جشنواره زمستانی 1402 وب‌رمز

افزایش فالوور در اینستاگرام یکی از راهکارهای مهم برای بازاریابی شبکه های اجتماعی است که علاوه بر یک استراتژی بازاریابی دیجیتال نیازمند استفاده از قابلیت‌های فراوان این شبکه اجتماعی است. یکی از این قابلیت‌ها هشتگ اینستاگرام است. در این مقاله شما را با ۲۷ راهکار کلیدی افزایش فالوور اینستاگرام آشنا خواهیم کرد.

۱.یک استراتژی متفکرانه در اینستاگرام داشته باشید

افزایش فالوور اینستاگرام - استراتژی متفکرانه

استفاده از هر شبکه اجتماعی بدون طرحی مشخص منجر به اتلاف منابع و بازگشت کم‌حجم سرمایه می‌شود. از آنجا که شما در حال خواندن این پست هستید هدفتان دقیقا این است که فالوورهای بیشتری در اینستاگرام بدست آورید. برای شروع هدف بسیار خوبی است اما باید بخشی از یک استراتژی بزرگ‌تر باشد که به تمام استراتژیک کسب‌وکاری شما و اهداف بازاریابیتان مرتبط باشد.

۲.مخاطبین هدف خودتان را تعریف کنید

افزایش فالوور اینستاگرام - مخاطبین هدف

از خودتان سوالاتی درمورد اینکه قرار است به چه کسانی دست پیدا کنید بپرسید؛

  • چند سال سن دارند
  • کجا زندگی می‌کنند
  • کارشان چیست
  • از اینستاگرام چه زمانی و چگونه استفاده می‌کنند
  • چالش‌ها و نقاط درد آن‌ها چیست

پاسخ به این سوالات به شما کمک می‌کند محتوایی مناسب در اینستاگرام ایجاد کنید و فالوورهای مناسبی را در اینستاگرام جذب کنید.

 

پیشنهاد وب رمز: ۱۰ استراتژی هشتگ اینستاگرام برای افزایش نرخ تعامل

۳.ایجاد یک داستان منسجم برند و ظرافت طبع

افزایش فالوور اینستاگرام - داستان منسجم

شاید شما بخواهید با نشان دادن اینکه محصولتان از چه چیزهایی درست شده کنجکاوی‌هایی را برطرف کنید یا چشم‌انداز یک کارمند را به اشتراک بگذارید تا برندتان را انسانی کنید. اگر می‌خواهید برندتان را بگونه‌ای الهام‌بخش جلوه دهید باید تلاش کنید سبک زندگی و یا دستاوردهای مشتری‌هایتان را با استفاده از آن محصول به نمایش بگذارید. مهم نیست که قرار است به چه چیزی دست پیدا کنید. اطمینان حاصل کنید که شخصیت برند خودتان را منسجم نگه دارید. دارای یک چشم‌انداز بصری و داستان باشید، در اینصورت پست‌های شما به سادگی قابل شناسایی و در یک چشم به هم زدن قابل مقایسه به نظر می‌رسد.

۴.یک بیو و پروفایل عالی ایجاد کنید

افزایش فالوور اینستاگرام - بیو و پروفایل

پروفایل‌های شما بنیان حضور شما در اینستاگرام می‌باشد و یک پروفایل ماهرانه راهی کلیدی برای افزایش مخاطبین شما می‌باشد. دو سوم از پروفایل‌های اینستاگرام از افراد غیر فالوور بازدید جذب می‌کند. پروفایل شما باید بازدید‌کننده‌های جدید را قانع کند که روی دکمه فالو کلیک کنند. اگر چیزی در پروفایل شما نامشخص، ناقص و یا نا‌خوشایند باشد آن‌ها این کار را نمی‌کنند. در اینجا چیزهایی که می‌توانید در پروفایل خودتان نمایش دهید آورده شده است.

  • نام: تا ۳۰ کاراکتر و شامل یک جستجوی اینستاگرام تا بتوانید یک کلمه کلیدی در آن دخیل کنید.
  • نام کاربری: این نام را همانند نام دیگر مجراهای اجتماعی خود انتخاب کنید، لذا فالوورهای شما به راحتی می‌توانند از دیگر پلتفرم‌ها شما را در اینستاگرام نیز پیدا کنند.
  • وب‌سایت: تنها مکانی در اینستاگرام که شما می‌توانید یک لینک قابل کلیک در آن قرار دهید (جدا از فراخوان تبلیغات و یا بکشید بالا‌ها در اینستاگرام) .
  • بیو: ۱۵۰ کاراکتر برای انتقال هویت برند و نشان دادن اینکه چرا بازدیدکنندگان جدید باید شما را فالو کنند.

۵.به اشتراک‌گذاری محتوای سرگرم‌کننده

افزایش فالوور اینستاگرام - محتوای سرگرم‌کننده

 

محتوای عالی باعث می‌شود که افراد در پست‌های شما کامنت بگذارند و آن‌ها را لایک کنند و پست‌های شما را به اشتراک بگذارند. این تعامل باعث می‌شود الگوریتم اینستاگرام شما قوت بگیرد و بازدید و فالوورهای جدیدی دریافت کنید. هرچیزی که پست می‌کنید باید برای مخاطبین هدف شما جالب باشد. هدف شما این است که با محتوای آن اعلان آگاهی انجام دهید، مخاطبین را سرگرم کرده و با آن‌ها تعامل برقرار کنید. تصاویر شما نیز باید قانع‌کننده و کپشن‌ها نیز باید سرگرم‌کننده باشند.

۶.حضور اینستاگرامی خودتان را در دیگر شبکه‌های اجتماعی تبلیغ کنید

افزایش فالوور اینستاگرام - شبکه‌های اجتماعی

اگر می‌خواهید فالوورهای بیشتری در اینستاگرام داشته باشید، باید کاری کنید که افراد به سادگی شما را پیدا کنند. به بیانی دیگر شما باید کاری کنید که پروفایل اینستاگرام شما به سادگی قابل کشف باشد. اگر هم اکنون در دیگر شبکه اجتماعی فالووینگ ایجاد کرده‌اید کاری کنید که طرفدارانتان از اکانت اینستاگرام شما باخبر شوند. در پروفایل اینستاگرام خود لینکی را به اشتراک بگذارید و به فالوورهای اجتماعی موجودتان یک دلیل بدهید تا اکانت اینستاگرام شما را چک کنند ( همانند کد کوپن منحصر به فرد اینستاگرام).

۷.اکانت اینستاگرام خودتان را با ارتباطات به اشتراک بگذارید

افزایش فالوور اینستاگرام - ارتباطات

تمام ابزارهای ارتباطی -هم آنلاین و هم آفلاین- به شما این فرصت را می‌دهند که افراد را به اکانت اینستاگرام خودتان هدایت کنید. اطمینان حاصل کنید که در وب‌سایت، ایمیل و روزنامه‌های آنلاینتان لینکی از اکانت اینستاگرام‌تان گذاشته باشید. این تضمین می‌کند افرادی که هم اکنون با برند شما به صورت آنلاین در ارتباط‌اند می‌توانند شما را در رسانه اجتماعی بیابند.

۸.از نیم‌تگ در اینستاگرام استفاده کنید

نیم تگ شما در اینستاگرام یک کد قابل اسکن است که به کاربران اینستاگرام این امکان را می‌دهد شما را به سرعت فالو کنند. قبلا نیز گفته‌ایم که وسایل ارتباطی آفلاین امکان تبلیغ اکانت اینستاگرام شما را می‌دهند. نیم تگ اینستاگرام یک راه آسان و موثر برای تبلیغ اکانت شما در چیزهای آفلاین همانند بسته‌بندی‌ها، اعلانات دسته‌بندی‌های محصول می‌باشد.

۹.از هشتگ‌های مرتبط استفاده کنید

هشتگ‌ها، پست‌ها و استوری‌های شما را برای افرادی که به دنبال محتوای مربوط به برند صنعتی یا محصولات شما هستند قابل کشف می‌سازد. پیش از استفاده از هشتگ برای دریافت فالوور بیشتر در اینستاگرام اطمینان حاصل کنید که باید‌ها و نبایدهای استفاده از هشتگ در اینستاگرام را می‌دانید.

بایدها

چیزهایی را بیابید و استفاده کنید که مشهورند. از تابع جستجو در اینستاگرام استفاده کنید. هشتگ‌های مربوط به محصول خدمات یا صنعت خودتان را پیدا کنید، سپس در هوت سوئیت یک استریم راه‌اندازی کنید تا روی محتوای پست شده با آن هشتگ در اینستاگرام نظارت داشته باشید تا بدانید افراد به چه محتوایی واکنش نشان می‌دهد.

۱۰.هدفتان این باشد که بتوانید ویژه نمایش داده شوید

افزایش فالوور اینستاگرام - نمایش ویژه

اکانت‌های ویژه در اینستاگرام اکانت‌هایی هستند که محتوای کاربران را براساس هشتگ یا تگینگ دوباره به اشتراک می‌گذارند. بعضی از این اکانت‌ها دارای فالووینگ‌های زیادی هستند و اینکه آن‌ها پست‌های شما را با نظارت شما به اشتراک می‌گذارند باعث می‌شود که جریان جدیدی از فالوورها به سمت شما روانه شود. یک اکانت ویژه برای هر جاویژه و گرایش در اینستاگرام وجود دارد. شما باید همانطور که تحقیق برای هشتگ خودتان انجام می‌دهید آن‌ها را نیز کشف کنید. همانطور که در نکته قبلی نیز بیان شد بعضی از آن‌ها خیلی خاص هستند، برای مثال @elite_owls نشان دهنده عکس‌های جغدهاست. این اکانت بیش از ۴۳ هزار فالوور دارد.

جغد- افزایش فالوور اینستاگرام

۱۱.مکان خودتان را تگ کنید

هر زمان که یک مکان خاص در پست یا استوری شما وجود داشته باشد؛ می‌توانید از لوکیشن استفاده کنید. این یک راه آسان است تا افراد بتوانند محتوای شما را در اینستاگرام پیدا کنند. اگر کسب‌وکار شما دارای یک مکان فیزیکی است اطمینان حاصل کنید که آن را تگ کرده و مشتریان را تشویق کنید که این کار را انجام دهند. کاربران روی آن مکان کلیک می‌کنند و تمام تصاویر و استوری‌های پست شده از فروشگاه، رستوران یا اداره شما را مشاهده می‌کنند. این باعث می‌شود برند اکانت اینستاگرام شما در معرض دید افراد بیشتری قرار بگیرد. برای مثال زمانیکه شما به دنبال مکانِ  ون درن استروپ وافلز در آمستردام می‌گردید این گونه می‌شود:

افزایش فالوور اینستاگرام - مکان

۱۲.حواستان به تب اکسپلورر باشد

تب اکسپلورر چیزی است که شما زمانیکه روی آیکون ذره‌بین در پایین اپ اینستاگرام کلیک می‌کنید مشاهده می‌کنید. طبق گزارش اینستاگرام تب اکسپلور جایی است که شما می‌توانید عکس‌ها و ویدیو‌هایی که ممکن است از اکانت‌هایی که هنوز فالو نکرده‌اید و بپسندید در آن پیدا کنید. تب اکسپلورر نشان دهنده پست‌ها، استوری‌ها و آی‌جی تی‌وی اینستاگرام است. کاربران ابتدا شبکه‌ای از محتوایی که توسط یک الگوریتم انتخاب شده مشاهده می‌کنند، سپس می‌توانند برای اینکه محتوا را دقیق‌تر مشاهده کنند با استفاده از مجرا‌های برتری که در بالای صفحه نمایش نشان داده شده است انتخاب انجام دهند.

۱۳.دیگر کاربران مربوطه را فالو کنید

زمانیکه شما یک کاربر در اینستاگرام فالو می‌کنید، ممکن است که آن‌ها فید شما را مشاهده کنند. اگر این اکانت دارای محتوایی متقاعد کننده است که به تمایلات و گرایشات شما مربوط است ممکن است آن‌ها نیز در عوض شما را فالو کنند. شنود اجتماعی یک راه بسیار عالی برای یافتن مکالمات مربوط به برند شماست. لذا از آن جا می‌توانید به سادگی کاربران موثر ( یا همان اینفلوئنسرها) را شناسایی کرده و فالو کنید و از اینفلوئنسر مارکتینگ استفاده کنید. همچنین برای فالو کردن فالوورهای برتر کاربران نیز این ایده بسیار خوبی است.

۱۴.با جوامع موجود برقراری ارتباط کنید

افزایش فالوور اینستاگرام - ارتباط با جوامع موجود

همانند دیگر شبکه‌های رسانه اجتماعی اینستاگرام نیز برای جوامع می‌باشد. شما قصد دارید که با این جوامع ایجاد تعامل کنید. با لایک کردن، کامنت گذاشتن و به اشتراک‌گذاری محتوا از دیگر کاربران معتبر در جامعه‌تان در این کار دخیل شوید. از گذاشتن نظراتی عمومی همانند پست زیبایی دارید که به نظر می‌رسد این کار را یک ربات کرده باشد اجتناب کنید.

۱۵.کاربران مربوطه را تگ کنید

شما می‌توانید کاربران اینستاگرامی که در عکس‌هایتان نمایش داده شدند را با @اسم کاربر در منشن و یا با استفاده از تابع تگ در اینستاگرام تگ کنید. بدین صورت آن‌ها زمانیکه شما این کار را بکنید اعلانی دریافت می‌کنند. تگ کردن کسی آن‌ها را تشویق می‌کند که با پست شما تعامل برقرار کنند و آن را با فالووینگ‌های خودشان به اشتراک بگذارند. زمانیکه شما کسی را در استوری‌های اینستاگرام تگ می‌کنید، آن‌ها می‌توانند با زدن چند ضربه آن را در استوری خودشان به اشتراک بگذارند. اگر این کار را بکنید هر کسی که استوری آن‌ها را مشاهده کرد نام کاربری شما را نیز می‌بیند و روی اکانت شما کلیک می‌کند.

۱۶.از فالوور‌هایتان بخواهید که دوستان‌شان را تگ کنند

هر چند وقت یک بار سعی کنید فالوورهایتان را تشویق به تگ کردن دوستانشان در کامنت‌ها کنید. این به شما کمک می‌کند اکانت اینستاگرام شما به شبکه بزرگ‌تری از افراد نمایش داده شود. از این کار برای محتواهای متقاعد کننده و جذابتان استفاده کنید کاربران باید احساس کنند که با تگ کردن دوستانشان به آن‌ها لطف می‌کنند

۱۷.به طور منسجم پست بگذارید

فالوورهای فعلی شما دوست دارند که محتوای شما را ببینند و به همین دلیل است که در وهله اول شما را فالو کردند. همانطور که گفتیم زمانیکه کاربران با پست‌های شما تعامل برقرار می‌کنند این فعالیت برای فالوورهایشان قابل مشاهده است. لذا برای ایجاد تعامل دلیل شگفت‌انگیزی در اختیار آن‌ها قرار دهید.

باید هر چند وقت یکبار پست بگذارید؟ تحلیلی که توسط تیلویند انجام شده است دریافته است که پست‌گذاری روزانه باعث می‌شود تعداد فالوورها ۴ برابر زودتر از زمانیکه هر یک هفته یکبار پست می‌گذارید رشد کند.

۱۸.در زمان مناسب پست بگذارید

بله اینستاگرام به جای اینکه از یک الگوریتم الکی استفاده کند از یک الگوریتم دقیق استفاده می‌کند. با این حال زمانبندی یک عامل بسیار مهم است، چراکه یکی از سیگنال‌هایی است که الگوریتم آن را مد نظر قرار می‌دهد. هوت سوئیت که با آنمتریک کار کرده است برای تعیین بهترین زمان پست‌گذاری در اینستاگرام براساس صنعتتان مطالبی ارائه کرده است. برای اینکه بدانید بهترین زمان پست‌گذاری برای برند شما چه زمانی است باید مخاطبین خودتان را در نظر بگیرید. یک روز معمولی آن‌ها چگونه است؟ بیشتر چه زمانی در اینستاگرام اکتیو هستند؟

۱۹.برای پست‌های خود زمان‌بندی و برنامه‌ریزی کنید

افزایش فالوور اینستاگرام - زمانبدی

آیا زمان این است که در زمان نامناسب در اینستاگرام پست بگذارید؟ از ابزاری همانند هوت سوئیت استفاده کنید تا بتوانید به طور مستقیم برنامه‌ریزی و انتشار پستتان را در اینستاگرام انجام دهید. برنامه‌ریزی برای پست به شما این امکان را می‌دهد که یک شبکه همگرا در اینستاگرام به وجود آورید که داستانی اساسی را روایت می‌کند. همچنین به شما این امکان را می‌دهد که برای ایجاد یک کپشن عالی زمان اختصاص دهید به جای اینکه سعی کنید روی هوا چیزی بنویسید .

۲۰.کپشن‌هایی متقاعدکننده بنویسید

اگرچه اینستاگرام یک پلتفرم تصویری است، کپشن‌ها  نقش مهمی در افزایش تعامل ایجاد می‌کنند، لذا به شما کمک می‌کنند به تعامل و بازدید بیشتری دست پیدا کنید. همانطور که مشاهده کردید بازدید و تعامل عواملی کلیدی برای چگونگی جذب فالوور در اینستاگرام به حساب می‌آیند. در اینجا می‌توانید استراتژی‌های کلیدی زیر را به ذهن بسپارید.

  • کلمات مهم را ابتدا ذکر کنید: کپشن‌ها در فید کاربر بعد از چند خط دیگر خوانده نمی‌شود لذا اطلاعات متقاعدکننده را همان بالا انتقال دهید.
  • سوال بپرسید: این باعث می‌شود که مخاطبین شما کامنت بگذارند. این نحوه ایجاد تعامل به شما کمک می‌کند اکانتتان در معرض دید بیشتری از افراد قرار بگیرد.
  • از ایموجی استفاده کنید: ایموجی به شما کمک می‌کند که توجه خواننده را جلب کنید و برای انواع اکانت‌ها در شبکه اجتماعی تصویری مناسب می‌باشد.
  • از کپشن‌هایی با طول متفاوت استفاده کنید: اینستاگرام امکان نوشتن کپشن‌های طولانی را می‌دهد لذا شما می‌توانید در صورتیکه پست شما تضمین می‌کند یک محتوای طولانی با روایتی داستانی بنویسید. کپشن‌های بسیار کوتاه نیز زمانیکه خود تصاویر حرفی برای گفتن دارند مناسب می‌باشند.

۲۱.از استوری اینستاگرام استفاده کنید

 افزایش فالوور اینستاگرام - استوری اینستاگرام

ما در چند نکته هم اکنون درمورد استوری‌ها صحبت کرده‌ایم، اما گفتن این نکته به صورت خاص ارزش دارد. به بیان ساده‌تر اگر می‌خواهید فالوورهای بیشتری در اینستاگرام داشته باشید باید از استوری‌های اینستاگرام استفاده کنید. نصفی از یک میلیارد اکانت در اینستاگرام هر روزه از استوری استفاده می‌کنند و ۴۵ درصد از استوری‌های دیده شده از سمت کسب‌وکارها می‌باشد. افرادی که از استوری‌ها استفاده می‌کنند به شدت متعامل‌اند. طبق گزارش اینستاگرام نزدیک به یکی از ۵ استوری باعث پیام دادن در دایرکت می‌شود.

۲۲.از ویژگی‌های تعاملی استفاده کنید

استوری‌های اینستاگرام ویژگی‌های تعاملی را ارائه می‌دهد تا کاربران را متعامل کند؛ همانند نظرسنجی یا استیکرهای سوالی. استیکر‌های نظرسنجی بازدیدهای ویدیوهای سه ثانیه‌ای را در ۹۰% از کمپین‌های بتا برای این ویژگی افزایش داده است.

۲۳.از ویژگی لایو اینستاگرام استفاده کنید

اینستاگرام یک مکان بسیار عالی برای بهره‌وری از ویدیو لایو است. روشی که در رسانه‌های اجتماعی شایع شده است. با ویژگی‌های تعاملی؛ همانند سوالات و نظرات شما می‌توانید با بازدیدکنندگان ارتباط برقرار کنید و از این تعامل ارزشمند بهره ببرید که به شما در افزایش بازدیدتان کمک می‌کند. ویدیوهای لایو در قالب استوری ظاهر می‌شوند. زمانیکه یک ویدیو لایو پایان می‌پذیرد می‌توانید انتخاب کنید که از بین برود یا به مدت ۲۴ ساعت در استوری شما باقی بماند. زمانیکه برند شما لایو را شروع می‌کند کاربران شما مطلع می‌شوند، لذا لایو واقعاً جلب توجه می‌کند.

۲۴.از هایلایت‌های استوری استفاده کنید

هایلایت‌های استوری به شما این فرصت را می‌دهد که برند خودتان را به افرادی معرفی کنید که از پروفایل شما بازدید می‌کنند. این هایلایت‌ها را با اطلاعات و محتوای عالی پر کنید تا به کاربران جدید نشان دهید که چرا باید شما را فالو کنند. از تصاویر کاور در هایلایت‌هایتان نیز استفاده کنید، هنرمند ونکووری ناخن به نام بیل عالی کار جالبی در اکانت اینستاگرام ما برای سالنش انجام داده است @ClassyClaws 

افزایش فالوور اینستاگرام - هایلایت‌های استوری

۲۵.مسابقه برگزار کنید

برای استفاده از مسابقه در اینستاگرام برای جذب فالوور از افراد بخواهید شما را فالو کنند و روی یکی از عکس‌هایتان با تگ کردن یک دوست در مسابقه شرکت کنند، برای داشتن بازدید بالاتر با یک اکانت اینستاگرامی در مسابقه همکاری کنید و از ورودی‌ها بخواهید که هر دو اکانت را فالو کنند. The Abbotsford Tulip Festival  اغلب با کسب‌وکارهای محلی برای اهدای جوایز همکاری می‌کند و میزان بازدید برای هر دو اکانت افزایش می‌یابد. استفاده از محتواهایی که توسط کاربر ایجاد شده به عنوان بخشی از مسابقه  به شما کمک می‌کند که به افراد بیشتری دست پیدا کنید. آن‌ها از پست دوستانشان متوجه مسابقه شما می‌شوند. این یک راه بسیار موثر برای ایجاد اعتماد برای فالوورهای جدید و جلب توجه بیشتری به سمت صفحه شما می‌باشد.

۲۶.تبلیغات اینستاگرام را مد نظر قرار دهید

تبلیغات اینستاگرام یک راه قدرتمند برای دستیابی سریع به فالوورهای جدید با قرار دادن محتوای آن در برابر  افرادی است که ممکن است آن را نبینند می‌باشد. مخاطبین خودتان را از نظر مکانی، جمعیتی، دیگر کاربران و حتی رفتارها و گرایشات کلیدی مورد هدف قرار دهید. برای مثال زمانیکه برند وسایل آشپزی له کروز در اسرائیل شروع به کار کرد از تبلیغات اینستاگرام برای دستیابی به ۷۰ درصد از مخاطبین هدف اینستاگرامی‌اش در دو ماه استفاده کرد. به علاوه این فید، شما می‌توانید در استوری اینستاگرام نیز تبلیغ کنید. برای داشتن اطلاعات دقیق از اینکه چگونه یک کمپین تبلیغاتی اینستاگرامی درست کنید دستورالعمل دقیق تبلیغات اینستاگرامی ما را مطالعه کنید.

۲۷.از اینسایت اینستاگرام اطلاعاتی را استخراج کنید

ابزارهای تحلیلی اینستاگرام به شما درمورد ایمپرشین‌های هر پست به علاوه بازدید تعامل و پست‌های برتر داده‌هایی را در اختیارتان قرار می‌دهد. شما می‌توانید اطلاعات جمعیتی درمورد فالوورهایتان از جمله جنسیت، سن و مکان را نیز بیابید. دیدن این داده‌ها به صورت منظم به شما کمک می‌کند حوزه‌هایی را پیدا کنید که بتوانید استراتژیتان را به منظور جذب فالوور بیشتر تنظیم کنید. یکی از مسائل کلیدی که باید حواستان به آن باشد این است که فالوورهایتان در چه زمانی از روز از اینستاگرام استفاده می‌کنند. برای مثال Matchaeologist از اینسایت‌هایش دریافته بود که فالوور‌هایش آنجا که انتظار می‌رود زندگی نمی‌کنند، با اینکه آن‌ها فکر می‌کردند فالوینگ آن‌ها در انگلستان هستند بیشتر فالوورها از هنگ کنگ و تایوان بودند. این اطلاعات به آن‌ها اجازه داد که زمان‌بندی پست‌گذاریشان را برای دریافت فالوور بیشتر در آن مناطق تغییر دهند.

3 پاسخ به “افزایش فالوور اینستاگرام با ۲۷ راهکار کلیدی”

  1. تکنا گفت:

    تشکر میکنم بابت این مقاله خوب تون. عالی و کاربردی بود.

  2. فاطمه گفت:

    با وجود اینکه خیلی از این موارد را می دانستم اما دسته بندی جامعی انجام داده بودید. متشکرم وب رمزیها!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخشی از آمار خدمات وب رمز

تعداد خدمت ارائه شده

150
پروژه سئو
420
پروژه طراحی سایت
69000
خدمات هاست
220000
ثبت دامنه

در وب‌رمز رضایت مشتریان اولویت ماست

کارفرمایان در مورد ما چه می‌گویند

خانم مهندس درفشی

خانم مهندس درفشی

مدیر سایت "آژانس ارتباطات دان"
آقای مهندس منظمی

آقای مهندس منظمی

مدیر "هلدینگ گام"
خانم مهندس اسدی

خانم مهندس اسدی

مدیر دیجیتال مارکتینگ "ایران ادونچر"
آقای مهندس طالب زاده

آقای مهندس طالب زاده

مدیر مجموعه مهاجرتی - تحصیلی "کانادا از ایران"

برخی برندها که افتخار خدمت به آنها را داشتیم

جایگاه برند معظم شما اینجاست..

webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers

تعدادآرا: 966 - میانگین: 4.8

رأی شما ثبت شد.