ساخت ایمیل اینفو در هاست سی پنل و دایرکت ادمین و پلسک و ایجاد یک حساب ایمیل برای کسب و کار شما ارتباط با مشتریان را آسان تر می‌کند. یک آدرس ایمیل حرفه ای با نام شرکت شما بلافاصله اعتبار شما را به مشتریانی که ایمیل را ارسال کرده اند نشان می‌دهد و باعث افزایش اعتبار و اعتماد شما می‌شود. علاوه بر این، ساخت ایمیل اینفو در هاست سی پنل و دایرکت ادمین و پلسک استراتژی بازاریابی ایمیلی شما را برای افزایش فروش افزایش می‌دهد. در این مقاله نحوه ایجاد یک اکانت ایمیل حرفه‌ای و ساخت ایمیل info در هاست سی پنل و دایرکت ادمین و پلسک را توضیح خواهیم داد.

ساخت ایمیل info برای سایت

ساخت ایمیل info برای سایت

یک آدرس ایمیل حرفه ای بر اساس یک دامنه سفارشی است که نام کسب و کار شما است. همچنین معمولاً شامل نام شرکت یا برند مانند info@yourbusinessname.com یا information@yourbusinessname.com است.

ایمیل به عنوان یک کار ساده به نظر می‌رسد، اما به این دلیل است که ارائه دهنده ایمیل شما از تمام پیچیدگی های آن پشتیبانی و مراقبت می‌کند. اگر تازه شروع به کار کرده اید، می‌توانید با YourBusinessName@gmail.com به موفقیت برسید، اما با رشد شرکت شما و می‌خواهید به هر یک از کارکنان حساب ایمیل خود را بدهید، باید در خرید هاست و یا در یک سرویس میزبانی ایمیل اختصاصی سرمایه گذاری کنید.

آدرس ایمیل حرفه ای آدرسی است که از نام تجاری یا نام تجاری شما در شناسه ایمیل استفاده می‌کند. قسمت اول یک آدرس ایمیل تجاری ممکن است نام و/یا نام واقعی شما را داشته باشد و قسمت دوم شامل شرکت شما است.

همین امر در مورد آدرس ایمیل حرفه ای نیز صدق می‌کند

مثلا:

اگر نام شما جیمز اسمیت است و صاحب وب سایتی به نام Funty هستید، یک آدرس ایمیل حرفه ای چیزی شبیه به James@funty.com خواهد بود.

یا می‌تواند چیزی مانند info@funty.com، contact@funty.com یا support@funty.com باشد، بسته به عملکرد ایمیل.

همانطور که می‌بینید، یک آدرس ایمیل تجاری بسیار معتبرتر و قابل اعتمادتر از یک آدرس ایمیل عمومی‌به نظر می‌رسد. تنها در صورت داشتن ابزار مناسب می‌توانید از مهارت های بازاریابی ایمیلی خود استفاده کنید. ایمیل‌های تجاری در هاست لینوکس، اولین قدم را ایجاد می‌کنند و شما را معتبرتر نشان می‌دهند. و به یاد ماندنی تر از یک ایمیل عمومی‌است.

ما در این قسمت به هاست لینوکس اشاره کردیم اما اگر راجع به آن اطلاعات ندارید و نمی‌دانید هاست لینوکس چیست، پیشنهاد میکنیم برای درک بهتر ادامه مطلب، مقاله هایی حول آن مطالعه فرمایید.

آدرس ایمیل با نام دامنه شما قانونی تر به نظر می‌رسد، که به شما کمک می‌کند اعتماد مشتریان و مخاطبان خود را جلب کنید. و از یک سرویس ایمیل رایگان عمومی‌مانند جیمیل، یاهو میل و غیره ایمن تر است.

همچنین اگر از وردپرس یا سایر سیسام های مدیریت محتوا استفاده میکنید یک آدرس ایمیل تجاری به شما کنترل بیشتری بر هویت آنلاین خود می‌دهد و به شما کمک می‌کند یک برند شخصی قوی بسازید. این می‌تواند با ایجاد اعتماد در مشتریان بالقوه به افزایش فروش و تبدیل به شما کمک کند.

ما در این قسمت به وردپرس اشاره کردیم اما اگر راجع به آن اطلاعات ندارید و نمی‌دانید هاست وردپرس چیست، پیشنهاد میکنیم برای درک بهتر ادامه مطلب، مقاله هایی حول آن مطالعه فرمایید.

پيشنهاد وب رمز: خرید هاست وردپرس

ساخت ایمیل اینفو در سی پنل

ساخت ایمیل اینفو در سی پنل

از سال 2018، بیش از 3 میلیارد نفر در حال حاضر از ایمیل استفاده می‌کنند. این با آغاز ایمیل، جایی که پروژه ARPANET در اوایل دهه 70 بود، فاصله زیادی دارد. حساب ایمیل یک عنصر مهم از اطلاعات تماس شما است که اغلب برای بسیاری از فعالیت های زندگی شما لازم است.

پيشنهاد وب رمز: خرید هاست لینوکس

جهت ایجاد ایمیل ابتدا وارد cPanel شوید. ما در این قسمت به سی پنل اشاره کردیم اما اگر راجع به آن اطلاعات ندارید و نمی‌دانید سی پنل چیست، پیشنهاد میکنیم برای درک بهتر ادامه مطلب، مقاله هایی حول آن مطالعه فرمایید.

جهت ایجاد ایمیل اینفو در سی پنل، روی گزینه حساب‌های ایمیل در بخش ایمیل کلیک کنید.

سپس صفحه حساب های ایمیل را مشاهده خواهید کرد. اگر هر حسابی از قبل وجود داشته باشد، در اینجا فهرست می‌شود. روی دکمه با عنوان Create کلیک کنید.

سپس بخش Create an Email Account نمایش داده می‌شود. دامنه ای را که می‌خواهید برای حساب ایمیل استفاده کنید انتخاب کنید. اگر چندین دامنه در این حساب دارید، می‌توانید روی منوی کشویی کلیک کنید تا دامنه دیگری را انتخاب کنید. اگر فقط از یک دامنه در حساب کاربری خود استفاده می‌کنید، فقط آن دامنه ظاهر می‌شود و می‌توانید به مرحله بعدی بروید.

نام کاربری که می‌خواهید استفاده کنید نظیر info را وارد کنید. نام دامنه به طور خودکار بر اساس دامنه ای که انتخاب کرده اید اضافه می‌شود. توجه داشته باشید که فقط می‌توانید از حروف، اعداد، نقطه، خط تیره و زیرخط برای نام استفاده کنید. نام کاربری فقط می‌تواند حداکثر 64 کاراکتر باشد.

گزینه بعدی برای تعیین رمز عبور برای حساب ایمیل است. شما می‌توانید انتخاب کنید که اکنون رمز عبور تنظیم کنید یا پیوند ورود به سیستم را به آدرس ایمیل جایگزین ارسال کنید تا ایمیلی برای آنها ارسال شود تا رمز عبور خود را تعیین کنند. همچنین یک گزینه Generate وجود دارد که به شما امکان می‌دهد به طور تصادفی یک رمز عبور امن ایجاد کنید.

موارد بعدی تنظیمات اختیاری هستند. برای دسترسی به تنظیمات روی دکمه ویرایش تنظیمات کلیک کنید.

فضای ذخیره سازی را تنظیم کنید. به طور پیش فرض مقدار روی 250 مگابایت تنظیم شده است. این فضا مقدار فضایی است که حساب ایمیل می‌تواند در سرور اشغال کند. می‌توانید آن را روی یک عدد خاص تنظیم کنید یا می‌توانید روی نامحدود کلیک کنید.

پس از تنظیم فضای ذخیره سازی برای حساب ایمیل، گزینه ای به نام Automatically Create Folders for Plus Addressing را مشاهده خواهید کرد. این گزینه امکان ایجاد خودکار پوشه‌ها را در صورت استفاده از آدرس دهی پلاس فراهم می‌کند. همچنین می‌توانید آن را طوری تنظیم کنید که پوشه ایجاد نشود.

همچنین می‌توانید یک ایمیل خوش‌آمدگویی ارسال کنید که به کاربر خود در مورد نحوه تنظیم یک کلاینت ایمیل راهنمایی می‌کند. به طور پیش فرض این گزینه تیک خورده است. اگر نمی‌خواهید ایمیل ارسال کنید، به سادگی علامت کادر را بردارید.

برای ایجاد حساب روی دکمه آبی با عنوان CREATE کلیک کنید. اگر می‌خواهید پس از ایجاد حساب در همان صفحه بمانید، کادر با عنوان «بعد از کلیک روی ایجاد در این صفحه بمانید» را علامت بزنید.

پيشنهاد وب رمز: خرید هاست ویندوز

ساخت ایمیل اینفو در دایرکت ادمین

ساخت ایمیل اینفو در دایرکت ادمین

جهت ایجاد ایمیل info در هاست دایرکت ادمین، ابتدا برای ورود به کنترل پنل دایرکت ادمین از طریق یکی از سه لینک زیر اقدام کنید.

ما در این قسمت به دایرکت ادمین اشاره کردیم اما اگر راجع به آن اطلاعات ندارید و نمی‌دانید دایرکت ادمین چیست، پیشنهاد میکنیم برای درک بهتر ادامه مطلب، مقاله هایی حول آن مطالعه فرمایید.

https://your-domain.com:2222 یا https://IP-address:2222 یا https://server-hostname:2222.

سپس به مدیریت ایمیل و حساب های ایمیل بروید.

برای ایجاد حساب ایمیل جدید بر روی ایجاد حساب کلیک کنید. اطلاعات مورد نیاز را به شرح زیر وارد کنید:

  • نام کاربری: پیشوند حساب ایمیل را وارد کنید (به عنوان مثال: info@yourdomain)
  • رمز عبور: رمز عبور قوی را برای حساب ایمیل وارد کنید.
  • سهمیه ایمیل: تخصیص فضای دیسک برای حساب ایمیل را مشخص کنید.
  • Send Limit: محدودیت ارسال را برای یک حساب ایمیل مشخص کنید.

در نهایت بر روی CREATE ACCOUNT کلیک کنید. حال شما با موفقیت یک حساب ایمیل در DirectAdmin ایجاد کردید.

پيشنهاد وب رمز: خرید هاست ایمیل

ساخت ایمیل اینفو در پلسک

ساخت ایمیل اینفو در پلسک

اگر کسب‌وکاری را اداره می‌کنید، هوشمندانه است که دامنه ایمیلی را که با برند شما مطابقت دارد به دست آورید. استفاده از آدرس شخصی برای برقراری ارتباط با مشتریان حرفه ای به نظر نمی‌رسد و ممکن است اعتبار شما را تضعیف کند. با این حال، یافتن یک دامنه ایمیل رایگان می‌تواند مشکل باشد.

ارائه دهندگان ایمیل زیادی در بازار وجود دارد، اما هیچ یک از محبوب ترین راه حل‌ها ایمیل های تجاری رایگان را ارائه نمی‌دهند. نکته ای که در اینجا باید در نظر گرفت این است که شما نیاز به یک آدرس ایمیل تجاری جداگانه دارید، حتی اگر صاحب یک کسب و کار کوچک باشید. به عنوان مثال، زمانی که یک فروشگاه بزرگ تجارت الکترونیکی خرید شما را تأیید می‌کند، انتظار دارید که یک فروشگاه داشته باشد، بنابراین می‌توانید فرض کنید که مشتریان شما همان انتظار را از شما دارند.

ما در این قسمت به پلسک اشاره کردیم اما اگر راجع به آن اطلاعات ندارید و نمی‌دانید پلسک چیست، پیشنهاد میکنیم برای درک بهتر ادامه مطلب، مقاله هایی حول آن مطالعه فرمایید.

در صورتی که هاست ویندوز دارید، ساخت ایمیل در پلسک بسیار ساده است. جهت این کار وارد پلسک شوید. به Domains > example.com > Email Addresses بروید و روی Create Email Address کلیک کنید.

توجه: اگر مدیریت ایمیل در سراسر سرور غیرفعال باشد، آدرس‌های ایمیل و تنظیمات ایمیل در داشبورد دامنه پنهان می‌شوند.

سپس فیلدهای مربوطه را به شرح زیر پر کنید و OK را بزنید.

  • نام کاربری: پیشوند حساب ایمیل را وارد کنید (به عنوان مثال: info@yourdomain)
  • رمز عبور: رمز عبور قوی را برای حساب ایمیل وارد کنید.

ما در این قسمت به هاست ویندوز اشاره کردیم اما اگر راجع به آن اطلاعات ندارید و نمی‌دانید هاست ویندوز چیست، پیشنهاد میکنیم برای درک بهتر ادامه مطلب، مقاله هایی حول آن مطالعه فرمایید.

کادر انتخاب صندوق پستی را انتخاب کنید. اگر برای استفاده از این آدرس ایمیل به‌عنوان ارسال‌کننده نامه نیاز است، این چک باکس را پاک کنید، که تمام نامه‌های دریافتی را به آدرس دیگری فوروارد می‌کند.

نتیجه گیری

به زبان ساده، دامنه ایمیل بخشی از آدرس است که بعد از علامت @ قرار می‌گیرد. به عنوان مثال، اگر آدرس ایمیل شماinfo@yourdomain.com است، دامنه ایمیل در این مورد yourdomain.com است.

چیزی که در مورد دامنه های ایمیل عالی است این است که به شما امکان می‌دهند یک آدرس ایمیل کاملاً سفارشی داشته باشید که دارای نام کسب و کار شما یا هر عبارت منحصر به فرد دیگری است که می‌خواهید استفاده کنید.

تنظیم یک آدرس ایمیل حرفه ای مانند پایه گذاری ارتباطات تجاری آینده شماست. شما می‌توانید انتخاب کنید که آدرس ایمیل خود را از طریق یک هاست پلسک، دایرکت ادمین و یا داشبورد cPanel آنها تنظیم کنید.

جهت اطلاعات بیشتر میتوانید با متخصصین وب رمز تماس حاصل نمایید.

سوالات متداول

آیا برای ایمیل نیاز به هاست دارم؟ شما مجبور نیستید به کسی پول بدهید تا ایمیل شما را برای شما میزبانی کند. می‌توانید ایمیل را روی سرورهای خود میزبانی کنید. با این حال، این بدان معنی است که شما باید یک سرور ایمیل را خریداری، پیکربندی و نگهداری کنید و دامنه خود را ثبت کنید.

دامنه‌های ایمیل به شما امکان می‌دهند با استفاده از نام تجاری/کسب و کار خود، یک آدرس ایمیل با نام info@company  تنظیم کنید. شما می‌توانید یک دامنه ایمیل بخرید، یا می‌توانید یک دامنه ایمیل رایگان برای کسب و کار خود در هنگام ایجاد یک وب سایت دریافت کنید.

با میزبانی ایمیل، هنگام ارسال اطلاعات حساس از طریق ایمیل، یک لایه امنیتی اضافی خواهید داشت که خطر نقض داده‌ها یا سرقت را به حداقل می‌رساند. سرورهای ایمیل حرفه ای مجهز به رمزگذاری پیشرفته هستند و اطمینان حاصل می‌کنند که انتقال داده‌ها کاملاً رمزگذاری شده است و شخص غیرمجاز نمی‌تواند به آن دسترسی پیدا کند.

برای ساخت یک وب سایت به نام دامنه و حساب میزبانی وب نیاز دارید. خرید یک نام دامنه به تنهایی به شما این حق را می‌دهد که از آن نام دامنه خاص برای یک دوره خاص (معمولا یک سال) استفاده کنید. اما برای ذخیره فایل های وب سایت خود به میزبانی وب نیاز دارید.

ایمیل می‌تواند کارایی، بهره وری و آمادگی کسب و کار را افزایش دهد. برخی مزایای استفاده از ایمیل در تجارت عبارت است از: ارزان بودن: هزینه ارسال ایمیل بدون توجه به مسافت و تعداد افرادی که آن را برایشان ارسال می‌کنید یکسان است. سریع بودن: یک ایمیل باید در عرض چند دقیقه یا حداکثر ظرف چند ساعت به دست گیرنده خود برسد.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

بخشی از آمار خدمات وب رمز

تعداد خدمت ارائه شده

150
پروژه سئو
420
پروژه طراحی سایت
69000
خدمات هاست
220000
ثبت دامنه

در وب‌رمز رضایت مشتریان اولویت ماست

کارفرمایان در مورد ما چه می‌گویند

خانم مهندس درفشی

خانم مهندس درفشی

مدیر سایت "آژانس ارتباطات دان"
آقای مهندس منظمی

آقای مهندس منظمی

مدیر "هلدینگ گام"
خانم مهندس اسدی

خانم مهندس اسدی

مدیر دیجیتال مارکتینگ "ایران ادونچر"
آقای مهندس طالب زاده

آقای مهندس طالب زاده

مدیر مجموعه مهاجرتی - تحصیلی "کانادا از ایران"

برخی برندها که افتخار خدمت به آنها را داشتیم

جایگاه برند معظم شما اینجاست..

webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers

تعدادآرا: 966 - میانگین: 4.8

رأی شما ثبت شد.