نوشتن کپشن برای اینستاگرام به شدت با هوش کلامی شما و هنر نویسندگی‌تان در ارتباط است اما رعایت نکته‌هایی باعث می‌شود کپشن‌های شما توسط افراد بیشتری خوانده شود. کپشن‌های جذاب به رشد اینستاگرام مارکتینگ کمک بسیاری می‌کنند. در این مقاله شما را با ۱۵ ترفند نوشتن کپشن اینستاگرام حرفه‌‌ای آشنا خواهیم کرد.

کپشن اینستاگرام چیست؟

کپشن اینستاگرام - کپشن اینستاگرام چیست

کپشن اینستاگرام یک متن نوشتاری یا توضیح درباره‌ی یک تصویر اینستاگرام است. کپشن‌هایی اینستاگرام می‌توانند شامل اموجی، هشتگ و تگ باشند. در این مقاله  چندین مثال از کپشن‌های موفق در اینستاگرام گردآوری شده‌است.

آنا کندریک یک تصویر از خودش همراه با یک حیوان بامزه منتشر کرد. کپشن اینستاگرام او به این صورت بود: «اون منو تا خونه تعقیب کرد! میتونم نگهش دارم؟» در این نمونه، کپشن او توضیح می‌دهد که چرا او با یک حیوان عکس گرفته‌است. او یک جمله درباره‌ی تعقیب شدن تا منزلش منتشر کرد اما بخاطر اینکه فکر می‌کرد این حیوان بامزه است با آن عکس گرفت (به چهره اش نگاه کنید!) و تصمیم داشت آن حیوان را نگه دارد.

کپشن‌های متقاعد کننده‌ی اینستاگرام باعث مشارکت بیشتری می‌شوند. و مشارکت یکی از سه نکته‌ی کلیدی برای الگوریتم اینستاگرام در هنگام ترتیب بندی محتوا در فیدهای کاربران است. اگر لایک ها و کامنت‌های بیشتری دریافت کنید، فالوورهای‌تان می‌توانند تصاویر و ویدیوهای‌تان را بیشتر ببینند.

چه چیزی یک کپشن اینستاگرام را به یک کپشن فوق‌العاده تبدیل می‌کند؟

یک کپشن اینستاگرام فوق‌العاده در واقع یک مفهوم را اضافه می‌کند، شخصیت برندتان را نشان می‌دهد، مخاطبان را سرگرم می‌کند و یا مردم را برای انجام کاری متقاعد می‌کند. کپشن‌ها می‌توانند تا ۲۲۰۰ کاراکتر از جمله اموجی‌ها و تا ۳۰ هشتگ داشته باشند. البته این بدان معنا نیست که کپشن شما باید مقاله‌ای همراه با هشتگ و مملو از اموجی باشد. همانند هر نوشته‌ی وب خوب دیگری، کپشن اینستاگرام شما نیز باید توجه دیگران را به خود جلب کند و به‌راحتی خوانده و دنبال شود. همچنین باید مطابق با موضوع و مخاطبان صحبت کند. در این مقاله نحوه‌ی نوشتن کپشن‌هایی که مشارکت مخاطبان را افزایش می‌دهند را ملاحظه خواهید کرد.

پيشنهاد وب رمز: افزایش لایک اینستاگرام با ۲۲ راهکار کاربردی

۱. یک سبک نگارشی ثابت را برای کپشن‌هایتان حفظ کنید.

کپشن اینستاگرام - یک سبک نگارشی ثابت را برای کپشن هایتان حفظ کنید

ثبات کلید موفقیت است. یک مسئله‌ی مهم که در کپشن‌های بزرگترین برندها و اینفلوئنسرها در اینستاگرام مشاهده می‌کنید این است که آنها یک سبک کپشن و لحن برندِ پایدار دارند. این ثبات در هنگام جستجوی شبکه‌ی تصاویر حیرت آور و بی‌نقصشان به چشم می‌خورد اما چیزی که در نگاه نخست در این شبکه نمی‌بینید کپشن‌ها هستند! بنابراین، دفعه‌ی بعد که یک برند با بیش از ۱۰ هزار فالوور را بازدید می‌کنید، دقت کنید. اگر مخاطبان آنها با لایک و کامنت‌هایشان هر روز به این برند واکنش نشان می‌دهند، بدین معنی است که این برند دارای ثبات است و به علایق مخاطبانش احترام می‌گذارد. وقتی ثبات را حفظ کنید، می‌توانید فعالیت‌تان را ادامه دهید. تا زمانی‌که این کار را انجام نداده باشید متوجه مزایای آن نمی‌شوید. بنابراین، امتحان کنید!

وقتی به ثبات فکر می‌کنیم – می‌توانیم پیج فرهنگی @adam_hesabiha  را مثال بزنیم – این یعنی تک تک پست‌ها یک حرف جدید برای گفتن داشته باشند و کپشن‌های آنها با عبارت «آدم حسابی مملکت» دارای ثبات نگارشی باشند. به بیان دیگر سبک نگارشی خودتان را برای کپشن‌هایتان حفظ کنید.

۲. آیا کپشن اینستاگرام شما با اولین خط توجه کاربران را به خود جلب می‌کند؟

کپشن اینستاگرام - آیا کپشن اینستاگرام شما با اولین خط توجه کاربران را به خود جلب می کند

درست همانند وب سایت، باید توجه کاربران را در اینستاگرام نیز به خود جلب کنید. اگر در فید اینستاگرام گردش کنید، متوجه می‌شوید که کپشن‌های طولانی‌تر پنهان می‌شوند و باید بر روی گزینه‌ی «more» کلیک کنید تا بتوانید تمام مطلب را بخوانید. بنابراین، در هنگام پیش‌نویس اینستاگرام، اولین کاری که باید انجام دهید این است که توجه مخاطبان را قبل از کلیک بر روی گزینه‌ی «more» جلب کنید.

۳. آیا می‌خواهید اولین خط‌ کپشن‌تان دلربا و فریبنده باشد؟

کپشن اینستاگرام - آیا می خواهید اولین خط‌ کپشنتان دلربا و فریبنده باشد

ممکن است قبلأ دیده‌باشید که برندهای دیگر نیز این کار را انجام می‌دهند، اما اگر در جالب کردنِ خط اول کپشن‌تان مشکل دارید، آنگاه به یک کلمه یا یک عبارت کوتاه فکر کنید که بتواند بقیه‌ی کپشن را خلاصه کند. مثلأ @click.ir همیشه از استیکر در اول کپشن استفاده می‌کند.

۴. یک چیز خنده‌دار پست کنید (از جناس یا استعاره برای تصاویرتان استفاده کنید).

کپشن اینستاگرام - یک چیز خنده دار پست کنید

من خندیدن را دوست دارم. خندیدن کار مورد علاقه‌ی من است! به نظرم مخاطبان شما نیز عاشق خندیدن هستند. بنابراین، اگر یک داستان خنده‌دار دارید یا می‌توانید یک عکس را با یک کپشن از نوع جناس یا استعاره پست کنید. پس حتمأ این کار را انجام دهید!
می‌توانید مثال miniongraphy@  را ملاحظه کنید که به یک معضل همگانی اشاره دارد !!!

۵. گزینه‌ی آخر شما باید درج یک نقل قول باشد

کپشن اینستاگرام - گزینه ی آخر شما باید درج یک نقل قول باشد

یعنی وقتی تمام گزینه‌های دیگرتان با شکست مواجه شدند درج یک نقل قول را امتحان کنید! شما نقل قول‌ها را زیاد می‎بینید، در توییتر، در اینستاگرام. اما اجازه ندهید این کار به یک امر دائمی تبدیل شود. وقتی از فرد دیگری در تمام کپشن‌هایتان نقل قول کنید به راحتی نمی‌توانید مخاطبان را با خودتان و پیج‌تان آشنا کنید. بنابراین، بجای استفاده از نقل قول‌ها در کپشن‌ها، سعی کنید یک گرافیک نقل قولی برای پست‌تان انتخاب کنید و به آن شخصیت اضافه کنید. مانند پیج @movafaghiiatt

۶. خودتان باشید و طبیعی رفتار کنید.

وقتی حرفی برای گفتن ندارید کپشن ننویسید. شما قبلأ حرف‌های زیادی زده‌اید، درست است؟ طبیعی نگه داشتنِ کپشن‌ها و استفاده از لحن گفتاری خودتان تضمین می‌کند که اصالت و اعتبار برندتان حفظ شده است. بنابراین، اگر نمی‌توانید کپشن‌تان را به زیبایی بخوانید، پس احتمالأ طبیعی نوشته نشده و کمی جنبه‌ی فروشی دارد!

۷. یک داستان را به اشتراک بگذارید.

کپشن اینستاگرام - یک داستان را به اشتراک بگذارید

 

درباره‌ی برنامه‌های آتی صحبت کنید، قابل اعتماد باشید و امیدها و رویاهایتان را به اشتراک بگذارید. مطمئن نیستید که چگونه می‌توانید طبیعی یا خودتان باشید؟ می‌دانم بعضی مواقع گفتنش آسان‌تر از انجام دادنش است. گاهی اوقات بهترین کاری که می‌توانید بکنید این است که یک کپشن شبیه نوشتن یک ایمیل به دوست نزدیک‌تان بنویسید. آن را مثل تعریف کردن یک داستان بنویسید. داستان برای کپشن‌ها بی‌نظیرند چون روایتی از پشت صحنه به مخاطبان عرضه می‌کنند. تمام کپشن‌ها نباید داستان داشته باشند. کپشن‌های طولانی باید برای داستان‌های خاصی نوشته شوند به‌ویژه اگر با تصاویر خوب همراه باشد. مانند پیج روانشناسی @dr.behzad.chavooshi

نحوه‌ی نوشتن کپشن‌های اینستاگرام

۸. در ابتدا چند پیش‌نویس تهیه کنید.

کپشن اینستاگرام - در ابتدا چند پیش نویس تهیه کنید

آیا تاکنون به تعریف کردن یک جوک بی‌نقص فکر کرده‌اید اما به نظرتان خیلی دیر بوده؟ ما همگی وقتی به یک کپشن اینستاگرام بی‌نقص فکر می‌کنیم و آن را منتشر می‌نماییم با چنین احساسی مواجه می‌شویم.
نکته مهم: عجله نکنید. درعوض، چند ایده را برای کپشن‌های‌تان بنویسید، کمی روی آنها فکر کنید، از اطرافیان‌تان نظرسنجی کنید که کدامیک بهتر است و سپس به طور کلی بر روی آن وقت بگذارید.
ممکن است در این لحظه از خودتان بپرسید: «اما به‌روز بودن در اینستاگرام مهم نیست؟» با توجه به موضوع پست‌تان، می‌توانند مهم باشند. مثلأ اینستاگرام حرفه‎ای @hodarostami می‌گوید که از اینستاگرام به عنوان نوعی سفرنامه تصویری برای شرح فعالیت‌ها و سبک زندگی‌اش استفاده می‌کند. او دوست دارد در زمان واقعی پست‌هایش را منتشر کند تا نشان دهد که دقیقأ در لحظه چه کاری انجام می‌دهد.

اما به لطف تغییر الگوریتم فید اینستاگرام که به‌زودی عرضه خواهد شد، سطح مشارکت پست‌هایتان به زودی مهمتر از ترتیب زمانی ارسال پست خواهد بود. به‌زودی فیدهای اینستاگرام به ترتیبِ زمانی نمایش داده می‌شوند که از نظر اینستاگرام بیشترین توجه به پست‌ها جلب شده‌باشد. قابلیت رویت پست‌ها در فیدهای فالوورها به تعداد لایک‌ها و کامنت‌های یک پست، رابطه‌ی شما با پست‌های کاربران و عوامل دیگر بستگی دارد.
به همین دلیل باید وقت بگذارید تا یک کپشن فوق‌العاده بنویسید که فالوورها را نزدیک شما نگه دارد، آنقدر آنها را خوشحال کند که آن را با دوستان‌شان به اشتراک بگذارند و آنها را تشویق کند تا با محتوا مشارکت کنند.

۹. موضوع مهم را در ابتدا مطرح کنید.

کپشن اینستاگرام - موضوع مهم را در ابتدا مطرح کنید

حداکثر تعداد کاراکتر در یک کپشن اینستاگرام ۲۲۰۰ کاراکتر است. اما مسئله‌ی مهم این است که کپشن‌ها بعد از سه تا چهار خط در فید کاربران پنهان می‌شوند. این بدان معنا نیست که باید کپشن‌ها را کوتاه بنویسید تا کاربران ۱۰۰% از آن را ببینند و نیازی به کلیک کردن بر روی گزینه ی «more» نداشته باشند. در عوض، محتوای مهم یا فراخوان مسابقه را در ابتدای کپشن‌های‌تان بنویسید  و هرگونه هشتگ، منشن یا اطلاعات متفرقه را برای پایان کار نگه دارید.
در انجا مثالی از یک کپشن مهم متعلق به پیج @tech_tube که در ابتدا با موضوع مهمی پر شده مشاهده می‌کنید.

۱۰. فراخوان عمل را در کپشن‌تان درج کنید.

بهترین راه برای افزایش پتانسیل اشتراک‌گذاری پست‌های اینستاگرام و مشارکت فالوورها این است که نوعی درخواست را در کپشن‌های تصاویرتان درج کنید. این یعنی مردم را ترغیب به انجام کاری کنید، بجای اینکه فقط بصورت غیرمنفعل صحبت کنید. متوجه شدیم که افعال در مقایسه با اسامی و صفات بیشترین اشتراک‌گذاری‌ها را در توییتر ایجاد می‌کنند  همین قضیه می‌تواند برای اینستاگرام نیز صدق کند.
مثلأ، می‌توانید بگویید «اگر خنده‌دار بود دوباره صفحه را فشار دهید» یا «تجربه خود را در بخش کامنت‌ها به ما اشتراک بگذارید».
در اینجا چند ایده‌ی دیگر برای فراخوان عمل را ملاحظه می‌کنید:

سوال بپرسید.

کپشن اینستاگرام - سوال بپرسید

@enjoy_tehran  : بعد از قرنطینه کجا میری؟

مردم را تشویق کنید تا بر‌اساس تجربیات شخصی‌شان کامنت بگذارند. می‌توانید از این تجربیات استفاده کنید تا استراتژی اینستاگرام خودتان را شکل دهید یا به ایده‌های محتوایی جدیدی برسید. برای افزایش مشارکت و سرگرمی فالوورهای‌تان به سئوالات کاربران پاسخ دهید تا شبیه یک گفتگو شود.

کپشن اینستاگرام - سوال بپرسید
@taranenab  : قبول دارین؟ هیچ وقت خودتو دست کم نگیر …

مخاطبان را به یک لینک در قسمت بیو هدایت کنید.

کپشن اینستاگرام - مخاطبان را به یک لینک در قسمت بیو هدایت کنید

URLهای قابل کلیک در هیج کجا مجاز نیستند بجز در کادر «وبسایت» در قسمت بیو. به همین دلیل پروفایل‌های اینستاگرام بهینه‌سازی شده این URL را به طور مکرر به‌روزرسانی می‌کنند تا به آخرین محتوای وبلاگ، ویدیوهای یوتیوب یا آفرها اشاره کند  و سپس در کپشن‌های اینستاگرام‌شان آن لینک را ارجاع می‌دهند.
مثلأ یک رقابت را مدیریت می‌کنید یا قصد دارید مخاطبان وبلاگ‌تان را افزایش دهید؟ فقط کافی است لینک را تغییر دهید و سپس یک تصویر را منتشر کنید که به این لینک جدید را در کپشنش اشاره می‌کند.
نکته: از لینک‌های کوتاه‌شده که شامل کدهای ردیابی UTM هستند استفاده کنید تا بتوانید ببینید که چقدر از ترافیک شما از صفحه‌ی اینستاگرام می‌آید.
برای تغییر دادن لینک در بیو، به صفحه‌ی پروفایل بروید و بر روی «ادیت پروفایل» کلیک کنید. سپس به راحتی URL مورد نظرتان را در کادر URL وارد کنید.

از مخاطبان دعوت کنید تا دوستان‌شان را تگ کنند.

فالوورها را ترغیب کنید تا با تگ دوستان‌شان در زیر پست، آن را به اشتراک بگذارند. در اینجا یک مثال زیرکانه و هوشمندانه از درخواست تگ کردن دوستان ملاحظه می‌کنید.

@webramz  : سه نفر رو زیر این پست تگ کنید و جایزه بگیرید

کپشن اینستاگرام - از مخاطبان دعوت کنید تا دوستانشان را تگ کنند.

مخاطبان را به رقابت دعوت کنید.

رقابت‌ها برای افزایش مشارکت و در معرض گذاشتن برند در اینستاگرام فوق‌العاده هستند. از مخاطبان بخواهید تا تصاویر خودشان را پست کنند و با استفاده از یک هشتگ مثل کاری که BuzzFeed Tasty کرده آنها را در کپشن تگ کنند.

۱۱. خودتان را به چهار هشتگ محدود کنید.

کپشن اینستاگرام - خودتان را به چهار هشتگ محدود کنید

هشتگ اینستاگرام دقیقأ مثل توییتر و فیس‌بوک عمل می‌کند: هشتگ گفتگوهای کاربران مختلف را در یک جریان بهم وصل می‌کند. تا زمانی‌که حساب کاربری عمومی باشد، همه می‌توانند با جستجوی هشتگ پست اینستاگرام شما را پیدا کنند. هشتگ‌ها برای ارتباط دادن کاربرانی که در غیر این صورت هرگز یکدیگر را نمی‌شناختند فوق‌العاده است اما مختص کسانی است که در مورد موضوعات، رویدادها، برندها و چیزهای مشترک دیگری صحبت می‌کنند و علاقمند هستند. هشتگ همچنین روش فوق العاده‌ای برای افزودن سرگرمی و شوخ طبعی به پست‌ها است، مثل کاری که هشتگ #bunnygram انجام می‌دهد.

از هشتگ ها در انتهای کپشن استفاده کنید.

به استثناء عباراتی که باید همراه با هشتگ در جمله بیایند، هیچ یک از هشتگ‌ها را در ابتدای کپشن درج نکنید. بدین ترتیب، بخشی از کپشن که برای افراد جذاب‌تر است در ابتدا می‌آید و کاربردوست‌تر خواهد بود.
همچنین، اگر کپشن شما به اندازه‌ای طولانی است که از فید کاربر پنهان می‌شود، هشتگ‌هایی که در آنجا قرار دارند تا افراد را به یکدیگر متصل کنند نیز پنهان می‌شوند. بنابراین، هشتگ‌ها در کپشن زیر از دیدِ مخاطب پنهان می‌شوند و باید صفحه را پایین بکشند تا بتوانند ادامه‌ی کپشن را ببینند این مسئله مشکلی ندارد زیرا آنها برای جستجو در اینستاگرام هستند.
نکته: به هشتگ معروف برای هشتگ‌های خود نیاز دارید؟ وقتی یک پست جدید را باز می‌کنید و نماد # و پس از آن کلمه ی مورد نظرتان را تایپ می‌کنید، اینستاگرام هشتگ‌هایی را بر اساس محبوبیت‌شان به شما پیشنهاد می‌کند.

۱۲. لحن برندتان را با یک لحن روشنفکرانه بیان کنید.

کپشن اینستاگرام - لحن برندتان را با یک لحن روشنفکرانه بیان کنید

هر شبکه‌ی اجتماعی دارای لحن‌های متفاوتی است که به بهترین نحوه برایش کار می‌کنند. کپی اصطلاحات مربوط به یک صنف خاص ممکن است مثلأ در لینکدین عمل کند اما چنین کپی‌برداری در اینستاگرام عمل نخواهد کرد. بهترین پست‌های اینستاگرام دارای لحن روشنفکرانه و شوخ‌طبعی هستند و یک دیدگاه معتبر، انسانی و شخصی از برند را نشان می‌دهند.
به همین دلیل باید لحن برندتان برای اینستاگرام را با یک لحن روشنفکرانه مطرح کنید. این کار برای برندهایی که لحن‌شان از قبل روشنفکرانه همراه با شوخ طبعی مطرح شده کار آسانی است، مثل: @twitterirani

کسانی که لحن پیج‌شان جدی‌تر است، باید به یک تعادل بین صداقت و ارتباط برسند. ثبات در لحن اینستاگرام می‌تواند برند روی خط نگه دارد. مثلأ به این فکر کنید که تمایل دارید پست‌های‌تان چقدر طولانی باشند. آیا می‌خواهید یک داستان‌گو باشید که یک پاراگراف می‌نویسد یا طولانی‌تر؟ مثل کپشن‌های پیج @ketabam

کپشن اینستاگرام - کسانی که لحن پیجشان جدی تر است

۱۳. از اموجی‌ها (شکلک‌ها) استفاده کنید.

کپشن اینستاگرام - از اموجی‌ها (شکلک ها) استفاده کنید.

اموجی‌ها مثل شکلک‌های کارتونی که در‌دسترس بیشتر کاربران تلفن‌های هوشمند قرار دارند می‌توانند به کپشن اینستاگرام‌تان شخصیت اضافه کنند. به همین دلیل بسیاری از برندها از آنها در کپشن‌های‌شان استفاده می‌کنند – حتی برندهای «جدی‌تر». مانند پیج ماجراجویی @wonder237
روش‌های متفاوت بسیاری برای استفاده از اموجی‌ها در پست‌های‌تان وجود دارد. مثلأ می‌توانید از آنها در ابتدای پست استفاده کنید تا چشمان مخاطبان را خیره کنید، همچنین می‌توانید از آنها در وسط جملات بجای کلمات و در انتهای پست به عنوان لُب مطلب استفاده کنید.

۱۴. کانال‌های اجتماعی دیگرتان را نیز تبلیغ کنید.

همچنین می‌توانید از کپشن‌تان برای تبلغ حساب‌های رسانه‌های اجتماعی دیگر استفاده کنید. این روش فوق‌العاده‌ای برای اطلاع‌رسانی به فالوورها در مورد رسانه‌های اجتماعی دیگر شما است بنابراین فالوورهای اینستاگرام شما می‌توانند به فالوورهای توییتر، طرفداران فیس‌بوک، مخاطبان اسنپ‌چپ و غیره تبدیل شوند.

کپشن اینستاگرام - کانال های اجتماعی دیگرتان را نیز تبلیغ کنید
مثلأ می‌توانید یک کمپین به راه بیندازید که در یک کانال دیگر انجام می‌شود، مثل کاری که کوکاکولا کرده‌است.
نکته: اگر حساب کاربری اسنپ‌چت دارید، اسنپ کدها برای تبلیغ کانال در پروفایل‌های رسانه‌های اجتماعی دیگر عالی هستند. هر کاربر اسنپ‌چت دارای یک اسنپ کد منحصربه‌فرد است که درواقع تصویری شبیه لوگوی اسنپ‌چپ است اما با یک الگوی منحصربه‌فرد از نقاط برای دنبال کردن اسنپ‌چت، تنها کاری که کاربران باید انجام دهند این است که اپلیکیشن اسنپ‌چت را باز کرده، یک عکس از اسنپ کد خود بگیرند و بر روی صفحه نمایش ضربه بزنند.
در اینجا مثالی از WeWork@ ملاحظه می‌کنید:

کپشن اینستاگرام - کانال های اجتماعی دیگرتان را نیز تبلیغ کنید.

 

۱۵. وقتی شک دارید،بهتر است اختصار  را حفظ کنید.

کپشن اینستاگرام - وقتی شک دارید، بهتر است اختصار را حفظ کنید.

WeWork: «هر روز».

بسته به مخاطبان‌تان، کپشن‌ها باید طولانی‌تر از چند کلمه یا یک جمله باشند. مثلأ اگر یک شرکت مواد غذایی هستید، باید تمام دستورالعمل‌های آشپزی را در کپشن بنویسید  و این کار درستی است تا زمانی‌که مهمترین اطلاعات (مثل اسم دستور آشپزی) را در ابتدای کپشن قرار دهید تا از فید کاربرد پنهان نشود.
اما اگر هنوز مطمئن نیستید که لحن برندتان چگونه است، یک قاعده‌ی سرانگشتی خوب این است که اختصار را حفظ کنید. برخی از بهترین کپشن‌های اینستاگرام یک مطلب مختصر هستند یا به سرعت نکته‌شان را مطرح می‌کنند و اجازه می‌دهند محتوای بصری با مخاطبان صحبت کند.
کوکا‌کولا: خداحافظ خطوط قهوه‌ای مایل به زرد، سلام #SpringBreak.

کپشن اینستاگرام - کوکا کولا: خداحافظ خطوط قهوه ای مایل به زرد، سلام

 

2 پاسخ به “۱۵ ترفند نوشتن کپشن اینستاگرام حرفه‌‌ای”

  1. Neelu Chouhan گفت:

    Nice…!!!!

  2. خرید سیم کارت همراه اول گفت:

    عالی بود! استفاده میکنم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخشی از آمار خدمات وب رمز

تعداد خدمت ارائه شده

150
پروژه سئو
420
پروژه طراحی سایت
69000
خدمات هاست
220000
ثبت دامنه

در وب‌رمز رضایت مشتریان اولویت ماست

کارفرمایان در مورد ما چه می‌گویند

خانم مهندس درفشی

خانم مهندس درفشی

مدیر سایت "آژانس ارتباطات دان"
آقای مهندس منظمی

آقای مهندس منظمی

مدیر "هلدینگ گام"
خانم مهندس اسدی

خانم مهندس اسدی

مدیر دیجیتال مارکتینگ "ایران ادونچر"
آقای مهندس طالب زاده

آقای مهندس طالب زاده

مدیر مجموعه مهاجرتی - تحصیلی "کانادا از ایران"

برخی برندها که افتخار خدمت به آنها را داشتیم

جایگاه برند معظم شما اینجاست..

webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers

تعدادآرا: 966 - میانگین: 4.8

رأی شما ثبت شد.