جشنواره زمستانی 1402 وب‌رمز

5 دلیلی که تجارت یا شرکت شما به بلاگ نیاز دارد چیست؟

امروزه اهمیت داشتن بلاگ بر هیچ کس پوشیده نیست. قبلا اینطور تصور می شد که بلاگ فقط برای کودکان یا افرادی که می خواهند در مورد رویدادهای زندگیشان صحبت کنند، است اما امروزه چنین نیست. امروزه تجارت ها هم از بلاگ در طراحی سایت خود استفاده می کنند. وردپرس اکنون تبدیل به انتخابی رایج برای ساخت وب سایت و طراحی بلاگ شده است و شما می‌توانید با سایت ساز هیرو ظرف تنها ۵ دقیقه صاحب سایت و بلاگ آماده شوید.

اما چرا باید از بلاگ استفاده کرد؟

در زیر به 5 دلیل عمده آن اشاره شده است :

۱ محصولات جدید یا خدمات خود را به مشتریان اعلام کنید. یکی از فواید داشتن وبلاگ در ساخت سایت اینست که با استفاده از آن می توانید محصولات جدید خود را که برای خرید در دسترس عموم قرار گرفته اند و خدماتی که دارید را ارائه دهید. این کار خصوصا اگر سایت خود را مرتبا به روز نمی کنید، ایده خوبی است.

۲ تخفیف ها یا رویدادهای خاص را بیان می کنید. بهترین راه برای اعلام تخفیف، یا فروش ویژه استفاده از بلاگ است. اگر در وبلاگ شما محتوای باکیفیت وجود دارد، می توانید با اعلام تخفیف شرکت خود در آینده ای نزدیک، توجه افراد بیشتری را به خود جلب کنید. این باعث می شود افراد برای گرفتن جزئیات بیشتر مرتبا به سایت شما مراجعه کنند. و بدین ترتیب مشتریان بالقوه بیشتری جذب خواهید کرد.

۳ می توانید رابطه ای نزدیک برقرار کنید. بلاگ این فرصت بزرگ را در اختیارتان قرار می دهد تا با مشتریان خود رابطه ای صمیمانه تر و نزدیکتر برقرار کنید. در نتیجه اعتبار شما افزایش می یابد و افراد بیشتر تمایل می یابند که با شما ارتباط نزدیکتری برقرار کنند.

۴ می توانید تصویر خوبی از خود در ذهن دیگران بگذارید. این مورد که افراد از شما، با توجه به محتوای سایت تان یا از آنچه دیگران درباره شما می گویند، برای خود تصویری در ذهن می سازند، حقیقت بزرگی است. با استفاده از وبلاگ می توانید تصورات غلط در مورد خود یا شرکت تان را از بین ببرید و ماهیت اصلی تجارت خود را برای آنها آشکار کنید. این باعث می شود که بتوانید برای شرکت خود نام و برند مناسبی بسازید.

۵ با ایجاد محتوای باکیفیت، ترافیک بیشتری بر روی سایت خود جذب کنید. محتوای با کیفیت مهمترین عامل در یک بلاگ است. اتصال به صفحات خاص از طریق لینک های داخلی سایت، به موتور جستجو کمک می کند و بدین ترتیب می توانید ترافیک را به هر نقطه از سایت خود که بخواهید، بکشانید. هرچه تعداد موضوعات بلاگ شما بیشتر باشد، شانس انتخاب شدنتان در موتور جستجو افزایش می یابد.

همانطور که از این نکات برمی آید، داشتن بلاگ در تجارت بسیار مهم است و باعث افزایش رتبه سایت تان می شود. ساخت وبلاگ بسار آسان است. امروزه وردپرس به دلیل آسان بودن استفاده از آن، برای بسیاری از سازندگان بلاگ ابزار مهمی به شمار می آید. با خرید هاست وردپرس از وب رمز این برنامه بصورت رایگان برای شما نصب خواهد شد و یا میتوانید از هاست لینوکس وب رمز استفاده کنید. امکان نصب آسان وردپرس را از کنترل پنل انواع هاست cPanel وب‌رمز خواهید داشت و میتوانید به سرعت وبلاگ کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخشی از آمار خدمات وب رمز

تعداد خدمت ارائه شده

150
پروژه سئو
420
پروژه طراحی سایت
69000
خدمات هاست
220000
ثبت دامنه

در وب‌رمز رضایت مشتریان اولویت ماست

کارفرمایان در مورد ما چه می‌گویند

خانم مهندس درفشی

خانم مهندس درفشی

مدیر سایت "آژانس ارتباطات دان"
آقای مهندس منظمی

آقای مهندس منظمی

مدیر "هلدینگ گام"
خانم مهندس اسدی

خانم مهندس اسدی

مدیر دیجیتال مارکتینگ "ایران ادونچر"
آقای مهندس طالب زاده

آقای مهندس طالب زاده

مدیر مجموعه مهاجرتی - تحصیلی "کانادا از ایران"

برخی برندها که افتخار خدمت به آنها را داشتیم

جایگاه برند معظم شما اینجاست..

webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers

تعدادآرا: 966 - میانگین: 4.8

رأی شما ثبت شد.