تحلیل شبکه های اجتماعی نشان می‌دهد که استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی هر روز در حال توسعه است و این امر یکی از مهمترین فاکتورها در طراحی کمپین دیجیتال مارکتینگ محسوب می‌شود. در این مقاله قصد داریم ۲۰ راهکار بازاریابی در لینکدین یا لینکدین مارکتینگ را بررسی کنیم.

بازاریابی در لینکدین

بازاریابی در لینکدین - نقشه بازاریابی در لینکدین

اگر شما به دنبال توسعه پروفایل تجاری خود یا گسترش شبکه شخصی خود هستید لینکدین یک شبکه اجتماعی بسیار عالی است. اما متاسفانه اکثر مردم از لینکدین استفاده اشتباه می‌کنند. کپی کردن و چسباندن پست‌های وبلاگ برای تبلیغ راهی برای ایجاد مشارکت، پیشروی یا فروش نیست.

در این پست ما برای شما ۲۰ نکته را که متخصصان برای تقویت تعامل در لینکدین استفاده می‌کنند آورده‌ایم، اما قبل از آن بیایید ببینیم که چرا لینکدین می‌تواند چنین بستر قدرتمندی برای کسب‌وکار شما ایجاد کند؟

چرا محتویات لینکدین ارزشمند است؟

بازاریابی در لینکدین - محتویات ارزشمند لینکدین

لینکدین محبوب‌ترین سایت حرفه‌ای شبکه‌های اجتماعی است، این بدان معناست که اگر شما یک تجارت B2B دارید یا با سایر متخصصان در یک صنعت خاص سروکار دارید این شبکه اجتماعی می‌تواند یک بستره ایده‌آل برای رشد و توسعه شغل شما برای بازاریابی B2B باشد.

در گذشته لینکدین به دلیل کمبود کاربران فعال یک شبکه اجتماعی عامل ارزشمند نبود، به عنوان مثال در سال ۲۰۱۷ زمانیکه اعضای لینکدین به ۵۰۰ میلیون رسید داده‌ها نشان می‌داد که تنها ۵۰ درصد از آن‌ها حداقل ماهانه فعال هستند و این درواقع پیشرفت چشمگیری نسبت به سطح فعالیت سال‌های گذشته بود.

با این وجود در سال ۲۰۱۸ لینکدین در تجربه کاربر در شبکه اجتماعی عامل خود و همچنین الگوریتم‌های خود تغییرات قابل توجهی ایجاد کرد که این موارد منجر به افزایش قابل توجه کاربر شد.

پيشنهاد وب رمز: اینستاگرام مارکتینگ یا بازاریابی اینستاگرام؛ ۱۳ نکته کاربردی که به رشد برندتان کمک می‌کند

در ۱۳ نوامبر سال ۲۰۱۸ اعضای لینکدین به ۵۹۰ میلیون رسیده بوده که نسبت به سال گذشته ۱۸ درصد افزایش داشت. لینکدین همچنین گزارش داد که این تعداد با سرعت بیش از دو عضو جدید در ثانیه در حال رشد است. علاوه بر این کمپانی بزرگ مایکروسافت اعلام کرد که درآمد لینکدین ۳۳ درصد افزایش یافته است.

این شبکه اجتماعی عامل همچنین در ماه اکتبر گزارش داد که مخاطبان آن نسبت به سال گذشته بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته است.

نکته آخر این است که لینکدین هم در درگیر کردن محتوا و هم در فعالیت کاربران روندهای صعودی قوی را تجربه می‌کند و این را به یک بستر حتی با ارزش‌تر برای پذیرش تبدیل می‌کند.

راهکارهای کلیدی موفقیت در پروفایل شبکه اجتماعی لینکدین

۱. از پروفایل شخصی خود استفاده کنید

در حالیکه درصد صفحات تجاری مربوط به شرکت‌ها در لینکدین در حال رشد است پروفایل‌های شخصی هنوز بر این شبکه اجتماعی عامل مسلط هستند.

صفحات شرکتی باارزش هستند، آن‌ها می‌توانند اطلاعات بیشتری درمورد شغل شما ارائه دهند، با صفحه اصلی شما پیوند برقرار کنند و از شبکه‌ای از کارمندان خود پشتیبانی کنند. همچنین روش‌های وجود دارد که شما می‌توانید قابل رویت بودن صفحه خود را تقویت کنید.

با این وجود نکته اصلی این است که پروفایل‌های شخصی به دلایل زیر بازدید بیشتری دارند و  تعامل بیشتری ایجاد می‌کنند:

  • شما نمی‌توانید درخواست‌های اتصال یا پیام‌‎های شخصی را از یک صفحه تجاری ارسال کنید.
  • شما از ناشر لینکدین نمی‌توانید برای صفحه تجاری استفاده کنید.
  • افراد در لینکدین به احتمال زیاد دنبال یک صفحه شخصی هستند تا یک برند.
  • مردم دوست دارند با افراد دیگری درگیر شوند و تعامل ایجاد کنند نه با یک شرکت.

این بدان معناست که شما باید از پروفایل شخصی خود برای درگیر کردن مخاطبان بیشتر استفاده کنید.

۲.اطلاعات خود را به روز کنید

بازاریابی در لینکدین - اطلاعات خود را به روز کنید

هنگامی که شما به مهارت جدید یا موقعیت جدید در کار خود دست می‌یابید به روزرسانی پروفایل لینکدین به راحتی می‌تواند فراموش شود. با این حال اطلاعات قدیمی تاثیر خوبی ندارند. مردم می‌توانند به راحتی فرض کنند که شما فعال نیستید و ارزش اینکه بابت کسب‌وکار شما پول پرداخت کنند را ندارد.

به علاوه افراد اغلب براساس معیارهای کلیدی جستجو می‌کنند. اگر اطلاعات خود را به روز نکنید از نتایج جستجوی مرتبط خارج خواهید شد، به عنوان مثال افراد ممکن است مواردی مانند موارد زیر را جستجو کنند:

  • صنعت
  • شرکت
  • موقعیت مکانی
  • موقعیت شغلی

مطمئن شوید که می‌توانید مشخصات، دستاوردها، مهارت‌ها و توضیحات شغلی خود را به روز کنید.

۳.استفاده از عکس‌های خوب

بازاریابی در لینکدین - استفاده از عکس‌های خوب

لینکدین یک بستر برای متخصصان کسب‌وکار است، بنابراین نشان دادن ظاهر حرفه‌ای بسیار مهم است.

دو عکس اصلی در پروفایل لینکدین شما وجود دارد:

  • Headshot

این تصویر تصویری است که افراد در خبرنامه یا تعامل با شما هربار مشاهده می‌کنند، بنابراین بسیار مهم است که از یک عکس باکیفیت و حرفه‌ای استفاده کنید. البته که عکس حرفه‌ای به معنای عکس رسمی نیست. اگر شما در یک صنعت خلاق هستید کت و شلوار و کراوات می‌تواند صنعت شما را طور دیگری نشان دهد. طبق گفته لینکدین داشتن یک عکس پروفایل می‌تواند بازدید پروفایل شما را تا ۲۱ برابر و درخواست اتصال با شما را تا ۹ برابر افزایش دهد.

  • عکس زمینه

اگر شما هنوز از تصویر زمینه پیشرفت استفاده می‌کنید درواقع فرصتی را از دست داده‌اید. تصاویر پس‌زمینه می‌توانند در برقرار کردن ارتباط با نام تجاری شما و به نمایش گذاشتن اطلاعات ارزشمند به شما کمک کند. برای به حداکثر رساندن این عنصر یک تصویر باکیفیت را انتخاب کنید که نشان دهنده جایگاه شما در صنعت، مکان و نام تجاری شما باشد.

۴.محتوای قانع‌کننده

بازاریابی در لینکدین - محتوای قانع‌کننده

می‌خواهید محتوا در پروفایل شما سه کار انجام دهد:

  • به طور واضح بین داستان برند و ارزش برند شما ارتباط برقرار کند.
  • از کلمات کلیدی برای نمایش در نتایج جستجوی مرتبط استفاده کند.
  • به افرادی که پروفایل شما را پیدا می‌کنند ارزش دهد.

عنوان و خلاصه مهم‌ترین مطالب در پروفایل شما هستند. عنوان شما به عنوان یک آسانسور فوری عملی می‌کند و قلابی برای نگه داشتن مخاطب در پروفایل شما است. خلاصه شما باید به وضوح بیان کند که چه کاری انجام می‌دهید و چگونه می‌توانید به بازار هدف خود کمک کنید.

در اینجا چند نکته برای ساختن یک خلاصه پروفایل قانع‌کننده آورده‌ایم:

  • از زبان واضح و ساده استفاده کنید.
  • از به کار بردن اصطلاحات مخفف خودداری کنید.
  • با ارائه نتایج بتنی به مخاطبان خود با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.
  • اظهار کنید که آنچه شما ارائه می‌دهید با آنچه در بازار است متفاوت می‌باشد.
  • از ادعا و اقراق بپرهیزید. به عنوان مثال ادعا ننید که بزرگترین هستید، به حقایق و دستاوردهای قابل اندازه گیری پایبند باشید.
  • خواندن آن را آسان کنید.
  • شامل یک فراخوان به عمل باشید.
  • اطلاعات تماس خود را ارائه دهید.
  • لینک‌های خارجی مانند لینک وب‌سایت و سایر پروفایل‌های اجتماعی خود را اضافه کنید.بازاریابی در لینکدین - پروفایل لینکدین

یک مورد احتیاطی این است که اگر سایت شما توسط یکی از برندهای معروف میزبانی نمی‌شود قبل از اینکه لینک دهید اطمینان حاصل کنید که سایت شما کاربرپسند باشد. زیرا نمی‌خواهید با قرار ارجاع افراد به سایتی که خوب کار نمی‌کند اعتبار خود را کاهش دهید.

فراتر از عنوان و خلاصه مطالب خود باید به دنبال ارسال مطالب در لینکدین درمورد نیاز مردم باشید.

۵.همه چیز را اثبات کنید

بازاریابی در لینکدین - همه چیز را اثبات کنید

بیایید به این حقیقت بازگردیم که لینکدین یک بستر حرفه‌ای است. پروفایل شما به ایجاد اعتبار و ایستادگی در جامعه کمک می‌کند. این بدان معنی است که اگر پر از اشتباهات دستوری و غلط املایی باشد به تصویر شما آسیب می‌رساند و تعامل را با شما پایین می‌آورد. به چشمان خود اعتماد نکنید برای گرفتن غلط‌ها. اگر یک ویرایشگر انسانی ندارید حتما در یکی از بهترین برنامه‌ها سرمایه‌گذاری کنید تا دستور زبان و املا شما را بررسی نماید.

۶.ساخت URL خوب

بازاریابی در لینکدین - ساخت URL خوب

URL پروفایل لینکدین شما به احتمال زیادی طولانی است و ترکیبی عجیب از اعداد را شامل می‌شود. URL سفارشی برای لینکدین خود ایجاد کنید که خوشبختانه این کار بسیار ساده است.

این امر باعث می‌شود تا افراد بتوانند پروفایل شما را لینک دهند و URL شما را در هر جایی جستجو کنند. فقط مطمئن شوید که صفحه خود را لینک داده‌اید و آن را مانند سایر صفحات رسانه‌های اجتماعی یا امضای ایمیل خود به روز کرده‌اید.

۷.بهینه‌سازی برای تلفن همراه

بازاریابی در لینکدین - بهینه‌سازی برای تلفن همراه

اطمینان حاصل کنید که همه چیز در پروفایل شما، از جمله هر تصویر و فیلم در برنامه تلفن همراه عملکرد خوبی دارد.

در مارس سال ۲۰۱۸ گوگل برای یافتن نتایج جستجو فهرست‌بندی موبایل را برای یافتن نتایج جستجو در اولویت قرار داد. همانطور که می‌دانید این مسئله وب‌سایت شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد، مهم است که به یاد داشته باشید که این امر بر حضور لینکدین شما نیز تاثیر می‌گذارد و این به دلیل آن است که هم پروفایل و هم مقالات لینکدین شما می‌تواند در SERP ها رتبه‌بندی شود.

پروفایل خود را از طریق تلفن همراه مشاهده کنید تا مطمئن شوید  که محدودیتی در این باره وجود ندارد.

۸.بیننده‌ها را به دنبال‌کننده تبدیل کنید

غریبه‌هایی که پروفایل شما را در لینکدین مشاهده می‌کنند به احتمال زیاد دنبال شما هستند تا با شما ارتباط برقرار کنند. به همین دلیل بسیار کاربردی و مفید است که دکمه پروفایل خود را در CTA تغییر دهید تا به جای «اتصال» به «دنبال کردن» بروید.

با تغییر دکمه شبکه شما می‌تواند سریع‌تر رشد کرده و منجر به تعامل بیشتر شود. به علاوه هنگامی که افراد از شما پیروی می‌کنند می‌توانید شخصا به آن‌ها دسترسی پیدا کنید و از آن‌ها نیز دعوت به ارتباط کنید.

۹.هایلایت کردن مهارت‌ها

بازاریابی در لینکدین - هایلایت کردن مهارت‌ها

لینکدین تعدادی بخش اختیاری ارائه می‌دهد که می‌توانید برای هایلایت کردن پروفایل خود استفاده کنید که شامل موارد زیر می‌شود:

  • زبان‌هایی که صحبت می‌شود
  • کار داوطلبانه
  • افتخارات و جوایز
  • اختراعات ثبت شده شما
  • دلایل اهمیت شما

و بسیاری موارد دیگر.

بازاریابی در لینکدین - مهارت‌ها

اضافه کردن عناصر بیشتر به پروفایل شما فرصت‌های جدیدی را برای ارتباط برقرار کردن با افراد می‌دهد. یک بخش با ارزش «مهارت‌ها و تأییدها» در پروفایل لینکدین شما وجود دارد که حداقل ۵ مهارت را ذکر می‌کنند و این امر باعث می‌شود بازدیدکنندگان ۱۷ برابر بیشتر شوند.

مطمئن شوید که مهارت‌های خود را به گونه‌ای ثبت کرده‌اید که سه مورد برتر از همه مهم‌تر باشند، زیرا این موارد در معرض بیشترین دید قرار دارند.

۱۰.گرفتن کامنت

بازاریابی در لینکدین - گرفتن کامنت

کامنت‌ها نوعی اثبات اجتماعی است. آن‌ها اعتبار شخص ثالث را ارائه می‌دهند تا شما را یک شخص حرفه‌ای معتبر جلوه دهد. اگر هنوز هیچ کامنتی برای پروفایل خود ندارید وقت آن است که شروع کنید. می‌توانید برای این کار از مخاطبین یا مشتری‌های گذشته خود بخواهید که کامنت‌هایی به شما ارائه کنند.

حداقل ۴ تا ۵ کامنت را هدف قرار دهید. افرادی را هدف بگیرید که تاثیرگذار یا متخصص باشند. اگر کامنتی ضعیف دریافت کردید که مهارت شما را خوب جلوه نمی‌دهد می‌توانید آن را از پروفایل خود حذف کنید.

۱۱.اتصالات را جستجو کنید

بازاریابی در لینکدین - اتصالات را جستجو کنید

شما برای هر اتصال درجه یک که اضافه می‌کنید فورا صدها اتصال درجه ۲ و هزاران اتصال درجه ۳ بدست می‌آورید. و اگر یکی از اتصالات شما پست مورد نظر شما را دوست دارد تمام کسانی که به او در اتصال هستند نیز پتانسیل آن را دارند تا پست شما را ببینند به همین جهت هنگامی که شما اتصالات خود را یک به یک افزایش می‌دهید درواقع هزاران شبکه به خود افزایش می‌دهید.

به همین دلیل این یکی از بهترین راه‌های افزایش تعامل فعالیت‌های شما است. افراد با نفوذ، رهبران فکر و دیگر متخصصان اصلی صنعت خود را هدف قرار دهید.

در اینجا چند نکته دیگر درمورد یافتن اتصالات مربوطه آورده شده است:

  • برای یافتن افراد در لیست‌های تماس با ایمیل حساب‌های ایمیل خود را متصل کنید.
  • گروه‌های لینکدین این امکان را به شما می‌دهد تا با هر کس دیگری در گروه ارتباط برقرار کنید.
  • با هر کسی که با محتوای شما ارتباط برقرار می‌کند متصل شوید.

۱۲.بهینه‌سازی پست‌ها

بازاریابی در لینکدین - بهینه‌سازی پست‌ها

در لینکدین سه نوع محتوا وجود دارد که می‌توانید مستقیما بسازید:

  • پست‌ها

که محتواهای کوتاهی هستند، مانند به روزرسانی وضعیت و اشتراک‌گذاری سریع.

  • ویدئوها

می‌توانید مستقیما فایل‌های ویدیویی را در لینکدین بارگذاری کنید.

  • مقالات

انتشار لینکدین شما را قادر می‌سازد که مقالات بلند را منتشر کنید.

پست گذاشتن درمورد لینکدین مانند سایر شبکه‌های اجتماعی نیست، در حالیکه تصاویر در اکثر شبکه اجتماعی‌ها حاکم هستند در اینجا اینگونه نیست. طبق تحقیقات تمایل به سرچ پست‌ها بیشتر از گزینه‌های دیگر است.

شما برای هر پست حداکثر ۱۳۰۰ کاراکتر دارید، اما ۲-۳ خط اول بسیار مهم هستند زیرا بقیه پنهان می‌شوند مگر اینکه بیننده روی گزینه «More» کلیک کند.

قالب‌بندی بسیار مهم است. برای شکستن پست از جملات کوتاه‌تر فاصله و ایموجی استفاده کنید. هیچکس از خواندن یک دیوار پر از متن خوشش نمی‌آید.

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که افراد مرتکب می‌شون، لینک دادن به مقالات خارجی یا وب‌سایت‌ها است. به جای اینکه لینک خود را در پست وارد کنید بهتر است آن را در اولین کامنت قرار دهید.

۱۳.انتشار ویدیوهای بومی

بازاریابی در لینکدین - انتشار ویدیوهای بومی

همانطور که درمورد قبل ذکر شد لینک‌های خارجی عملکرد خوبی ندارند. به همین دلیل در لینکدین فیلم‌های آپلود شده مستقیم عملکرد بهتری نسبت به به فیلم‌های خارجی به اشتراک گذاشته شده مانند یوتیوب دارند.

لینکدین سرمایه‌گذاری خود در زمینه فلیم‌برداری را در لینکدین در سال ۲۰۱۸ افزایش داد، بنابراین فیلم‌های بومی اکنون یک فرصت برتر برای دیدن و درگیر شدن هستند.

ویدیوهای بومی لینکدین می‌توانند تا سایز ۵ گیگابایت یا ۱۰ دقیقه زمان باشند اما به نظر می‌رسد ویدیوهای زیر ۹۰ ثانیه ارجح هستند.

لینکدین زیرنویس‌های پشتیبانی را ارائه می‌دهد و از آنجا که اکثر فیلم‌ها با صدای خاموش گوش می‌شوند برای تقویت تعامل باید آن را در استراتژی ویدیویی خود گنجاند.

۱۴.مقالات را در برنامه محتوای خود بگنجانید

بازاریابی در لینکدین - مقالات را در برنامه محتوای خود بگنجانید

پست‌های انتشار لینکدین به اندازه پست‌های ویدیویی آن دیده نمی‌شوند. دلیل این امر آن است که افراد باید روی لینک مربوط به پست طولانی شما کلیک کنند تا با آن درگیر شوند، بنابراین اگر تعداد پست‌های شما کمتر باشد می‌تواند سیگنال‌های قوی‌تری به مخاطبان ارائه کند.

لازم است که پست‌های انتشار نیز مانند محتوای خارجی از طریق پست‌های فید تبلیغ شوند. با این وجود گزینه بلندمدت لینکدین این است که لینک‌ها خارجی نباشند. علاوه بر این پست‌های ناشر به عنوان تصاویر کوچک‌تر در صفحه پروفایل لینکدین نشان داده می‌شوند.

۱۵.درگیر کردن دیگران

لایک کردن و کامنت گذاشتن درمورد پست‌های افراد دیگر می‌تواند تعامل شخصی شما را از دو طریق تقویت کند:

  • می‌توانید اتصالات جدید بدست آورید

افراد خارج از شبکه تعامل شما را خواهند دید. اگر شما یک نظر ارزشمند ارائه دهید می‌تواند منجر به ارتباط آن‌ها با شما شود.

  • مردم عاشق تلافی هستند

هرچه بیشتر پست‌های دیگران را دوست داشته باشید و درمورد آن‌ها نظر دهید احتمال بازگشت آن‌ها بیشتر خواهد بود. هرچه ارزش دیگران را بیشتر کنید در عوض تعامل و ارزش بیشتری کسب خواهید کرد.

به خاطر داشته باشید که در شبکه‌های اجتماعی همه چیز درمورد اجتماعی بودن است. اگر مردم احساس کنند شما فقط روی فروش و تجارت متمرکز شده‌اید کمتر احتمال دارد تا با شما مشارکت  کنند.

۱۶.مداومت و استمرار

بازاریابی در لینکدین - مداومت و استمرار

الگوریتم‌های فید لینکدین افرادی را که به طور مکرر و مداوم پست می‌گذارند تبلیغ می‌کنند. حداقل ۱ تا دوبار پست گذاشتن در روز پیشنهاد شده است.

لینکدین گفته است که اگر شما سعی در تقویت مشارکت به طور مداوم دارید مطالب خود را ۳ تا ۴ بار در روز به اشتراک بگذارید. اما به یاد داشته باشید که محتوای شما باید با ارزش و باکیفیت باشد.

۱۷.ملحق شدن به گروه‌ها

بازاریابی در لینکدین - ملحق شدن به گروه‌ها

لینکدین همچنین میزبان هزاران گروه می‌باشد که اغلب توسط متخصصان برجسته صنعت اداره می‌شود. کمک به محتوای ارزشمند به این گروه‌ها می‌تواند به اعتبار شما به عنوان نماینده یک صنعت کمک کند. علاوه بر این فرصت بی‌نظیر برای ارتباط با مخاطبان است.

اما مزایای دیگری نیز وجود دارد. اگر نسخه حق بیمه را ندارید نمی‌توانید از کسی بخواهید که با لینکدین شخصی شما ارتباط برقرار کند مگر اینکه در یکی از گروه‌های لینکدین هر دو عضو باشید.

بازاریابی در لینکدین - عضویت در گروه های لینکدین

عضویت در یک گروه به شما این امکان را می‌دهد که بلافاصله دعوت به اتصال به اعضای دیگر آن گروه ارسال کنید. گروه‌های لینکیدن خیلی کاربر پسند نیستند اما شرکت برروی چگونگی بهبود آن‌ها تمرکز دارد. در آینده‌ای نزدیک یک زیرساخت گروه جدید به احتمال زیاد آزاد خواهد شد. اگر چه از نتیجه این امر اطمینان نداریم اما می‌تواند سودمند باشد.

۱۸.استفاده از هشتگ‌ها

بازاریابی در لینکدین - استفاده از هشتگ‌ها

آیا می‌دانید لینکدین از استفاده از هشتگ پشتیبانی می‌کند؟ چند سال پیش این شرکت اظهار داشت که هشتگ‌ها فایده‌ای ندارند اما از آن زمان تغییر کرده است. اکنون هشتگ‌ها در لینکدین قابل جستجو هستند و می‌توانند دیده شدن پست‌های شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهند.

در هنگام استفاده از هشتگ اطمینان حاصل کنید که این هشتگ‌ها به مطالب و صنعت شما مرتبط هستند.

۱۹.استفاده از اینفلوئنسرها

بازاریابی در لینکدین - استفاده از اینفلوئنسرها

همانطور که قبلا اشاره شد اگر شخصی با پست شما درگیر شود همه افراد در شبکه خود می‌تواند به طور بالقوه آن را ببینید. این یک فرصت بزرگ برای نفوذ اینفلوئنسرهای ایجاد می‌کند. داشتن کامنت یک اینفلوئنسر در زیر یک پست می‌تواند باعث شود تا هزاران نفر دیگر از مردم از شما و تجارت شما آگاه شوند. بنابراین چگونه شما می‌توانید اینفلوئنسرها را ترغیب کنید تا با پست‌های شما درگیر شوند؟

می‌توانید آن‌ها را در پست خود منشن کنید. البته این یک احساس طبیعی ایجاد می‌کند و نمی‌توانید از آن استفاده کنید. اگر فقط اسامی اینفلوئنسرها را در هر پست قرار دهید اعتبار شما را نابود خواهد کرد و احتمالا افراد را اذیت خواهد کرد. در اینجا 4 روش برای منشن کردن طبیعی اینفلوئنسرها وجود دارد:

  • از آن‌ها بخواهید تا درمورد چیزهای جالب به شما بازخورد دهند.
  • برای قدردانی از کمکی که به شما کرده‌اند یک پست قدردانی ایجاد کنید.
  • با آن‌ها مصاحبه کنید و سپس مصاحبه برچسب‌گذاری شده را در پست بارگذاری کنید.
  • نقل قول‌های آن‌ها را به اشتراک بگذارید.

۲۰.در تبلیغات سرمایه‌گذاری کنید

سرمایه‌گذاری در تبلیغات لینکدین می‌تواند به تعامل در خارج از این شبکه اجتماعی کمک کند. می‌توانید محتوای خود را برای مشاهده بیشتر حمایت مالی کنید یا تبلیغات شخصی شده را مستقیما به صندوق ورودی افراد تحویل دهید.

برچسب ها :

منبع : socialmediatoday.com

یک پاسخ به “بازاریابی در لینکدین؛ ۲۰ راهکار کاربردی برای رشد کسب‌وکار”

  1. mysite گفت:

    Awesome blog! Do you have any recommendations for aspiring
    writers? I’m hoping to start my own site soon but I’m a little lost on everything.
    Would you propose starting with a free platform like WordPress or go for a paid
    option? There are so many options out there that I’m completely confused ..
    Any suggestions? Cheers!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخشی از آمار خدمات وب رمز

تعداد خدمت ارائه شده

150
پروژه سئو
420
پروژه طراحی سایت
69000
خدمات هاست
220000
ثبت دامنه

در وب‌رمز رضایت مشتریان اولویت ماست

کارفرمایان در مورد ما چه می‌گویند

خانم مهندس درفشی

خانم مهندس درفشی

مدیر سایت "آژانس ارتباطات دان"
آقای مهندس منظمی

آقای مهندس منظمی

مدیر "هلدینگ گام"
خانم مهندس اسدی

خانم مهندس اسدی

مدیر دیجیتال مارکتینگ "ایران ادونچر"
آقای مهندس طالب زاده

آقای مهندس طالب زاده

مدیر مجموعه مهاجرتی - تحصیلی "کانادا از ایران"

برخی برندها که افتخار خدمت به آنها را داشتیم

جایگاه برند معظم شما اینجاست..

webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers

تعدادآرا: 965 - میانگین: 5

رأی شما ثبت شد.