ارتقاء گرفتن در موتورهای‌جستجو نیازمند رعایت ۲۰۰ فاکتور مرتبط با سئو است. اما در حین کار نیاز به ابزارهایی برای تحلیل و آنالیز خواهید داشت که این ابزارها برای هر بخش متفاوت می‌باشد. در حوزه خدمات سئو ابزارهای بسیاری وجود دارد که شما می‌توانید بر اساس نیاز‌های کسب‌وکار خود از آن بهره‌مند شوید.

لیست ابزارهای مهم سئو در سال ۲۰۱۸

ابزارهای سئو - لیست ابزار سئو

۱.All in One SEO Pack

این ابزار جایگزین بسیار خوبی برای یوست سئو خواهد بود. همچنین چند ویژگی متفاوتی از یوست سئو دارد، بطور مثال تگ‌های توصیف بصورت خودکار، پشتیبانی از تگ‌های کانونیکال، مسدود کننده ربات‌های بد را دارا است.

این ابزار را می توانید در سایت وردپرس دانلود کنید.

ابزارهای سئو - ابزارسئو all in one seo pack

 

۲.Botify

Botify یک ابزار بسیار عالی برای بررسی تکنیکال سئو خواهد بود. برای استفاده از این ابزار باید هزینه پرداخت شود. Botify برای بررسی سایت بسیار کاربردی و عالی خواهد بود. کاربردهای آن شامل خطاهای کدهای html، سرعت بارگذاری و عمق کلیک در سایت را به شما نشان خواهد داد.

برای استفاده از این ابزار به آدرس زیر مراجعه کنید.

https://www.botify.com

پيشنهاد وب رمز: چک لیست سئو برای سال ۲۰۱۸

۳.Bright Local

با استفاده از این ابزار می‌توانید سئو سایت تکنیکال، پیگیری رنک، آنالیز بک‌لینک‌ها را برای وب‌سایت‌های مختلف انجام دهید. برای استفاده از این ابزار حتما باید هزینه پرداخت شود.

Bright local یک ابزار بسیارعالی  برای بررسی سئو سایت‌ها می‌باشد. این ابزار بصورت کامل می‌تواند تمام سایت را بررسی و ایراد و مشکلات را پیدا کند و براحتی آنها را برطرف کند. پیدا کردن محتوای تکراری و نادرست در سطح اینترنت یکی از ویژگی‌های Bright local می‌باشد. اگر آدرس سایت شما تغییر کرده باشد و یا می‌خواهید مطمئن شوید محتوای شما مفید است این ابزار بسیار کاربردی خواهد بود.

برای استفاده از این ابزار به آدرس زیر مراجعه کنید.

https://www.brightlocal.com

۴.Browseo

Browseo  ابزاری کاربردی برای تکنیکال سئو است که می توانید از آن بصورت رایگان استفاده کنید. این ابزار نشان می‌دهد خزنده‌های‌گوگل متفاوت از کاربران، وب‌سایت شما را مشاهده خواهند کرد.

برای استفاده از این ابزار به آدرس زیر مراجعه کنید.

http://www.browseo.net

ابزارهای سئو - ابزار سئو browseo

۵.DareBoost

DareBoost یکی دیگر از ابزارهای تکنیکال سئو است که می‌توانید بصورت رایگان به مدت محدود از آن استفاده کنید و برای بهره‌مندی از امکانات بیشتر آن باید هزینه پرداخت کنید. DareBoost یک ابزار بسیار قوی برای بررسی عملکرد وب‌سایت می‌باشد، و علاوه براینکه سرعت بارگزاری سایت را برای شما مشخص می‌کند، شما را برای حل مشکلات راهنمایی می‌کند.

برای استفاده از این ابزار به آدرس زیر مراجعه کنید.

https://www.dareboost.com/en/home

ابزارهای سئو - ابزار سئو dareboost

۶.Forecheck

این ابزار مختص سئو تکنیکال می‌باشد و برای استفاده از آن باید هزینه پرداخت شود. Forecheck مواردی را که احتمال دارد وب‌سایت شما را از صفحه اول گوگل به صفحات پایین تر بفرستد ردیابی می‌کند. همچنین گزارشاتی بصورت رنگی دراختیار شما قرار می‌دهد که مشخص می‌کند کدام رنگ مرتبط با خطا و مشکلات شما هستند. بدین صورت می‌توانید تعیین کنید اولویت کدام یک از این موارد بالاترخواهد بود.

برای استفاده از این ابزار به آدرس زیر مراجعه کنید.

http://www.forecheck.com

ابزارهای سئو - ابزارهای سئو forecheck

۷.Google Analytics

Google Analytics تمام اطلاعات مرتبط به سایت و مخاطبین شما را گزارش می‌دهد. اگر بصورت حرفه‌ای سئو کار می‌کنید، حتما از این ابزار استفاده کنید.

یکی از ویژگی‌های Google Analytics نشان می‌دهد سایت شما چه تعداد بازدیدکننده از چه ورودی ها و کمپین هایی از جمله تبلیغات در گوگل ادوردز دارد. برای دیدن این آمار وارد قسمت Acquisition” –>”Search Console”–> Landing Pages. شوید و گزارش کامل را ببینید.

به آدرس وب‌سایت زیر مراجعه کنید و کد مورد نظر خود را دریافت کنید و داخل هدر سایت خود قرار دهید.

https://www.google.com/analytics

۸.Google Analytics Referrer Spam Killer

اگر از این ابزار استفاده کنید و حساب کاربری خود را وارد کنید در همان ابتدا 100 سایت اسپم که به وب‌سایت شما ارجاع داده شده را پیدا می‌کند و از بین می‌برد.

برای ثبت نام در این سایت و استفاده از این ابزار به آدرس زیر مراجعه کنید.

https://www.adwordsrobot.com/en/tools/ga-referrer-spam-killer

۹.Google Mobile-Friendly Test

گوگل با آپدیت الگوریتم موبایل فرست رتبه‌ سایت‌هایی که دارای طراحی سایت ریسپانسیو نیستند را تا چندین پله کاهش می‌دهد. برای اینکه متوجه شوید سایت شما از نظر گوگل موبایل فرندلی یا واکنش‌گرا هست و کاربران به‌راحتی می‌توانند از طریق تبلت و موبایل سایت شما را بازدید کنند از ابزار Google Mobile-Friendly Test استفاده کنید.

از طریق آدرس زیر تست سایت خود را انجام دهید.

https://www.google.com/webmasters/tools/mobile-friendly

۱۰.Google PageSpeed Insights

 بطور حتم شما این مورد را می‌دانید که سرعت بارگذاری سایت یکی از عوامل مهم در رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها و افزایش بازدید سایت می‌باشد. با استفاده از ابزار PageSpeed Insights می‌توانید متوجه شوید وب‌سایت شما مانند رعدوبرق lightning-fast سریع یا مثل حلزون  snail-slow سرعت پایینی دارد.

آدرس زیر به شما کمک می کند که سرعت سایت خود را بسنجید.

https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights

۱۱.Google Search Console

Google Search Console یکی از ابزارهای بسیار عالی گوگل می‌باشد. شما می‌توانید با استفاده از این ابزار متوجه شوید کدام یک از متن‌ها تکراری و چند صفحه از سایت شما ایندکس شده‌اند. و این ابزارمسائل امنیتی سایت را گزارش می دهد.

یکی از ویژگی‌های عالی Google Search Console پیدا کردن جایگاه کلمات کلیدی شما در موتورهای‌جستجو می‌باشد و همچنین  مشخص می‌کند چه تعداد از وب‌سایت شما با چه کلمه‌کلیدی بازدید کرده‌اند.

برای استفاده از این ابزار در وب سایت خود وارد آدرس زیر شوید.

https://www.google.com/webmasters/tools/home?hl=en

۱۲.Google XML Sitemaps

یک پلاگین وردپرس برای ایجاد نقشه سایت بصورت کاملا سئو فرندلی که بصورت کاملا خودکار بهینه‌سازی می‌شود. اگر شما قبلا از یوست سئو استفاده کرده‌اید دیگر نیازبه این ابزار نخواهید داشت.

از طریق آدرس زیر می‌توانید پلاگین را دانلود کنید.

https://wordpress.org/plugins/google-sitemap-generator

۱۳.GTmetrix

Google Page Speed Insights  علاوه بر تمام موارد، کدهای سایت را هم چک می‌کند اما  Gtmtrixدر واقع از زمانی که سایت شما بارگذاری می‌شود شروع به  بررسی می‌کند. سایت Gtmtrix  به شما نشان می‌دهد کدام قسمت از وب‌سایت شما ایراد دارد تا از این طریق سرعت سایت خود را افزایش دهید.

به سایت gtmtrix.com مراجعه کنید.

۱۴.HeadMasterSEO

با استفاده از این ابزار متوجه می‌شوید ریدایرکت 301 به‌درستی صورت گرفته است یا خیر. همچنین  درستی آدرس‌های تگ کنونیکال را هم بررسی خواهد کرد. یا متوجه شوید فایل های robots.txt صفحاتی از سایت شما را که ایندکس شده است را مسدود کرده یا خیر. این ابزار لیستی از صفحاتی که دارای مشکل هستند را پیدا می‌کند و به شما گزارش می‌دهد.

از طریق آدرس زیر وب سایت خود را تحلیل کنید.

https://headmasterseo.com

۱۵.Hreflang Tags Generator Tool

Hreflang Tags Generator Tool یک ابزار برای بهینه‌سازی محتوا و تکنیکال  محسوب می‌شود. از این ابزار می‌توانید بصورت رایگان استفاده کنید. اگر تصمیم گرفته‌اید Hreflang  را به‌راحتی در سایت خود پیاده‌سازی کنید، این بهترین ابزار می‌باشد.

از طریق آدرس زیر می‌توانید به این ابزار دسترسی پیدا کنید.

https://www.aleydasolis.com/english/international-seo-tools/hreflang-tags-generator

۱۶.Open SEO Stats

Open Seo Stats یک افزونه کروم است که اطلاعاتی همچون رتبه‌بندی الکسا، تعداد صفحات ایندکس شده، سرعت بارگذاری صفحات،whois ، سئو داخلی سایت را بررسی می‌کند و یک گزارش کامل می‌دهد.

از طریق آدرس زیر می توانید به این افزونه دسترسی پیدا کنید.

https://chrome.google.com/webstore/detail/open-seo-statsformerly-pa/hbdkkfheckcdppiaiabobmennhijkknn

۱۷.Panguin Tool

شاید تعجب کنید از اینکه بگوییم اگر وب‌سایت شما توسط الگوریتم‌های گوگل پاندا، پنگوئن مجازات شود به طور حتم سایت شما از بین خواهد رفت. Panguin Tool را به گوگل آنالیتیکس خود متصل کنید و زمانی‌که بروزرسانی‌هایی از سمت گوگل انجام گیرد به‌سرعت متوجه خواهید شد. ابزار Panguin  برای تکنیکال سئو سایت است و می‌توان بصورت رایگان از آن استفاده کرد. از طریق آدرس زیر می‌توانید به این ابزار دسترسی پیدا کنید.

https://www.barracuda-digital.co.uk/panguin-tool

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخشی از آمار خدمات وب رمز

تعداد خدمت ارائه شده

150
پروژه سئو
420
پروژه طراحی سایت
69000
خدمات هاست
220000
ثبت دامنه

در وب‌رمز رضایت مشتریان اولویت ماست

کارفرمایان در مورد ما چه می‌گویند

خانم مهندس درفشی

خانم مهندس درفشی

مدیر سایت "آژانس ارتباطات دان"
آقای مهندس منظمی

آقای مهندس منظمی

مدیر "هلدینگ گام"
خانم مهندس اسدی

خانم مهندس اسدی

مدیر دیجیتال مارکتینگ "ایران ادونچر"
آقای مهندس طالب زاده

آقای مهندس طالب زاده

مدیر مجموعه مهاجرتی - تحصیلی "کانادا از ایران"

برخی برندها که افتخار خدمت به آنها را داشتیم

جایگاه برند معظم شما اینجاست..

webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers

تعدادآرا: 966 - میانگین: 4.8

رأی شما ثبت شد.