جشنواره زمستانی 1402 وب‌رمز

ابزارهای آنالیز سایت میزان رشد صفحات سایت شما را از نظر سئو سايت، جایگاه كلمات كليدی، ترافیک سایت به صورت نتايج نموداری نمايش می‌دهد. اين ابزار‌ها به شما كمك مي‌كنند تا در بازه زماني كوتاه متوجه شويد كجای راه را اشتباه رفته‌ايد و مسير درست را سريع‌تر پيدا كنيد. در این مقاله قصد داریم چند ابزار قدرتمند برای آنالیز و تحلیل سایت معرفی کنیم.

۱. SIMILAR WEB (سيميلار وب) یکی از بهترین ابزارهای آنالیز سایت

تحلیل سایت - similarweb

Similar Web، یک شرکت داده کاوی و تحلیل رقابت‌های وب‌سایتی می‌باشد که اطلاعاتی دقیق درمورد تحلیل سایت های مختلف و هم‌چنین چشم‌اندازی جامع از استراتژی بازاریابی وب‌سایت را ترسیم می‌کند.

نرم‌افزار با استفاده از داده‌های استخراج شده از 4 منبع اصلی این کار را انجام می‌دهد:

  • پنلی از وبگردهای ناشناس که مجهز به نمونه اپ‌ها، پلاگین‌های بروز و پسوندهای دسکتاپ می‌باشد
  • ISPهای محلی و گلوبال و شراکت داده
  • ترافیک وب که مستقیما از مجموعه آموزشی وب‌سایت‌ها و اپ‌های منتخب اندازه‌گیری می‌شود و هدف آن بکارگیری در الگوریتم‌های خاص تخمین‌زنی اندازه‌گیری می‌باشد
  • یک کلونی از کاوشگران وب که کل وب و فروشگاه‌های اپ را اسکن می‌کند

در ادامه چند متغیر که در این تحلیل آمده ذکر شده:

  • تخمینی از بازدیدکنندگان در یک ماه
  • زمان میانگینی که بازدیدکنندگان در مجراهای متفاوت صرف می‌کنند
  • نرخ پرش
  • متوسط بازدید به ازای هر بازدیدکننده
  • درصد ترافیک از مجراهای متفاوت
  • وب‌سایت‌های مرجع برتر
  • سهم ترافیک از
  • متفاوت
  • تصاویر بنرهای استفاده شده برای تبلیغات نمایشی
  • کلمات کلیدی‌ای که باعث به‌وجود آمدن ترافیک طبیعی جستجو می‌شوند
  • کلمات کلیدی‌ای که موجب به‌وجود آمدن ترافیک پولی جستجو می‌شوند
  • تمایلات مخاطبین
  • بازدید دیگر بازدیدکنندگان وب‌سایت

پیشنهاد وب رمز: ۱۳ ابزار تحلیل شبکه های اجتماعی که دیجیتال مارکترها باید بشناسند

نیاز نیست که شما برای استفاده از این خدمات هزینه‌ای بپردازید، اما اگر بدون تبدیل شدن به عضو ویژه داده‌هایی را دریافت کردید، این داده‌ها بسیار محدود خواهند شد. شما برای هر معیار وب‌سایتی که تحلیل می‌کنید تنها 5 نتیجه دریافت می‌کنید.  برای مثال، شما تنها 5 کلمه کلیدی مشاهده می‌کنید که سایت از آن ترافیک طبیعی جستجو دریافت می‌کند.

اگر می‌خواهید تحلیل‌های دقیق‌تری را مشاهده کنید باید از طریق روش‌های زیر هزینه‌ پرداخت کنید:

  • یک برنامه پرمیوم که 17 ماه داده، 500 نتیجه برای هر معیار وب‌سایت و نزدیک به 250 دسته‌بندی صنعت و یک چشم انداز از مشتریان صنعت در اختیارتان قرار می‌دهد.
  • یک برنامه کاستوم که دارای 24 ماه داده اپ موبایل، 37 ماه داده ترافیک و نتایج نامحدود برای هر معیار وب‌سایت.

در کل similar web یک راه بسیار عالی می‌باشد تا ببینید رقبای شما چقدر ترافیک دریافت می‌کنند و بیشتر از چه مجراهای تبلیغاتی استفاده می‌کنند.

۲. Alexa (الکسا)

 تحلیل سایت - Alexa

Alexa یکی از قدیمی‌ترین ابزارهای تحلیل سایت می‌باشد، اما گزینه تحلیل رقابتی بسیار خوب دیگری هم برای برندهایی که بودجه‌شان محدود است نیز وجود دارد. رنک‌های سایت الکسا در درجه اول از یک مجموعه نمونه از ترافیک اینترنت تبعیت می‌کنند و کاربران آن اکثرا از مرورگر‌های اینترنتی همچون  اینترنت اکسپلور، فایرفاکس  و گوگل کروم، استفاده می‌کنند. و  عمدتا نوارابزار الکسا شامل یک بلاکر پاپ‌آپ، جعبه جستجو، لینک‌هایی به Amazon.com و صفحه اصلی الکسا و رنکینگ الکسای سایتی است که کاربر در حال بازدید از آن می‌باشد.

این نوارابزار هم‌چنین به کاربر این امکان را می‌دهد که سایت را رتبه دهد و لینک‌های داده شده به سایت‌های مربوطه و خارجی را بازدید کنند، الکسا به اندازه‌ سیمیلار وب جزییات زیادی را ارائه نمی‌دهد اما اطلاعات دقیقی در مورد اصالت بازدیدکنندگان، کلمات کلیدی ناشی از ترافیک طبیعی به سایت و سایت‌های مرجع برتر وب‌سایت در اختیار قرار می‌دهد. بیشتر برنامه‌ها اطلاعاتی در مورد کلمات کلیدی‌ای که رقبای شما برای داشتن ترافیک پولی جستجو استفاده می‌کنند را نیز بدست می‌دهند. یکی از مزایای الکسا نسبت به سیمیلار وب این است که شما می‌توانید از ابزاری به منظور ایده گرفتن از جمعیت سایت استفاده کنید. اگر جمعیت کاربران در سایت رقبای شما با بازار هدفشان سازگار بود، می‌توانید انتظار داشته باشید که مجراهای بازاریابی‌ای که استفاده می کنند عملکرد خوبی دارند ( و شاید به درد برندتان بخورند)

۳. QUANTCAST (کوانت‌کست)

تحلیل سایت - quantcast

Quantcast ابزاریست که برای درک رفتار بازدیدکنندگان وب‌سایت به‌کار می‌رود. هدف اصلی آن این است که اطلاعاتی از مشخصه‌های مخاطبین جمع‌آوری کند. با قرار دادن تگ‌ها در وب‌سایت‌ها، بلاگ‌ها، ویدیوها و ویجت‌ها، نرم‌افزار چیزهایی همانند سن مخاطب و نوع جنسیت، نوع و تمایلات، میزان تعاملات با انواع معین محتوا را اندازه‌گیری می‌کند.

شما باید یک کد رهگیری در وب‌سایت خود قرار دهید تا از کوانت‌کست به‌منظور تولید داده‌های خودتان استفاه کنید، اگرچه شما هنوز می‌توانید از آن‌ها برای دستیابی به اطلاعات محدود در دیگر وب‌سایت‌ها استفاده کنید ( بیشتر گزارش‌های ترافیکی)

این ابزار به خودی خود نمی‌تواند تحلیل رقابتی جامعی را ارائه دهد، با این‌حال می‌تواند به‌گونه‌ای موثر همگام با دیگر ابزارهای تحلیلی استفاده شود تا دید چقدر تغییرات در وب‌سایت شما روی اهداف برندینگ و تبدیل اثر می‌گذارد. از این ابزار بدین منظور استفاده کنید تا روی تاثیر این تغییرات با کوانت‌کست نظارت داشته باشید و آن‌ها را نسبت به داده‌های رقیب از دیگر ابزارهای تحلیلی معیاربندی کنید.

قابلیت‌های داده کاوی کوانت‌کست به شما این امکان را می‌دهد که اطلاعات دقیق‌تری از موارد زیر بدست آورید:

  • جمعیت‌شناسی مشتری (از جمله جنسیت، سن، میزان خانه‌داری و درآمد بازدیدکنندگان)
  • معیارهای حفظ مشتری
  • تفکیک بازدیدکنندگان با دستگاه مورد استفاده‌شان

یکی از مزایای منحصربفرد از کوانت‌کست این است که شما می‌توانید این داده را در زمان واقعی ردیابی کنید. اما این چگونه می‌تواند به‌عنوان یک ابزار رقابتی وب‌سایت، مزیتی به‌دنبال داشته باشد؟ یک راه مطالعه المان‌های سایت رقیب و تلاش برای تقلید از آن به‌شیوه خودتان می‌باشد. شما می‌توانید به سادگی روی تاثیر آن تغییرات به‌محض اعمال شدن نظارت داشته باشید، این به شما کمک می‌کند بتوانید تشخیص دهید تنظیمات متفاوت چگونه می‌تواند به رقیبان شما کمک کند یا به آن‌ها صدمه بزند.

در این صورت اگر در نظر دارید از این رویکرد استفاده کنید باید دیگر ابزارها را نیز امتحان کنید تا ببینید اول از همه آن‌ها چه ترافیکی دریافت می‌کنند و در عین حال وب‌سایتشان  برای بازدیدهایی که تولید می‌کنند بهینه‌سازی می‌شود.  اگر منابع اولویت‌دار ترافیک شما تطابق نداشت، این فرآیند داده‌های مرتبطی را تولید نخواهد کرد.

۴. SEMRush (سمروش)

تحلیل سایت - Semrush

SEMRUSH یک ابزار جامع آنالیز سایت دیگر است که نیاز به بودجه زیادی ندارد. این ابزار برای نظارت بر نمایش تبلیغات رقبا و استراتژی‌های بازاریابی موتور جستجو عالی می‌باشد.

مهم‌ترین دلیلی که بازاریابان دیجیتال از سمروش استفاده می‌کنند این است که بر عملکرد وب‌سایت‌هایشان یا سایت‌های رقیبانشان در نتایج جستجوی طبیعی نظارت می‌کنند. در چند ثانیه شما می‌توانید وارد لینک وب‌سایت در نوار جستجو شوید و معیارهای زیر را دریافت کنید:

  • حجم ترافیک از جستجوی پولی و طبیعی
  • تغییرات در حجم جستجو در طول زمان در سال پیش
  • کلمات کلیدی برای رنکینگشان
  • رقبای اصلی
  • لینک‌های پشتیبانی عدم فالو و فالو

شما نباید برای حساب در سمروش هزینه‌ای بپردازید، اما شما تنها  از 5 نقطه داده برای هر معیار استفاده می‌کنید و به 5 گزارش برای هر روز در برنامه رایگان شرکت محدود می‌شوید. اگر به‌دنبال این هستید که در ماه 99.95 دلار برای عضو ویژه بپردازید، داده‌های بیشتری دریافت خواهید کرد. شما هم‌چنین قادر خواهید بود که تا 30.000 گزارش در روز انجام دهید، 10.000 نتیجه برای هر گزارش دریافت کرده و تا 500 کلمه کلیدی را در 5 پروژه متفاوت مدیریت کنید. برای دستیابی بیشتر به داده‌های تحلیل رقابتی، با “گوروی” شرکت با هزینه 199 دلار یا برنامه “بیزینسی” با هزینه 399 درلار، خودتان را به روز کنید.

 

۵. MOZ (ماز)

 تحلیل سایت - Moz

MOZ یکی از مشهورترین ابزارهای آنالیز و تحلیل سایت برای نظارت بر سئو و کمپین‌های بازاریابی محتوا و اجتماعی می‌باشد. با استفاده از چیزی که موک آن را دامنه اختیارات می‌نامد (DA)، ماز بدین صورت تعریف می‌شود:”معیار وب‌سایتی که یک کمپانی به‌عنوان یک معیار قابل پیش‌بینی، به‌منظور تعیین ترافیک و رنکینگ مورتور جستجو طبیعی تولید می‌کند. “دامنه اختیارات براساس معیارهای متفاوت لینک است همانند تعداد دامنه‌های روت لینک، تعداد لینک‌های پشتیبانی و فاصله لینک‌های پشتیبانی از صفحه اصلی وب‌سایت‌ها.

ماز برای کمپین‌های تحلیل سئو بسیار معروف است. به کمک آن شما می‌توانید روی رنکینگ کلمات کلیدی خودتان تمرکز کنید تا بدانید استراتژی‌ سئوی شما چقدر عملکرد خوبی دارند.

ماز یک ابزار بسیار عالی برای نظارت بر رنکینگ کلمات کلیدی‌تان بدون درنگ است. متاسفانه این ابزار اخیرا به شما این امکان را نمی‌دهد که رنکینگ موتور جستجوی رقبای خود را ردیابی کنید. در نتیجه بیشتر کاربران ماز بیان کرده‌اند که از سمروش و دیگر ابزارها برای تحلیل سئوی رقابتی استفاده می‌کنند، اما هنوز نیز ماز را برای بهینه‌سازی کمپین‌هایشان به‌کار می‌برند.

امتحان ماز برای 30 روز رایگان است و بعد از آن باید برای هر ماه 99 دلار هزینه کرد. این برنامه به شما این امکان را می‌دهد که بر روی 5 کمیپن نظارت داشته باشید که این کمپین‌ها از 300 کلمه کلیدی، 250.000 صفحه وب و 15 حساب اجتماعی تشکیل شده‌اند. همانند دیگر مثال‌ها شما می‌توانید درصورت نیاز به ارقام بیشتر هزینه ای بپردازید.

۶. Ahrefs (آ اچ‌رفز)

 تحلیل سایت - Ahrefs

 

Ahrefs آنطور که مدیر توسعه محصول و بازاریابی‌اش بیان می‌کند اینگونه است: “ما داده‌ها را جمع‌آوری می‌کنیم، آن‌ها را پردازش می‌کنیم، ذخیره می‌کنیم و سپس انواع ابزارهایی که به کاربر امکان استفاده از داده‌هایمان در بازار شما را می‌دهد، می‌سازیم. این کار شما را قادر می‌سازد که بازبینی‌های سئو را اجرا کرده، معیارهای اجتماعی را تحلیل کرده و استراتژی‌ بازاریابی محتوا و تولید محتوا را مورد مطالعه قرار دهید.

همانند MOZ، ا اچ‌رفز، برای مطالعه عملکرد استراتژی‌های سئو بسیار مناسب است و یکی از مزایای کلیدی آن نسبت به ماز این است که به شما این امکان را می‌دهد تا روی هر سایتی نظارت داشته باشید و آن را برای هر تحلیل رقابتی وب‌سایتی مناسب سازید. آ اچ رفز هم‌چنین نگاهی عمیق به الگوهای لینک پشتیبان را نیز فراهم می‌آورد که به شما کمک می‌کند تلاش‌های سئوی خارجی رقیب خودتان را مطالعه کرده، تقلید کرده و آنها را بهتر اجرا کنید.

در اینجا چند متغیر متفاوتی که می‌توانید با آاچ‌رفز آنالیز کنید آورده شده است:

  • کل لینک‌های پشتیبان
  • کل پیج‌هایی که در آن‌ها کاوش می‌شود
  • تعداد لینک‌های پشتیبان از .edu، .gov، .com، .org و .net است.
  • تفکیکی بین لینک‌های فالو و عدم فالو
  • تفکیک بین لینک‌های تصویری و متنی
  • عبارات انکر مشهور
  • محتواهای مشهور در سایت
  • منابعی که بیشتر دامنه‌های مرجع از آنجا نشات می‌گیرند
  • IPهای مرجع
  • لینک‌های پشتیبان در وب‌سایت شما

آ اچ‌رفز، یکی از ابزارهای آنالیز سئو سایت در بازار است. اگر شما می‌خواهید گزارش‌های دقیقی از کمپین‌های سئوی رقیب خود بدست آورید، برنامه‌های پایه برای یک ماه با مبلغ 99 دلار در اختیار شما خواهند بود که به شما این امکان را می‌دهند به 5 میلیون ردیف داده دسترسی داشته باشید و هم‌چنین می‌توانید سایت ما را به صورت رایگان امتحان کنید. اگرچه نتایج شما به 5 ردیف داده در هر معیار وب‌سایت محدود خواهد شد، این یک روش خوب برای نمونه برداری انواع داده‌هایی است که از آ اچ رفز دریافت می‌کنید.

۷. MIXRANK (میکس‌رنک)

بسیاری از دیگر ابزارهای رقابتی که مرجع داده شده‌اند بیشتر روی عملکرد کمپین‌های بازاریابی دیجیتال وب‌سایت تمرکز کرده‌اند. Mixrank کمی متفاوت عمل می‌کند. این ابزار اطلاعات بیشتری در مورد خود شرکت بدست می‌دهد به‌جای اینکه از تلاش‌های برندینگ آن اطلاعات بدهد، این اطلاعات شامل موارد زیر می‌باشد:

  • دایرکتوری از میلیون ها کسب‌وکار ثبت شده در سراسر دنیا
  • تبلیغات از دسته‌بندی‌ها، کلمات کلیدی و منابع ترافیکی‌ای که استفاده می‌کنند
  • اطلاعات ارتباطی از اعضای کلیدی کسب‌وکار
  • تکنولوژی‌ای که این کسب‌وکارها استفاده می‌کنند
  • اطلاعات مورد استفاده‌شان درباره مجراهای بازاریابی

میکس رنک برای تحلیل رقابتی و شناسایی رهبران جدید طراحی شده است. به‌طور اختصاصی آن‌ها ادعا دارند که بیشتر مشتریان‌شان از این پلت‌فرم به‌منظور یافتن اینکه رقیبان آن‌ها به کدام مشتریان خدمات می‌دهند استفاده می‌شود، تا تلاش کنند این مشتری‌ها را برای خودشان بقاپند!

۸. WHAT RUNS WHERE (وات‌رانز ور)

WHAT RUNS WHERE وات‌رانز ور یک ابزار جدیدتری از تحلیل رقابتی می‌باشد اما بیشتر به خاطر نظارت بر کمپین‌های جستجوی پولی، به‌خصوص برای بدست آوردن اطلاعات در مورد استراتژی‌های تبلیغات آنلاین رقبا مشهور است. وات رانز ور اخیرا داده‌هایی در مورد 90 شبکه بازاریابی متفاوت از جمله موارد زیر ارائه کرده است:

شما می‌توانید از وات‌رانز ور به‌منظور ایجاد داده‌های همزمان در شبکه‌های نمایشی، creatives و کلمات کلیدی استفاده کنید که رقبای شما از آن‌ها استفاده می‌کنند. این داده‌ها به چندین سال قبل برمی‌گردد و به شما این امکان را می‌دهد تا ببینید کمپین‌های تبلیغات رقیب شما در طول زمان چقدر تکامل پیدا کرده است.

یک راه بسیار خوب برای استفاده از وات‌رانز ور این است که ببینید رقیب شما برای دوره‌های معینی کدام وب‌سایت‌ها یا کلمات کلیدی‌ای را استفاده کرده‌اند. اگر رقیبی از همان کلمات کلیدی، کپی تبلیغاتی یا ناشران استفاده کند، می‌توانید فرض کنید که هم اکنون نیز از مشابهاتی این‌چنینی استفاده می‌کنند. البته این ایده خوبیست که از آلکسا یا دیگر ابزارهای تحلیل سایت استفاده کنید تا بیشتر در مورد جمعیت‌شناسی‌ای بیاموزید که یک رقیب به‌طور منظم آن را تحت هدف قرار می‌دهد، به‌جای اینکه به‌صورت اتوماتیک فرض کنید که اهداف کمپین آن‌ها به کسب‌وکار شما مربوط است.

دیگر کسب‌وکارها ممکن است هدفشان را روی مخاطب متفاوتی به جز شما بگذارند، زیرا سایت‌ها یا کلمات کلیدی‌ای که به درد آن‌ها می‌خورد ممکن است برای شما مناسب نباشد. داده‌های روی وات‌رانز ور دارای کیفیت بسیار بالایی می‌باشند، زیرا این زیاد عجیب نیست که بیشتر افراد به آن اعتماد می‌کنند تا استراتژی‌های تبلیغاتی رقیب را نظارت کرده و آن‌ها را کپی کنند. با این حال مهم‌ترین عیب وات‌رانز ور این است که هیچ اطلاعاتی را برای رنکینگ‌های جستجوی طبیعی یا دیگر منابع ترافیک رایگان در اختیار قرار نمی‌دهد. خدمات استاندارد هم‌چنین هیچ اطلاعاتی از استراتژی‌های تبلیغاتی اجتماعی برند ارائه نمی‌دهد، زیرا بهتر همگام با دیگر ابزارهای تحلیل سئوی رقابتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

هم‌چنین همانند سال 2013، خدمات آنالیز سایت، ابزار جمع‌آوری داده را برای پلت‌فرم‌های اندروید فعال می‌سازد. با استفاده از قابلیت درون برنامه‌ای وات‌رانز ور، تبلیغات کننده‌ها می‌توانند اکنون داده‌ها را از بیش از 20.000 اپ اندروید جمع‌آوری کنند. این داده‌ها می‌توانند اطلاعاتی در مورد اینکه تبلیغات رقبا کجا اجرا می‌شود، چه تبلیغاتی اجرا می‌شود، چه کسب‌وکاری این تبلیغات را می‌فروشد، بدست دهد و اطلاعات دیگر به تبلیغ کننده کمک می‌کند که کمپین‌های تبلیغات موبایل مقرون‌به‌صرفه خودشان را توسعه دهند.

۹. DATANYZE (دیتانیز)

Datanyze یک برنامه نرم‌افزاری تخصصی است که روی فرصت‌های آوردن مشتری تمرکز می‌کند. دیل پاتل گفته که 34 درصد از درآمد شرکتش به‌نام KISSMetrics، بدست آورده به این ابزار تعلق دارد. با این حال شما هم‌چنین می‌توانید از دیتانیز استفاده کنید تا اطلاعات بیشتری از رقبایتان بدست آورید.

شما با استفاده از دیتانیز چه اطلاعاتی می‌یابید؟ در اینجا نمونه‌هایی از ویژگی‌های موجود آورده شده است:

  • اطلاعات تماس شرکت داده شده
  • درآمد و سرمایه تخمینی
  • تاریخ تاسیس
  • طبقه صنعتی
  • کشوری که دامنه در آن قرار دارد
  • ارائه‌دهندگان تکنولوژی‌ای که یک شرکت خاص استفاده می‌کند

این اطلاعات به شما در مورد درآمد رقیب و میزان پولی که روی کمپین‌های بازاریابی سرمایه‌گذاری می‌کنند را بدست می‌دهد. این داده‌ها برای هر نوع صنعی سودمند خواهند بود، اما برای ارائه‌دهندگان مزیت دارد. به‌علاوه برای نظارت بر رقیبانشان، ارائه‌دهندگان تکنولوژی هم‌چنین می‌توانند بر دیگر شرکت‌ها نیز نظارت کنند تا ببینید چه زمانی دیگر از نرم‌افزار رقیب استفاده نمی‌کنند، این به آن‌ها کمک می‌کند که  مشتریان بالقوه را شناسایی کرده و پیگیر آن‌ها باشند.

از آنجا که دیتانیز یک ابزار بسیار سودمند است، شما می‌توانید انتظار داشته باشید که برای خدمات حق امتیاز بپردازید. این برنامه پایه برای هر ماه 299 دلار هزینه دارد، که به شما اطلاعاتی در مورد موبایل و داده‌های نمایشی‌شان در اختیار قرار می‌دهد. با این حال شما می‌تواند خدمات را در نسخه رایگان سه روزه آن امتحان کنید تا ببینید آیا این برنامه برای نیازهای تحلیل رقابتی شما مناسب است یا خیر؟

نکته کلیدی

عواملی هستند که شما باید به‌هنگام اجرای تحقیقات رقیب اجرا کنید، از جمله جمیعت مشتری، کلمات کلیدی و ناشرانی که روی آن‌ها تمرکز دارند. شاید نیاز باشد که شما از ابزارهای متفاوت دیگری نیز برای جمع‌آوری اطلاعاتی که نیاز دارید استفاده کنید.

 

10 پاسخ به “۹ ابزار آنالیز و تحلیل سایت در سال ۲۰۲۰”

  1. Agahi90.iR گفت:

    بسیار لیست خوب و مفیدی بود موفق باشید

  2. علی گفت:

    بیشتر این وبسایت‌ها با سایت‌هلای ایرانی بخصوص دامین ir مشکل دارند و بیشتر خدمات خود را محدود کردند. لطفا سعی کنید ابزارهایی رو معرفی کنید که محدودیت چندانی در این مورد نداشته باشند. ممنون

  3. احمد معراجی گفت:

    با سلام و درود
    ممنونم از نشر مطالب مفیدتان. می‌خواستم بدونم که نظرتون درباره استفاده از ابزارهای آنلاین آنالیز سایت ایرانی مثل سایت جت سئو چیه؟!

  4. عشق گپ گفت:

    درود بسیار

  5. استاد گفت:

    ممنون بابت وقتی ک گداستید و این مطالب رو با اشتراک گذاشتین

  6. amir گفت:

    خیلی ممنون که زحمت کشیدید لایک ب وجودتون

  7. مهین کالا گفت:

    مطلب عالی بود

  8. Agahi90.iR گفت:

    درود بر شما لیست سایت های آنالیز ایرانی رو هم در کنار آنها قرار دهید
    سپاس سایت بسیار خوبی دارید موفق باشید

  9. Agahi90.iR گفت:

    بسیار جالب بود
    لطفا ایرانی ها رو هم قرار دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخشی از آمار خدمات وب رمز

تعداد خدمت ارائه شده

150
پروژه سئو
420
پروژه طراحی سایت
69000
خدمات هاست
220000
ثبت دامنه

در وب‌رمز رضایت مشتریان اولویت ماست

کارفرمایان در مورد ما چه می‌گویند

خانم مهندس درفشی

خانم مهندس درفشی

مدیر سایت "آژانس ارتباطات دان"
آقای مهندس منظمی

آقای مهندس منظمی

مدیر "هلدینگ گام"
خانم مهندس اسدی

خانم مهندس اسدی

مدیر دیجیتال مارکتینگ "ایران ادونچر"
آقای مهندس طالب زاده

آقای مهندس طالب زاده

مدیر مجموعه مهاجرتی - تحصیلی "کانادا از ایران"

برخی برندها که افتخار خدمت به آنها را داشتیم

جایگاه برند معظم شما اینجاست..

webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers

تعدادآرا: 900 - میانگین: 5

رأی شما ثبت شد.