امروزه تجارت و بازاریابی در دنیا با شتاب به سوی الکترونیک و اینترنت پیش می‌رود. یک هاست فروشگاهی یا (هاست تجارت الکترونیک) به شما امکان می‌دهد محصولات خود را به صورت آنلاین بازاریابی کنید.

برای قرار دادن سایت در دسترس مشتریان، به میزبانی تجارت الکترونیک نیاز دارید. هاست فروشگاهی وب سایت را برای مشتریان میزبانی می‌کند و اطمینان می‌دهد که سایت شما به خوبی اجرا می‌شود.

ما در ادامه به این می‌پردازیم که هاست فروشگاهی چیست و در ادامه با ویژگی‌‌های هاست مناسب برای سایت فروشگاهی آشنا خواهیم شد.

هاست فروشگاهی چیست؟

هاست فروشگاهی چیست

یک فروشگاه اینترنتی موفق باید سریع بارگذاری شود و 24 ساعته در دسترس مشتریان باشد. برای این کار، به یک سرور (که به آن هاست نیز گفته می‌شود) نیاز است که با خیال راحت داده های فروشگاه آنلاین شما را ذخیره کرده و به سرعت به مشتریان شما منتقل کند.

با راه حل میزبانی تجارت الکترونیک، همه چیزهایی را که برای راه اندازی یک تجارت الکترونیکی موفق نیاز دارید، خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز از قبل نصب شده است و شروع کار را برای شما آسان تر می‌کند.

چه در حال حاضر یک فروشگاه آنلاین دارید که از Magento، WooCommerce یا PrestaShop استفاده می‌کند، یا تازه شروع به کار کرده‌اید، اولین گام انتخاب هاست مناسب است.

سرعت و انعطاف‌پذیری در میزبانی تجارت الکترونیک مهم است. به لطف فناوری ترکیبی و شبکه تحویل محتوا، صفحات سایت شما سریع و قابل اطمینان بارگیری می‌شوند. شما همیشه باید مراقب ظرفیت مورد نیاز برای پذیرش بازدیدکنندگان فروشگاه خود را خواهید داشت، حتی اگر تقاضا به سرعت افزایش یابد.

امنیت همچنین هنگام خرید هاست برای یک فروشگاه آنلاین ضروری است، زیرا مشتریان شما به داده های حساس اعتماد دارند. شما باید مطمئن شوید که این داده‌ها برای اشخاص ثالث غیرمجاز قابل دسترسی نیست. علاوه بر پشتیبان‌گیری خودکار داده‌ها، خرید گواهی SSL رمزگذاری را در حین انتقال داده تضمین می‌کند و اعتماد به فروشگاه آنلاین شما را افزایش می‌دهد.

پيشنهاد وب رمز: لوکال هاست چیست

اهمیت انتخاب هاست مناسب برای سایت فروشگاهی

۱- مشتریان سایت های کند را رها می‌کنند

مشتریان سایت های کند را رها می‌کنند

حدود 47 درصد از مشتریان انتظار دارند که یک صفحه وب کمتر از 2 ثانیه بارگذاری شود. به گفته گوگل، بیش از نیمی‌‌از بازدیدهای موبایلی که رها شده است، زمانی است که بارگذاری صفحات موبایل بیش از سه ثانیه طول می‌کشد.

افزایش ترافیک یا افزونه های سنگین نیز می‌تواند باعث کندی صفحات وب شما شود. ارائه دهنده هاست تضمین می‌کند که صفحات وب شما پاسخ سریع دارند. می‌تواند این کار را با روش‌های کش، CDN و بهینه‌سازی سرعت انجام دهد.

۲- راه اندازی آسان وب سایت

شرکت های میزبان راه اندازی و سفارشی کردن فروشگاه شما را آسان می‌کنند. میزبانی مدیریت شده را برای وب سایت تجارت الکترونیک خود انتخاب کنید. کارشناسان وظایف حیاتی مانند راه اندازی و پیکربندی سرور را انجام می‌دهند.

۳- پردازش پرداخت امن

سایت های تجارت الکترونیک در برابر حملات سایبری و نقض داده‌ها آسیب پذیر هستند. شما ممکن است داده هایی را از دست بدهید که منجر به جریمه و از دست دادن شهرت برند می‌شود.

در نتیجه هاست تجارت الکترونیک باید یک سرور امن داشته باشد. همچنین برای فروشگاه خود از کمک به رعایت قوانین استفاده می‌کنید.

۴- زمان خرابی را به حداقل برسانید

زمان خرابی را به حداقل برسانید

خرابی بیش از حد می‌تواند منجر به از دست دادن درآمد برای کسب و کار شما شود. یافتن تجارت الکترونیک مناسب تضمین می‌کند که سایت شما در دسترس مشتریان است. بررسی کنید که آیا ضمانت زمان در SLA ذکر شده است یا خیر.

پيشنهاد وب رمز: تفاوت هاست و سرور چیست

تفاوت هاست فروشگاه اینترنتی با هاست معمولی

میزبانی وب مناسب برای میزبانی هر پروژه ای است که شما می‌سازید. می‌توانید پلتفرم اشتراک‌گذاری ویدیو، موتور جستجو، فروشگاه آنلاین و غیره خود را بسازید (با فرض اینکه برنامه شما کارکرد و منابع کافی را ارائه می‌کند). از طرفی پلت فرم تجارت الکترونیک فقط برای ساخت فروشگاه های آنلاین است.

بسیاری از شرکت های بزرگ میزبانی وب سایت سازها را توسعه داده اند تا افراد بدون مهارت توسعه وب را تشویق به آنلاین شدن کنند، زیرا شما می‌توانید وب سایت ساده ای را بدون نیاز به برنامه نویسی با عملکردها و قابلیت های از پیش تعریف شده راه اندازی کنید و آن سایت‌ها می‌توانند هر چیزی که می‌خواهید باشد.

ما در بالا از جمله فروشگاه های آنلاین نام بردیم، از این رو تمام عملکردهای آن: ثبت نام، سبد خرید، تسویه حساب، پردازش کارت اعتباری، امنیت، و غیره. میزبانی وب + فروشگاه آنلاین، تخصص آنها در راه اندازی فروشگاه های آنلاین و توسعه عملکردهای مورد نیاز برای فروشگاه های آنلاین است.

و در حالی که در میزبانی وب می‌توانید از هر CMS که می‌خواهید استفاده کنید، یا حتی خودتان را بسازید، پلتفرم‌های تجارت الکترونیک از قبل دارای CMS نظیر هاست وردپرس پرسرعت هستند.

وردپرس و مجنتو سیستم های مدیریت محتوا (به اختصار CMS) هستند. برای ساخت وب سایت های پویا استفاده می‌شود که در آن می‌توانید به راحتی محتوای وب سایت را دستکاری و تغییر دهید (از این رو سیستم مدیریت محتوا). تفاوت آنها در این است که وردپرس برای ساخت هر سایتی که دوست دارید است و مجنتو برای فروشگاه های آنلاین تخصصی است.

بهترین هاست برای سایت فروشگاهی + راهنمای جامع

بهترین هاست برای سایت فروشگاهی

صنعت تجارت الکترونیک به سرعت در حال رشد است. در سال 2019، فروش تجارت الکترونیک جهانی به مرز 25 تریلیون دلار رسید. مشتریان شروع به دیدن راحتی خرید آنلاین کرده اند و حتی کارها را یک درجه بالاتر می‌برند. آنها مستقیماً از تلفن های هوشمند خود خرید می‌کنند.

بسیاری از تازه کارها می‌خواهند وارد این بازار شوند اما نمی‌دانند از کجا شروع کنند. از طرفی ایجاد یک تجارت الکترونیک هرگز به این آسانی نبوده است. اگر علاقه مند به کسب درآمد آنلاین هستید و تشخیص می‌دهید که ورود به صنعت تجارت الکترونیک بهترین راه است، پس از یادگیری نحوه راه اندازی یک فروشگاه آنلاین، شروع به جستجوی هاست مناسب می‌کنید.

ویژگی‌های هاست مناسب برای فروشگاه اینترنتی

۱- همیشه در دسترس و بدون قطعی

خرابی وب سایت به دلایل مختلفی اتفاق می‌افتد. گاهی اوقات خرابی برنامه ریزی می‌شود، مانند تغییر سخت افزار یا نرم افزار. معمولاً این موارد اعلام می‌شود و تلاش می‌شود تا با انتخاب بازه زمانی با کمترین ترافیک و سایر روش‌ها، تأثیر کمترین میزان ممکن باشد.

مشکل واقعی قطعی هایی است که غیرمنتظره هستند. از آنجایی که امروزه وب سایت‌ها پیچیده هستند و از عناصر نرم افزاری و سخت افزاری زیادی تشکیل شده اند، گاهی اوقات حتی خطاهای کوچک کل سیستم را متوقف می‌کند. وب سایت اصلی ترین نقطه ارتباط با مشتریان است. وب سایت باید 24ساعته فعال باشد زیرا برای مشتری بسیار مهم است.

۲- امنیت بالا

امنیت بالا

همانطور که بازار تجارت الکترونیک رشد می‌کند، نگرانی‌ها در مورد حفظ حریم خصوصی و امنیت سرور نیز افزایش می‌یابد. با توجه به اینکه هکرها دائماً در تلاش برای یافتن حفره‌های امنیتی یک وب‌سایت برای دسترسی به داده‌های کاربر هستند، درک دلیل آن آسان است.

علاوه بر این، اتحاد ملی امنیت سایبری ایالات متحده دریافت که 62 درصد از تمام حملات سایبری بر مشاغل کوچک آنلاین تأثیر می‌گذارد. بنابراین، پیاده سازی پروتکل های امنیتی تجارت الکترونیک برای حفظ یک محیط فروش و خرید ایمن ضروری است.

۳- پشتیبانی عالی

حتی اگر سازندگان میزبانی وب سایت تجارت الکترونیکی یک پلت فرم با عملکرد بالا ارائه می‌دهند، شانس تجربه مشکلات فنی هنوز امکان پذیر است، به همین دلیل است که شما باید مواردی را انتخاب کنید که پشتیبانی فعال را ارائه می‌دهند.

کار با یک پلت فرم میزبانی وب سایت قابل اعتماد با یک تیم پشتیبانی به این معنی است که گروهی از متخصصان توسعه وب سایت تجارت الکترونیک وجود خواهند داشت که در صورت بروز مشکلات فنی در بستر میزبانی وب سایت تجارت الکترونیک شما به شما کمک خواهند کرد.

فرض کنید در مورد پهنای باند هاست تجارت الکترونیک شما مشکلی وجود دارد، شرکت توسعه وب سایت استخدام شده شما باید با شرکت پلتفرم میزبانی تماس بگیرد تا آنها بتوانند با هم مشکل را حل کنند.

۴- قیمت مقرون به صرفه

استفاده از هر گونه امکاناتی طبیعتا هزینه ای را در بر خواهد داشت و با مقایسه هزیه و امکانات هرچه این میزان پایین تر باشد مقرون به صرفه تر است.

در انتخاب هاست فروشگاهی هاستی مقرون به صرفه تر است که با توجه به در دسترس قرار دادن امکانات و کاربردهای آن قیمت برای هزینه کردن آن کمتر باشد.

۵- سرعت بالا

سرعت بالا

برای خزنده‌های موتورهای جستجو سخت‌تر است که در یک وب‌سایت تجارت الکترونیک با میزبانی بد با اسکریپت‌های اضافی و کدهای متورم حرکت کنند. بازدیدکنندگان وب سایت به احتمال زیاد آن را ترک می‌کنند و به دنبال فروشگاه آنلاین دیگری می‌گردند که همان چیز را ارائه می‌دهد.

در این صورت، با یک آژانس توسعه وب سایت همکاری کنید تا بتوانند با ارائه دهنده میزبانی وب سایت تجارت الکترونیک انتخابی شما برای بهبود سرعت صفحه وب سایت تجارت الکترونیک شما همکاری کنند.

۶- بکاپ گیری منظم و خودکار

اگر سایت شما خراب شد، می‌توانید در عرض چند دقیقه آن را بازیابی و اجرا کنید اگر به درستی از آن نسخه پشتیبان تهیه شده باشد. پشتیبان گیری منظم از داده های وب سایت به این معنی است که نیازی به نگرانی در مورد اشتباهات، خرابی های سخت افزاری یا حتی مشکلات هک ندارید.

در حالی که امیدواریم هرگز نیازی به استفاده از آن نداشته باشید، سرویس های پشتیبان تضمین می‌کنند که داده های وب سایت شما همیشه محافظت می‌شود. از نظر فنی، بارگیری داده‌ها از وب سایت شما به سرور محلی شما امکان پذیر است، اما این کار بسیار زیاد و بسیار دشوار است.

اگر به اطلاعات وب سایت خود اهمیت می‌دهید، مطمئن شوید که ارائه دهنده هاست شما یک خط مشی پشتیبان خوبی ارائه می‌دهد.

۷- امکان ارتقا

همانطور که نیازهای شما رشد می‌کند و وب سایت شما محبوب تر می‌شود یا برای شما و کسب و کار شما اهمیت بیشتری پیدا می‌کند، زمان آن فرا می‌رسد که به فکر ارتقاء از میزبانی اشتراکی سطح ابتدایی به برنامه مربوط به سطح بعدی باشید.

هاست فروشگاهی این امکان را به وجود می‌آورد که شما بتوانید متناسب با پیشرفت در کسب و کار خود سایت حود را نیز ارتقا دهید.

۸- پهنای باند و فضای دیسک کافی

پهنای باند و فضای دیسک کافی

وب سایت های تجارت الکترونیک فضای فایل زیادی را مصرف می‌کنند و همچنین از نوع وب سایت هایی هستند که بیشترین ترافیک را دریافت می‌کنند. شما به یک ارائه دهنده میزبانی وب سایت تجارت الکترونیک با منابع کافی برای جلوگیری از پرداخت هزینه ذخیره سازی اضافی نیاز دارید.

تصاویر و ویدیوها بخش مهمی‌از طراحی هر وب سایتی هستند و برای نمایش موثرتر محصولات و خدمات خود به تعداد زیادی از آنها نیاز خواهید داشت. وب سایت های تجارت الکترونیک، به ویژه، فضای ذخیره سازی زیادی را مصرف می‌کنند.

هر محصول آپلود شده به چندین تصویر با وضوح بالا یا ویدیوی کوتاه نیاز دارد، و هنگامی‌که فروشگاه شما به اندازه کافی بزرگ شود، به احتمال زیاد می‌توانید ردیابی کنید که تمام فضای فایل شما کجا رفته است.

یک سازنده میزبانی وب سایت تجارت الکترونیک می‌تواند این مشکل را حل کند زیرا آنها اغلب گزینه های پهنای باند و ذخیره سازی فایل زیادی را ارائه می‌دهند.

۹- پشتیبانی از ووکامرس

اولین نگرانی شما برای فروشگاه آنلاین خود پیدا کردن یک پلت فرم میزبانی وب سایت تجارت الکترونیکی است که سرعت و عملکرد سریع بارگذاری را ارائه می‌دهد.

خبر خوب این است که یک سازنده میزبان وب سایت تجارت الکترونیک مانند WooCommerce وجود دارد که می‌تواند نیازهای فروشگاه های آنلاین را برطرف کند. آنها یک پلت فرم مقیاس پذیر و قابل تنظیم ارائه می‌دهند، بنابراین صاحبان فروشگاه های آنلاین می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

انواع میزبانی وب مناسب برای سایت فروشگاهی

میزبانی سایت تجارت الکترونیک شما هرگز آسان تر و در دسترس تر از اکنون نبوده است. بسیاری از ارائه دهندگان میزبانی وب سایت محبوب در بازار که بهترین‌ها را تبلیغ می‌کنند. همه ارائه دهندگان هاستینگ برنامه های تجارت الکترونیکی را ارائه نمی‌دهند یا حتی نمی‌توانند وب سایت های تجاری را اداره کنند.

خوشبختانه، ما بهترین ارائه دهندگان میزبانی وب را با برنامه های اختصاص داده شده به میزبانی تجارت الکترونیک پیدا کرده ایم. این سرویس‌ها نه تنها می‌توانند سایت‌های تجاری را با عملکرد و ویژگی‌های امنیتی خود مدیریت کنند، بلکه ابزارهای مفیدی برای ارتقای کسب‌وکار شما ارائه می‌دهند.

بهترین ارائه دهندگان میزبانی تجارت الکترونیکی شامل ایمیل های تجاری، گواهینامه SSL، قوانین PCI برای ایمن کردن اطلاعات اعتباری و ابزارهای مدیریت CMS برای کنترل سایت شما هستند.

۱- هاست اشتراکی

هاست اشتراکی

هاست اشتراکی راهی برای میزبانی وب سایت شما بر روی یک سرور فیزیکی است که میزبان سایت های اضافی نیز می‌باشد. در داخل سرور، نرم افزارهای کاربردی وجود دارند که مدیریت و دسترسی به وب سایت شما را آسان می‌کنند.

محیط هاست ایران یا خارج مانند اشتراک گذاری یک بزرگراه با ماشین های دیگر است. صدها یا حتی هزاران کاربر می‌توانند سرور یکسانی را به اشتراک بگذارند، به این معنی که هزینه‌ها را نیز تقسیم می‌کنند.

این پلتفرم میزبانی اشتراکی را به ارزان‌ترین و محبوب‌ترین گزینه در میان تمام تنظیمات میزبانی وب تبدیل می‌کند. بسیاری از وبلاگ نویسان، استارت آپ‌ها و کسب و کارهای کوچک از میزبانی مشترک برای میزبانی وب سایت خود استفاده می‌کنند زیرا شروع کار بسیار آسان است.

۲- سرور مجازی

خرید سرور مجازی همان عملکرد یک سرور فیزیکی را تکرار می‌کند. با این حال، چندین سرور مجازی را می‌توان به مجموعه ای از سرورها اعمال کرد. سرور مجازی ایران ممکن است در برابر یک سرور فیزیکی استفاده شوند که به سیستم عامل و رابط های آن اجازه می‌دهد تا در منابع سرور فیزیکی ادغام شوند.

امروزه خدمات زیادی وجود دارد که امکان انتقال سرور فیزیکی به مجازی را فراهم می‌کند. اینها می‌توانند از ساده و رایگان، تا بسیار گران قیمت و دارای ویژگی های غنی باشند.

سرور مجازی آلمان یا ایران که به عنوان ماشین مجازی (VM) نیز شناخته می‌شود، یک فضای پارتیشن بندی شده در داخل یک سرور واقعی است و برای کاربران شفاف است و عملکرد یک سرور فیزیکی اختصاصی را تکرار می‌کند.

یک سرور مجازی که معمولاً در ابر یا مرکز داده خارج از سایت دیگری قرار می‌گیرد، از سخت افزار و منابعی استفاده می‌کند که توسط چندین کاربر دیگر با سطوح مختلف کنترل به اشتراک گذاشته شده است.

سرورهای مجازی تخصیص مجدد منابع و انطباق با بار کاری پویا را آسان می‌کنند.

۳- سرور اختصاصی

سرور اختصاصی

سرور اختصاصی یک کامپیوتر فیزیکی مستقل با منابع سخت افزاری و اتصال به اینترنت است که به یک نفر  یا یک شرکت سرور اختصاص داده شده است، به این معنی که منابع سرور با شخص دیگری به اشتراک گذاشته نمی‌شود.

با خرید سرور اختصاصی، کسب و کار شما می‌تواند سخت افزار قدرتمند و قابل اعتماد و اتصال امنی را که برنامه های کاربردی حیاتی کسب و کار شما نیاز دارند، داشته باشد. از آنجایی که شما قدرت محاسباتی و اتصال خود را با دیگران به اشتراک نمی‌گذارید، وظایف و عملکرد سرور شما با منابع سخت افزاری کامل و سرعت های انفجاری اجرا می‌شود.

با یک سرور اختصاصی ایران، می‌توانید از راه دور از طریق اینترنت برای انجام هر سرویس مبتنی بر سرور که نیاز دارید، متصل شوید. یک سرور اختصاصی می‌تواند برای میزبانی وب سایت ها، برنامه‌ها و خدمات یا برای پشتیبان گیری و ذخیره داده های مهم استفاده شود.

سرور اختصاصی آلمان یا ایران همچنین می‌توانند خدمات تخصصی را برای استفاده داخلی میزبانی کنند، مانند اجرای شبکه های اختصاصی یا سرورهای فایل.

راهنمای خرید سرور مجازی و اختصاصی

هاست لینوکس یا ویندوز؛ کدام یک برای سایت فروشگاهی مناسب‌تر است؟

هاست لینوکس یا ویندوز؛ کدام یک برای سایت فروشگاهی مناسب‌تر است؟

سیستم عامل لینوکس بسیار کارآمدتر از ویندوز اجرا می‌شود. هاست لینوکس از فضای دیسک، حافظه و فرآیندهای واحد پردازش مرکزی (CPU) نسبتاً کمی ‌استفاده می‌کند و این منابع را برای راه اندازی وب سایت شما در دسترس می‌گذارد.

علاوه بر این، از آنجایی که لینوکس سربار بسیار کمتری دارد، به طور کلی پایدارتر است. اما سرورها و هاست ویندوز نیز می‌توانند برای مدت بسیار طولانی بدون مشکل اجرا شوند.

ما در این قسمت به لینوکس و ویندوز اشاره کردیم اما اگر راجع به آن اطلاعات ندارید و نمی دانید تفاوت هاست ویندوز و لینوکس چیست، پیشنهاد میکنیم برای درک بهتر ادامه مطلب، مقاله هایی حول آن مطالعه فرمایید.

نتیجه گیری

یک میزبان وب مناسب تجارت الکترونیک برای راه اندازی فروشگاه آنلاین شما ضروری است. این یک سایت واکنش گرا، امنیت سرور و پشتیبانی فنی ارائه می‌دهد.

راه حل میزبانی تجارت الکترونیک باید متناسب با خواسته های کسب و کار شما باشد. هنگام انتخاب یک میزبان وب تجارت الکترونیک، باید تمام عوامل ذکر شده را در نظر بگیرید.

یک ارائه دهنده هاست عالی، تجارت الکترونیک شما را با یک وب سایت بهینه بهبود می‌بخشد. بسیاری از وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک جدید از همین مشکل رنج می‌برند: یک میزبان وب‌سایت ضعیف باعث کندی بارگذاری، امنیت ضعیف و عدم پشتیبانی می‌شود.

شروع با یک میزبان وب سایت تجارت الکترونیک اشتراکی کم هزینه در سنگاپور ممکن است معامله خوبی به نظر برسد، اما تأثیر منفی آن بر نتیجه شما ارزش آن را ندارد.

هنگام انتخاب یک شرکت میزبانی وب سایت تجارت الکترونیک، به دنبال شرکتی باشید که بتواند نیازهای کسب و کار شما را برآورده کند و گزینه های باکیفیت و اقتصادی را ارائه دهد.

از طرف دیگر، اگر به تازگی کسب و کار تجارت الکترونیک خود را راه اندازی کرده اید، ممکن است برای درک بهتر فرآیندها و بهترین استراتژی های بازاریابی برای کسب و کار خود، یک دوره تجارت الکترونیک را نیز در نظر بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد طراحی و میزبانی وب سایت تجارت الکترونیک، با کارشناسان وب رمز تماس بگیرید یا در وب سایت ما پیام بگذارید. تیم توسعه وب سایت تجارت الکترونیک ما بسیار خوشحال خواهد شد که به شما کمک کند تا آنچه را که باید بدانید.

سوالات متداول

ایجاد یک فروشگاه آنلاین می‌تواند فرصت‌های بازاریابی را بیشتر کند و راه‌های بیشتری برای تبلیغ کسب‌وکارتان در کانال‌های مختلف به شما ارائه دهد و به خریداران راه‌های بیشتری برای یافتن شما و خرید از شما ارائه دهد.

وب‌سایتی که به مردم اجازه می‌دهد تا کالاها، خدمات و محصولات دیجیتالی فیزیکی را از طریق اینترنت بخرند و بفروشند و نه در یک مکان واقعی. از طریق یک وب سایت تجارت الکترونیک، یک کسب و کار می‌تواند سفارشات را پردازش کند، پرداخت ها را بپذیرد، حمل و نقل و تدارکات را مدیریت کند و خدمات مشتری را ارائه دهد.

چند مزیت کلیدی تجارت الکترونیک برای تجارت شما عبارتند از:
  • کم هزینه. مزیت قابل توجه تجارت الکترونیک این است که راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی بسیار کمتر از افتتاح یک فروشگاه فیزیکی هزینه دارد.
  • سرعت و انعطاف پذیری
  • فرآیند خرید سریعتر
  • کاتالوگ محصول.
  • پایگاه مشتریان گسترده تر
  • بینش داده های مشتری
  • مقیاس پذیری.
  • نظرات و رتبه بندی ها

اگر می‌خواهید یک فروشگاه آنلاین به صورت رایگان راه اندازی کنید، بهترین گزینه استفاده از پلتفرمی‌مانند Weebly است. البته به اندازه Shopify و BigCommerce انعطاف‌پذیر یا قابل تنظیم نیست، اما یک برنامه رایگان برای همیشه ارائه می‌کند.

علاوه بر ساخت فروشگاه آنلاین خود که می‌توانید محصولات خود را مستقیماً به مصرف کنندگان بفروشید، عاقلانه است که بتوانید محصولات خود را در فروشگاه آنلاین خود نیز بفروشید.

منبع : mgt-commerce.com hostinger.com

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

بخشی از آمار خدمات وب رمز

تعداد خدمت ارائه شده

150
پروژه سئو
420
پروژه طراحی سایت
69000
خدمات هاست
220000
ثبت دامنه

در وب‌رمز رضایت مشتریان اولویت ماست

کارفرمایان در مورد ما چه می‌گویند

خانم مهندس درفشی

خانم مهندس درفشی

مدیر سایت "آژانس ارتباطات دان"
آقای مهندس منظمی

آقای مهندس منظمی

مدیر "هلدینگ گام"
خانم مهندس اسدی

خانم مهندس اسدی

مدیر دیجیتال مارکتینگ "ایران ادونچر"
آقای مهندس طالب زاده

آقای مهندس طالب زاده

مدیر مجموعه مهاجرتی - تحصیلی "کانادا از ایران"

برخی برندها که افتخار خدمت به آنها را داشتیم

جایگاه برند معظم شما اینجاست..

webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers

تعدادآرا: 966 - میانگین: 4.8

رأی شما ثبت شد.