جشنواره زمستانی 1402 وب‌رمز

شرکت – وب رمز با ۱۵ سال سابقه در ارائه راهکارهای تجارت الکترونیک خدمات حرفه‌ای را در حوزه میزبانی وب، خرید دامنه و انواع خدمات دیجیتال مارکتینگ از جمله سئو وب سایت و انواع بازاریابی محتوایی ارائه می‌کند. وب‌رمز از تاریخ ۱ تا ۳۱ خرداد تخفیفات استثنائی را برای مشتریان قدیمی و جدید خود در نظر گرفته است. در این مقاله شما را با تخفیف‌های ویژه جشنواره روزهای آفتابی آشنا خواهیم کرد.

جشنواره روزهای آفتابی - تخفیف

خدمات میزبانی وب شرکت وب رمز

خدمات میزبانی وب شامل تمام آن چیزی است که شما برای تبدیل کردن یک کسب‌وکار سنتی به کسب‌وکار آنلاین نیاز دارید. برای ورود به دنیای دیجیتال و معرفی حرفه و هنر خود در بستر وب آنچه که در ابتدا نیاز دارید ثبت دامنه است. همه چیز از انتخاب یک نام دامنه خوب شروع  می‌شود.

جشنواره روزهای آفتابی - خدمات میزبانی وب

در صفحه ثبت دامنه اسم دلخواه خود را وارد کنید و بر روی دکمه آبی “بررسی قابلیت ثبت” کلیک کنید. در صورتی که نام دلخواه شما قبلا ثبت نشده باشد پیغامی تحت عنوان “قابل ثبت” نمایش می‌یابد. سپس با کلیک بر روی دکه سبزرنگ سفارش دهید. می‌توانید دامنه خود را ثبت کنید.

جشنواره روزهای آفتابی - ثبت دامنه

در صفحه بعدی با تایپ کردن کد امنیتی و کلیک بر روی دکمه، پسوندهای پیشنهادی برای نام مورد نظر شما نمایش داده می‌شود.

بدین شکل می‌توانید دامنه مورد نظر خود را انتخاب کنید و خرید خود را نهایی کنید.

جشنواره روزهای آفتابی- نام پیشنهادی

از دیگر خدمات میزبانی وب شرکت وب‌رمز می‌توان به سرور مجازی اشاره کرد. بسیاری از شرکت‌ها به دلیل محدودیت منابع و ضعف زیرساخت‌های سخت افزاری شرکت‌شان اقدام به خرید سرور مجازی می‌کنند.

اما سرور مجازی چه چیز را در اختیار شما قرار می‌دهند؟

سرورمجازی سهم مشخصی از منابع سرور اصلی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این منابع شامل :رم، هارد،پردازنده و پهنای باند می‌باشد. بدین شکل هر کاربر با توجه به نیاز سایت خود سرور مجازی مورد نظر را در اختیار می‌گیرد و محدودیتی در نصب نسخه‌های مختلف نرم افزار ندارند. ولی در نظر داشته باشید در سرور مجازی وب‌رمز فقط امکان نصب سیستم عامل لینوکس وجود دارد. همچنین اگر تمایل دارید که از اطلاعات شما نسخه بکاپ نیز تهیه شود می‌توانید به تیم فنی و پشتبانی وب‌رمز درخواست دیسک بکاپ خود را اعلام کنید.

نوع دیگر از میزبانی وب که توسط شرکت وب‌رمز ارائه می‌شود سرور اختصاصی می‌باشد.

تفاوت سرور اختصاصی و سرور مجازی چیست؟

در سرور اختصاصی امکان استفاده از تمامی منابع سرور اصلی به صورت اختصاصی برای شما فراهم است و به غیر از شما هیچ سایت دیگری به منابع سرور شما دسترسی نخواهد داشت. اما در سرور مجازی، مجازی سازها هر بخش از سرور را در اختیار یک سایت قرار می‌دهند و سهم هر سایت از سرور به صورت جداگانه اختصاص می‌یابد. اگر شما به منابع محدودتری برای استفاده از سرور نیاز دارید ما خرید هاست را به شما پیشنهاد می‌کنیم. هاست به نوعی از میزبانی وب اطلاق می‌شود که درآن یک سرور وظیفه میزبانی از چندین سایت را دارد و سایت‌ها به صورت مشترک از منابع استفاده می‌کنند.

تیم فنی و پشتیبانی وب‌رمز با مانیتورینگ دائمی امنیت اطلاعات شما را در هاست اشتراکی تضمین می‌کنند.

خدمات حوزه طراحی وب سایت وب‌رمز

تیم طراحی سایت حرفه ای وب‌رمز با سابقه درخشان در حوزه ساخت و راه‌اندازی انواع سایت با خدمات طراحی سایت شرکتی و همچنین طراحی سایت های اختصاصی به شکل طراحی سایت پزشکی و همچنین طراحی سایت املاک و یا سایت حقوقی، و با داشتن مجموعه‌ای متنوع از نمونه طراحی سایت های مختلف را برای ایده گرفتن صاحبان کسب‌وکار  در خدمت شماست. مهم است که شما قبل از اقدام به طراحی سایت نمونه طراحی سایت‌های مشابه مربوط به صنف خود را ببینید، نقاط قوت و ضعف آن‌ها را بررسی کنید و با توجه به نیاز خود آن‌ها را تغییر دهید.

همچنین برای کسب‌وکارهایی که نیاز به یک سایت سبک و جذاب دارند ولی به دلیل محدودیت منابع مالی، طراحی سایت اختصاصی برایشان مقدور نیست، سایت ساز وب‌رمز را پیشنهاد می‌کنیم. همچنین اگر برای فروش محصول نیاز به سایتی با قابلیت افزودن محصول، درج مشخصات فنی و امکان مقایسه محصولات را دارید ما فروشگاه ساز وب‌رمز را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در صفحه قالب های سایت ساز وب رمز قالب‌هایی جذاب و زیبا برای انواع کسب‌وکارها قرار دارد. قالب های پرطرفداری مانند قالب رستوران، قالب دیجی کالا، قالب فروش محصول و …  هر آنچه از یک سایت معتبر نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد.

خدمات امنیتی وب رمز در حوزه تجارت الکترونیک

اگر برای سایت خود درگاه پرداخت در نظر گرفته اید بهتر است قبل از هرکاری برای خرید SSL برای سایت خود اقدام کنید. گواهینامه SSL یک گواهینامه امنیتی می‌باشد که اطلاعات سایت شما را رمزگذاری می‌کند تا هکرها نتوانند اطلاعات سایت شما را بازیابی کنند و بدین شکل امنیت سایت شما بالا می‌رود. اگر امنیت سایت شما بالا باشد کاربران سایت شما با آسودگی خاطر وارد فرآیند خرید می‌شوند. اما اگر سایت شما گواهینامه امنیتی نداشته باشد درمرورگر کروم و در کنار نام سایت شما پیغامی با این عنوان نمایش میابد: “این سایت امن نیست… !”

بدیهی است که کاربران دوست ندارند در فرآیند یک خرید اینترنتی اطلاعات کارت بانکی‌شان دزدیده شود. پس اگر گواهینامه امنیتی سایت خود را فعال نکنید کاربران شما به سادگی سایت شما را ترک خواهند کرد.

خدمات دیجیتال مارکتینگ وب رمز

گروه دیجیتال مارکتینگ وب‌رمز خدمات متنوعی را در زمینه سئو و بهینه سازی سایت، آنالیز و مشاوره سئو و بازاریابی محتوا ارائه می‌کند.

آنالیزو مشاوره سئو در قالب یک گزارش ۱۵ تا ۲۰ صفحه ای به صورت PDF ارائه می‌شود. این گزارش شامل نمودارها و جداول تحلیل وضعیت سایت می‌باشد. زمان تهیه این گزارش۷ روز کاری خواهد بود و طبق نظر کارشناس سئو و دیجیتال مارکتینگ وب‌رمز تهیه می‌شود. این گزارش‌ها از اکانت های Alexa ، Semrush،Moz،Ahrefs و Kwfinder و نرم‌افزارهای مختلف به دست می‎آید.

بازاریابی محتوا شامل : تولید محتوای متنی، پادکست یا تولید محتوای صوتی و همچنین تولید محتوای گرافیکی می‌باشد. اما در میان روش‌های مختلف تولید محتوا، ویدئو مارکتینگ طرفدار زیادی پیدا کرده کرده است. سبک تولید محتوای ویدئویی به دلیل جذابیت‌های بصری و سادگی در انتقال پیام اهمیت ویژه‌ای در افزایش نرخ بازدید دارد.

انجام تبلیغات گوگل ادوردز توسط تیم وب رمز

تبلیغات در گوگل ادوردز نوعی از تبلیغات PPC می‌باشد که در یک بازه زمانی خاص برای نمایش سایت شما در صفحه ابتدایی نتایج گوگل به کار گرفته می‌شود. هرچه سئو سایت شما قوی‌تر باشد گوگل آپشن‌های بیشتری را درکمپین ادوردز در اختیار شما قرار می‌دهد. پس سئو سایت خود را جدی بگیرید.

ادوردز چگونه کار می‌کند؟

اگر کلمه کلیدی سایت خود را به درستی انتخاب کرده باشید کاربران در صورت جستجوی آن کلمه کلیدی در مرورگر گوگل نام سایت شما را در صفحه نخست گوگل مشاهده می‌کنند. سایت‌هایی که از تبلیغات ادوردز استفاده می‌کنند در کنار نام سایت‌شان کادر کوچک سبز با علامت اختصاری AD نمایش داده می‌شود. با هر بار کلیک کاربران بر روی نام سایت شما مبلغی از اعتبار شارژ شما در گوگل کم می‌شود.

بدین ترتیب خدمات میزبانی وب شرکت وب‌رمز شما را در مدیریت کردن یک کسب و کار آنلاین حمایت می‌کند.

بسیاری از کسب‌وکارهای سنتی از خدمات میزبانی وب توانستند کسب‌وکار خود را در دنیای وب توسعه دهند و نرخ تبدیل خود را بالا ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخشی از آمار خدمات وب رمز

تعداد خدمت ارائه شده

150
پروژه سئو
420
پروژه طراحی سایت
69000
خدمات هاست
220000
ثبت دامنه

در وب‌رمز رضایت مشتریان اولویت ماست

کارفرمایان در مورد ما چه می‌گویند

خانم مهندس درفشی

خانم مهندس درفشی

مدیر سایت "آژانس ارتباطات دان"
آقای مهندس منظمی

آقای مهندس منظمی

مدیر "هلدینگ گام"
خانم مهندس اسدی

خانم مهندس اسدی

مدیر دیجیتال مارکتینگ "ایران ادونچر"
آقای مهندس طالب زاده

آقای مهندس طالب زاده

مدیر مجموعه مهاجرتی - تحصیلی "کانادا از ایران"

برخی برندها که افتخار خدمت به آنها را داشتیم

جایگاه برند معظم شما اینجاست..

webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers

تعدادآرا: 966 - میانگین: 4.8

رأی شما ثبت شد.