معرفی خدمات وب رمز در جشنواره زمستانی

وب‌رمز با سابقه نزدیک ۲۰ سال در ارائه خدمات سرور و هاست به منظور حمایت از صاحبان نو پای کسب‌وکار دیجیتال به بهانه‌ی برگزاری جشنواره زمستانی (۱۵ تا ۳۰ بهمن ۹۷)، خدمات خود را با تخفیفات ویژه ارائه می‌نماید. در این مقاله شما را با برخی از خدمات وب رمز از جمله : ثبت دامنه، هاست لینوکس، هاست وردپرس، سرور مجازی، سرور اختصاصی، تبلیغات گوگل ادوردز، گواهینامه ssl و سایت ساز و فروشگاه ساز هیرو و میزان تخفیفات آن‌ها در جشنواره آشنا خواهیم کرد.

با گسترش معرفی کسب وکارهای گوناگون به موتور جستجوگر گوگل شما این امکان را خواهید داشت که بدون داشتن امکانات منحصر به فرد محیطی کسب وکار خود را به صورت مجازی در معرض دیده شدن قرار دهید و با کمی وقت و حوصله کاربران وب را به مشتریان خود تبدیل کنید. شرکت وب‌رمز هر آنچه که برای راه‌اندازی کسب وکار نیاز دارید در اختیارتان قرار می‌دهد. اما برای شروع کسب‌وکار اینترنتی باید قدم‌هایی بردارید که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

ثبت دامنه

اولین گام برای پا گذاشتن به دنیای وب انتخاب نام دامنه مناسب است . پیشنهاد می‌شود که نام دامنه خود را مرتبط و اصولی انتخاب کنید زیرا انتخاب نام دامنه مناسب در درجه اول باید کاربرپسند بوده و در درجه بعد ارتباط موضوعی با ماهیت سایت شما داشته باشد زیرا این نام معرف کسب‌وکار شما هم به گوگل و هم به جامعه می‌باشد .  در نظر داشته باشید که قبل از شما رقیبان شما بهترین نام‌ها را از آن خودشان کرده‌اند پس انتخاب نام منحصربه‌فرد کار نسبتا هوشمندانه‌ای است. از این جهت شما میتوانید در صفحه خرید دامنه وب‌رمز از قسمت بررسی قابلیت ثبت کمک بگیرید. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد که اسامی مختلف را چک کرده و از یونیک بودن آن اطمینان حاصل کنید. این صفحه با استعلام اطلاعات میتواند مشخصات whois دامین را در اختیارتان قرار دهد. در صورتی که نام دامنه شما قابل ثبت باشد می‌توانید مراحل سفارش خود را ادامه دهید.

در مرحله انتخاب نوع دامنه نیز توجه داشته باشید که نوع دامنه با توجه به فعالیت شرکت شما انتخاب شود. در نظر داشته باشید که بعد از ثبت نام دامنه و پسوند دامنه مورد نظر سایر پسوندهای نام سایت خود را نیز به ثبت برسانید تا در زمان به اوج رسیدن شهرت سایت‌تان امکان سو استفاده‌های احتمالی را به صفر برسانید .

انواع هاست

انواع هاست بر اساس پهنای باند، سخت افزارهای قوی متفاوت است. اگر سایت شما با تکنولوژی ASP.NET هاست ویندوزی و اگر با زبان برنامه‌نویسی PHP باشد از هاست cPanel لینوکس و برای سایت‌های با سیستم مدیریت محتوای وردپرس باید از خرید هاست وردپرس استفاده کنید که با توجه به امکانات مختلف این هاست‌ها قیمت هاست نیز تغییر می‌کند.

دیتا سنترها بر اساس اینکه در ایران آلمان و یا آمریکا باشند هر کدام شرایط ویژه‌ای را برای سرویس‌دهی بهتر به کاربران خود ارائه می‌کنند، همچنین امنیت بالای هاست‌های ارائه شده توسط شرکت وب‌رمز باعث می‌شود که بعضی از هاست‌ها دارای قیمت بیشتری نیز باشد و از این رو کیفیت خدمات توسط تیم وب‌رمز تضمین می‌شود. گواه این ادعا می‌تواند مشتریان مهم وب رمز از سازمان‌های معتبری مانند: وزارت امور خارجه ایران، پژوهشگاه مواد و انرژی، شرکت خورو سازی سایپا، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، نهاد ریاست جمهوری معاونت علم و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد.

با خرید هاست از شرکت وب‌رمز تجربه متفاوتی را در میزبانی حرفه‌ای وب خواهید داشت و با پشتبانی فنی ۲۴ ساعته و آپ تایم ۹۹.۹ درصد سایت شما در تمام طول سال در حالت همیشه در دسترس قرار خواهد گرفت و تهیه بکاپ پشتیبان و مانیتورینگ حرفه‌ای خیال شما را از بابت کسب‌وکار اینترنتی خود برای همیشه آسوده می‌کند.

ویژگی‌های هاست اشتراکی

در هاست اشتراکی شما فقط می‌توانید از همان منابع و امکانات سخت افزاری که از بخشی از سرور اختصاصی برای سایت شما در نظر گرفته شده است استفاده کنید و مالک وب سایت حق هیچ گونه استفاده اضافی از منابع را نخواهد داشت.

سرور اختصاصی و سرور مجازی

سرور اختصاصی و سرور مجازی - خدمات وب رمز

در صورتی که آپلود و دانلود سایت شما زیاد باشد و تعداد بازدید کندگان و ترافیک ورودی سایت شما بالا باشد دیگر هاست اشتراکی پاسخگوی نیاز وب‌سایت‌تان نخواهد بود و می‌توانید از سرور اختصاصی یا سرور مجازی استفاده کنید. سرور اختصاصی از منابع سخت‌افزاری فیزیکی بسیار قدرتمند تشکیل شده است و کاربر می‌تواند از تمام منابع  این سرور بدون محدودیت استفاده کند و خودش آن‌را مدیریت کند و هیچ‌گونه اشتراک‌گذاری در آن انجام نمی‌شود، اما در سرور مجازی بخشی از منابع سخت افزاری سرور اختصاصی از طریق نرم‌افزارهای مجازی‌ساز برای کاربر به اشتراک گذاشته می‌شود. هزینه سرور اختصاصی بسیار بیشتر از سرور مجازی است و وب‌سایت‌های پربازدیدی که می‌خواهند هزینه کمتری انجام دهند بهتر است از سرور مجازی استفاده کنند.

نتیجه‌گیری سریع با تبلیغات گوگل ادوردز

تبلیغات گوگل ادوردز - خدمات وب رمز

معجزه‌ای بنام گوگل ادز همچون سکوی پرتاب، شما را به ابتدای لیست نتایج گوگل می‌رساند.

آن زمان که کاربران هدف شما، در موتور جستجوگر گوگل شروع به جستجو می‌کنند دنبال چه چیزی هستند؟

یکی از راه‌هایی که به شما کمک می‌کند که شما در صفحه نتایج جستجوی گوگل جزو اولین‌ها باشید تبلیغات گوگل ادوردز است. در گوگل ادوردز شما تعیین می‌کنید که  با یک یا چند کلمه کلیدی کمپین ایجاد کنید و بدین صورت در صفحه نتایج گوگل رقبای خود را پشت سر بگذارید . قطعا برای کاربران فرقی نمی‌کند که شما به چه طریقی در سطر نخست نتایج قرار گرفته اید ولی برایشان خیلی مهم است که لینکی که در سطر اول قرار می‌گیرد محتوای مناسبی را ارائه کند، پس محتوای ارزشمند را فراموش نکنید. تولید محتوای ارگانیک و تبلیغات گوگل ادوردز کسب‌وکار خود را به شرکت وب‌رمز بسپارید و با خیال آسوده نتیجه را مشاهده کنید.

گواهینامه ssl  چیست؟

گواهینامه ssl - خدمات وب رمز

آیا می‌خواهید بین کاربران و وب سایت خود حس اعتماد ایجاد کنید؟ آیا بین کاربران و سایت شما اطلاعات مهم و امنیتی رد و بدل می‌شود. آیا نگران به سرقت رفتن اطلاعات کاربران سایت خود هستید؟

شما میتوانید با خرید SSL با یک تیر دو نشان بزنید، هم امنیت سایت خود را بالا ببرید و هم اعتماد کاربران بیشتری را نسبت به حفظ حریم شخصی و حفظ اطلاعاتشان جلب کنید.‌‌ از این‌رو برای سایت‌های تجاری، ارگان‌های دولتی که اطلاعات امنیتی مشترکین و کاربرانشان محرمانه تلقی می‌شود، داشتن گواهینامه SSL  یک ضرورت به حساب می‌آید. شرکت وب‌رمز این گواهینامه امنیتی را با بالاترین کیفیت و امنیت در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد .

طراحی سایت

خدمات طراحی سایت شرکت وب‌رمز به صورت اختصاصی و سفارشی برای مشتریان ساخته می‌شود و علاوه‌بر داشتن ظاهری شیک و تمیز اصول سئو سایت برای معرفی به موتور جستجوی گوگل نیز در این طراحی رعایت شده و این همان اصلی است که سایت شما را نسبت به رقبا متمایز می‌سازد. هچنین کار طراحی و پیاده‌سازی سایت از ابتدا به صورت منظم توسط تیم حرفه‌ای طراحی و توسعه وب‌رمز انجام می‌شود، از این‌رو شما مشکلات متداول طراحی سایت از جمله کندی سایت یا مشکل از دسترس خارج شدن مداوم سایت را نخواهید داشت.

کاربرد سایت ساز چیست؟

سایت ساز - خدمات وب رمز

با  توسعه سیستم مدیریت محتوای وردپرس توسط تیم طراحی و توسعه شرکت وب‌رمز، یک سیستم سایت ساز ساده برای ایجاد و طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی و حتی وبلاگ ایجاد شده است که به شما کاربران این امکان را می دهد که به سادگی بتوانید با قیمت پایین‌تر از سایت اختصاصی وردپرس کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنید.

سیستم سایت ساز شرکت وب‌رمز با امکاناتی از جمله تنوع قالب و سئوی پایه‌ای سایت، امکان ایجاد سایت جذاب و  اصولی را به شما می‌دهد. شما می‌توانید با مشاهده صفحه سایت ساز شرکت وب‌رمز خدمات و قیمت‌ها را مشاهده کنید.

معرفی سیستم فروشگاه ساز وب‌رمز

برای آن دسته از کاربرانی که  نیاز دارند یک فروشگاه اینترنتی ساده و آنلاین داشته باشند، سیستم فروشگاه ساز شرکت وب‌رمز این امکان را به آن‌ها می‌دهد که در چند دقیقه سایت فروشگاهی خود را بسازند و با طراحی جذاب و یرخورداری از امکان استفاده را با حالت واکنش‌گرا (مطابقت با تمام دستگاه‌ها مثل موبایل و تبلت) در تمام دستکاه‌ها داشته باشد. از آنجایی که این فروشگاه اینترنتی بر اساس استانداردهای گوگل طراحی می‌شود در نتیجه دارای یک سئوی پایه است، در نتیجه فروشگاه آنلاین شما بلافاصله پس از فعال‌سازی نمایش داده می‌شود.

جشنواره تخفیف زمستانی وب‌رمز شامل تخفیفات زیر می‌باشد:

۵٪ تخفیف دامین برای تمام دامنه ها به غیر از ‌com.

۱۰٪ تخفیف خرید هاست، خرید سرور مجازی و سرور اختصاصی

۵٪ تخفیف خرید تبلیغات گوگل ادوردز

۵٪ تخفیف خرید انواع گواهینامه SSL

۱۰٪ تخفیف ساخت سایت با سایت ساز و فروشگاه ساز هیرو

برای خرید و اطلاع از کدهای تخفیف به صفحه جشنواره تخفیف زمستانی وب رمز مراجعه کنید و با همکاری در فروش خدمات وب‌رمز، علاوه بر کسب درآمد اینترنتی میتوانید اعتبار هدیه از وب‌رمز دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخشی از آمار خدمات وب رمز

تعداد خدمت ارائه شده

150
پروژه سئو
420
پروژه طراحی سایت
69000
خدمات هاست
220000
ثبت دامنه

در وب‌رمز رضایت مشتریان اولویت ماست

کارفرمایان در مورد ما چه می‌گویند

خانم مهندس درفشی

خانم مهندس درفشی

مدیر سایت "آژانس ارتباطات دان"
آقای مهندس منظمی

آقای مهندس منظمی

مدیر "هلدینگ گام"
خانم مهندس اسدی

خانم مهندس اسدی

مدیر دیجیتال مارکتینگ "ایران ادونچر"
آقای مهندس طالب زاده

آقای مهندس طالب زاده

مدیر مجموعه مهاجرتی - تحصیلی "کانادا از ایران"

برخی برندها که افتخار خدمت به آنها را داشتیم

جایگاه برند معظم شما اینجاست..

webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers

تعدادآرا: 966 - میانگین: 4.8

رأی شما ثبت شد.