هر کاربری که از اینترنت استفاده می‌کند می‌تواند برای خود وب‌ میل داشته باشد که برای دریافت و ارسال نامه های الکترونیکی از آن میتواند استفاده نماید.وب میل‌ها هم به صورت رایگان است مثل یاهو و جیمیل و هم به صورت اختصاصی که در شرکت ها و سازمان هاست. در این مقاله شما را با انواع وب میل های رایج برای هاست ایمیل آشنا خواهیم کرد. جهت اطلاعات بیشتر مقاله هاست ایمیل چیست را مطالعه کنید.

میزبانی بر روی سرور های لینوکس به دلیل اینکه بر پایه برنامه های کد باز پیکربندی شده و بیشتر این برنامه ها به لحاظ قدمت و کیفیت همتا ندارند رایج ترین و بهترین هاست برای سرویسهای وب و ایمیل از جمله ایمیل سازمانی است.
>

وب‌میل چیست

 وب میل اینطور به نظر می رسد که اولین وب میل در سال 1997 میلادی با نام هات میل (Hotmail) انتشار یافت.

پیشنهاد وب رمز: مدیریت وب میل Webmail در سی پنل

کاربر وب میل

منظور از کاربر وب میل، کاربری است که ایمیل دارد و هرکجا که باشد و به وسیله هر کامپیوتری که به اینترنت وصل می شود، از اینترنت استفاده می کند. زمانی که دسترسی به اینترنت داشته باشید، در هر زمانی می توانید ایمیل های خود را بخوانید.

وب میل های رایج ایمیل هاستینگ

وب میل - وب میل های رایج ایمیل هاستینگ

در کل سه نوع وب میل وجود دارد که به شما کمک می کند تا راحت تر زندگی کنید.

  • Horde Webmail
  • Squirrel Webmail
  • RoundCube Webmail

هرد میل

با استفاده از این نوع وبمیل می توانید به راحتی نامه یا همان ایمیل بنویسید و ایمیلهای دریافتی را سازماندهی کنید. برای این کار، در کتاب آدرس موجود، لیست مخاطبین خود را قرار دهید. اگر نتوانستید نوشتن ایمیل خود را تمام کنید می توانید آن را در قسمت پیش نویس ذخیره کرده و بعدا آن را بنویسید. هرد میل از جهاتی شبیه به Outlook Express است، تنها تفاوت آنها این است که با هرد میل می توانید هرکجا که هستید ایمیل های خود را بخوانید البته اگر دسترسی به اینترنت داشته باشید.

اسکوایرل میل

وب میل - اسکوایرل میل

این نوع وبمیل، وبمیلی است که با PHP (یکی از زبانهای برنامه نویسی در وب) نوشته می شود و به دلیل رایگان بودن آن اولین و بهترین نوع میل به حساب می آید و استفاده از آن آسان است. همچنین می توانید نصب و راه اندازی این برنامه را برای خودتان انجام دهید و برای آن پس زمینه (theme) بگذارید. می توانید به کمک نرم افزارهای مختلف از آن استفاده های دیگر نیز ببرید، مثلا به آن تقویم اضافه کنید یا برای اسپم ها (نامه های الکترونیکی ناشناس یا تبلیغاتی) فیلتر بگذارید.

روندکیوب میل

این نوع میل رایگان است و استفاده از آن در مقایسه با دو نوع دیگر معمول تر است. این نوع میل به هنگام استفاده از میل باکس یا صندوق دریافت قابلیت های فراوانی دارد مانند: کشیدن و رها کردن ماوس، امکان حفاظت از اطلاعات شخصی، لیست آدرس منسجم و… اگر هنگام کار با وبمیل خود سوالی داشتید یا به مشکلی برخوردید، روندکیوب وبمیل به شما در برطرف کردن آن کمک می کند.

لازم به ذکر است می توانید با انتخاب هر هاستی با پنل cPanel از جمله هاست سی پنل یا هاست وردپرس یا.. و یا هاست ایمیل از هر سه نوع این وبمیل ها بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخشی از آمار خدمات وب رمز

تعداد خدمت ارائه شده

150
پروژه سئو
420
پروژه طراحی سایت
69000
خدمات هاست
220000
ثبت دامنه

در وب‌رمز رضایت مشتریان اولویت ماست

کارفرمایان در مورد ما چه می‌گویند

خانم مهندس درفشی

خانم مهندس درفشی

مدیر سایت "آژانس ارتباطات دان"
آقای مهندس منظمی

آقای مهندس منظمی

مدیر "هلدینگ گام"
خانم مهندس اسدی

خانم مهندس اسدی

مدیر دیجیتال مارکتینگ "ایران ادونچر"
آقای مهندس طالب زاده

آقای مهندس طالب زاده

مدیر مجموعه مهاجرتی - تحصیلی "کانادا از ایران"

برخی برندها که افتخار خدمت به آنها را داشتیم

جایگاه برند معظم شما اینجاست..

webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers

تعدادآرا: 966 - میانگین: 4.8

رأی شما ثبت شد.