ما در وب رمز به پشتوانه نزدیک به دو دهه سابقه در ارائه خدمات حرفه‌ای میزبانی وب و سرور مجازی و اختصاصی و ثبت‌ دامنه اینترنتی و به عنوان یکی از  شرکت‌های برتر ارائه‌دهنده این خدمات در ایران، با عنایت به درخواست‌های مکرر شما مشتریان همیشگی خود مبنی بر ارائه خدمات طراحی سایت توسط وب رمز، بر آن شدیم تا بخش طراحی سایت وب رمز را پس از وقفه‌ای چند ساله که جهت بهبود کیفیت دیگر خدمات ایجاد شد؛ مجددا با همکاری متخصصین حرفه‌ای و مجرب در زمینه طراحی سایت، سئو سایت و بهینه سازی سایت، طراحی سایت با وردپرس و جوملا ، طراحی سایت فروشگاهی حرفه‌ای و همچنین برنامه نویسی تحت وب راه اندازی کنیم تا از طریق تأمین کلیه نیازهای تحت وب، رضایت‌مندی بیش از پیش شما مشتریان عزیز را فراهم آوریم.

چرا خدمات طراحی سایت وب رمز؟

طراحی سایت  اختصاصی 

راه اندازی واحد طراحی سایت

اگر تصمیم به رقابت با شرکت‌های مشابه با فعالیت‌های خود را دارید، حتما از طراحی سایت اختصاصی برای ساخت وب سایت حرفه‌ای و کاربرپسند استفاده کنید تا کسب و کارتان را متمایز از بقیه رقبا کنید. در طراحی سایت اختصاصی می توانید آن چیزی که در ذهن‌تان برای کسب و کارتان ترسیم کرده اید را پیاده سازی کنید.

طراحی وب سایت واکنش‌گرا 

طراحی سایت واکنش گرا

امروزه بیشتر بازدیدها از طریق تلفن همراه، تبلت و سایر دستگاه‌های هوشمند با اندازه‌های متفاوت صورت می‌پذیرد و انطباق نمایش وب سایت با نمایشگر این‌گونه دستگاه‌ها یک ضرورت به شمار می آید تا کاربر به راحتی بتواند به پیمایش سایت شما بپردازد. پس توجه با این سایت ها بسیار با اهمیت است. بهتر است از برای طراحی سایت ریسپانسیو از تکنولوژی های واکنشگرا مثل bootstrap، فاندیشن،.. استفاده کنیم.

سئو و بهینه‌سازی سایت 

بهینه سازی سایت

برای بهتر دیده‌شدن کسب و کار شما در فضای مجازی، موتورهای جستجو، موضوعی غیرقابل اجتناب هستند. لذا بهینه‌سازی سایت در جهت تامین استانداردهای موتورهای جستجو اهمیت بالایی خواهد داشت.

پشتیبانی فنی مداوم 

پشتیبانی فنی سایت

همواره یک اصل اساسی در ارائه خدمات می‌بایست وجود داشته باشد و آن هم پشتیبانی مداوم است. وب رمز نیز این مهم را همواره در ارائه تمامی خدمات خود اعم از میزبانی و طراحی سایت، لحاظ می‌کند. شما می توانید مطمئن باشید که هرگونه مشکلی برای وب سایتتان از لحاظ فنی بوجود بیاید به راحتی برطرف شود.

هاست پر سرعت با آپتایم بسیار بالا 

هاست

طراحی سایت هرچقدر هم اصولی و درست انجام پذیرد، در صورتی که کند باشد یا در دسترس نباشد راه به جایی نخواهد برد. وب رمز با ارائه انواع خدمات هاست با کیفیت و مناسب، همیشه آنلاین بودن سایت و سرورها را برای وب سایت طراحی شده تضمین می‌نماید.

بالاترین امنیت

امنیت سایت

 

هیچ چیز مانند احساس امنیت نمی‌تواند باعث آرامش خاطر و دلگرمی شما شود. ما در وب رمز با استفاده از تخصص خود در زمینه مدیریت سرور اختصاصی و سرور مجازی و همچینن با بهره‌گیری از سیستم عامل های امن و قدرتمند و البته تهیه‌ی نسخه‌های پشتیبان متعدد از فایل‌ها و اطلاعات شما، بالاترین سطح امنیت را برای شما به ارمغان می‌آوریم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخشی از آمار خدمات وب رمز

تعداد خدمت ارائه شده

150
پروژه سئو
420
پروژه طراحی سایت
69000
خدمات هاست
220000
ثبت دامنه

در وب‌رمز رضایت مشتریان اولویت ماست

کارفرمایان در مورد ما چه می‌گویند

خانم مهندس درفشی

خانم مهندس درفشی

مدیر سایت "آژانس ارتباطات دان"
آقای مهندس منظمی

آقای مهندس منظمی

مدیر "هلدینگ گام"
خانم مهندس اسدی

خانم مهندس اسدی

مدیر دیجیتال مارکتینگ "ایران ادونچر"
آقای مهندس طالب زاده

آقای مهندس طالب زاده

مدیر مجموعه مهاجرتی - تحصیلی "کانادا از ایران"

برخی برندها که افتخار خدمت به آنها را داشتیم

جایگاه برند معظم شما اینجاست..

webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers

تعدادآرا: 936 - میانگین: 4.8

رأی شما ثبت شد.