وقتی به نظر می‌رسد که رسانه های اجتماعی بر اینترنت حکومت می‌کنند، ممکن است از خود بپرسید: چرا باید سایت داشته باشیم؟ در سال 2019، 70 تا 80 درصد از مردم قبل از بازدید از شرکت/خرید، در مورد شرکت‌ها به صورت آنلاین تحقیق می‌کردند و همین درصد از مشتریان ممکن است برای کسب‌وکارهای کوچک بدون وب‌سایت از دست بروند.

هنگامی‌که جهان به طور ناگهانی به حضور آنلاین بیشتری نسبت به حضور واقعی در سال بعد نیاز داشت، داشتن و طراحی سایت خود بسیار مهم‌تر شد. در این مقاله به شما خواهیم گفت چرا سایت داشته باشیم و در ادامه با اهمیت طراحی سایت برای کسب و کارها و دلایل داشتن و نداشتن آن آشنا خواهیم شد.

چرا باید کسب و کارمان را آنلاین کنیم؟

چرا کسب و کارمان را آنلاین کنیم

طراحی وب سایت راهی عالی برای انتقال ارزش خود به مشتریان و نشان دادن آن‌ها است. در واقع، بیش از 80 درصد از مصرف کنندگان امروزی معتقدند که داشتن یک وب سایت باعث اعتبار بیشتر کسب و کار شما می‌شود. یک وب سایت با قیمت طراحی سایت مناسب می‌تواند تماس های غیر ضروری را کاهش دهد و بهره وری داخلی را افزایش دهد.

در عین حال، شما با ورود به کسب و کارهای آنلاین به مشتریان کمک می‌کند تا اطلاعات مفیدی را بدون نیاز به تماس پیدا کنند، که در نهایت تجربه کاربری بهتری را ارائه می‌دهد. از آنجایی که وب سایت شما 24/7 است، ارسال به روز رسانی‌ها و اطلاعیه‌ها برای مشتریان آسان است و در هر ساعتی از شبانه روز به محصولات شما دسترسی دارند.

من اکانت اینستاگرام دارم، آیا باید سایت داشته باشم؟

آیا در کنار اینستاگرام به سایت نیز نیاز داریم؟

در حالی که رسانه‌های اجتماعی می‌توانند محتوای عالی از جمله تصاویر زیبا و زیرنویس‌های متفکرانه درباره کسب‌وکار و خدمات شما ارائه دهند، این در واقع تنها اولین مرحله از فروش شما است.

در مورد آن فکر کنید. هنگامی‌که برای اولین بار وارد فید اینستاگرامی‌می‌شوید و به یک برند علاقه مند می‌شوید، فکر بعدی شما معمولاً این است که بیشتر در مورد این تجارت و خدماتی که آنها ارائه می‌دهند بیاموزید. و معمولا، زمانی که می‌خواهید جدی شوید و در مورد یک کسب و کار بیشتر بدانید، به وب سایت آنها مراجعه می‌کنید.

این بدان معنی است که اینستاگرام و فیس بوک راه های خوبی برای جذب مشتریان بالقوه و جذب مخاطبان شما هستند، اما وب سایت شما واقعاً جایی است که می‌خواهید فروش خود را داشته باشید.

اما بدون وب سایت، مرحله بعدی چیست؟ برای اطلاعات به شما پیام دهند؟ اما آیا این روش حرفه ای است که می‌خواهید خود و کسب و کارتان را نمایندگی کنید؟ و تا چه مدت می‌توانید با این DM‌ها بدون سیستم مدیریت پروژه همراه باشید تا پاسخ های مشتری را بدهید؟

۱- شما مالک صفحه اینستاگرام خود نیستید.

عدم مالکیت صفحه در اینستاگرام

اگر وب سایت خود را بسازید، باید مطمئن شوید که نام تجاری و پیام های شما همیشه درخشنده است. همچنین، بسیاری از کسب‌وکارهای دیگر که به دنبال استفاده از محصولات یا خدمات شما هستند، همچنان وب‌سایت شما را برای تأیید حضور، اعتبار شما به‌عنوان یک کسب‌وکار، و سایر اطلاعات کلی درباره کسب‌وکار، تیم و پیشنهادات شما بررسی می‌کنند.

همچنین در نظر داشته باشید که شما مالک صفحه اینستاگرام خود نیستید اما مالک وب سایت خود هستید. از آنجایی که اینستاگرام وب سایت خودتان نیست، شما فرصتی برای تعیین خط مشی‌ها ندارید و باید طبق قوانین آن‌ها اجرا کنید. حتی محتوایی که در صفحه شخصی خود پست می‌کنید و به اشتراک می‌گذارید به گزینه هایی که اینستاگرام در اختیار شما قرار می‌دهد محدود است.

۲- وب سایت از اینستاگرام معتبرتر است.

اعتبار وب سایت از اینستاگرام بیشتر است

وب سایت‌ها امکانات را گسترش داده اند و میلیون‌ها فرصت و ایده را در اختیار افراد قرار داده اند. طراحی سایت فروشگاهی زندگی مردم در سراسر جهان را تغییر داده است و به ما کمک کرده است.

وب سایت‌ها می‌توانند مختص یک فرد، یک کسب و کار یا سازمان های دیگر باشند و معمولاً به یک موضوع یا هدف خاص اختصاص داده شده اند. افراد در هر کجا که باشد از طریق تلفن و لپ‌تاپ با یکدیگر ارتباط دارند و با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند. رویکرد و روند کسب و کار تغییر کرده است. هرکسی می‌تواند با هر سرمایه ای که دارد کسب و کار خود را راه اندازی کند.

اولین وب سایت در اینترنت در 6 آگوست 1991 راه اندازی شد. به طور متوسط، یک فرد 12 درصد از کل زندگی خود را در اینترنت می‌گذراند.

۳- در اینستاگرام محدودیت های سئویی وجود دارد.

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) و بازاريابی درونگرا بشدت برای دیده شدن کسب و کار شما لازم است و داشتن وب سایت خود با یک وبلاگ، شاید بهترین راه برای انجام آن باشد.

یک مطالعه در سال 2020 نشان می‌دهد که بیش از 25 درصد از افرادی که در گوگل جستجو می‌کنند، روی اولین لینک کلیک می‌کنند و بیش از نیمی ‌از آنها از بین سه مورد اول انتخاب می‌کنند. (منبع این جمله)

شما می‌خواهید برای جستجوهای مرتبط با کسب‌وکارتان، خواه «غذای نیجریه» یا «کرم صورت» یا «شرکت طراحی داخلی»، تا حد امکان بالاتر باشید.

۴- توجه در اینستاگرام زودگذر است.

زودگذر بودن توجه در اینستاگرام

پاسخ درست به “وب سایت در مقابل حساب اینستاگرام و دیجیتال مارکتینگ، از کدام یک استفاده کنم؟” هر دو است و دلیل آن این است که ارسال متقاطع باعث افزایش ترافیک در هر دو طرف می‌شود. مقاله ای را در وب سایت خود منتشر کنید و به طور همزمان جهت اینستاگرام مارکتینگ آن را در صفحه اینستاگرام خود قرار دهید تا ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید.

بالعکس، دسته های رسانه های اجتماعی خود را در وب سایت خود قرار دهید تا افراد را به سمت حساب اینستاگرام خود سوق دهید. همچنین می‌توانید از فیس‌بوک پیکسل برای ردیابی ترافیک وب‌سایت خود و سپس بازاریابی مجدد برای آن مخاطبان در فیس بوک از طریق تبلیغات استفاده کنید. فیس‌بوک پیکسل یک قطعه کد است که در کد هدر وب‌سایت شما قرار می‌گیرد و اطلاعات ترافیک وب‌سایت را به ابزارهای تبلیغاتی فیسبوک می‌کشد.

هدف از داشتن یک وب سایت و یک حساب کاربری اینستاگرام این است که شما و کسب و کارتان را تا حد امکان برای مخاطبانتان قابل کشف کند. هدف شما این است که مشتریان بالقوه شما را به راحتی پیدا کنند و متعاقباً از شما خرید کنند.

نحوه انجام این کار با در دسترس قرار دادن خود در هرچه بیشتر پلتفرم‌های آنلاین است، نه تنها وب‌سایت و حساب اینستاگرام، بلکه همچنین هر پلتفرم آنلاین جدیدی که به ایجاد برند شخصی شما و پرسنال برندینگ کمک می‌کند.

۱۱ دلیل قانع کننده برای داشتن وبسایت

دلایل قانع کننده برای داشتن وبسایت

۱- یک وبسایت کسب و کار شما را حرفه ای نشان می‌هد.

84 درصد از مصرف کنندگان امروزی فکر می‌کنند یک وب سایت کسب و کار شما را معتبرتر از شرکت هایی می‌کند که فقط پروفایل های رسانه های اجتماعی دارند. وب سایت شما همچنین مکان مناسبی برای نشان دادن هر گونه گواهینامه یا جوایزی حرفه ای است که کسب و کار شما دارد.

فراتر از آن، داشتن وب‌سایت شخصی به شما امکان می‌دهد یک آدرس ایمیل با نام تجاری (به عنوان مثال name@yoursite.com) ایجاد کنید که سطحی از حرفه‌ای بودن را به تمام مکاتبات شما اضافه می‌کند، به خصوص اگر تا به حال از یک آدرس ایمیل شخصی برای انجام تجارت استفاده کرده باشید.

علاوه بر این، برخی از ابزارهای بازاریابی ایمیلی دیگر به کاربران اجازه ارسال ایمیل از آدرس های شخصی را نمی‌دهند. این بدان معنی است که اگر می‌خواهید از قدرت بازاریابی ایمیلی استفاده کنید، به یک حساب ایمیل تجاری نیاز دارید.

اکثر مردم به یک تجارت بدون یک وب سایت خوب اعتماد ندارند. یک صفحه تمیز و مدرن که به طور منظم به روز می‌شود و در موتورهای جستجو ظاهر می‌شود، اعتبار آنی را افزایش می‌دهد. مشتریان بالقوه بیشتر به شما اعتماد خواهند کرد و تمام اطلاعات مورد نیاز خود را در یک مکان در اختیار خواهند داشت. در عصر دیجیتال، ما انتظار داریم که کسب و کارها در وب حضور داشته باشند.

هر کسی می‌تواند به راحتی یک صفحه فیس بوک یا یک حساب اینستاگرام با داده های جعلی، نام/دستورالعمل شما ایجاد کند و نمایه‌ها ممکن است شبیه پروفایل شما باشند. بنابراین، یک وب‌سایت تجاری حرفه‌ای شرکت شما را به روشی مشروع می‌کند که دیگر کانال‌های رسانه‌های اجتماعی این کار را نمی‌کنند و اگر کسب‌وکاری ندارید و در نظر دارید مکانی را برای نمونه کار خود ایجاد کنید، برای نشان دادن کار خود، یا چیزی که نشان‌دهنده شما برای ارسال به استخدام‌کنندگان در هنگام جستجوی کار است – راه حرفه‌ای‌تری برای ایستادن وجود ندارد. از میان جمعیت به جای داشتن یک وب سایت شخصی.

۲- برای مشاغل محلی از نان شب واجب تر است.

اگر کسب و کار شما بدون وب سایت تا این حد پیش رفته است، ممکن است از خود بپرسید: آیا من برای کسب و کار خود به وب سایت نیاز دارم؟ چه فایده ای دارد اگر کسب و کار من قبلاً بدون آن موفق باشد؟

پاسخ کوتاه این است که هرگز زمان بهتر یا مهم تری برای سرمایه گذاری در یک وب سایت برای تجارت شما وجود نداشته است. یک وب سایت طیف گسترده ای از مزایا را برای کسب و کارهای کوچک ارائه می‌دهد، و ارزش بیشتر این مزایا سال به سال به طور تصاعدی افزایش می‌یابد، درست مانند خود اینترنت.

پيشنهاد وب رمز: استارتاپ چیست؛ راه اندازی استارت آپ در ۱۰ گام کاربردی

۳- ایجاد ارزش ماندگار

این وب سایت برای هر کسی راه اندازی شده است که با جستجو در آن، آن را پیدا کند و از این طریق، نیازهای خود را برآورده کند. اگر سئو را به درستی انجام دهید، وب سایت شما می‌تواند در موتورهای جستجو مانند گوگل رتبه بالایی داشته باشد و حتی به میلیاردها نفر دسترسی پیدا کند.

۴- باعث افزایش اعتبار شما در جامعه می‌شود.

وب‌سایت‌های بهینه‌سازی شده می‌توانند در صفحه اول جستجوی Google ظاهر شوند و مشتریان جدیدی را جذب کنند که به‌طور خاص به دنبال شما نبودند، اما فقط در حال تحقیق در مورد یک موضوع بودند. احتمال اینکه شخصی به وب سایت شما برخورد کند بسیار بیشتر از نمایه رسانه های اجتماعی است. همچنین، مقایسه شما و هر کسب و کار یا پیشنهاد رقیب زمانی آسان تر است که همه طرف های درگیر یک وب سایت حرفه ای داشته باشند.

اگر روی تبلیغات گوگل یا فیس بوک سرمایه گذاری می‌کنید، می‌توانید ترافیک را مستقیماً به وب سایت خود هدایت کنید. در صفحه، سرنخ‌های شما تمام جزئیات را برای خرید آگاهانه و فراخوانی برای ایجاد انگیزه در آنها خواهند داشت. صفحات با فرم‌های بازشو داخلی و اعلان‌های فشار وب، بازدیدکنندگان وب‌سایت را تشویق می‌کنند تا در تماس باشند و دوباره بازگردند.

یک وب‌سایت 24 ساعته، هر روز از سال، از هر نقطه‌ای در سراسر جهان در دسترس است – که باعث می‌شود کسب‌وکار شما حتی پس از ساعات کاری در ذهن مشتری بماند. وب سایت‌ها دسترسی شما را گسترش می‌دهند و بدون وقفه شما را تبلیغ می‌کنند.

۵- داشتن سایت باعث افزایش دیده شدن شما می‌شود.

افزایش دیده شدن کسب و کار با طراحی سایت

یک وب سایت می‌تواند اولین جایی باشد که مشتریان بالقوه با شما در تعامل هستند و در مورد کسب و کار شما اطلاعات کسب می‌کنند. همچنین می‌تواند آخرین جایی باشد که آنها برای خرید فرود می‌آیند، زیرا آنها از یک ایمیل، یک آگهی فیسبوک یا یک پست اینستاگرام هدایت شده‌اند.

شاید آنها بخواهند ایمیل های شما را دریافت کنند و به همین دلیل است که از سایت شما بازدید می‌کنند. شخصی که در کنار امکانات شما رانندگی می‌کند، روی پین Google Maps کلیک می‌کند، که او را با قیمت یا منو به وب سایت شما هدایت می‌کند.

آنها ممکن است URL شما را از یک کارت ویزیت فیزیکی در مرورگر خود تایپ کرده باشند. یا، پس از تماشای ویدیوی YouTube شما، روی پیوند در توضیحات زیر کلیک کردند تا یک کد کوپن برای دوره آنلاین جدید شما دریافت کنند.

تمام تلاش‌های بازاریابی شما، مهم نیست که کسب‌وکار شما به صورت آنلاین یا آفلاین فعالیت می‌کند، باید از صفحه وب، خیره‌کننده و آموزنده شما منتهی شود. زمانی که همه چیز به هم مرتبط باشد و وجه مشترک یک وب سایت باشد، مدیریت کمپین‌ها نیز آسان تر است. بنابراین، داشتن یک وب سایت یک اولویت و اولین قدم برای موفقیت است.

پيشنهاد وب رمز: ۱۳ راهکار برای موفقیت فروشگاه اینترنتی

۶- ساخت یک وب سایت آسان تر و ارزان تر از چیزی است که فکر می‌کنید.

ساخت یک وب سایت ساده تر از گذشته نیست. اگر فکر می‌کنید که برای ایجاد یک وب سایت خیره کننده، باید یک متخصص فناوری طراحی وب باشید، یا تیمی‌ از مهندسان و یک طراح وب حرفه ای در شماره گیری سریع داشته باشید خوشحالم که بگویم اشتباه می‌کنید!

ایجاد وب سایت‌ها هرگز آسان تر از امروز نبوده است و نیازی به کدنویسی نیست. اگر یک سازنده وب‌سایت مانند وردپرس انتخاب کنید، می‌توانید دامنه‌ای را انتخاب کنید (که برای شما ثبت و پیکربندی می‌شود)، یک قالب وب‌سایت حرفه‌ای طراحی شده، سازگار با موبایل و دستگاه بهینه‌شده را انتخاب کنید که متناسب با نیازهای شما باشد، و به یک ویرایشگر کشیدن و رها کردن بروید.

وردپرس که محبوب ترین راه برای ساخت یک وب سایت و مجبوب ترین سایت ساز است، برای نرم افزار اصلی ۱۰۰٪ رایگان است. اگر یک قالب وردپرس رایگان مانند Neve یا Hestia و میزبانی وب سایت ارزان اضافه کنید، می‌توانید با هزینه بسیار کم راه اندازی کنید.

۷- امکان فروش آنلاین 24 ساعته

داشتن یک وب سایت به این معنی است که محتوای شما در هر زمانی در طول روز و به راحتی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. بنابراین صرف نظر از زمانی که شخصی از وب سایت شما بازدید می‌کند، به نوعی، شما دائماً با آنها در تعامل هستید و می‌توانید با علامت “بسته برای تجارت” خداحافظی کنید.

در دسترس بودن همیشه از بازاریابی پشتیبانی می‌کند و فروش را به طور چشمگیری افزایش می‌دهد، که به ویژه برای شرکت های تجارت الکترونیک صادق است. همچنین گامی‌به سوی خدمات مشتری موثر و ایجاد ارتباط است. به خصوص اگر چت ربات های مبتنی بر هوش مصنوعی را در وب سایت خود فعال کرده باشید که می‌توانند مشکلات اساسی مشتریان شما را در زمانی که بیشتر به آن نیاز دارند حل کنند.

۸- کنترل شما بر وب سایت کامل است.

این دلیل دو طرف دارد. اولین مورد آزادی بیان شما در یک وب سایت است. شما نمی‌توانید حضور خود را در رسانه های اجتماعی به همان میزان سفارشی کنید. همه دارایی‌های شما باید به همان شکل دارایی‌های دیگران باشد.

اگر واقعاً می‌خواهید متمایز شوید، یک وب سایت راه حل است. آزادی مطلق سایت به شما فرصتی می‌دهد تا برند خود را به شیوه ای منحصر به فرد ارائه دهید و صدا و شخصیت آن را به نمایش بگذارید.

کنترل تصویر شما در یک صفحه وب فقط مربوط به گرافیک و چیدمان نیست. شما تصمیم می‌گیرید که چه چیزی را در آنجا منتشر کنید، بنابراین اگر نظرات آنلاین جالب، توصیه های مشتری، ویدیوها و غیره دارید، همه آنها می‌توانند فضای سایت شما را به اشتراک بگذارند.

اگر یک گالری یا نمونه کار دارید، این فرصتی است که آن را به روشی خلاقانه به نمایش بگذارید. همچنین می‌توانیم هر زمان که بخواهیم هر چیزی را در یک وب سایت دوباره طراحی و تغییر دهیم و یا در صورت لزوم فروشگاه اینترنتی راه‌اندازی کنیم.

طرف دیگر “کنترل کامل” این است که یک صفحه وب رسانه متعلق به شما است. شما مجبور نیستید از قوانین همیشه در حال تغییر پلتفرم های اجتماعی پیروی کنید، و در حالی که خود پلتفرم‌ها می‌آیند و می‌روند، وب سایت شما می‌تواند برای همیشه فعال بماند. همچنین، هر کاربر اینترنتی می‌تواند تعامل داشته باشد.

۹- مدیریت یک سایت آسان است.

مردم بر اساس اعتماد خرید می‌کنند. به همین دلیل است که آن‌ها قبل از اینکه متعهد به خرید شوند، سال‌ها را صرف بررسی بررسی‌های محصول آنلاین می‌کنند. وب سایت شما راهی عالی برای انتقال ارزش خود به مشتریان و نشان دادن آن‌ها است که می‌توانید صحبت کنید.

در واقع، بیش از ۸۰ درصد از مصرف کنندگان امروزی معتقدند که داشتن یک وب سایت باعث اعتبار بیشتر کسب و کار شما می‌شود. داشتن یکی که ضعیف اجرا شده است ممکن است باعث شود که مردم در مشروعیت کسب و کار شما تردید کنند.

۱۰- وب سایت باعث بهبود خدمات به مشتریان می‌شود.

وب سایت‌ها راهی سریع برای کسب و کارها هستند تا محصولات یا خدمات خود را به مشتریان بالقوه به نمایش بگذارند. در صورت اضافه کردن نظرات مشتریان یا بررسی محصول، امتیازات اضافی را در نظر بگیرید، زیرا به افزایش اعتبار شما و در نتیجه نرخ تبدیل بالاتر کمک می‌کند.

داشتن وب سایتی که به درستی تنظیم شده باشد، زمان صرف شده برای تماس های فروش را نیز کاهش می‌دهد. دیگر نیازی به پاسخگویی به سوالات پیش پا افتاده مانند مکان و ساعات کار ندارید – همه اینها در وب سایت شماست. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن معامله را ببندید!

۱۱- وب سایت امکان رقابت (حتی با بزرگان) را برای شما فراهم می‌کند.

فراهم کردن بستر رقابت با بزرگان توسط وب سایت

مهم نیست که کسب و کار شما چقدر بزرگ می‌شود، یک عدد وجود دارد که نمی‌توانید نادیده بگیرید – چرخه عمر ارزش مشتریان شما. برای اینکه آمار فروش خود را در حال افزایش نگه دارید و موفقیت مستمر را تشویق کنید، به جریان جدیدی از سرنخ های جدید نیاز دارید.

یکی از بهترین راه‌ها برای انجام این کار این است که مشتریان خود را راحت‌تر پیدا کنند. یک مطالعه اخیر نشان داد که مردم به طور متوسط تا 6 ساعت از روز خود را آنلاین می‌گذرانند.

جای تعجب نیست که چرا گوگل اغلب اولین جایی است که مردم هنگام جستجوی محصولات یا خدمات جدید به آن مراجعه می‌کنند. داشتن یک وب سایت بهینه شده حضور دیجیتالی شما را تقویت می‌کند و به شما کمک می‌کند جریان ثابتی از مشتریان جدید را جذب کنید. همچنین امکان رقابت با سایر سایتها را نیز برای شما فراهم میکند.

۴ دلیل مهم که چرا کسب و کار شما به سایت نیاز ندارد

۱- کسب و کار شما انحصاری است.

در صورتی که محصولات شما انحصاری است و مشتریان شما جز طیقلا خاص و محدود هستند، نیازی به داشتن وب سایت نیست. اما بازهم توجه داته باشید که مهم نیست در کدام صنعت کار می‌کنید.

یک وب سایت یک راه عالی برای نمایش کار شما است. برای انجام این کار می‌توانید از نمونه کارهای آنلاین، گالری عکس و توصیه های مشتری استفاده کنید. می‌توانید نشان دهید که چه چیزی شرکت شما را منحصر به فرد می‌کند و در مورد کار خود بازخورد ارائه دهید.

۲- شما به اندازه کافی مشتری دارید.

مشتری کافی دارید

اگر آنلاین هستید، می‌خواهید کمپین های بازاریابی دیجیتال را برای افزایش ترافیک به سمت وب سایت یا صفحه فرود خود اجرا کنید. می‌توانید از داده‌های ترافیک تاریخی برای هدف قرار دادن واجد شرایط ترین سرنخ‌ها و دریافت بهترین بازگشت سرمایه برای هزینه‌های تبلیغاتی خود استفاده کنید.

همچنین می‌تواند به شما کمک کند تا مشخص کنید چه چیزی به مشتریان شما علاقه مند است و چه چیزی آنها را از خرید باز می‌دارد. اما اگر نیاز به بازاریابی و جذب متری ندارید، میتوانید از داشتن یک وب سایت صرف نظر کنید.

۳- شما به دنبال رشد نیستید.

وب سایت زمانی ضروری است که خدمات و محصولات خود را در وب برای مشتریان احتمالی خود به نمایش بگذارید. برای افزایش شانس خرید مشتریان از وب سایت شما، باید جزئیات شرکت خود را مشخص کنید، مانند اینکه شما چه کسی هستید، برند شما چه چیزی را نشان می‌دهد و چه چیزی را نشان می‌دهد.

کسب و کار شما را از سایر رقبای صنعت خود متمایز می‌کند. بدون داشتن یک وب سایت معتبر، ارائه یک تجربه کاربری قابل اعتماد چالش برانگیز است. در غیر این صورت داشتن وب سایت ضروری نیست.

۴- فعلا قصد استخدام نیرو را ندارید.

قصد استخدام نیرو را ندارید

سئو سایت دائما در حال تغییر است. اگر اشتباه کنید، در موتورهای جستجو در رتبه پایین تری قرار می‌گیرید و در نتیجه فروش خود را از دست می‌دهید. شما باید مهارت های سئو را یاد بگیرید یا یک متخصص را استخدام کنید.

اگرچه شما پول خرج می‌کنید، اما به احتمال زیاد این یک نعمت است. استخدام یک متخصص سئو می‌تواند تصمیمی‌باشد که با بزرگترین بازگشت سرمایه ای که تاکنون گرفته اید باشد.

نتیجه گیری

امیدواریم این دلایل ساده تردید شما را در مورد ایجاد یک وب سایت حرفه ای برای کسب و کارتان برطرف کند. اگر حتی یک وب سایت معمولی ندارید، فرصت عظیمی‌را برای افزایش شهرت آنلاین خوب خود از دست می‌دهید. هر چه زودتر یکی را ایجاد کنید، مشتریان بیشتری به برند شما اعتماد خواهند کرد. این یک راه ساده و ارزان برای افزایش درآمد، افزایش اعتبار شرکت و تثبیت جایگاه خود در صنعت است.

شما می‌توانید بامراجعه به سایت وب رمز و استفاده ازخدمات آن در زمینه ایجاد یک وب سایت عالی متناسب با کسب و کارتان و با استفاده از تمام ابزارهای ضروری بازاریابی دیجیتال از یک حساب، کسب‌وکار خود را آنلاین بسازید، رشد دهید و مدیریت کنید.

سوالات متداول

داشتن یک وب سایت می‌تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند. وب سایت شما به عنوان یک پلت فرم ارزشمند برای ایجاد اعتبار و افزایش اعتماد مصرف کننده به محصولات یا خدمات شما عمل می‌کند. در دنیای دیجیتال امروزی، مصرف کنندگان قبل از تصمیم گیری برای خرید، برای تحقیق درباره یک محصول یا خدمات به صورت آنلاین مراجعه می‌کنند.

ورود به کسب و کارهای آنلاین و ایجاد یک وب سایت حرفه ای باعث ایجاد اعتماد می‌شود. پروفایل های رسانه های اجتماعی رایگان هستند و هر کسی می‌تواند آنها را تنظیم کند. این امر راه اندازی کسب و کار کوچک خود را آسان می‌کند، اما همچنین باعث می‌شود مردم نسبت به حساب هایی که با آنها برخورد می‌کنند شک کنند. اما رسانه های اجتماعی میدان مین کلاهبرداری‌ها و شرکت های مشکوک هستند.

به طور کلی، می‌توانیم هدف اکثر وب‌سایت‌ها را به 3 بخش تقسیم کنیم:
  1. آگاهی
  2. فروش
  3. اطلاعات

طراحی وب با کیفیت نه تنها به کسب و کارها کمک می‌کند تا ترافیک خود را افزایش دهند، بلکه می‌تواند کیفیت آن ترافیک را افزایش دهد. اهمیت طراحی سایت برای یک کسب و کار در این است که یک صفحه وب جذاب و کاربرپسند، کاربران وب را تشویق می‌کند که مدت بیشتری در صفحه بمانند و محتوایی را که به آن پیوند می‌دهد بیشتر کشف کنند.

یک صفحه فیس بوک/اینستاگرام نمی‌تواند تجربه کامل برند را برای یک وب سایت ارائه دهد. وب سایت تجربه برند را به هر بازدیدکننده ای می‌دهد. این یک جزء اصلی برای ایجاد اعتماد و اصالت است و بنابراین به شما کمک می‌کند تا خود برند را بسازید. با داشتن یک وب سایت با ساختار خوب می‌توانید اعتبار فوری را نزد هر کسی تقویت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخشی از آمار خدمات وب رمز

تعداد خدمت ارائه شده

150
پروژه سئو
420
پروژه طراحی سایت
69000
خدمات هاست
220000
ثبت دامنه

در وب‌رمز رضایت مشتریان اولویت ماست

کارفرمایان در مورد ما چه می‌گویند

خانم مهندس درفشی

خانم مهندس درفشی

مدیر سایت "آژانس ارتباطات دان"
آقای مهندس منظمی

آقای مهندس منظمی

مدیر "هلدینگ گام"
خانم مهندس اسدی

خانم مهندس اسدی

مدیر دیجیتال مارکتینگ "ایران ادونچر"
آقای مهندس طالب زاده

آقای مهندس طالب زاده

مدیر مجموعه مهاجرتی - تحصیلی "کانادا از ایران"

برخی برندها که افتخار خدمت به آنها را داشتیم

جایگاه برند معظم شما اینجاست..

webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers

تعدادآرا: 966 - میانگین: 4.8

رأی شما ثبت شد.