جشنواره زمستانی 1402 وب‌رمز

یکی از مهمترین فاکتورها برای تقویت برندینگ انجام بازاریابی شبکه های اجتماعی است و یکی از تاثیرگذارترین کارها در این حوزه بازاریابی در اینستاگرام است. در این مقاله شما را با ۱۳ نکته اینستاگرام مارکتینگ یا بازاریابی اینستاگرام برای رشد هرچه‌بیشتر برند آشنا خواهیم کرد.

آیا برای آگاهی از برخی نکات موثر در اینستاگرام مارکتینگ آماده هستید؟

اینستاگرام بی‌وقفه در حال تبدیل شدن به یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی است. این شبکه اجتماعی با بیش از 25 میلیون حساب کاربری ثبت شده به یک بستر اثبات شده رسانه‌های اجتماعی برای بازاریابی و رشد برندینگ تبدیل شده است.

هر روز حدود 100 میلیون عکس و فیلم توسط پایگاه عظیم و فعال کاربران در اینستاگرام بارگذاری می‌شود که شما به عنوان یک کسب‌وکار می‌توانید از آن استفاده کنید.

شایان ذکر است که تقریبا 31% از کاربران اینستاگرام در حال حاضر در گروه سنی 18 تا 24 سال قرار دارند. این تعداد جمعیتی بسیار باارزش برای مشاغلی است که سعی در ایجاد مخاطب پایدار دارند. این امر اینستاگرام را بسیار رقابتی ساخته است. اما شما با استفاده از یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ به خوبی برنامه‌ریزی شده و همچنین یک هویت برند محکم می‌توانید بهترین استفاده را از این شبکه اجتماعی انجام دهید.

در ادامه شما را با نکات بازاریابی اینستاگرام آشنا خواهیم کرد.

نکته ۱: یک پروفایل تجاری در اینستاگرام ایجاد کنید

اینستاگرام مارکتینگ - پروفایل تجاری اینستاگرام

قبل از شروع بازارایابی در اینستاگرام خود حتما باید یک حساب کاربری ایجاد کنید.

در اینجا برخی از مزایای بارز تغییر کاربری به پروفایل تجاری را برای شما آورده‌ایم:

  • دنبال‌کنندگان شما علاوه بر بازدید از وب‌سایت می‌توانند برروی دکمه تماس با ما کلیک کنند تا با شما ارتباط برقرار کنند.
  • شما به ابزارهای تحلیلی اینستاگرام موسوم به Insights دسترسی پیدا می‌کنید که می‌توانید آمارهایی مانند برداشت‌ها را ببینید و به محتوای خود دسترسی پیدا کنید.
  • بدون وابستگی به ابزارهای تبلیغاتی فیسبوک می‌توانید به راحتی تبلیغات اینستاگرام ایجاد کرده و منتشر کنید.
  • شانس دیده شدن محتوای شما در فیدهای خبری دنبال‌کنندگان و طرفدارانتان افزایش می‌یابد.

تغییر پروفایل به پروفایل تجاری به نظر یک قدم ساده می‌رسد اما همین قدم ساده دنیای متفاوتی برای مارکتینگ شما ایجاد خواهد کرد.

پيشنهاد وب رمز: افزایش فالوور اینستاگرام با ۲۷ راهکار کلیدی

نکته ۲: اهرم تبلیغات حمایت مالی

شرکت‌هایی که از تبلیغات اینستاگرام استفاده می‌کنند رو به افزایش است و اکنون تعداد تبلیغ‌کنندگان ماهانه 2 میلیون نفر است. برخی آمار در این باره را برای شما در اینجا آورده‌ایم:

  • بیش از 200 میلیون کاربر هر روز از پروفایل اینستاگرام آن‌ها بازدید می‌کنند.
  • 50% از این کاربران برروی صفحه کاوش ماهانه اینستاگرام کلیک می‌کنند و 79% از آن‌ها با پست‌هایی که دارای مکان هستند تعامل بیشتری دارند.
  • از هر 10 هشتگ استفاده شده در پست‌های اینستاگرام 7 مورد از آن‌ها مربوط به برندها هستند.
  • 60% از کاربران اظهار دارند که محصولات جدیدی را در اینستاگرام پیدا می‌کنند در حالی که 70% از خریداران به طور مرتب برای کشف محصولات جدید به این سیستم عامل می‌روند.

به عنوان یک کسب‌وکار شما باید سعی کنید از اینستاگرام برای تجارت خود استفاده کنید تا با روشی مقرون به صرفه به مخاطبان مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید.

علاوه بر اینکه اینستاگرام بیش از 1 میلیارد کاربر قدرتمند دارد، در اینجا چند دلیل دیگر وجود دارد که شما بتوانید تبلیغات خود را در اینستاگرام انجام دهید.

  • از آنجا که اینستاگرام و فیسبوک به هم متصل هستند می‌توانید از تجربه تبلیغات فیسبوک خود استفاده کنید تا مخاطبان خود در اینستاگرام را بهتر هدف‌گذاری کنید.
  • از ایجاد تبلیغات تا بودجه‌بندی همه چیز را درمورد تبلیغات اینستاگرام خود می‌توانید در فیسبوک مدیریت کنید.
  • اینستاگرام تبلیغات جذاب و غیرقابل نفوذی دارد که می‌تواند به شما کمک کند تا با هزینه کم نرخ تبدیل خود را بهتر کنید.
  • شما را در استفاده خلاقانه از تصاویر و فیلم‌ها در هنگام تبلیغ محصول یا خدمات آزاد می‌گذارد.
  • تبلیغات در آن امکان ندارد که دیده نشود زیرا تمام صفحه دستگاه تلفن همراه را اشغال می‌کند.
  • امکان انجام تست‌های اسپلیت A/B با استفاده از ویرایشگر تبلیغ فیسبوک اینستااگرام وجود دارد و در این روند شانس کب بازده بهتر سرمایه‌گذاری افزایش می‌یابد.

نکته ۳: شراکت با اینفلوئنسرهای هدفمند

اینستاگرام مارکتینگ - اینفلوئنسرهای هدفمند

اگر می‌خواهید در اینستاگرام به مشتریان احتمالی خود دسترسی پیدا کنید باید تاثیر اینفلوئنسرهایی را که مخاطبان زیادی دارند را در نظر بگیرید. با توجه به تعداد زیادی محتوا و افراد زیاد در اینستاگرام فقط معقول است که با اینفلوئنسرهایی شریک شوید که برند شما در مقابل آنان قرار گیرد.

اینفلوئنسرهای اینستاگرام کاربران قدرتمندی هستند که دارای یک پایگاه بزرگ از دنبال‌کنندگان وفادار هستند که به توصیه‌های آن‌ها اعتماد دارند. با این وجود برای اینکه تبلیغات بازاریابی تاثیرگذار در اینستاگرم بسیار مهم است که فقط با آن دسته از اینفلوئنسرهایی که اعتماد زیادی نسبت به محصول شما دارند شریک شوید و اینفلوئنسر مارکتینگ خود را گسترش دهید.

کسب سود کوتاه‌مدت و فروش مستقیم از کمپین خود را فراموش کنید. در عوض روی ساختن یک استراتژی بازاریابی بلند‌مدت با کمک اینفلوئنسرها تمرکز کنید. هدف شما باید ایجاد آگاهی قوی از برند با مخاطبی باشد که احتمالا با شما کار خواهد کرد.

نکته ۴: تبلیغات متقابل در سایر کانال‌های رسانه‌های اجتماعی

اینستاگرام مارکتینگ - تبلیغات متقابل

یکی از موثرترین راه‌های افزایش دسترسی شما به مخاطبان تبلیغ اینستاگرام خود در سایر سیستم عامل‌های رسانه‌های اجتماعی است. شما ممکن است در سیستم عامل‌هایی مانند فیسبوک، توییتر و لینکدین دنبال‌کنندگانی داشته باشید که به شما اعتماد دارند و شما را می‌شناسند. پس چرا از آن‌ها دعوت نمی‌کنید که در اینستاگرام شما را دنبال کنند؟

با تمرکز بر تبلیغ متقابل شما قادر خواهید بود تا میزبان مخاطبان بیشتری در اینستاگرام خود باشید، تصویر برند خود را بهبود بخشیده و هزینه ایجاد محتوای جدید را پایین بیاورید.

بسته به اهداف رسانه‌های اجتماعی می‌توانید در سایر حساب‌های رسانه‌های اجتماعی به شیوه‌های مختلف تبلیغ کنید. در اینجا برای شما چند ایده آورده شده است:

  • محتوای اینستاگرام خود را به صورت خودکار با ابزارهایی مانند Hoostuite ارسال کنید.
  • محتوای ویدیویی اینستاگرام خود را در فیسبوک یا لینکدین تبلیغ کنید.
  • با استفاده از حساب‌های شبکه‌های اجتماعی مربوطه مسابقات اینستاگرامی خود را برای افزایش دنبال‌کنندگان خود پخش کنید.

با این اقدامات به طور موثر می‌توانید قدمی در رشد اینساگرام مارکتینگ کسب‌وکار خود بردارید.

نکته ۵: معیارهای درست را دنبال کنید

اطلاع از عملکرد اینستاگرام شما اولین قدمی است که برای بهبود آن می‌توانید بردارید. وقتی می‌دانید چه کاری انجام دهید و نتایج قابل اندازه‌گیری را مشاهده می‌کنید بازدهی بیشتری دارید. اما مهم است که معیارهای مناسب را ردیابی کنید تا بتوانید بهترین تلاش را برای استفاده بهتر از اینستاگرام خود انجام دهید مانند موارد زیر:

۱.نرخ رشد دنبال‌کنندگان

اینستاگرام مارکتینگ - نرخ رشد دنبال‌کنندگان

تعداد دنبال‌کنندگان شما ممکن است یک معیار غرور برای شما در نظر گرفته شود. اما نرخ رشد اینگونه نیست. اگر به نرخ رشد پیروان خود نگاهی بیندازید خواهید دید که چگونه محتوای شما یا فرکانس ارسال شما تغییر می‌کند.

۲.نرخ تعامل

این نرخ که شامل لایک‌ها و کامنت‌ها است به شما ایده بهتری می‌دهد تا بدانید چه چیزهایی را باید تغییر دهید و چه اقداماتی انجام دهید. شما نرخ اشتغال دنبال‌کنندگان خود را پیدا می‌کنید تا درک واضح‌تری از آن‌ها داشته باشید.

۳.نرخ کلیک لینک

ردیابی نرخ کلیک URL در اینستاگرام به لینک‌ها و بیو اینستاگرام شما محدود می‌شود. دانستن اینکه چند نفر روی URL شما کلیک می‌کنند بسیار مهم است.

این معیارها به همراه معیارهای دیگری مانند رشد هشتگ، تعامل هشتگ و غیره به شما کمک می‌کند تا بازاریابی موثرتری برای تجارت خود در اینستاگرام داشته باشید.

نکته ۶: از هشتگ های استراتژیک استفاده کنید

هر بازاریاب رسانه‌های اجتماعی ارزش هشتگ و نقشی را که ایفا می‌کند می‌داند. اما نکته اصلی موفقیت در اینستاگرام با استفاده از هشتگ اینستاگرام، استفاده استراتژیک از آن‌ها است. با این روش می‌توانید افراد بیشتری را برای دیدن محتوای خود جذب کنید و دسترسی آن‌ها را به برند خود بهبود بخشید.

دو نوع هشتگ در اینستاگرام وجود دارد که می‌توانید بیشترین استفاده را از آن‌ها انجام دهید:

۱. برند خاص یا کمپین‌های هشتگ خاص

اینستاگرام مارکتینگ - هشتگ خاص

شما این هشتگ‌ها را برای تبلیغ مشاغل خود در اینستاگرام ایجاد می‌کنید. هشتگ نام نجاری معمولا نام یا شعار شرکت شما و یک هشتگ کمپین‌های بازاریابی است که شما اجرا می‌کنید. در هر صورت اطمینان حاصل کنید که هشتگ‌های شما بی‌نظیر، جذاب و آسان به خاطر بیاید.

۲. هشتگ‌های محتوا

این هشتگ‌ها در محتوای شما استفاده می‌شود و مربوط به آن است. اگرچه این هشتگ‌ها خیلی محبوب نیستند اما استفاده از آن‌ها می‌تواند کمک کند تا مطالب شما توسط مخاطبان مورد نظرتان پیدا شود. این هشتگ‌ها ممکن است ساده به نظر برسند اما ضروری هستند به طوری که تعداد بیشتری از افراد قادر به کشف آن هستند. اما نباید پست‌های خود را با یک تن هشتگ بار بگذارید.

نکته ۷ بازاریابی در اینستاگرام: بیوگرافی اقتصادی قوی ایجاد کنید

هنگامی که شما یک بیو تجاری موثر ایجاد می‌کنید تفاوت قابل توجهی در نحوه توجه دیگران به کسب‌وکار خود ایجاد می‌کنید. اینستاگرام شما باید به وضوح توضیح دهد که شغل شما چه کاری انجام می‌دهد و چه نوع شخصیتی دارد. از این طریق افراد را مجبور به اقدام می‌کند.

اطمینان حاصل کنید که قسمت‌های زیر را در بیوگرافی خود مورد توجه قرار داده‌اید:

  • عکس پروفایل: عکسی که استفاده می‌کنید باید مربوط به برند یا شرکت شما باشد.
  • نام کاربری و نام تجاری: نام کاربری و نام تجاری مناسب را برای حساب اینستاگرام خود انتخاب کنید زیرا هر دو قابل جستجو هستند.
  • بیوگرافی: شما فقط 150 کاراکتر در اختیار دارید تا بتوانید تصویری مناسب با محتوای موجود خود را ایجاد کنید. بنابراین برای نوشتن یک بیوگرافی عالی وقت صرف کنید.
  • وب‌سایت: سایتی که شما از طریق بیوگرافی خود به آن لینک می‌دهید نباید فریب‌دهنده باشد. حتما بهترین لینک خود را در بیوگرافی قرار دهید.
  • دکمه تماس با ما: با استفاده از یک حساب کاربری اینستاگرام می‌توانید تماس اضافی را به لینک فعال مانند تماس، ایمیل و غیره اضافه کنید و از این ویژگی استفاده کنید تا مخاطبان بتوانند اقدام به تماس با شما کنند.

سپری کردن زمان برای ساخت یک بیوگرافی باکیفیت در تلاش‌های بازاریابی شما تفاوت زیادی ایجاد خواهد کرد.

نکته ۸: یک استراتژی محکم محتوا در اینستاگرام داشته باشید

یک استراتژی محتوای محکم برای موفقیت در اینستاگرام مارکتینگ بسیار مهم است. چرا که بدون محتوای مفید و مرتبط شما سخت‌تر می‌توانید توجه مخاطبان خود را جلب کنید. دانستن اینکه از قبل چه نوع مطالبی را ارسال کنید می‌تواند به شما در این مسیر جهت دهد.

شما بسته به اینکه چه چیزی می‌خواهید در کسب‌وکار خود در اینستاگرام بدست بیاورید، حتی می‌توانید روی داشتن ترکیبی از محتوای ایجاد شده توسط کاربر تمرکز کنید.

نکته ۹: از قبل مطالب را ایجاد کنید

چالشی که بسیاری از مشاغل در بازاریابی اینستاگرام با آن مواجه هستند ارسال مداوم است. با این وجود اگر می‌خواهید نتایج واقعی را ببینید باید به طور مداوم محتوا ایجاد کنید. یکی از راه‌های مقابله با این مشکل برخی از برنامه‌ریز‌ی‌های اضافی است که حداقل از یک ماه قبل مطالب خود را ایجاد کنید.

چند کار وجود دارد که باید برای این منظور به خاطر بسپارید:

۱.بدانید چه چیزی قرار است ارسال کنید

برای برنامه‌ریزی مطالب خود باید مطالبی که می‌خواهید ماه آینده ارسال کنید را بدانید. هرگونه محتوایی که می‌خواهید برای وبلاگ خود ارسال کنید باید شفاف باشد. با این روش قادر خواهید بود بدون اشتباه به ارسال محتوا بپردازید.

۲. مراقب ویرایش محتوای خود باشید

پس از اتمام ایجاد رسانه برای اینستاگرام از جمله تصاویر و ویدیوها مطمئن شوید که آن ها را ویرایش کرده‌اید. به این ترتیب دیگر لازم نیست که در آخرین لحظه ویرایش محتوا را انجام دهید.

۳. برنامه‌ریزی کنید

برای برنامه‌ریزی پست‌های اینستاگرام خود می‌توانید از بسیاری از ابزارهای برنامه‌ریزی استفاده کنید. نیازی نیست به جز مواردی که احساس می‌کنید باید آماده شوند همه پست‌ها را برنامه‌ریزی کنید.

اگر مقدمات پست‌های خود را از قبل آماده کنید می‌توانید وقت خود را صرف جنبه‌های مهم دیگر اینستاگرام مارکتینگ کنید.

نکته ۱۰: اینستاگرام خود را به قیف فروش تبدیل کنید

آیا شما می‌توانید محصولات خود را از طریق اینستاگرام بفروشید؟ البته که می‌توانید. شبکه‌های اجتماعی بستر بسیار مناسبی برای برندسازی و جهت دادن برند شما به سطح بعدی و فروش بیشتر است. با این حال فروش در اینستاگرام متفاوت است. به عنوان مثال اگر از ویژگی‌های پست‌های پولی استفاده نمی‌کنید نمی‌توانید لینک خارجی را به پست‌های اینستاگرام خود اضافه کنید.

شما می‌توانید با استفاده از این کارها یک برندسازی قوی را با کمک پروفایل اینستاگرام انجام دهید:

۱. به طور منظم فعال باشید

هنگام بازاریابی در اینستاگرام مهم است که فعالیت‌های اینستاگرام خود را به کارهای روزمره خود اضافه کنید. بسیاری از بازاریابان ممکن است بر این باور باشد که لازم نیست هر روز در اینستاگرام خود پست اضافه کنید. شما باید به طور مرتب با حساب اینستاگرام خود در تعامل باشند.

با فعال بودن به طور منظم شانس شما برای مشاهده پروفایلتان توسط افراد مناسب افزایش می‌یابد. شاید برای شما زیاد تفاوتی نداشته باشد اما در درازمدت متوجه خواهید شد که فعالیت مداوم شما در رشد شما در اینستاگرام موثر بوده است.

۲. فراتر از عکس‌های محصول خود حرکت کنید

اینستاگرام شما باید شامل تصاویر طبیعی و زیبا باشد. عکسی که شما ارسال می‌کنید باید همراه با محتوای مناسب ارسال شود.

صرف نظر از نوع شغل شما پروفایل اینستاگرام شما می‌تواند عکس‌هایی داشته باشد منعکس‌کننده اعتقادات و ایدئولوژی‌های شرکت شما باشد.

محتویات ارسال شده شما می‌تواند به دنبال‌کنندگان شما کمک کند تا دیدگاه مناسبی از شما بدست آورند و شما را بهتر درک کنند. به عنوان مثال می‌توانید نقل قول‌هایی را منتشر کنید که طبیعتا الهام‌بخش هستند و افراد دوست دارند آن‌ها را در اینستاگرام به اشتراک بگذارند. این کار به طور خودکار تعامل را با محتوای شما افزایش می‌دهد و توجه لازم را متوجه برند شما می‌کند.

۳. ارسال عکس با افراد واقعی

اینستاگرام مارکتینگ - ارسال عکس با افراد واقعی

شما می‌توانید تصاویر محصولات خود را در تعامل با افراد واقعی نشان دهید. به عنوان مثال اگر شغل شما فروش کیف‌های دستی است می‌توانید در عکس‌های خود از زنان استفاده کنید که از کیف‌های دستی شما استفاده می‌کنند و آن را تحسین می‌کنند.

نکته ۱۱: مسابقات اینستاگرام را اجرا کنید

اینستاگرام می‌تواند به عنوان یک کانال بازاریابی برای مشاغل شما بسیار خوب عمل کند اما لازم است که با مخاطب مورد نظر خود به روشی معنی‌دار درگیر شوید.

اگر شما یک مسابقه موفقیت‌آمیز را در اینستاگرام اجرا کنید و این کار را به درستی انجام دهید می‌توانید بهره زیادی از آن ببرید. از این طریق شما نه تنها می‌توانید دنبال‌کنندگان خود را افزایش دهید بلکه می‌توانید به میزان بیشتری برند و محصول خود را در معرض نمایش قرار دهید.

نکته خوب اینجاست که اینستاگرام هیچ محدودیتی برای ایجاد چنین تبلیغاتی ندارد. در اینجا سه نوع محبوب از مسابقات وجود دارد که می‌توانید در اینستاگرام خود اجرا کنید:

۱.مسابقه لایک

مسابقه لایک کاربران را ملزم می‌کند که از عکس شما صرفا برای شرکت در مسابقه و شانس برنده شدن استفاده کنند. از آنجا که کاربر برای ورود به مسابقه مجبور نیست کارهای زیادی انجام دهید به افزایش تعامل بیشتری کمک می‌کند. همچنین هنگامی که شما یک مسابقه برگزار می‌کنید که در آن هدف فقط گرفتن لایک‌های بیشتر است طبیعتی کارها آسان‌تر می‌شود.

۲.مسابقه کامنت

این مسابقه شبیه به مسابقه لایک است. تنها تفاوت آن این است که افراد برای ورود به مسابقه باید درمورد عکس یا فیلم اظهار نظر کنند. این نوع مسابقه وقتی واقعا خوب کار می‌کند که شما به دنبال بازخورد هدفمند باشید و در عین حال می‌خواهید تعامل پست خود را افزایش دهید.

۳.مسابقه عکس

اینستاگرام مارکتینگ - مسابقه عکس

اگر در اینستاگرام فعال هستید باید بدانید که مسابقه چالش عکس یک مسابقه محبوب است. کاربران علاقمند باید نوع خاصی از عکس را در حساب شخصی اینستاگرام خود ارسال کنند و از هشتگ انتخابی شما استفاده کنند. این یک رقابت بسیار خوب است زیرا به شما کمک می‌کند تا از طریق هشتگ خود در معرض دید بیشتری قرار گیرید.

نکته ۱۲: ایجاد استوری‌های اینستاگرام

اینستاگرام مارکتینگ - استوری‌های اینستاگرام

اگر می‌خواهید افراد را متوجه خود کنید بسیار مهم است که محتوای معتبر در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. یک راه برای این کار استفاده از استوری‌ اینستاگرام است. ویژگی که مشابه اسنپ چت است. با ارسال استوری‌ها می‌توانید به مخاطبین گسترده‌تری وصل شوید.

استوری‌های اینستاگرام روشی عالی برای درگیر نگه داشتن طرفداران و دنبال‌کنندگان شما و ارائه مطالب عالی برای آن‌ها است. پیش از این اینستاگرام فقط برای ارسال عکس بود اما اکنون به صورت تعاملی درآمده است.

اما سوال این است، چرا می‌خواهید وقتی در استوری محتوا ایجاد کنید وقتی می‌دانید 24 ساعت بعد از بین خواهد رفت؟ پاسخ آن ساده است، زیرا این کار مردم را تشویق می‌کند تا بیشتر مطالب شما را با دیگران به اشتراک بگذارند. این یک روش ساده برای جلب توجه بیشتر افراد به برند شما است.

نکته ۱۳: ایجاد انجمن جذاب در اینستاگرام

شما به عنوان یک صاحب کسب‌وکار بسیار مهم است که روی ایجاد انجمن در اینستاگرام خود تمرکز کنید. اگر دنبال‌کنندگان شما برای ایجاد تعامل با محتوای شما هیجان‌زده و مشتاق نیستند شما بازدهی مطلوبی از آن نخواهید دید. بیایید بررسی کنیم برای ایجاد یک انجمن درگیر در اینستاگرام چه کاری می‌توانید انجام دهید:

۱. دنبال‌کنندگان خود را بشناسید

اگر نمی‌دانید مخاطبان شما چه کسانی هستند پس نخواهید دانست که چگونه خدمات بهتری به آن‌ها ارائه دهید. حتی اگر عکس‌ها و فیلم‌های عالی ارسال کنید موفق نخواهید شد مگر اینکه محتوای شما توسط مخاطب هدف شما دیده شود. به همین دلیل شما باید تلاش بیشتری کنید تا درمورد مخاطبان خود و اینکه چه نوع محتوایی را دوست دارند بیشتر بدانید تا بتوانید مطالب بهتری برای آن‌ها ارسال کنید. به یاد داشته باشید هرچه تلاش بیشتری برای فهم و مطالعه دنبال‌کنندگان خود انجام دهید نتایج بهتری از اینستاگرام مارکتینگ خود بدست خواهید آورد.

۲. پرسیدن سوالات بیشتر

پرسیدن سوال از دنبال‌کنندگان برای افزایش تعامل با آن‌ها بسیار مفید است. به همین دلیل ساده مردم آن را دوست خواهند داشت و احساس ارزشمندی و شنیده شدن خواهند کرد. به طور خاص‌تر آن‌ها می‌خواهند شما نظرات آن‌ها را مهم بدانید. شما می‌توانید با پرسیدن سوالات درست انجمن جذاب‌تری ایجاد کنید. حتی می‌تواند به سادگی پرسیدن درمورد یک روز مخاطبان یا اینکه چه برنامه‌ای برای آینده دارند باشد. یا می‌توانید به سادگی از فضای اداری خود عکاسی کنید و از مخاطبان بخواهید که درمورد آن نظر دهند. نکته مهم اینجاست که شما باید با آن‌ها تعامل ایجاد کنید و آن‌ها را مجبور کنید تا با شما صحبت کنند. در ابتدا ممکن است شما به نوع پاسخی که دنبال آن هستید نرسید اما به تدریج افراد بیشتری را مشاهده خواهید کرد که به سوال شما پاسخ می‌دهند.

۳.متمایز از بقیه باشید

اینستاگرام تحت سلطه برندها و مشاغل کوچکی است که سعی در بازاریابی برای خود دارند. به همین دلیل مهم است که شما خود را از رقابت متمایز کنید. اگر یک وبلاگ‌نویس مسافرتی هستید ممکن است نکاتی از سفر را که برای شما بی‌نظیر است به اشتراک بگذارید. به اشتراک گذاشتن تجربه یا دانش خود که در دسترس هیچ‌کس دیگری نیست، یک راه بسیار خوب برای متمایز شدن از بقیه است. شما می‌توانید هر روز نکات ساده‌ای را برای ایجاد تعامل با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.

هرچه آگاهانه‌تر عمل کنید و اطلاعات بیشتری روی اینستاگرام شما متمرکز شود آسان‌تر می‌توانید به ارزش زندگی دنبال‌کنندگان خود بیفزایید.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

بخشی از آمار خدمات وب رمز

تعداد خدمت ارائه شده

150
پروژه سئو
420
پروژه طراحی سایت
69000
خدمات هاست
220000
ثبت دامنه

در وب‌رمز رضایت مشتریان اولویت ماست

کارفرمایان در مورد ما چه می‌گویند

خانم مهندس درفشی

خانم مهندس درفشی

مدیر سایت "آژانس ارتباطات دان"
آقای مهندس منظمی

آقای مهندس منظمی

مدیر "هلدینگ گام"
خانم مهندس اسدی

خانم مهندس اسدی

مدیر دیجیتال مارکتینگ "ایران ادونچر"
آقای مهندس طالب زاده

آقای مهندس طالب زاده

مدیر مجموعه مهاجرتی - تحصیلی "کانادا از ایران"

برخی برندها که افتخار خدمت به آنها را داشتیم

جایگاه برند معظم شما اینجاست..

webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers

تعدادآرا: 991 - میانگین: 5

رأی شما ثبت شد.