جشنواره زمستانی 1402 وب‌رمز

یکی از راه‌های موفقیت در بازاریابی دیجیتال توسعه فعالیت در شبکه های اجتماعی است. افزایش ممبر تلگرام یک آغاز مهم در بازاریابی شبکه های اجتماعی محسوب می‌شود. در این مقاله شما را با ۱۵ راهکار کاربردی برای افزایش ممبر تلگرام آشنا خواهیم کرد.

راهنمایی‌های نهایی برای افزایش اعضای کانال تلگرام

افزایش ممبر تلگرام - راهنمایی‌های نهایی برای افزایش اعضای کانال تلگرام

ما به شما توصیه می‌کنیم برای افزایش اعضای کانال تلگرام این راهنمایی‌ها را دنبال کنید، این کار می‌تواند باعث رشد کسب‌وکار شما شود. اگر از تلگرام استفاده می‌کنید و کانالی را راه‌اندازی نکرده‌اید بهتر است یک کانال ایجاد کنید و سپس این راهنمایی‌ها را دنبال کنید. قابلیت ایجاد کانال در سال ۲۰۱۶ معرفی شد و اکنون رقابت در این باره بسیار زیاد است. برای افزایش اعضای کانال همیشه زمان لازم است اما اگر نمی‌دانید چگونه کانال تلگرام خود را تبلیغ کنید کار برای شما سخت خواهد شد.

در سال ۲۰۱۸ هزاران کانال در اینترنت مشاهده می‌کنید. امروزه همه برای تبلیغ کسب‌وکار خود به تلگرام می‌روند. شما به این ترتیب می‌توانید از طریق تلفن هوشمند به اعضای خود دسترسی داشته باشید. حتی شرکت‌های بزرگ برای افزایش سرمایه‌گذاری از تلگرام استفاده می‌کنند و برای آن‌ها بسیار کارآمد است. برای افزایش اعضای گروه تلگرام بدون نیاز به تلاش اضافه با ما همراه باشید.

با اعضای تلگرام چه کاری می‌توانید انجام دهید؟

اگر شما صاحب یک کسب‌وکار هستید یا بازاریاب می‌باشید می‌دانید مشتری برابر با پول است. اگر مشتری‌های وفادار بیشتری دارید پس پول بیشتری نیز خواهید داشت. با افزایش اعضای کانال تلگرام می‌توانید:

  • دنبال‌کنندگان خود را افزایش دهید.
  • فروش شرکت خود را افزایش دهید.
  • محصولات خود را تبلیغ کنید.
  • افزایش ترافیک سایت یا وبلاگ
  • با تبلیغ کانال‌های دیگر و خیلی موارد دیگر درآمد کسب کنید.

این‌ها تنها چند دلیل برای داشتن تعداد بالای اعضای تلگرام است اما مزایای بی‌شمار دیگری نیز برای آن وجود دارد.

پيشنهاد وب رمز: افزایش فالوور اینستاگرام با ۲۷ راهکار کلیدی

نحوه افزایش اعضای کانال تلگرام

مردم در تلگرام به دنبال نرم‌افزار افزایش اعضای کانال هستند. نگران نباشید ما در پایان این مقاله این موضوع را پوشش خواهیم داد. در اینجا قصد دارید راز افزایش اعضا در کانال تلگرام را با شما به اشتراک بگذاریم.

۱. یک نام کوتاه تجاری برای برند خود انتخاب کنید

افزایش ممبر تلگرام - یک نام کوتاه تجاری برای برند خود انتخاب کنید

یک نام مانند جلد کتاب است. اگر حساب کاربری تلگرام دارید که می‌خواهید کانال جدیدی راه‌اندازی کنید همیشه سعی کنید یک نام کوتاه برای آن انتخاب کنید تا به راحتی از یاد نرود. سعی کنید از ۲ تا ۳ کلمه که حداکثر ۱۲ حرف دارند استفاده کنید. این تنها یک فرض است اما به یاد داشته باشید که نام کوتاه برای برندینگ بهتر است.

نام سایر کانال‌های معروف را کپی نکنید. این کار برای شما اعضای بیشتری به ارمغان نمی‌آورد. همیشه سعی کنید ذهن خود را باز کنید و به چیزی متفاوت و خلاقانه‌تر فکر کنید. بنابراین وقت بگذارید و نامی بی‌نظیر انتخاب کنید.

۲. نام کاربری را مطابقت دهید

افزایش ممبر تلگرام - نام کاربری را مطابقت دهید

اگر می‌خواهید یک کانال عمومی ایجاد کنید باید یک نام کاربری به آن بدهید. با وارد کردن نام کاربری در تلگرام می‌توان با وارد کردن نام کاربری تلگرام، کانال شما می‌تواند به راحتی جستجو شود. بنابراین سعی کنید یک نام کاربری که مطابق با نام کانال شما است انتخاب کنید.

اگر این دو مورد یعنی نام کاربری و نام کانال ناسازگار باشند باعث سردرگمی کاربران خواهد شد. یافتن کانال با تایپ نام کانال امکان‌پذیر نیست بنابراین کاربر برای رسیدن به کانال شما مجبور است نام کاربری قرار دهد.

اگر نام کاربری با نام کانال خود دریافت نکردید ابتدا یک نام کاربری کوتاه سازگار با نام تجاری خود جستجو کنید و سپس نام کانال را مطابق با نام کاربری تغییر دهید.

۳. توضیحات و تصاویر درست برای کانال قرار دهید

افزایش ممبر تلگرام - توضیحات و تصاویر درست برای کانال قرار دهید

توصیف درست برای کانال شما ضروری است. وقتی اولین بار کاربر به کانال شما می‌آید توضیحات را می‌خواند. اگر با خواندن توضیحات کانال را مفید بدانند به آن خواهند پیوست. بنابراین برای جذب اعضای بیشتر همیشه اطلاعات صحیح را در توضیحات کانال خود قرار دهید.

همچنین باید تصویری جذاب در کانال خود قرار دهید. به یاد داشته باشید که کانال‌های تلگرام تصاویر را به صورت دایره نشان می‌دهند. بنابراین سعی کنید یک تصویر دایره‌ای منحصر به فرد ایجاد کنید.

۴. موضوع مناسب را انتخاب کنید

افزایش ممبر تلگرام - موضوع مناسب را انتخاب کنید

 

اگر می‌خواهید دنبال‌کنندگان را در کانال تلگرام خود افزایش دهید برای شروع کار به موضوع مناسب نیاز دارید. قبل از ایجاد کانال خود باید کمی تحقیق کنید. چند کانال بزرگ را انتخاب کنید و ببینید که چه چیزی ارسال می‌کنند. هر روز به بازدید پست‌های آن‌ها نگاه کنید. این کار به شما در ایجاد اولین پست کمک می‌کند.

به عنوان مثال اگر به مسائل زندگی روزمره یا مطالب طنز و خنده‌دار علاقه دارید در تعدادی از این کانال‌ها که بیش از ۱۰K عضو دارند عضو شوید. در اولین روزها سعی کنید پست‌های مشابه آن را در کانال خود داشته باشید. شما قبل از تبلیغ کانال خود کمی به پست‌های جذاب نیاز دارید.

۵. استفاده از تصاویر در پست‌ها

افزایش ممبر تلگرام - استفاده از تصاویر در پست‌ها

یک تصویر گویای هزار کلمه است. ما از ابتدای راه‌اندازی کانال تلگرام خود این کار را کرده‌ایم. چراکه دریافته‌ایم پست‌های تصویری عملکرد بهتری نسبت به متن‌های ارسال شده دارند.  اگر با پست متنی خود تصویر یا ویدبویی ارسال کنید احتمال افزایش اعضای کانال تلگرام خود را بالا خواهید برد.

فراموش نکنید که از تصاویر علامت‌گذاری شده در تصاویر و فیلم‌های خود استفاده کنید. اگر شخصی پست‌های علامت‌گذاری شده را به اشتراک بگذارد دسترسی دیگران به کانال شما آسان خواهد شد. یک پست با تصویر بیشتر از یک پست بدون تصویر دیده خواهد شد.

۶. مداومت و استمرار یک نکته کلیدی است

افزایش ممبر تلگرام - مداومت و استمرار یک نکته کلیدی است

مداومت کلیدی برای دریافت اعضای رایگان تلگرام است. اول از همه یک بازه زمانی را انتخاب کنید، در طی این مدت باید روزانه پست‌هایی را منتشر کنید. اگر می‌خواهید پست‌های خود را به صورت روزانه انتشار دهید به طور مرتب دو پست در روز منتشر کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا برای کانال خود  اعضای وفادار بدست آورید.

اگر به طور مرتب مطالب مفید ارسال کنید به شما در افزایش اعضای کانال تلگرام کمک خواهد کرد. اما شما به یک عضو وفادار برای این منظور نیاز دارید. همیشه پست‌ها را برای خوانندگان روزانه خود قرار دهید نه برای اعضای موقت خود. زیرا آن‌ها به هر دلیلی کانال شما را ترک نخواهند کرد.

۷. کانال خود را قبل از تبلیغات تمیز کنید

افزایش ممبر تلگرام - کانال خود را قبل از تبلیغات تمیز کنید

پس از انجام مراحل گفته شده در بال، برای بدست آوردن اعضای بیشتر به تبلیغ نیاز دارید. اما قبل از آن شما باید کانال خود را تمیز کنید. این بدان معنی است که اگر کانال دارید هر پستی که به موضوع شما مربوط نیست یا جالب نیست را حذف کنید. پس از ارتقاء، اگر کاربر جدید به کانال شما بیاید و پست‌های غیرمرتبط را مشاهده کند ممکن است علاقه‌ای به عضویت در کانال شما پیدا نکند. اما اگر همه پین‌های شما بی‌نظیر و مفید باشند مطمئنن تعدادی اعضای وفادار بدست خواهید آورد.

۸. در رسانه‌های اجتماعی تبلیغ کنید

چگونه کانال تلگرام را به صورت رایگان تبلیغ کنیم؟ پاسخ آن رسانه‌های اجتماعی است. بسیاری از مردم جهان از رسانه‌های اجتماعی برای اهداف یادگیری و سرگرمی استفاده می‌کنند. شما باید گروه‌های مرتبط در فیسبوک و گوگل را برای کانال خود جستجو کنید. در آنجا می‌توانید تصاویر علامت‌گذاری شده خود را به اشتراک بگذارید. اگر صفحات فیسبوک یا حساب‌های اجتماعی دیگری را همراه با دنبال‌کنندگان خود عضو هستید می‌توانید از آن‌ها برای تبلیغ کانال تلگرام جدید خود استفاده کنید. برخی از پست‌های مفید کانال خود را ارسال کنید و از اعضای خود بخواهید به آنجا بپیوندند تا از پست‌های بیشتری مانند آن استفاده کنند.

۹. از Quora استفاده کنید

Quora از سوالات ویکی‌پدیا است و به ما کمک می‌کند تا اعضای کانال خود را به طور چشمگیری افزایش دهیم. بسیاری از افراد سوالات مربوط به تلگرام را از Quora می‌پرسند. برای افزایش سریع اعضای کانال تلگرام می‌توانید از این پلتفرم استفاده کنید. اگر پاسخ سوالات مربوط به تلگرام را می‌دانید پاسخ خود را بدهید و لینک کانال خود را پس از ارسال بگذارید. این کار خوانندگان ا به بازدید از کانال شما جذب می‌کند. ممکن است باور نکنید اما با پیوستن به Quora می‌توانید در عرض چند روز هزاران عضو برای کانال تلگرام خود بدست بیاورید. همچنین می‌توانید از سایت‌های دیگر پرسش و پاسخ برای تبلیغ کانال خود استفاده کنید.

۱۰. در وب‌سایت یا وبلاگ خود تبلیغ کنید

اگر شما یک وب‌سایت و یا وبلاگ در حال اجرا دارید و هرروز بازدیدکننده می‌گیرید پس این یک مکان مناسب برای شروع تبلیغات رایگان شما می‌باشد. اگر می‌خواهید از این طریق برای تلگرام خود عضو بگیرید تصاویر جذاب برای نوار کناری یا هدر خود ایجاد کنید و لینک کانال خود را در آنجا قرار دهید.

اگر تصویر شما جذاب باشد مطمئنن بازدیدکنندگان وبلاگ شما از آن پیروی می‌کنند. برای اصیل‌تر کردن آن لینک وبلاگ خود را در توضیحات کانال خود قرار دهید.

۱۱. کانال خود را به me اضافه کنید

Tchannels.me بزرگترین دایرکتوری است که هزاران کانال در گروه‌های مختلف دارد. این ساده‌ترین روش برای افزایش اعضای کانال تلگرام است. در اینجا شما باید کانال خود را اضافه کنید و از اعضای کانال بخواهید کانال شما را برای پنج ستاره رتبه دهند.

اگر رتبه بیشتری کسب کنید کانال شما در صفحه اول قابل مشاهده خواهد بود. اگر کانال شما در صفحه اول نشان داده شود به طور خودکار می‌توانید اعضا دریافت کنید. در فاصله زمانی چند روز می توانید از اعضای کانال خود بخواهید به شما ۵ ستاره بدهند. به یاد داشته باشید که اگر رتبه کمتری بدست آورید، کانال شما از روی صفحه اول ناپدید می‌شود.

۱۲. ارتقاء صلیبی

این راه یک راه آسان برای اضافه کردن اعضای بیشتر به کانال شما نیست، اما سریع‌ترین راه برای تقویت کانال است. اول از همه باید به جستجوی کانالی بپردازید که دارای همان موضوع با کانال شما باشد. همچنین می‌توانید با موضوعات دیگر بروید، اما ممکن است نتیجه خوبی به شما ندهد.

وقتی کانالی را پیدا کردید مجبورید ادمین آن کانال را پیدا کرده و از او بخواهید که صلیب تبلیغاتی انجام دهد. قبل از تماس با ادمین فراموش نکنید که نظرات پست آن کانال را بررسی کنید. اگر بازدید پست آن کانال خیلی پایین‌تر از کانال شما نیست در آن جا تبلیغ کنید. شرایط منصفانه‌ای ایجاد کنید و لینک کانال را بین دو کانال تبادل کنید. پس از برداشت‌های تبلیغاتی حذف تبلیغات را فراموش نکنید.

۱۳. تبلیغات پرداختی برای افزایش سریع اعضا

اگر شما در کانال خود ۱K عضو دارید و با ادمین پستی که ۵K عضو دارد تماس بگیرید ممکن است برای تبلیغات شما موافقت نکند. در این حالت می‌توانید از تبلیغات پرداختی استفاده کنید. از یک مدیر تبلیغ برای تبلیغات پولی درخواست کنید و از او بخواهید که تبلیغ شما را در صدر نگه دارد. اگر هزینه تبلیغات را پرداخت می‌کنید می‌توانید به راحتی موافقت آن‌ها را برای تبلیغات بدست بیاورید.

۱۴. نرم‌افزار افزایش اعضای کانال

چگونه اعضای تلگرام جعلی دریافت کنیم؟ اگر می‌خواهید در طی چند روز اعضای کانال خود را ۵K یا ۱۰K افزایش دهید می‌توانید از خدماتی مانند این استفاده کنید. اعضای جعلی تلگرام درواقع حساب‌های جعلی هستند که توسط نرم‌افزار به صورت خودکار ایجاد شده‌اند.

۱۵. مطالب دارای حق چاپ یا کپی رایت را ارسال نکنید

تلگرام یک بستر باز برای به اشتراک گذاشتن همه چیز است. اما موارد دارای حق چاپ می‌توانند کانال شما را خراب کنند. اگر قصد به اشتراک‌گذاری مطالب دیگران را داشته باشید تلگرام کانال شما را برای همیشه ممنوع می‌کند.

ما انکار نمی‌کنیم که اگر می‌خواهید اعضای کانال تلگرام خود را افزایش دهید، استفاده از فیلم‌ها و نرم‌افزارهای دیگران بهترین راه رشد است. اما با این کار ممکن است کانال تلگرام شما حذف شود و در نتیجه تمام تلاش اعضای شما بی‌نتیجه خواهد ماند.

8 پاسخ به “افزایش ممبر تلگرام با ۱۵ راهکار کاربردی”

  1. Zh گفت:

    مفید بود ممنون
    @Rozitazh

  2. Ali گفت:

    سلام عالی بود اینم آیدی کانال تلگرامه بنده هستش که میتونم بهتون کمک کنم @Sefrtasadi

  3. Mali گفت:

    من تو سایت Quora عضو شدم. خب این یه سایت آلمانیه… فقط میشه بگید چطور میشه باغث افزایش ممبر تو کانالم که مربوط کتاب هست بشم؟

    • webramz گفت:

      سایت کوارا به زبانهای مختلف هست شما احتمالا با آی پی آلمان وارد شدید

  4. ابی گفت:

    مقاله مفیدی بود.

  5. sai ranga گفت:

    Thanks for sharing this article

  6. buy telegram members گفت:

    good

  7. Rustam Alam گفت:

    !Nice. Thanks For Sharing Keep It Up

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخشی از آمار خدمات وب رمز

تعداد خدمت ارائه شده

150
پروژه سئو
420
پروژه طراحی سایت
69000
خدمات هاست
220000
ثبت دامنه

در وب‌رمز رضایت مشتریان اولویت ماست

کارفرمایان در مورد ما چه می‌گویند

خانم مهندس درفشی

خانم مهندس درفشی

مدیر سایت "آژانس ارتباطات دان"
آقای مهندس منظمی

آقای مهندس منظمی

مدیر "هلدینگ گام"
خانم مهندس اسدی

خانم مهندس اسدی

مدیر دیجیتال مارکتینگ "ایران ادونچر"
آقای مهندس طالب زاده

آقای مهندس طالب زاده

مدیر مجموعه مهاجرتی - تحصیلی "کانادا از ایران"

برخی برندها که افتخار خدمت به آنها را داشتیم

جایگاه برند معظم شما اینجاست..

webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers

تعدادآرا: 900 - میانگین: 5

رأی شما ثبت شد.