌توانید انتظار داشته باشید که ابزارهای بیشتری برای هدف قرار دادن بخش‌هایی از لیست پستی خود و تسهیل کمپین‌های بازاریابی ایمیلی و ایمیل مارکتینگ، داشته باشید. جهت اطلاع از این که هاست چیست اینجا کلیک نمایید.

تفاوت هاست ایمیل و هاست وب‌

تفاوت هاست ایمیل و هاست وب‌

از آنجایی که سردرگمی‌زیادی در مورد موضوع میزبانی وب و میزبانی ایمیل وجود دارد، ما در ادامه این سه نوع میزبانی آنلاین را بررسی خواهیم کرد.

میزبانی وب

میزبانی وب

میزبانی وب سرویسی است که منابع رایانه ای مانند فضای سرور، حافظه و پهنای باند مورد نیاز برای فایل های وب سایت شما را برای نمایش روی اینترنت فراهم می‌کند. کاربران می‌توانند محتوای وب سایت را در سرورهای میزبان وب ایجاد و ذخیره کنند تا بتوان آن را به صورت آنلاین از طریق مرورگر وب مشاهده کرد.

اگر یک وب سایت را به اضافه تمام محتوای آن به عنوان یک فروشگاه تصور کنید، یک میزبان وب به سادگی فضای فیزیکی را برای نمایش محصولات فروشگاه فراهم می‌کند – در این مورد، محتوای وب سایت شامل متن، تصاویر، ویدیوها و هر چیز دیگری که محتوای سایت را تشکیل می‌دهد.

انواع مختلفی از هاست‌ها موجود است تا نیازهای وب سایت های مختلف را برطرف کند. برنامه های میزبانی وب از میزبانی اشتراکی روی سی پنل (جهت اطلاع از این که سی پنل چیست اینجا کلیک نمایید.) یا دایرکت ادمین با چندین سایت که یک سرور واحد را به اشتراک می‌گذارند تا میزبانی اختصاصی و سرور مجازی را شامل می‌شود که در آن یک مشتری از کل فضا و پهنای باند سرور استفاده می‌کند.

جهت اطلاع از این که دایرکت ادمین چیست اینجا کلیک نمایید.

میزبانی ایمیل

میزبانی ایمیل

همانند هاست دانلود که مختص دانلود است، میزبانی ایمیل تنها مختص ایمیل است . جهت اطلاع از این که هاست دانلود چیست اینجا کلیک نمایید.

میزبانی ایمیل سرویسی است که در آن پیام‌های ایمیل و فایل‌های مرتبط با آن همه بر روی سرور ذخیره می‌شوند. هنگامی‌که یک ایمیل به آدرس دامنه وب سایت خود دریافت می‌کنید، ایمیل در سراسر اینترنت هدایت می‌شود و در سرور گیرنده ذخیره می‌شود. در این مرحله، مدیران سرور با در نظر گرفتن فیلترهای هرزنامه، درخواست‌های مسیریابی مجدد و اینکه آیا فرستنده در لیست سیاه قرار دارد، تعیین می‌کنند که کدام اقدام را انجام دهند (پاسخ دهند یا نادیده بگیرید).

سرور ایمیل می‌تواند همان سروری باشد که محتوای وب‌سایت شما را میزبانی می‌کند، ویا سروری که توسط میزبانی دیگری مدیریت می‌شود یا دو سرور مختلف که توسط یک شرکت میزبان مدیریت می‌شوند. ارائه دهندگان میزبانی ایمیل ممکن است فقط در ارائه خدمات میزبانی ایمیل تخصص داشته باشند، اما این روزها برای شرکت‌ها معمول تر است که ایمیل های همراه و بسته های میزبانی وب را تواما ارائه دهند.

چرا نباید از سرویس‌های معمول خدمات ایمیل برای کسب‌وکارتان استفاده کنید؟

چرا نباید از سرویس‌های معمول خدمات ایمیل برای کسب‌وکارتان استفاده کنید

چگونه از ایمیل استفاده می‌کنید؟ برای بسیاری از کاربران ایمیل، میزبانی پولی کاملاً غیر ضروری است، اما وقتی اسناد مهمی‌مانند صورتحساب ها، فاکتورها، مخاطبین مشتری یا هر گونه اطلاعات حساس دیگری را در حساب ایمیل خود ذخیره می‌کنید، چطور؟ علاوه بر این، آیا می‌دانید با داشتن یک ایمیل عمومی‌ناشیانه و غیرحرفه‌ای مانند your.business@gmail.com روی دامنه خود مانند info@your.business.com، مشترکین، مشتریان و غیره را از دست می‌دهید؟

علاوه بر حرفه ای که داشتن دامنه خود در ایمیل شما فراهم می‌کند، اکیدا توصیه می‌شود به جای اینکه داده های خود را در اختیار یک سرویس ایمیل رایگان مانند گوگل یا یاهو قرار دهید، ایمیل خود را به میزبانی ایمیل ارتقا دهید. کسب و کارها برای این خدمات هزینه می‌پردازند تا اگر مشکلی پیش آمد، کسی برای کمک به آنجا باشد.

سناریوهای زیادی در ارتباط با ایمیل وجود دارد که می‌تواند به کسب و کار شما آسیب جدی وارد کند: شخصی رمز عبور را می‌دزدد، ایمیل شما را هک می‌کند یا به سادگی رمز عبور خود را فراموش کرده اید. شما می‌توانید دسترسی به ایمیل و فایل های مرتبط با آن را به سرعت بازیابی کنید. چرا؟ زیرا شما برای یک سرویس ممتاز پول پرداخت می‌کنید.

حفظ و پشتیبانی مداوم از ایمیل خود یا تکیه بر خدمات داخلی نه تنها به هزینه های شما می‌افزاید، بلکه احتمال آلودگی به ویروس و همچنین مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری را افزایش می‌دهد. چنین مشکلاتی می‌تواند باعث شود که ایمیل از چند ساعت تا چند روز کار نکند، به همین دلیل است که کسب و کارهای بیشتری برنامه های میزبانی ایمیل مدرن را انتخاب می‌کنند.

میزبانی ایمیل فقط در صورت و زمانی که اتفاق بدی بیفتد سودمند نیست. هاست ایمیل یک راه آسان برای دریافت خدمات قابل اعتمادتر و کارآمدتر است. برنامه‌ها از یک ارائه دهنده به ارائه دهنده دیگر متفاوت است. با این حال، می‌توانید از ویژگی های اضافی مانند برنامه های همراه مانند Microsoft Office Online استفاده کنید.

حتی اگر همه متخصصان و سازمان‌های تجاری باید ایمیل خود را داشته باشند، اکثر مردم در مورد میزبانی ایمیل مطمئن نیستند و این اصطلاح را با میزبانی وب سایت اشتباه می‌گیرند. حتی اگر آنها تفاوت را درک کنند، نمی‌دانند که ایمیل حرفه‌ای چگونه می‌تواند برای آنها مفید باشد.

مزایای میزبانی ایمیل

مزایای میزبانی ایمیل

اگر کسب و کار شما به ایمیل به عنوان یک عامل درآمد وابسته است، استفاده از میزبانی ایمیل رایگان توصیه نمی‌شود. بسته های میزبانی ایمیل رایگان و استاندارد همیشه کیفیت مورد نیاز کاربران حرفه ای را ارائه نمی‌دهند. خدمات میزبانی ایمیل حرفه ای به احتمال زیاد با نیازهای یک تجارت در حال رشد سازگاری بیشتری دارد.

برای ارائه بهترین تجربه ایمیل ممکن، خدمات ایمیل ممتاز شامل ویژگی‌های اضافی مانند:

1.نام دامنه شخصی سازی شده:

نام دامنه شخصی سازی شده

این کار به ساختن برند تجاری شما کمک می‌کند. ترجیح می‌دهید با چه کسی معامله کنید؟ شخصی که آدرس ایمیلش marcey@bankrestaurant.com یا marcey@freemail.com است. البته که اولی، از آنجایی که شخصی که با ایمیل شرکت خود ارتباط برقرار می‌کند، بیشتر از یک کاربر شناسه میزبان ایمیل رایگان، واقعی است. ما در زمانه فناوری زندگی می‌کنیم و مردم نسبت به کلاهبرداری ایمیل و هرزنامه‌ها محتاط هستند.

2.فضای ذخیره سازی بیشتر:

فضای ذخیره سازی بیشتر

با تهیه میزبانی ایمیل فضای ذخیره سازی بیشتری خواهید داشت.

3.آنتی ویروس و فیلترهای اسپم قوی

آنتی ویروس و فیلترهای اسپم قوی

در میزبانی ایمیل آنتی ویروس و فیلترهای اسپم قوی به صورت حرفه ای تر مدیریت می‌شوند.

4.تدابیر امنیتی:

تدابیر امنیتی

تدابیر امنیتی باید به اندازه کافی قدرتمند باشد تا در صورت خرابی شبکه و هرگونه فاجعه دیگری برای ایمن نگه داشتن ایمیل‌ها از پیچیدگی‌ها جلوگیری کند. با خدمات میزبانی ایمیل تجاری، ایمیل‌ها در مرکز داده امن میزبان ایمن می‌شوند. میزبان‌های ایمیل با آخرین تهدیدات امنیتی به‌روز می‌شوند. بنابراین، راه‌حل‌های بازیابی فاجعه آنها بهینه است.

5.بدون تبلیغات:

بدون تبلیغات

امکان دریافت هرزنامه‌ها و ایکیل های اسپم بسیاز کمتر میباشد.

6.ابزارهای حرفه ای:

ابزارهای حرفه ای با بسیاری از خدمات ایمیل حرفه ای همراه هستند. در حالی که استاندارد ارتباطات ایمیل را تعیین می‌کند، عملکرد آن به یک صندوق پستی الکتریکی محدود می‌شود. از سوی دیگر، ابزارهای Collab سیستم‌های تخصصی هستند که برای ارائه پروژه‌ها با تبادل فرم‌های پروژه ایجاد می‌شوند. این ویژگی‌ها شامل ویژگی‌هایی مانند تقویم‌های مشترک، پوشه‌ها، دفترچه آدرس، فهرست وظایف و غیره است که می‌توان آنها را مشاهده، به اشتراک گذاشت و در میان گروهی از افراد ویرایش کرد که می‌تواند برای سازمان‌ها و کسب‌وکارها برای همکاری آنلاین مفید باشد.

7.همگام سازی

همگام سازی

امکان همگام سازی ایمیل در چندین دستگاه، از طریق ایمیل، تلفن هوشمند و سرویس گیرنده ایمیل مورد علاقه (مانند Outlook) وجود دارد.

8.امکان تهیه میزبانی ایمیل از شرکت دیگر:

امکان تهیه میزبانی ایمیل از شرکت دیگر

استفاده از یک شرکت میزبان خارجی به شما امکان کاهش هزینه‌ها را می‌دهد. از آنجایی که وظایف نگهداری و مدیریت و سایر به روز رسانی‌ها به صورت خارجی انجام می‌شود، به نیازهای مدیریتی و منابع سخت افزاری کمتری در محل نیاز خواهید داشت.

9.طرح های احراز هویت ایمیل:

طرح های احراز هویت ایمیل

امکان فیلتر کردن، تکرار و مسیریابی مجدد را خواهید داشت.

10.مدیریت پوشه و مخاطبین:

مدیریت پوشه و مخاطبین

شما به راحتی میتوانید مخاطبین خود را ذخیره، حذف یا مدیریت نمایید.

11.پیوست های بزرگ:

پیوست های بزرگ

امکان پیوست نمودن فایل‌ها با حجم بیشتر و تعداد فایل های بیشتر را خواهید داشت.

12.لیست های پستی، سفید و سیاه

امکان بلاک کردن یا اسپم نمودن آدرس های ایمیل خاص نظیر اسپم‌ها یا هرزنامه‌ها و یا فیلترینگ انها را خواهید داشت.

13.پشتیبان گیری / آرشیو:

پشتیبان گیری / آرشیو

بدون نگرانی از بین رفتن ایمیل ها، امکان تهیه پکاپ از کلیه ایمیل های خود خواهید داشت.

14.استفاده از نام مستعار، فورواردها و پاسخگوی خودکار:

استفاده از نام مستعار، فورواردها و پاسخگوی خودکار

امکان تنظیم پاسخ خودکار یا فوروارد نمودن ایمیل‌ها نیز بسادگی می‌باشد.

15.قوانین پست الکترونیکی

قوانین پست الکترونیکی

قوانین و فیلترهای خود را میتوانید به راحتی روی تمام یا برخی از ایمیل‌ها اعمال نمایید یا دسترسی برخی کاربران را مدیریت نمایید.

چه هاست ایمیلی بخرم یا چگونه بهترین هاست ایمیل را بخرم

چه هاست ایمیلی بخرم یا چگونه بهترین هاست ایمیل را بخرم

ایمیل هنوز هم نقطه اتصال نهایی بین شرکت‌ها و مشتریانشان است. 89٪ از شرکت‌ها می‌گویند که از ایمیل به عنوان کانال اصلی خود برای به دست آوردن مشتریان استفاده می‌کنند و 72٪ از مصرف کنندگان می‌گویند که ترجیح می‌دهند از ایمیل به عنوان راه اصلی ارتباط برند خود استفاده کنند.

همچنین ایمیل بخش مهمی‌از راه اندازی یک کسب و کار موفق است و راهی آسان برای ارتباط با همکاران، ردیابی اطلاعات و فایل های به اشتراک گذاشته شده و حتی تکمیل خدمات مشتری را ارائه می‌دهد.

برای کسب و کارهایی که مایل به تأثیرگذاری آنلاین هستند، خرید هاست ایمیل یک سرمایه گذاری اولیه بسیار مهم است. سوال این است که کدام ارائه دهنده هاست را باید انتخاب کنید؟

بسیاری از ارائه دهندگان نظیر وب رمز آماده هستند تا دامنه خود را برای ارتباط ایمیل، دسترسی به تقویم های مشترک و موارد دیگر به شما بدهند.

در مورد انتخاب بهترین سرویس ایمیل، فاکتور خاصی وجود ندارد، اما معمولاً می‌توانید حداقل برخی از ویژگی های زیر را انتظار داشته باشید:

  • یک دامنه سفارشی: این یکی از موارد ضروری برای راه حل میزبانی ایمیل شما است. شما به یک دامنه سفارشی در ایمیل خود نیاز دارید تا بتوانید یک تصویر حرفه ای برای خود یا کسب و کار خود ایجاد کنید. دامنه اطمینان حاصل می‌کند که به جای ارسال پیام برای شما در @gmail.com، مشتریان شما می‌توانند با شما @businessname.com تماس بگیرند.
  • پشتیبانی: این فاکتور همان چیزی است که می‌توانید از راه حل میزبانی ایمیل که با سرویس میزبانی وب شما ترکیب می‌شود دریافت کنید. پشتیبانی شامل انواع راهنمایی‌های تیمی‌از متخصصان، از جمله دستورالعمل‌های راه‌اندازی اولیه، و راهنمایی فنی حرفه‌ای در صورت بروز مشکل در عملکرد ایمیل‌تان خواهد بود.
  • ویژگی‌های تیم: بسیاری از گزینه‌های پیشرو میزبانی ایمیل با ابزارهای مختلفی همراه هستند تا تیم‌ها را در انتهای کسب‌وکار متصل نگه دارند. به هر حال، اکثر شرکت‌ها بیش از یک نفر را درگیر می‌کنند. یک میزبان ایمیل با ویژگی‌های تیمی‌ممکن است مواردی مانند چت تیمی‌یکپارچه، کنفرانس، و تقویم‌های مشترک را در انتهای نرم‌افزار شما ارائه دهد.
  • ابزارهای جایزه: برخی از ارائه دهندگان میزبانی ایمیل حتی ویژگی های جایزه را برای بهبود عملکرد شرکت شما ارائه می‌دهند. به عنوان مثال، راه‌حل‌هایی مانند G-Suite و Office 365 با مجموعه‌ای از ابزارهای بهره‌وری ارائه می‌شوند تا تیم شما را در بهترین حالت خود نگه دارند. همچنین راه‌حل‌هایی وجود دارد که با ابزارهایی که کارکنان شما هر روز استفاده می‌کنند، مانند Microsoft Teams یا Salesforce برای مدیریت CRM، ادغام می‌شوند.
  • ویژگی‌های امنیتی: می‌توانید تمام ایمیل‌های خود را از طریق برنامه‌هایی که به محافظت در برابر مواردی مانند فیلترها و هرزنامه کمک می‌کنند، هدایت کنید. با این حال، اکثر کسب و کارها ترجیح می‌دهند از ابزارهایی با این ویژگی‌ها استفاده کنند. ارائه دهنده ایمیل مناسب باید بتواند خیال شما را راحت کند که ایمیل های شما ایمن باقی می‌مانند. همچنین می‌توانید از فیلتر کردن استفاده کنید تا مطمئن شوید که احتمال کلیک کردن روی ایمیل یا دانلود فایل پیوست با ویروس کمتر است.
  • ذخیره سازی: ذخیره سازی صندوق پستی یکی از ویژگی های مورد توجه بسیاری از ارائه دهندگان میزبانی ایمیل است. اگر کارمندان شما از طریق ایمیل با مشتریان و مشتریان ارتباط برقرار می‌کنند، باید بتوانید برخی از این پیام‌ها را به صورت ایمن برای اهداف انطباق و حسابرسی ذخیره کنید. اطمینان حاصل کنید که ارائه دهنده هاست شما فضای ذخیره سازی زیادی ارائه می‌دهد.
  • محدودیت‌های ارسال: هر ارائه‌دهنده به شما اجازه می‌دهد تا تعداد معینی از فایل‌ها و پیوست‌ها را با توجه به نیازهای فردی خود ارسال کنید. بسیاری از آنها با ابزارهای اشتراک گذاری فایل همراه هستند که اگر به هر دلیلی می‌خواهید اسناد بسیار بزرگتری ارسال کنید، می‌توانند به شما کمک کنند.

کلام آخر

بسیاری از کسب و کارها از طریق ایمیل کار می‌کنند. این نحوه ارتباط بین اعضای تیم، مشتریان و فروشندگان است. اگر به شدت به ایمیل متکی هستید و می‌خواهید خدمات ایمیل قابل اعتمادی را بدون دردسر و هزینه داشتن یک سرور داخلی داشته باشید، به سراغ میزبانی ایمیل بروید. تقاضا برای پشتیبانی از میزبانی ایمیل با کیفیت بالا به شدت افزایش یافته است زیرا این خدمات هزینه های اضافی یافتن منابع انسانی برای مدیریت سرورهای ایمیل داخلی را خنثی می‌کند.

برای حفظ تجارت آنلاین، میزبانی ایمیل ایمن و پیشرفته که با دامنه شما مطابقت دارد، بسیار مهم است. در وب رمز، ما می‌توانیم در این زمینه به شما کمک کنیم.

 

سوالات متداول

میزبانی ایمیل یک سرویس میزبانی آنلاین است که سرورهای ایمیل را اجاره و راه اندازی می‌کند. ثبت نام در یک سرویس میزبانی ایمیل مانند ثبت نام برای یک حساب ایمیل رایگان مانند جیمیل یا یاهو نیست. در حالی که میزبانی ایمیل مشابه است، اما یک محصول برتر ارائه می‌دهد.

شما می‌توانید بدون نیاز به وب سایت یک آدرس ایمیل حرفه‌ای ایجاد کنید و می‌توانید با یا بدون میزبانی وب این کار را انجام دهید. با این حال، اگر می‌خواهید میزبانی ایمیل دریافت کنید، باید یک نام دامنه داشته باشید.

میزبانی ایمیل به چه معناست؟ میزبانی ایمیل یک سرویس میزبانی وب یا اینترنت است که سرورهای ایمیل را اجاره و راه اندازی می‌کند. سرویس‌های میزبانی ایمیل معمولاً خدمات برتری هستند که با سایت‌های ایمیل رایگان معمولی مانند یاهو و گوگل متفاوت هستند.

Office ۳۶۵ یک سرویس اشتراکی است که توسط مایکروسافت برای ارائه ابزارهای بهره وری مانند Skype برای کسب و کار، برنامه های آفیس، ایمیل های Exchange میزبانی شده و ذخیره سازی فایل های آنلاین ارائه شده در OneDrive for Business ارائه می‌شود. آفیس ۳۶۵ طرح های مختلفی را برای رفع نیازهای کسب و کار کوچک و سازمانی ارائه می‌دهد.

به آدرس lookup.icann.org بروید. در قسمت جستجو، نام دامنه خود را وارد کرده و بر روی جستجو کلیک کنید. در صفحه نتایج، به سمت پایین به اطلاعات ثبت کننده بروید. ثبت کننده معمولا میزبان دامنه شماست.

منبع : namecheap.com findstack.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخشی از آمار خدمات وب رمز

تعداد خدمت ارائه شده

150
پروژه سئو
420
پروژه طراحی سایت
69000
خدمات هاست
220000
ثبت دامنه

در وب‌رمز رضایت مشتریان اولویت ماست

کارفرمایان در مورد ما چه می‌گویند

خانم مهندس درفشی

خانم مهندس درفشی

مدیر سایت "آژانس ارتباطات دان"
آقای مهندس منظمی

آقای مهندس منظمی

مدیر "هلدینگ گام"
خانم مهندس اسدی

خانم مهندس اسدی

مدیر دیجیتال مارکتینگ "ایران ادونچر"
آقای مهندس طالب زاده

آقای مهندس طالب زاده

مدیر مجموعه مهاجرتی - تحصیلی "کانادا از ایران"

برخی برندها که افتخار خدمت به آنها را داشتیم

جایگاه برند معظم شما اینجاست..

webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers

تعدادآرا: 966 - میانگین: 4.8

رأی شما ثبت شد.