جشنواره زمستانی 1402 وب‌رمز

ابزار گوگل کیورد پلنر (google keyword planner) یکی از بهترین ابزار گوگل است که از آن می‌توان برای پیدا کردن کلمات کلیدی برای سئو و بهینه سازی سایت و تبلیغات در گوگل ادوردز استفاده کرد. در این مقاله و ویدئو زیر شما را با نحوه کار با ابزار گوگل کیورد پلنر و ترفندهای استفاده از آن آشنا می‌کنیم.

چگونه باید به گوگل کیورد پلنر (به صورت رایگان) دسترسی پیدا کرد

گوگل کیورد پلنر - پلنر کلمه کلیدی

استفاده از گوگل کیورد پلنر ۱۰۰درصد رایگان می‌باشد. شما دیگر نیاز نیست برای کسب دسترسی به تبلیغات ادوردز مبلغی خرج کنید، برای دسترسی تنها به یک اکانت گوگل نیاز دارید. اما در اینجا به هنگامی که سعی می‌کنید به این ابزار دست پیدا کنید اتفاقی رخ می‌دهد: از شما خواسته می‌شود یک کمپین ادوردز راه‌اندازی کنید.

گوگل کیورد پلنر - whats your main

گوگل کمی در این زمینه خشن عمل می‌کند و درواقع هیچ راهی نیست که بتوانید بدون اینکه کمی پول خرج کنید به این ابزار دسترسی داشته باشید اما ما خبرهای خوبی برای شما داریم: شما می‌توانید بدون اینکه تبلیغات ادوردزی کنید به این ابزار دسترسی داشته باشید، شما تنها باید چندین مرحله را طی کنید.

گوگل کیورد پلنر- Go to keyword planner

برای شروع روی “Go to Keyword Planner”  کلیک کنید. نکته: ممکن است از شما خواسته شود برای اعتبارسنجی دوباره پسوردتان را وارد کنید.

بخش مهمش اینجاست: زمانیکه شما “What’s your main advertising goal”  (هدف اصلی شما از تبلیغات چیست؟) را روی صفحه دیدید هیچ کدام از آن سه گزینه را انتخاب نکنید، در عوض روی لینک “Experienced with GoogleAds”  (تجربه گوگل ادز را دارید؟) کلیک کنید.

گوگل کیورد پلنر- advertising goal

در صفحه بعدی روی لینک “Create an account without a campaign”  (بدون نیاز به داشتن یک کمپین یک اکانت درست کنید) کلیک کنید گوگل کیورد پلنر - new campain

(یک لینک کوچک دیگر) روی دکمه “Submit” (ارسال) در صفحه بعد کلیک کنید (نگران نباشید گوگل از شما نمی‌خواهد اطلاعات کارت اعتباری‌تان را وارد کنید).

گوگل کیورد پلنر - start reaching

سپس باید متن زیر را روی صفحه نمایشتان ببینید:

گوگل کیورد پلنر - congrats

روی لینک “Explore your account”  (در اکانت خودتان کمی بگردید) کلیک کنید.

سپس روی لینک Tools (ابزارها) در نوار منو کلیک کرده و“Switch to expert mode.” (سوئیچ به مورد حرفه‌ای) را فشار دهید. این مراحل را دنبال کنید تا بتوانید سوئیچتان به مود دیگر تایید کنید.

گوگل کیورد پلنر - expert

سپس در آخر روی لینک “Tools”  (ابزارها) دوباره در منو کلیک کنید، باید یک لینک به پلنر کلمه کلیدی مشاهده کنید.

گوگل کیورد پلنر - planing

اکنون دسترسی شما برقرار است! دیگر نیاز نیست که اطلاعات کارت اعتباری‌تان را وارد کنید و یا در ادوردز تبلیغی انجام دهید. اکنون بهتر است کاربرد آن را مورد بررسی قرار دهیم.

پیشنهاد وب رمز: تبلیغات گوگل ادوردز چیست و چرا باید از آن استفاده کرد؟

چگونه باید از گوگل کیورد پلنر استفاده کرد

گوگل کیورد پلنر - چگونه باید از گوگل کیورد پلنر استفاده کرد

گوگل کیورد پلنر برای شروع دو گزینه را در اختیارتان قرار می‌دهد که عبارتند از:

  1. یافتن کلمات کلیدی: گرفتن ایده‌هایی درمورد کلمات کلیدی‌ای که به شما کمک می‌کنند به افرادی که به محصولات یا خدمات شما علاقه‌مند هستند دسترسی پیدا کنید؛
  2. دریافت حجم‌های جستجو و همچنین پیش‌بینی: به حجم جستجو و دیگر معیارهای تاریخی دیگر برای کلمات کلیدی‌تان همانند پیش‌بینی‌هایی درمورد نحوه عملکرد آن‌ها در آینده توجه داشته باشید.

هردو گزینه شما را به کیورد پلنر سوق می‌دهند اما آنچه که شما مشاهده می‌کنید بسته به انتخاب‌تان فرق می‌کند. این دو ابزار، دو ابزار جدا و مستقل نیستند. اکنون بهتر است که هر کدام را با جزییات بیشتری مورد بررسی قرار دهیم.

 

کلمات کلیدی را بیابید

گوگل کیورد پلنر - یافتن کلمه کلیدی

آیا می‌خواهید ایده‌های جدیدی از کلمات کلیدی پیدا کنید؟ از اینجا شروع کنید.

همانند دستورالعمل قبلی گوگل تنها عبارات، کلمات و یا url مربوط به کسب‌وکارتان را وارد کنید. گوگل نیز کلمات کلیدی‌ای را به شما پیشنهاد می‌دهد. در اینجا پیشنهاداتی که برای “سئو” ارائه شده آورده شده است:

در کل 1.106 ایده برای کلمات کلیدی وجود دارد. برای هر پیشنهاد و ایده شما موارد زیر را مشاهده می‌کنید:

  • متوسط سرچ های ماهانه
  • رقابت
  • بیشترین مقدار قیمت صفحه (محدوده کم)
  • بیشترین مقدار قیمت صفحه (محدوده بالا)

اما شما تنها به کلمات تکی محدود نمی‌شوید؛ می‌توانید از جملات و عبارات نیز استفاده کنید. شما می‌توانید تا ۱۰ کلمه کلیدی/ عبارت را وارد کنید. همچنین گزینه‌ای برای استفاده از URL یا وب‌سایت نیز وجود دارد.

می‌توانید حقه دیگری را نیز به کار ببرید: می‌توانید به طور هم‌زمان 10 کلمه کلیدی URL را وارد کنید.

اما هرکاری که بکنید گوگل بیشتر از چندهزار پیشنهاد را به شما نشان نمی‌دهد. حتی زمانیکه من 10 کلمه کلیدی و یک URL را وارد کردم تنها 4.175 پیشنهاد برای من نمایش داده شد. این در مقایسه با ابزارهای تحقیق کلمه کلیدی عملکرد ضعیفی دارد.

برای مثال، ای اچرفز کیوردز اکسپلورر (Ahrefs Keywords Explorer)، 484.282 پیشنهاد را براساس همان سه کلمه  نشان داد. این 102 برابر چیزی است که کیورد پلنر در اختیارتان قرار می‌دهد.

 

دریافت حجم جستجو و پیش‌بینی‌ها

گوگل کیورد پلنر - پیش بینی

آیا هم اکنون کلمات کلیدی‌ای که می‌خواهید نتایجشان را مشاهده کنید لیست کرده‌اید؟ از اینجا شروع کنید. تنها آن‌ها را پیست کنید، روی “Get started” (شروع)  کلیک کنید تا به بخش Forecasts  (پیش‌بینی‌ها) بروید.

در اینجا برای کلمات کلیدی هیچ پیشنهادی داده نشده است و نشان می‌دهد برای تصمیم‌گیری برای اجرای تبلیغات برای کلمات کلیدی‌تان در گوگل ادوردز در سی روزه بعد می‌خواهید چقدر کلیک و ایمپرشن دریافت کنید. همچنین باید هزینه‌های تخمینی CTR و CPC را نیز مدنظر خودتان قرار دهید.

بیشتر این داده‌ها هدفشان را روی تبلیغ‌کنندگان ادوردز گذاشته‌اند، اما یک حقه هست که می‌توانید از آن استفاده کنید: به تب  “Historical Metrics” (معیارهای تاریخچه‌ای) بروید و ببینید که حجم جستجوی متوسط 12 ماهه‌تان برای کلمات کلیدی چقدر بوده. این‌ها محدوده‌هایی هستند که شما به هنگام استفاده از گزینه “Find new keywords”  (یافتن کلمات کلیدی جدید) مشاهده می‌کنید. آیا در این محدوده‌ها مقداری مشاهده نمی‌کنید.

به خواندن ادامه دهید. شاید هیچ‌گاه متوجه آن نشوید اما من حقه‌ای دارم تا بتوانید همان حجم‌های جستجو را از حالت قفل خارج کنید.

۷ نکته و حقه برای کیورد پلنر گوگل(که بیشتر سئوکارها از آن اطلاعی ندارند)

گوگل کیورد پلنر - حقه

زمانیکه من از دوستان فیسبوک خودم برای نکات و حقه‌هایی که در گوگل کیوردز پلنر وجود دارد سوال می‌کنم عبارات زیر را می‌شنیدم:

لذا بیشتر تحقیق کردم تا ببینیم چرا چنین اتفاقی می‌افتد.

گوگل کیوردز پلنر فرای حجم‌های جستجو چیزهای بیشتری برای پیشنهاد دادن دارد. در این جا 7 حقه آورده شده تا به شما کمک کند بیشترین بهره را از آن ببرید، و این با نکته‌ای شروع می‌شود که همه شما منتظر شنیدنش هستید.

۱. باز کردن قفل حجم‌های جستجو با همان مقدار

مقاومت گوگل در نشان دادن همان حجم‌های جستجو یکی از ناامید کننده‌ترین مواردی است که در کیورد پلنر وجود دارد. به همین دلیل است که بیشتر سئوها دیگر به کل از این ابزار استفاده نمی‌کنند. برای مثال، به این دو کلمه کلیدی نگاه کنید، هردوی آن‌ها دارای محدوده حجم جستجوی 10 کا تا 100 کا هستند. اما اگر ما این دو کلمه کلیدی را در Ahrefs Keywords Explorer چک کنیم می‌بینیم که در واقع یکی از کلمات کلیدی نسبت به دیگری بیشتر مورد سرچ قرار گرفته است.

لذا دو راه وجود دارد تا بتوانید رایگان  آمار دقیق آن را استخراج کنید.

روش اول: به ایمپرشن‌های تقریبی برای بیشترین مقدار CPC نگاهی بیاندازید. شروع به اضافه کردن کلمات کلیدی به طرحتان کنید. می‌توانید به صورت دستی یک لیست از کلمات کلیدی را وارد ابزار ” Get search volumes and metrics ”  (دریافت حجم‌های جستجو معیارها) کنید. سپس کلمات کلیدی را در ویدیو ایده‌های کلمات کلیدی مورد بررسی قرار دهید و همانطوری آن‌ها را به طرح خودتان اضافه کنید. اطمینان حاصل کنید که گزینه “exact match” (تطابق دقیق) به هنگام فعال بودنتان انتخاب شده باشد. به ویوی کلمات کلیدی بروید، جعبه‌ای را در بالا می‌بینید، منوی کشویی را باز کنید و اطمینان حاصل کنید که بیشترین CPC تا جای ممکن روی بیشترین مقدارش تنظیم شده باشد. می‌توانید با کلیک روی سمت راست گراف این کار را انجام دهید. اکنون به ستون “Impressions”  (ایمپرشن‌ها)  توجه کنید. در صورتیکه بخواهید تبلیغاتتان را نیز ماه بعد با همان کلمات کلیدی خاص پیش ببرید این گزینه به شما تعدادی تقریبی از ایمپرشن‌های تبلیغاتتان را در دوره ماه بعد می‌دهد. به این دلیل که شما حداکثر CPC را روی بیشترین مقدارش تنظیم کرده‌اید، این ایمپرشن‌ها باید به حجم سرچ ماهانه واقعی‌تان برای آن کلمه کلیدی نزدیک باشد. اکنون از Ahrefs Keywords Explorer به‌منظور بررسی دقیق این آمار و ارقام استفاده کنید.

نکته مهم: اندازه‌گیری حجم جستجو یک راه خیلی سخت است اما بی‌شک روشی قطعی می‌باشد.

روش دوم: Keywords Everywhere  را نصب کنید.  Keywords Everywhere یک افزونه کروم است که حجم جستجو و CPC را به وب‌سایت‌هایی که هم اکنون از آن‌ها استفاده می‌کنید اضافه می‌کند: گوگل، یوتیوب، آمازون و غیره. در اینجا این عملیات آورده شده است:

نکته: این ابزار برای فایرفاکس نیز در دسترس است.

اما مورد مهم این است که افراد زیادی از آن اطلاع ندارند: این باعث می‌شود که حجم سرچ‌ها نیز درGoogle Keyword Planner قابل دسترس باشد. حرفم را باور نمی‌کنید؟ نگاهی بیاندازید.

باحال است نه؟ مشکل این است که برای استخراج این داده‌ها هیچ راه آسانی وجود ندارد. اما با کمی کد XPath و افزونه Scraper Chrome چنین کاری امکان‌پذیر است. از هر حقه‌ای که استفاده کنید پیشنهاد من این است که کمی نمک این اعداد و ارقام را زیاد کنید.

۲. ده ایده کلمات کلیدی را یکباره با هم مشاهده کنید.

گوگل کیورد پلنر - ایده

در اینجا در صورتیکه شما سعی کنید بیش از ده کلمه کلیدی را در Google Keyword Planner وارد کنید چنین اتفاقی می افتد: “خواسته شما رد شد، شما مجوزی ندارید”

اما برای اینکه بتوانید این پیغام را دور بزنید یکی یکی آن‌ها را بنویسید. سپس با زدن چک باکسی که در بالای لیست قرار دارد آن‌ها را به طرح یا پلنتان اضافه کنید و گزینه “select all XXX” را انتخاب کرده و “add to plan“ را بزنید.

گوگل کیورد پلنر - ایده کلمات

اکنون بیاید برای 743 پیشنهاد را  برای کلمه کلیدی “سئو” انجام دهیم. و سپس پیشنهادات را برای 10 کلمه کلیدی دیگر تکرار کنیم (در کل 11 کلمه  کلیدی). اکنون اگر ما به تب Historical Metrics زیر Keywords برویم تمام کلمات کلیدی که اضافه کرده‌ایم را می‌بینیم و از همه بهتر لیست کلمات کلیدی تکراری را به صورت اتومات حدف می‌کند. لذا هیچ کلمه کلیدی تکراری‌ای وجود ندارد. به صورت پیش‌فرض آن‌ها به ترتیب الفبا نشان داده می‌شوند. اما می‌توانید براساس حجم جستجو رقابت یا هرچیزی که دوست دارید آن را مرتب کنید.

۳. کلمات کلیدی رقیبانتان را بدزدید!

Google Keyword Plannerمی‌تواند پیشنهادات کلمه کلیدی را از url تولید کند. آیا می‌دانید می‌خواهم از این به چه چیزی برسیم؟ شما می‌توانید جاسوسی رقبایتان را بکنید و کلمات کلیدی‌شان را بدزدید.  تنها یکی از urlهای آن‌ها را گیر بیاورید، آن را پیست کنید و از منوی کشویی “Entire site” (کل سایت) را انتخاب کنید. 2274 پیشنهاد برای کلمه کلیدی.

گوگل کیورد پلنر - رقبا

اگر کلمات کلیدی زیادی را که مرتبط به برند رقیبتان است را دیدید همان کاری که ما می‌کنیم بکنید و از یک فیلتر برای استخراج آن‌ها استفاده کنید.

Filter > keyword text > brand name را پاک کنید و برای چند رقیب دیگر نیز این کار را تکرار کنید تا ایده‌های کلمات کلیدی تازه‌تری داشته باشید.

گوگل کیورد پلنر - کلمه کلیدی رقیب

۴. کلمات کلیدی که افراد معمولا می‌خواهند را بیابید

گوگل کیورد پلنر - کلمات کلیدی پر سرچ

دانستن اینکه مخاطبین شما چه سوالاتی می‌پرسند برای اینکه بتوانید ایده‌های محتوایی مطرح کنید بسیار به درد می‌خورد. به‌همین دلیل است که ابزارهای تحقیق کلمه کلیدی همانند Answer The Public بسیار مشهورند.

اما شما نیاز ندارید که برای اینکار از یک ابزار جداگانه دیگر استفاده کنید، با کمی حقه شما می‌توانید این کار را در Keyword Planner. انجام دهید. Filter > Keyword text > contains > یکی از موارد زیر را وارد کنید: چه کسی، چه چیزی، چرا، چه زمانی، کجا، و چگونه. این فرآیند را برای 5 فرضیه دیگر انجام دهید.

 

گوگل کیورد پلنر - کلمه کلیدی جستجو

 

زمانیکه کارتان تمام شده چنین اتفاقی می‌افتد:

گوگل کیورد پلنر - پیشنهاد

نتیجه: 211 پیشنهاد با نوع سوالی

  • ساختن لینک چیست؟
  • بهینه‌سازی موتور جستجو چیست؟
  • بهترین ابزار سئو چیست؟

این فرآیند را دوباره برای کلمات کلیدی متفاوت دیگری انجام دهید تا یک لیست بزرگ از کوئری‌های سوالی بسازید.

نتایج فیلتر شده را هربار به پلن خودتان اضافه کنید. شما حتی می‌توانید یک گروه تبلیغاتی برای این عبارات ایجاد کنید.

گوگل کیورد پلنر - نتایج

این کار در صورتیکه شما پلن خود را اکسپورت کنید فیلتر کردن این عبارات را در اکسل/ گوگل شیتز ساده‌تر می‌سازد.

۵. کلمات کلیدی سودمند را با نگاه به مناقصات پیشنهادی بیابید

پیشنهادات کلمات کلیدی خیلی خوب است، اما از کجا می‌دانید که کدام یک به درد کسب‌وکارتان می‌خورد؟

شما می‌توانید به صورت دستی این بررسی را انجام دهید، اما این کار ساده‌ای نیست به خصوص اگر صدها یا هزاران ایده برای کلمات کلیدی‌تان داشته باشید.

توصیه من چیست؟ از ستون “Top of page bid high range” (بالاترین قیمت صفحه (محدوده بالا) ) استفاده کنید.

در اینجا تعریف گوگل از آن آورده شده است:

بالاترین قیمت صفحه (محدوده بالا) نشان دهنده محدوده وسیعی است ک تبلیغ‌کنندگان برای بالاترین مقدار قیمت صفحه کلمات کلیدی براساس مکان یا تنظیمات شبکه جستجویتان پرداخته‌اند. CPC متوسط کلمات کلیدی شما می‌تواند متغیر باشد.

می‌دانم به چه فکر می‌کنید: جاش، به نظر می‌آید که این تبلیغ متعلق به ادرودز است، این چه نفعی برای سئو دارد؟

ساده است. اگر مردم دوست دارند که برای این کلمه کلیدی قیمت بالا بدهند، باید تبدیل به فروش شود. و اگر ترافیک گوگل تبدیل به فروش یا ایجاد سرنخ شد، به نظر می‌آید که ارزش این را دارد که آن را دنبال کرد و برایش به دنبال گرفتن رنک بود.

برای اینکه براساس این ستون مرتب‌سازی را انجام دهید، روی عنوان ستون کلیک کنید. اطمینان حاصل کنید که به صورت بالا به پایین مرتب شده باشد، و سودمندترین کلمات کلیدی به بالا انتقال پیدا می‌کنند.

9 بار از 10 بار، اینکار فورا باعث می‌شود که کلمات کلیدی با مقاصد تجاری آشکار شوند.

گوگل کیورد پلنر - کلمات کلیدی سودمند

اما یک نکته طلایی هست: این ستون را به صورت صعودی مرتب کنید تا عبارات جستجوی علمی را بیابید. این‌ها معمولا موضوعات خوبی برای پست‌های بلاگند.

۶. حجم کلمات کلیدی را در مناطق محلی بررسی کنید، حتی تا سطح شهر

بیشتر ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی قادرند که به شما بگویند چند نفر به دنبال یک عبارت در ایالت‌های خاص، دیگر شهرها و دیگر نواحی محلی هستند. آن‌ها تنها حجم جستجو را برای کل کشور نشان می‌دهند. چنین حجمی تقریبا به درد نخور است مگر اینکه حرف از سئوی محلی به میان بیاید. فرض کنید که شما لوله‌کش هستید. ما با استفاده از ایمپرشن‌ها  (که حقه اول در حجم جستجوست) می‌بینیم که عبارت لوله‌کش حدودا 286 کا ایمپرشت را در 30 روز بعد دریافت خواهد کرد.

گوگل کیورد پلنر - حجم کلمات

اما لوله‌کش‌ها نمی‌توانند در کل کشور خدمات‌رسانی کنند. این کار غیرممکن است. اتفاق باحالی که در Google Keyword Planner افتاده این است که شما می‌توانید ایمپرشن‌های تخمینی را برای محلی‌ترین نواحی مشاهده کنید. حتی برای شهرهای خاص. تنها شروع به تایپ مکانی در فیلتر مکان در بالا کنید. بیایید شهر لس‌آنجلس را باهم امتحان کنیم.

گوگل کیورد پلنر - کلمات کلیدی

 

اکنون می‌بینیم که لوله‌کش تنها داری 12 کا ایمپرشن در ماه است. خیلی باحال است، نه؟

این نه تنها برای کسب‌وکارهای محلی خوب است بلکه شما می‌توانید از آن به منظور دانستن معروف‌ترین مکان‌هایی که این عبارت برایشان دانستن می‌شود استفاده کنید.

تنها کلمه کلیدی را در پلن خودتان اضافه کنید، من “طعم هندرسون” را اضافه می‌کنم. اکنون به بخش خلاصه پلن ‌ان بروید، “All Locations” را در فیلتر مکان انتخاب کنید و به بخش جعبه مکان‌ها بروید، لیستی از برترین کشورها که این کلمه کلیدی را سرچ کرده‌اند مشاهده می‌کنید.

نکته: اطمینان حاصل کنید که ابتدا فیلتر مربوط به مکان را پاک کنید.

می‌توانید ببینید که برای عبارت “طعم هندرسون” 94 درصد از تمام ایمپرشن‌ها ناشی از ایالت متحده آمریکا هستند. خیلی شگفت‌آور است چون این یک ادویه انگلیسی می‌باشد.

اما شما حتی می‌توانید بیشتر موشکافی کنید. با دانستن اینکه بیشتر سرچ‌ها در UK انجام می‌شوند ما می‌توانیم UK را به عنوان مکانی در فیلتر مکان قرار دهیم. اکنون جعبه مکان نواحی محلی بیشتری را نشان می‌دهد.

گوگل کیورد پلنر - حجم کلمات کلیدی

93.1 درصد از تمام سرچ‌ها در انگلستان است. اکنون بهتر است از منوی کشویی استفاده کنید تا این گزینه‌ها را محدود به کشورها سازیم.

گوگل کیورد پلنر - کلمات کلیدی در منطقه

17.1 درصد در یورکشایر جنوبی، و 8.7 درصد در لندن،به نظر می‌رسد که این ادویه بین لندنی‌ها نیز معروف است (به دلایلی).

گوگل کیورد پلنر - کلمات محلی

اکنون بیایید به شهرها نگاهی بیاندازیم:

8 درصد در شفیلد، خیلی عجیب است این ادویه اینجا ساخته شده است!

۷. ببینید که افراد از چه دستگاه‌هایی استفاده می‌کنند ( و باید بهینه‌سازی‌تان را برای چه دستگاه‌هایی انجام دهید)

ممکن است مردم از انوع دستگاه‌ها برای بروز کردن وب استفاده کنند، از جمله تلفن‌های هوشمند، لپ تاپ‌ها، و تبلت‌ها. هرکدام از این‌ها دارای صفحات نمایش متفاوتند، بدین معنی که سخت است سایتتان را برای تمام آن‌ها بهینه‌سازی کنید.

برای روشن‌تر کردن این موضوع بخشی از پست مربوط به ابزارهای تحقیق کلمه کلیدی در دستکتاپ اینگونه به نظر می‌رسند:

در حالیکه متن کاملا خواناست، خواندن بعضی از اعداد در صفحات نمایش کوچک سخت است. این باعث می‌شود کاربر تجربه خوبی نداشته باشد. اما نکته قابل ذکر این است که: من در جریانم بیشتر افرادی که این متن را می‌خوانند با دسکتاپ این کار را انجام می‌دهند. چگونه فهمیدم؟ در Google Keyword Planner چک کردم.

گوگل کیورد پلنر - بهينه سازی دستگاه‌

برای انجام اینکار یک کلمه کلیدی را در پلن خود اضافه کنید و به Plan Overview (چشم اندازی از پلن) بروید. به بخش Devices در نوار ایمپرشن‌ها نگاهی بیاندازید. این به شما نشان می‌دهد که درصد ایمپرشن‌های شما از چه دسته دستگاهیست.

25 پاسخ به “آموزش Google keyword planner برای پیدا کردن کلمات کلیدی”

  1. اسکریپت گفت:

    ممنون مطالب عالی بود

  2. رسول گفت:

    سلام ممنون از آموزشتون
    فقط سوالی که برای من پیش اومد اینه که ما بدون دادن هزینه به گوگل این آمار داده شده برای به کاربردن کلمات کلیدی در سایتمون هست که نتیجه میده یا باید برای دیده شدنمون با این کلمات تضمنینی باید هزنیه به گوگل بدیم تا دیده بشیم چون شنیدن ترفند میزنن و از کلمات کلیدی به دست آمده طوری استفاده میکنند که سئوشون رو میفهمن چطوری ببرن بالا

    • پریسا نوریان گفت:

      سلام دوست عزیز
      بررسی آمار و سرچ کلمات با این ابزار هزینه ای ندارد. اما شما می توانید علاوه بر سئو، با استفاده از خدمات گوگل ادوردز و پرداخت هزینه وب سایت خود را به صدر نتایج سرچ گوگل نزدیک کنید.

  3. سمیر گفت:

    عالی بود خیلی ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخشی از آمار خدمات وب رمز

تعداد خدمت ارائه شده

150
پروژه سئو
420
پروژه طراحی سایت
69000
خدمات هاست
220000
ثبت دامنه

در وب‌رمز رضایت مشتریان اولویت ماست

کارفرمایان در مورد ما چه می‌گویند

خانم مهندس درفشی

خانم مهندس درفشی

مدیر سایت "آژانس ارتباطات دان"
آقای مهندس منظمی

آقای مهندس منظمی

مدیر "هلدینگ گام"
خانم مهندس اسدی

خانم مهندس اسدی

مدیر دیجیتال مارکتینگ "ایران ادونچر"
آقای مهندس طالب زاده

آقای مهندس طالب زاده

مدیر مجموعه مهاجرتی - تحصیلی "کانادا از ایران"

برخی برندها که افتخار خدمت به آنها را داشتیم

جایگاه برند معظم شما اینجاست..

webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers

تعدادآرا: 994 - میانگین: 4.9

رأی شما ثبت شد.