جشنواره زمستانی 1402 وب‌رمز

وب به طور مداوم در حال تکامل است و همچنین فریم ورک‌های CSS که توسعه frontend را سازنده‌تر و لذت بخش‌تر می‌کند. فریم ورک های CSS را دوست داشته باشید یا از آنها متنفر باشید، چارچوب‌های CSS ایجاد شده‌اند تا بمانند. توسعه‌دهندگانی که هیچ تجربه قبلی در frontend ندارند می‌توانند از برخی از این چارچوب‌ها برای پیاده‌سازی آسان رابط‌های کاربر پسند استفاده کنند. سایر چارچوب‌ها پیچیده‌تر هستند و برای کاربران قدرتمند طراحی شده‌اند. صرف نظر از سطح تجربه شما، این چارچوب‌ها به شما کمک می‌کنند تا طرح بندی‌های زیبا را سریعتر ایجاد کنید. در این مجموعه بهترین فریمورک های CSS موجود در بازار را بررسی خواهیم کرد تا بتوانید بر اساس نیاز خود فریمورک مناسب را انتخاب کنید. با ما همراه باشید.

فریم ورک چیست؟

فریم ورک چیست؟

تعریف لغت چارچوب به عنوان “ساختار اساسی زیربنای یک سیستم” دور از درک چیستی چارچوب در برنامه نویسی نیست. چه این سیستم یک خانه، یک ماشین، یک نظریه یا یک برنامه تلفن همراه باشد، مفهوم چارچوب یکسان است: پشتیبانی و راهنمای اساسی ساختار در حال ساخت را فراهم می‌کند.

فریم ورک در برنامه نویسی و طراحی وب سایت ابزاری است که اجزا یا راه حل‌های آماده ای را ارائه می‌دهد که به منظور سرعت بخشیدن به توسعه سفارشی شده اند. یک چارچوب ممکن است شامل یک کتابخانه باشد، اما با اصل وارونگی کنترل (IoC) تعریف می‌شود. با برنامه نویسی سنتی، کد سفارشی برای دسترسی به کدهای قابل استفاده مجدد به کتابخانه فراخوانی می‌شود. با IoC، چارچوب در صورت لزوم از کدهای سفارشی فراخوانی می‌کند.

یک چارچوب می‌تواند شامل برنامه‌های پشتیبانی، کامپایلرها، کتابخانه‌های کد، مجموعه‌های ابزار و API برای توسعه نرم‌افزار و ایجاد سیستم‌ها باشد. چارچوب‌های منبع باز همیشه در حال به روز رسانی و بهبود هستند.

فریمورک ها انواع مختلفی دارند نظیر فریم ورک های php (جهت اطلاعات بیشتر در مورد این که PHP چیست اینجا کلیک نمایید.)، فریمورک های css، فریم ورک های جاوا اسکریپت (جهت اطلاعات بیشتر در مورد این که جاوا اسکریپت چیست اینجا کلیک نمایید) و… و هر کدام برای زبان برنامه نویسی خاصی نظیر php، پایتون و nodjs (جهت اطلاعات بیشتر در مورد این که nodjs چیست اینجا کلیک نمایید.)، انگولار (جهت اطلاعات بیشتر در مورد این که Angular js چیست اینجا کلیک نمایید.) و … استفاده می‌شوند. جهت اطلاعات بیشتر در مورد این که python چیست اینجا کلیک نمایید.

فریم ورک CSS چیست؟

فریم ورک CSS چیست؟

CSS (Cascading Style Sheets) ارائه سندی را کنترل می‌کند که به زبان نشانه گذاری مانند HTML نوشته شده است. برخلاف برخی از زبان‌های دیگر، CSS بین ارائه و محتوا جدایی ایجاد می‌کند. این به شما انعطاف بیشتری در نحوه نمایش محتوای خود می‌دهد.

این زبان همچنین استفاده مجدد از کد را ترویج می‌کند، زیرا چندین صفحه می‌توانند از قالب بندی تعریف شده در یک فایل CSS استفاده کنند. این امر می‌تواند پیچیدگی و تکرار را کاهش دهد، در حالی که عملکرد پروژه شما را حتی در طراحی سایت شرکتی نیز بهبود می‌بخشد، باعث کاهش زمان بارگذاری صفحه وب سایت شما نیز می‌شود.

بسیاری سیستم‌های مختلف نظیر طراحی سایت فروشگاهی از CSS استفاده می‌کنند. این شامل تم‌های وردپرس است که از CSS برای خروجی داده‌های تولید شده توسط این سیستم مدیریت محتوای محبوب (CMS) استفاده می‌کند. هر قالب وردپرس حاوی یک فایل style.css است.

اگرچه شما می‌توانید CSS خالص بنویسید، بسیاری از طراحان و توسعه دهندگان استفاده از چارچوب CSS را انتخاب می‌کنند. فریمورک‌های css، مجموعه ای از شیوه نامه‌ها است که ساختار و کلاس‌های اساسی را برای عناصر رایج ارائه می‌دهد. این فریم‌ورک‌ها زیرمجموعه‌ای از فریم ورک های فرانت اند محسوب می‌شوند.

شما می‌توانید از این شیوه نامه‌های از پیش آماده شده به عنوان مرجعی برای حل مشکلات با ماهیت مشابه استفاده کنید. از طرف دیگر، می‌توانید عملکرد کلی چارچوب را برای مورد استفاده خاص خود لغو کنید.

ممکن است در مورد زمان استفاده از یک چارچوب و زمانی که انتخاب یک کتابخانه منطقی تر است، سردرگمی‌وجود داشته باشد. با استفاده از کتابخانه‌ها، شما کنترل می‌کنید که این فناوری چه زمانی عملکرد خاصی را انجام می‌دهد. بقیه کد شما مستقل از آن کتابخانه وجود دارد. با این حال، با چارچوب‌های CSS، جریان کنترل در چارچوب است، و شما محتوا را در مکان‌هایی سفارشی می‌کنید تا با پروژه خود مطابقت بیشتری داشته باشد.

چرا باید از فریم‌ورک‌های CSS استفاده کرد؟

چرا باید از فریم‌ورک‌های CSS استفاده کرد؟

قبل از ادامه، مهم است که بفهمید چگونه و چرا چارچوب‌های CSS بخشی جدایی‌ناپذیر از توسعه پیشانی مدرن هستند.

۱. سازماندهی، نگهداری CSS

سازماندهی، نگهداری و استفاده مجدد از شیوه نامه‌های CSS سخت است. حتی تغییرات جزئی استایل شما را ملزم به نوشتن قوانین CSS جدید می‌کند، که در برخی مواقع ممکن است کد شما را به یک آشفتگی پیچیده تبدیل کند.

۲. استفاده از کلاس‌های آماده

کلاس‌های آماده برای استفاده، بلوک‌های اصلی تمام چارچوب‌های CSS هستند. آنها به شما این امکان را می‌دهند که قوانین استایل از پیش تعریف شده را برای عناصر HTML اعمال کنید، مانند حاشیه‌ها، رنگ‌های پس زمینه و موارد دیگر. همچنین با استفاده از این فریمورک ها میتوانید قیمت طراحی سایت خود را کاهش دهید.

۳. ایجاد رابط کاربرپسند

برخی از چارچوب‌ها شامل اجزای از پیش ساخته شده مانند منوها، کارت‌ها یا جداول هستند. استفاده از این مؤلفه‌ها به شما این امکان را می‌دهد که بدون کار زیاد، رابط‌های کاربرپسند ایجاد کنید.

۴. جلوگیری از اتلاف وقت

چارچوب‌های CSS گردش کار استایل شما را سازنده، تمیز و قابل نگهداری می‌سازد. با استفاده از یکی از چارچوب‌های زیر، در زمان صرفه جویی می‌کنید و از بسیاری از سردردهای ناشی از کدنویسی CSS جلوگیری می‌کنید.

۵. حیاتی برای فریلنسرها

یک چارچوب CSS می‌تواند برای آژانس‌ها و فریلنسرهایی که چندین سایت مشتری را مدیریت می‌کنند مفید باشد. با استفاده از این ابزار، می‌توانید یک تم ایجاد کنید و سپس آن را در وب‌سایت‌های بی‌شماری گسترش دهید. این کار می‌تواند به شما کمک کند تا سریع‌تر مشتریان جدید را وارد کنید و کسب‌وکار خود را بدون افزایش حجم کاری خود رشد دهید.

۶. ثبات

اگر در پروژه ای با چندین نفر همکاری می‌کنید، یک چارچوب CSS می‌تواند به شما در دستیابی به ثبات کمک کند. به عنوان مثال، به جای اینکه هر یک از اعضای تیم نام کلاس خود را ایجاد کنند، یک چارچوب CSS قوانین نامگذاری استاندارد شده را پیاده سازی می‌کند. این کار معمولا منجر به کد با کیفیت بالاتری می‌شود که خواندن و نگهداری آن آسان تر است.

۷. نگهداری و یکنواختی

این کار هوشمندانه است که مطمئن شوید حتی اگر مدیر توسعه دهنده شما را ترک کند، پروژه شما می‌تواند ادامه یابد. برای اطمینان از اینکه پروژه شما هرگز به طور کامل به یک شخص وابسته نیست، ایده خوبی است که یک رویکرد استاندارد را اجرا کنید که به وضوح برای همه تعریف شده و درک شود. یک چارچوب می‌تواند به شما در دستیابی به این یکنواختی در سراسر پروژه کمک کند.

انواع فریم‌ورک‌های CSS

اما چطوربدانید که کدام چارچوب برای هدف مورد نظر بهترین است؟ همچنین، در صورت تهیه هاست و کنترل پنل سی پنل یا پلسک، اگر در توسعه front-end تازه کار هستید، کدام چارچوب باید به شما در انتخاب کمک کند؟ جهت اطلاعات بیشتر در مورد این که cpanel چیست اینجا کلیک نمایید.

این پست نگاهی فراگیر به چشم انداز توسعه front-end انداخته و پیشتازان را در میان چارچوب‌های CSS مقایسه می‌کند. بنابراین، اگر از کدنویسی دستی قوانین CSS خسته شده اید، برای تسریع امور از فریمورک‌ها استفاده کنید!

۱. Bootstrap

Bootstrap

بوت استرپ با ابتکار توییتر، طراحی واکنشگرا را در مقیاس بزرگ معرفی می‌کند. این اولین چارچوبی بود که فلسفه موبایل اول (mobile-first) را ترویج کرد. دیگر طراحی برای اندازه‌های صفحه نمایش کوچکتر به خودی خود یک پروژه جداگانه نبود. تنها کاری که باید انجام می‌دادید این بود که کلاس‌های Bootstrap مربوطه را درج کنید، و طراحی پورتال به طور خودکار برای اندازه‌های مختلف صفحه نمایش تنظیم می‌شد.

مزایای بوت استرپ

مزایای زیادی در مورد Bootstrap وجود دارد، به خصوص برای توسعه دهندگان فول استک:

  •       نمونه سازی سریع
  •       اکوسیستم بزرگ
  •       با حمایت توییتر
  •       مجموعه بزرگی از اجزا
  •       پشتیبانی LESS و SASS

معایب بوت استرپ

  •       قیمت یکنواختی UX
  •       مشکلات استایل سازی

۲. Foundation

Foundation

در وب سایت Foundation نمی‌توانید به این خط‌مشی توجه نکنید: «پیشرفته‌ترین چارچوب پاسخ‌گوی فرانت‌اند در جهان». در نگاه اول، به نظر می‌رسد یک ادعای بلند برای یک کمپین بازاریابی باشد. در مقایسه با نسخه‌های قبلی بوت استرپ، به نظر میرسد این فریمورک بسیار بصری است و به خاطر سپردن آن آسان است. در حالی که Foundation بسیار کمتر از Bootstrap محبوب است، این یک راز تجاری برای بسیاری از توسعه دهندگان حرفه ای برای ساخت سایت است.

مزایا

  •   ابزار کامل
  •   انعطاف پذیری فوق العاده
  •   اجزای رابط کاربری حرفه ای
  •   آموزش و مشاوره عالی

معایب چارچوب

  •   انجمن کوچک (تر)
  •   پیچیدگی

۳. Bulma

Bulma

Bulma یک تازه وارد در میدان نبرد فریمورک‌های CSS است و در مدت کوتاهی نام خوبی را برای خود دست و پا کرده است. جذابیت آن در یک رویکرد سختگیرانه و فقط CSS  (هیچ مؤلفه جاوا اسکریپت وجود ندارد) و پیش‌فرض‌های ظریف است، چیزی که بسیاری از توسعه‌دهندگان مخصوصا توسعه دهندگان CodeIgniter با چشم‌انداز خوب برای طراحی هنگام کار با بوت استرپ با آن مشکل دارند. جهت اطلاعات بیشتر در مورد این که CodeIgniter چیست اینجا کلیک نمایید.

مزایا

  • کاملا محبوب
  • کلاس‌های بسیار خواندنی
  • منحنی یادگیری مسطح

۴. Tailwind CSS

Tailwind CSS

با توجه به اینکه Tailwind نه توسط یک غول فناوری حمایت می‌شد و نه بودجه بازاریابی هنگفتی داشت. در واقع، Tailwind از سبکی از نوشتن و استفاده از CSS حمایت می‌کرد که بسیاری را با نفرت فریاد می‌کشید.

۵. UIkit

UIkit

چیزی که هنگام فکر کردن به UIkit به ذهن می‌رسد مینیمالیسم است. مینیمالیسم نه در ویژگی‌ها (در واقع، شاید بیشترین ویژگی‌ها را در بین تمام چارچوب‌ها ارائه می‌دهد)، بلکه در طراحی. اگر طرح‌های فوق‌العاده تمیز، ظریف و غیر از فضای سفید مورد توجه شماست، UIkit پروژه شما را پوشش می‌دهد.

۶. Milligram

Milligram

میلیگرام، یک چارچوب CSS که برای سرعت و بهره وری طراحی به خصوص ساخت فروشگاه اینترنتی شده است. توسعه دهندگان حجم آن را کمتر از 2 کیلوبایت نگه داشته اند، که با استانداردهای امروزی، معنای زیادی دارد.

یک میلیگرام یک برداشت کوچک سرگرم کننده در چارچوب‌های CSS است که از کار کردن با آن قدردانی خواهید کرد. گسترش آن آسان است، و با چند خط CSS سفارشی، می‌توانید ظاهر آن را به شکلی که می‌خواهید تغییر دهید.

۷. Pure

Pure

مزیتی که Pure را مطرح می‌کند این است که یک چارچوب CSS خالص است. در واقع، توسعه‌دهندگان راه‌های بیشتری را طی کرده‌اند و آن را به ماژول‌های مختلف CSS تقسیم کرده‌اند که می‌توانید در صورت نیاز آن‌ها را وارد کنید. بنابراین، اگر فقط به سیستم شبکه نیاز دارید، نیازی به وارد کردن کل CSS و اضافه کردن آن به زمان بارگذاری سایت نیست.

۸. Tachyons

Tachyons یک چارچوب کمتر شناخته شده CSS است که شامل کلاس‌های ابزار پیشرفته است و ده‌ها روش برای استفاده از آنها در اختیار شما قرار می‌دهد.

مستندات پروژه اصول توسعه را توضیح می‌دهد که مهمترین آنها قابلیت استفاده مجدد است. Tachyons به شما کمک می‌کند تا الگوهای طراحی پروژه و نمونه طراحی سایت خود را درک کنید و قابلیت استفاده مجدد را در سراسر پروژه خود ارتقا می‌دهد.

۹. Materialize CSS

Materialize CSS

اگر عاشق طراحی متریال گوگل هستید، Materialize چارچوبی است که از آن لذت خواهید برد. بهترین چیز این است که فقط تعداد انگشت شماری مؤلفه و کلاس برای یادگیری دارد و بر این تمرکز دارد که شما را به بیشترین بهره وری در سریع ترین زمان ممکن برساند. گزینه‌های سفارشی‌سازی کمی‌وجود دارد و Materialize از قالب شبکه ۱۲ ستونی محبوب که توسط Bootstrap ایجاد شده است پیروی می‌کند.

۱۰. Semantic UI

Semantic UI

یکی دیگر از رقبای این رقابت، Semantic UI است که سعی می‌کند خود را با تم‌های زیاد و سفارشی سازی متمایز کند. بیش از 3000 متغیر موضوعی وجود دارد که منجر به وسعت گسترده آن می‌شود.

۱۱. Susy

Susy

سوزی در این مرحله یک چارچوب کمتر شناخته شده است، اما ایده ای جذاب و با طراوت است. سوزی یکی دیگر از چارچوب‌های طرح‌بندی خالص، تمام ایده‌های از پیش تعریف‌شده شناور، شبکه، Flexbox، جداول یا هر چیز دیگری را حذف می‌کند و به شما امکان می‌دهد طرح‌بندی مورد نظرتان را بنویسید. در اینجا “نوشتن” کلمه کلیدی است، زیرا Susy برای ایجاد طرح‌بندی‌های بسیار ماژولار، خیره‌کننده با نیازهای بسیار پیچیده، غیرمعمول و دقیق است.

۱۲. Materialize

Materialize CSS نیز در رده بهترین چارچوب‌های CSS قرار می‌گیرد. این یک کتابخانه اجزای رابط کاربری CSS است که توسط گوگل با CSS، جاوا اسکریپت و HTML توسعه یافته است. به طراحی متریال نیز معروف است. چندین مؤلفه تعاملی دارد که به سرعت بخشیدن به توسعه و ارائه یک تجربه کاربری خوب کمک می‌کند. انیمیشن‌ها ورودی بصری را برای کاربران ارائه می‌دهند و تیم توسعه را قابل مدیریت تر می‌کنند.

۱۳. Skeleton

Skeleton

Skeleton آنقدر کم است که حتی خود را یک چارچوب CSS، کتابخانه یا حتی ماژول نمی‌نامد. این فریمورک تنها حاوی 400 خط کد منبع است! باور نکردنی؟ Skeleton برای پروژه‌های کوچکی طراحی شده است که به چیزی بیش از چیدمان و موقعیت‌یابی نیاز ندارند.

۱۴. Tacit

Tacit

اگر نمی‌دانید طراحی گرافیک چیست اما می‌خواهید برنامه‌های وب شما جذاب به نظر برسند، Tacit یک انتخاب واضح است. ضمناً CSS-1.5.2.min.css را اضافه کنید و بلافاصله وب سایتی با ظاهر فوق العاده خواهید داشت. Tacit با الزامات اعتبار سنجی W3C نیز مطابقت دارد. این فریم ورک نسبتا جدید است و هنوز در حال ساخت است، اما برخی از ویژگی‌ها ارزش استفاده از آن را دارند به این دلیل ساده که حتی زمانی که هیچ ایده ای در مورد طراحی ندارید، یک طراحی عالی به شما می‌دهد!

ویژگی‌های کلیدی

نیازی به ذکر نام کلاس‌های CSS در عناصر HTML نیست.

همه سبک‌ها بدون تغییر خود HTML بر روی عناصر استاندارد HTML اعمال می‌شوند.

ایده آل برای پروژه‌های کوچک، شما می‌توانید سبک‌های درون خطی و کلاس‌های خود را در بالای چارچوب برای پروژه‌های پیچیده تر بنویسید.

Tacit اهمیت بیشتری به HTML می‌دهد تا CSS، به دنبال یک رویکرد غیر مزاحم برای استایل است.

۱۵. Spectre

Spectre

Spectre یکی از انعطاف‌پذیرترین و سبک‌ترین چارچوب‌های CSS است که برای این مقاله آزمایش کردیم. دارای سیستم چیدمان مدرن (flexbox) کاملاً قابل تنظیم است و به شما امکان می‌دهد نتایج سریع و جذابی دریافت کنید.

۱۶. Primer

یکی دیگر از پیشنهاد ما Primer است،که یک چارچوب CSS منبع باز عالی میباشد. به طور دقیق، Primer بیشتر یک سیستم طراحی است که به شما امکان می‌دهد از چارچوب BEM CSS استفاده کنید و پروژه‌های خود را سریع و کارآمد ایجاد کنید.

بنابراین، اگرچه Primer به معنای دقیق یک چارچوب CSS نیست، به شما کمک می‌کند از مؤلفه‌ها، نمادها و اسناد پیشرفته React و Figma برای یکپارچه‌سازی همه آن‌ها استفاده کنید.

۱۷. Halfmoon

Halfmoon به‌عنوان «فریم‌ورک فرانت‌اند واکنش‌گرا که برای ساخت داشبورد و ابزار عالی است» توصیف می‌شود و یک چارچوب CSS در رده توسعه است. بیش از 50 جایگزین برای Halfmoon برای پلتفرم‌های مختلف، از جمله آنلاین / مبتنی بر وب، راه حل‌های میزبانی خودکار، CSS، جاوا اسکریپت و جی کوئری وجود دارد. بهترین جایگزین بوت استرپ است که هم رایگان و هم متن باز است

۱۸. Cirrus

Cirrus

این یک چارچوب SCSS مدولار، پاسخگو و کامپوننت محور است که هدف آن ارائه یک ظاهر زیبا و بدون دردسر است. بلافاصله با حداقل یک ظاهر طراحی شده کار می‌کند. از آنجا، کامپوننت‌ها را اضافه کنید و با استفاده از کلاس‌های کاربردی، آن را تغییر دهید تا آن را واقعاً متعلق به خودتان کنید.

۱۹. Charts.css

Charts.css

Charts.css یک چارچوب تجسم داده‌های CSS است که جداول معمولی HTML را به نمودارهای زیبا و قابل تنظیم تبدیل می‌کند.

انواع نمودار

  • بار
  • ستون
  • حوزه
  • خط
  • پای

۲۰. Bonsai.css

Bonsai.css

Bonsai CSS یک چارچوب بسیار سبک وزن، کاملاً پاسخگو و کاربردی است. تنها چیزی که برای ساختن رابط‌های وب با طراحی زیبا به راحتی نیاز دارید.

  •       یک راه حل چارچوب کامل CSS
  •       سبک پایه بدون کلاس عناصر معنایی HTML
  •       همه در یک اندازه gzip فقط 8 کیلوبایت بسته بندی شده اند
  •       Drop n Build  و نیازی به کامپایل نیست

۲۱. Neumorphism Ui Bootstrap

Neumorphism Ui Bootstrap

با این کیت UI رایگان، طرح‌بندی‌ها، برنامه‌های وب و صفحات الهام گرفته از نومورفیسم (معروف به نئومورفیسم) را شروع کنید. دارای بیش از 200 جزء مجزا و 5 صفحه نمونه است. Neumorphism UI از مشخصات اصلی طراحی نئومورفیسم استفاده می‌کند.

۲۲. Mono Color

Mono-color یک فریمورک کوچک و ساده CSS است که دارای تم تیره و روشن است و بسیار واکنش گرا و مدرن است. این برای یک وبلاگ یا یک سایت اسناد عالی است و می‌تواند برای هر چیز دیگری نیز استفاده شود. بر اساس Starveling و Lit، تنها عناصر ضروری را ارائه می‌کند، در حالی که هنوز عالی به نظر می‌رسد و قابل تنظیم است. چارچوب‌های CSS عالی بیشتری را در اینجا بیابید.

۲۳. 98.css

98.css

98.css یک فایل CSS است که HTML معنایی را می‌گیرد و آن را زیبا می‌کند. این فریمورک با هیچ جاوا اسکریپتی ارسال نمی‌شود، بنابراین با فریم ورک فرانت اند انتخابی شما سازگار است.

۲۴. Simple.css

Simple.css

Simple.css یک چارچوب CSS بدون کلاس است که باعث می‌شود HTML معنایی خیلی سریع به نظر برسد.

منظور بدون کلاس این است که هیچ کلاس CSS در هیچ کجای CSS یا HTML وجود ندارد. بنابراین وب‌سایت شما می‌تواند با استفاده از HTML ساده باشد.

۲۵. Pico

Pico

پیکو تا حد امکان از تگ‌های ساده HTML بومی‌استفاده می‌کند. کمتر از 10 کلاس در پیکو استفاده می‌شود.

پیکو شامل سبک‌های عالی تنها با یک فایل CSS و بدون وابستگی، مدیر بسته، فایل‌های خارجی یا جاوا اسکریپت می‌باشد.

۲۶. Griddle

Griddle

Griddle یک چارچوب CSS است که با CSS Grid و Flexbox ایجاد شده است. شروع کار با Griddle آسان است، به خصوص اگر با نحوه کار سایر چارچوب‌های CSS آشنا باشید. در هسته آن، CSS Grid است. مشخصات CSS که به سرعت در حال تبدیل شدن به استاندارد جدید هنگام ایجاد طرح‌بندی‌ها و شبکه‌های رابط کاربری است. شما می‌توانید تنها با چند کلاس شروع به ایجاد طرح‌های ذاتی برای همه مرورگرهای مدرن کنید.

بهترین فریم ورک CSS کدام است؟

اگر به تازگی با CSS و UI شروع کرده اید، به سراغ Tacit، Pure یا Skeleton بروید. با این حال، برای ساختن عناصر پیچیده تر، به یک چارچوب فراگیرتر مانند Foundation، Tailwind یا Bootstrap نیاز دارید. می‌توانید از طریق Bulma یا Semantic UI یک منحنی یادگیری آسان دریافت کنید.

کلام آخر

فریمورک‌های CSS زیادی وجود دارد، اما ما بهترین چارچوب‌های CSS را انتخاب کرده‌ایم که در سال 2022 مهم هستند. از بین این فریمورکها، دقیقا نمی‌توانیم بگوییم کدام یک بهترین است، زیرا هر کدام مجموعه‌ای از ویژگی‌های خاص خود را دارند. با انتخاب فریمورک مناسب CSS برای نیازهای خود، تمام استایل‌های پیچیده و وقت گیر در نظر گرفته می‌شود و می‌توانید روی نوشتن منطق کسب و کار تمرکز کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر  می‌توانید با متخصصین وب‌رمز تماس حاصل نمایید.

‌[faq]

سوالات متداول

این بستگی به وب سایتی دارد که می‌خواهید بسازید. با این حال، محبوب ترین چارچوب CSS، Bootstrap است.

یک چارچوب CSS کتابخانه ای از شیوه نامه‌های CSS با کد از پیش انجام شده است که به شما کمک می‌کند تا وب سایت‌ها را سریعتر طراحی کنید.

چارچوب‌های CSS از پیش پردازنده‌ها برای خودکار سازی وظایف استفاده می‌کنند.

شما به فایل‌های CSS از چارچوب‌های مربوطه و گاهی اوقات فایل‌های جاوا اسکریپت و HTML نیاز دارید.

چارچوب CSS کتابخانه ای است که امکان طراحی وب ساده تر و سازگار با استانداردها را با استفاده از زبان Cascading Style Sheets فراهم می‌کند. اکثر این چارچوب‌ها حداقل شامل یک شبکه هستند.

منبع : athemes.com netsolutions.com a2hosting.com athemes.com hackr.io slant.co bonsaicss.com cssscript.com dev.to morioh.com jdan.github.io github.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخشی از آمار خدمات وب رمز

تعداد خدمت ارائه شده

150
پروژه سئو
420
پروژه طراحی سایت
69000
خدمات هاست
220000
ثبت دامنه

در وب‌رمز رضایت مشتریان اولویت ماست

کارفرمایان در مورد ما چه می‌گویند

خانم مهندس درفشی

خانم مهندس درفشی

مدیر سایت "آژانس ارتباطات دان"
آقای مهندس منظمی

آقای مهندس منظمی

مدیر "هلدینگ گام"
خانم مهندس اسدی

خانم مهندس اسدی

مدیر دیجیتال مارکتینگ "ایران ادونچر"
آقای مهندس طالب زاده

آقای مهندس طالب زاده

مدیر مجموعه مهاجرتی - تحصیلی "کانادا از ایران"

برخی برندها که افتخار خدمت به آنها را داشتیم

جایگاه برند معظم شما اینجاست..

webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers

تعدادآرا: 966 - میانگین: 4.8

رأی شما ثبت شد.