تا چندی پیش بحث سئو سايت فقط در خصوص وب‌سایت‌ها مطرح بود. اما با توجه به توسعه حوزه دیجیتال مارکتینگ بهینه‌سازی در حوزه‌های مختلف در حال توسعه است. در این مقاله از بلاگ وب‌رمز شما را با ۱۸ ابزار بهینه سازی اپلیکیشن در اپ استورها در سال ۲۰۱۹ آشنا خواهیم کرد.

بهینه‌سازی اپ استور حوزه‌های زیادی را تحت پوشش قرار می‌دهد و ابزارهای ASO نیز به اشکال مختلف به وجود آمده‌اند. در کل آن‌ها به دسته‌های زیر تقسیم‌بندی می‌شوند:

۱. ابزارهای بهینه سازی کلمه کلیدی اپلیکیشن

ابزار بهینه سازی اپلیکیشن - بهینه‌سازی کلمه کلیدی

ابزارهای ASO از این نوع به شما کمک می‌کنند که کلمات کلیدی اپ خود را بهینه‌سازی کنید تا ترافیک سرچ اپ خود را افزایش دهید.

ویژگی‌های مربوط به کلمه کلیدی اپ عبارتند از: پیشنهادات کلمه کلیدی اپ، بهینه‌سازی کلمه کلیدی، ردیابی کلمه کلیدی و غیره.

ابزارهایASO همانند Mobile Action، Meatti، Sensor Tower، , App Radar، Priori Data، ASOdesk، Searchman، TheTool، Keyword Tool و AppKeywords.net، مثال‌های خوبی در این زمینه می‌باشند.

۲. ابزارهای بهینه‌سازی صفحه محصول اپلیکیشن

در ASO چیزی بیش از بهینه‌سازی کلمه کلیدی وجود دارد.

بعضی از ابزارهای ASO همانند AppTweak و Meatti گزارش ASO را فراهم می‌آورند که صفحه محصول اپ یا همان لیست‌بندی اپ  شما را تحلیل می‌کند.

براساس تحلیل، آن‌ها پیشنهاد بهتری برای نام اپ، اسکرین شات‌ها، محلی‌سازی، قیمت‌گذاری و سازگاری و غیره ارائه می‌دهند.

پیشنهاد وب رمز: بازاریابی اپلیکیشن موبایل یا اپلیکیشن مارکتینگ؛ ۱۰ استراتژی توسعه اپ‌های موبایل

۳. ابزارهای بازبینی و تحلیل احساسات

ابزار بهینه سازی اپلیکیشن - تحلیل احساسات

ابزارهای ASO از این گونه بهینه‌سازی نظرات و ریت‌های کاربران شما را برعهده دارد. ابزارهایی همانند Appbot، Apptentive، Mobile Action و TheTool، ریت‌ها و محتوای نظرات کاربران شما را تحلیل می‌کند و به شما می‌گوید چه چیزی مورد پسند کاربران شماست و چه چیزی نیست. با کمک تحلیل احساسات می‌توانید نقشه توسعه محصول خودتان را اصلاح کنید تا ریت بهتری دریافت کنید.

۴. ابزارهای ارزیابی A/B

ارزیابی A/B شما را قادر می‌سازد اپ موبایل خود را همانند یک پروژه علمی تست کنید. این به شما کمک می‌کند دو یا چند صفحه محصول اپ را تست کرده و تعیین کنید کدام یک از آن‌ها نرخ تبدیل دانلود بهتری به شما می‌دهند.

۵. ابزارهای بهینه‌سازی تبلیغات جستجو

ابزار بهینه سازی اپلیکیشن - بهینه سازی اپ استور

این ابزارهای ASO به شما کمک می‌کنند کمپین دیجیتال مارکتینگ خودتان را در اپل سرچ ادز بهینه‌سازی کنید. آن‌ها ویژگی‌های اتوماسیون و داده‌های رقیبی را ارائه می‌دهند تا به شما کمک کنند کمپین تبلیغاتی خود را موثرتر اداره کنید.

۶.ابزارهای هوشمند اپ استور

ابزار بهینه سازی اپلیکیشن - هوشمند اپ استور

ابزارهای ASO از این نوع، تخمینی از عملکرد رقبا و روندهای بازاری اپ را در اختیارتان قرار می‌دهد.

برای مثال، آن‌ها درمورد داده‌های اپ رقبا تخمینی به دستتان می‌دهد. این تخمین‌ها شامل دانلودهای اپ، درآمد، روندهای صرف هزینه تبلیغاتی، نفوذ در بازار و غیره می‌باشند.

هدف بهینه‌سازی صفحه محصول است که به نوبه خودش نرخ تبدیل دانلود شما را بهبود می‌بخشد.

 لیست ابزارهای ASO

لیست بهترین ابزارهای ASO هنوز رنک‌دهی نشده است. این لیست نشان دهنده انواع ابزار برای توابع متفاوتی است که هدف آن‌ها پوشش‌دهی تمام حوزه‌های بهینه‌سازی اپ استور است، بدون اینکه یک ابزار یا شرکت را در این راستا بهترین بدانند همه آن‌ها چیزی پراهمیت و متفاوت ارائه می‌دهند.

۱.Gummicube

Gummicube یک کسب‌وکار بهینه‌سازی اپ استور از سال 2011 می‌باشد. این شرکت نرم‌افزار هوشمند اپ استور دیتاکیوب خودش را ساخته تا بفهمد کدام کاربران در اپ استور و گوگل پلی سرچ انجام می‌دهند تا نتایج بهتری را ارائه دهند.

Gummicube بهینه‌سازی تک صفحه (محتوا)، ارزیابی گروه تمرکز، نرم‌افزار تحلیلی، تحلیل نظرات و ریت‌های اپ را ارائه می‌دهد تا دانلودهای ارگانیک را افزایش دهد.

ویژگی‌های کلیدی: خدمات گروه تمرکزی اپ، بهینه‌سازی تک صفحه‌ای (محتوا)، ریت و نظرات، اسکرین‌شات و لوگوی اپ.

شعار: دریافت بهترین خدمات بهینه‌سازی اپ استور از افراد حرفه‌ای

اپ استورها: اپل اپ استور و گوگل پلی

قیمت: نرخ ثابت ماهانه

۲.App Annie

ابزار بهینه سازی اپلیکیشن - App Annie

App Annie یک پلتفرم تحلیل اپ و داده‌های بازاری اپ برای توسعه‌دهندگان و بازاریابان است. App Annie که در سانفرانسیسکو اداره می‌شود در کل جهان دفاتری دارد و ابزارهای هوشمند کسب‌وکاری را برای کمک به ناشران و توسعه‌دهندگان فراهم می‌آورد. ابزار بهینه‌سازی اپ استور App Annie به توسعه‌دهندگان و بازاریان با یک جعبه ابزار کامل، قدرت ارزیابی، تست و بهینه‌سازی کلمات کلیدی را می‌دهد تا میزان کشف  اپ را افزایش داده و دانلودها را تقویت بخشند.

ویژگی‌های کلیدی: ردیابی رقبا و کلمات کلیدی، فیلترهای جستجوی پیشرفته، تحلیل رنک کلمات کلیدی.

شعار: ASO  ابزارهای بهینه‌سازی اپ استور

اپ استورها: آیتونز اپل استور و گوگل پلی

قیمت: ابزارهای ASO و Store Stats رایگان می‌باشند.

۳.App Radar

App Radar یک ابزار با کیفیت ASO برای بازاریابان و توسعه‌دهندگان است. این اپ به بازاریابان و توسعه‌دهندگان اپ‌ها و بازی‌های موبایل کمک می‌کند تا بازدید ارگانیکشان را در اپ استورها افزایش دهند. راه حل SAAS دارای ویژگی‌ای است که برای بهبود سریع و آسان رنکینگ جستجو طراحی شده است. این متمایز از دیگر ابزارهای ASO می‌باشد، چراکه بازاریابان اپ را قادر می‌سازد داده‌های واقعی را بدست آورده و رنکینگ کلمه کلیدی دقیق‌تری را در اپ استور کسب کنند، متاداده‌های شما را برای آیتونز کانکت و گوگل پلی در داشبورد بهینه کنند، و نکات بهینه‌سازی و پیشنهادات کلمات کلیدی براساس AI را دریافت کنند.

ویژگی‌های کلیدی: تحلیل و ویرایش  اطلاعات اپ استور و رنکینگ‌ها به طور همزمان، منبع آکادمی ASO.

شعار: بهینه‌سازی اپ استور کارها را ساده کرده.

اپ استورها: گوگل پلی و آیتونز اپ استور.

قیمت: طرح مرحله اولیه 59 دلار در هرماه، کسب‌وکار در حال پیشرفت 249 دلار در ماه، نمایندگی ASO و ناشر 599 دلار در ماه.

۴.Lab Cave

Lab Cave یک ابزار بهینه‌سازی اپ استور و Ad Mediation برای اپ‌ها و بازی‌های موبایل از گروه Fibonad است که بزرگترین گروه اسپانیایی تبلیغات آنلاین و ارائه دهنده خدمات برندسازی عملکرد و انتشار است.

مشخصه‌های کلیدی: دستیابی به بیش از 200 میلیون دانلود ارگانیک.

شعار: نوآوری، کار سخت، داده.

اپ استورها: گوگل پلی و آیتونز اپ استور.

قیمت: قابل دسترس براساس تقاضا

۵.Preapps

Preapps یک پلتفرم بازاریابی اپ است که کاربر موبایل را با اپ‌هایی که به زودی به بازار می‌آیند متصل می‌کند. تیم Preapps از افراد حرفه‌ای ، اپ شما را از نظر الگوریتم سرچ اپ استور بهینه می‌کند تا میزان بازدید و رنک آن را به حداکثر برساند. آن‌ها کار بهینه‌سازی عنوان اپ، توصیف، کلمات کلیدی، آیکون و اسکرین‌شات‌های شما را اداره می‌کنند،  گزارش‌هایی جامع را با اطلاعات قابل عمل بدست می‌دهند. بیش از 6 سال پیش Preapps به اپ‌ها کمک کرده تا بیش از 550000000 دانلود را بدست آورند.

مشخصه‌های کلیدی: بازاریابی موبایل اپ پیش از راه‌اندازی، بهینه‌سازی اپ استور، از جمله پیشنهادات کلمه کلیدی.

شعار: ما به افراد کمک می‌کنیم که اپ خود را رشد داده تا میلیون‌ها دانلود و فروش کسب کنند.

اپ استورها: اپل اپ استور، گوگل پلی و ویندوز فون.

قیمت: قابل دسترس براساس تقاضا

۶.Tune

ابزار بهینه سازی اپلیکیشن - Tune

Tune یک پلتفرم ارزیابی و تخصیص برای بازاریابان موبایل است. Tune در سال 2009 تاسیس شد، رشد سریع شرکت بدین معنی بود که آن‌ها می‌توانند بیش از 250 کارمند در اداره‌های دور دنیا داشته باشند. به همراه تخصیص و تحلیل‌های اپ استور و بازاریابی درون‌برنامه‌ای، Tune ابزار بهینه‌سازی اپ استور را برای توسعه‌دهندگان پیشنهاد می‌دهد تا نتایج ارگانیک را با بهینه‌سازی دارایی‌های اپ استورشان افزایش دهند.

مشخصه‌های کلیدی: پیشنهاد کلمه کلیدی و ردیابی رنک، نصب تخمین‌ها، ردیابی رقبا، تست A/B، شریک ارزیابی فیسبوک موبایل، برقراری تماس با هر هدفی

شعار: Tune تکنولوژی‌ای را به وجود می‌آورد که روابط بازاریابی را با عملکردی موفق رو‌به‌رو می‌سازد.

اپ استورها: ایتونز اپل استور و گوگل پلی.

قیمت: تماس برای اطلاع از قیمت‌های اشتراک.

۷.Appfigures

ابزار بهینه سازی اپلیکیشن - Appfigures

Appfigures یک ابزار متفاوت اپی است: Analytics، Explorer و Appbase.  اولین مورد برای توسعه‌دهنگان است و هدف آن ردیابی عملکرد اپ در اپ استور، پیگیری درآمد، عملکرد بازار، فیدبک کاربر و غیره، با آپدیت‌های ساعتی در رنک‌های اپ است. Explorer به بازاریابان کمک می‌کند تا رقبایشان را ردیابی کنند، سرنخ تولید کرده و بازار را تحلیل کنند. Appbase یک کاتالوگ قابل دانلود از اطلاعات اپ است که داده‌ها را برای بیش از 4000000 اپ از تمام اپ استورهای اصلی ترکیب می‌کند تا یک فید منسجم و کامل ایجاد کند.

مشخصه‌های کلیدی:  کاتالوگ Appbase، داده‌ها روی 9 میلیون اپ، قابلیت ردیابی پیچیده اپ.

شعار: اطلاعات و تحلیل اپ استور.

اپ استورها: اپ استور، گوگل پلی، آمازون استور، ویندوز استور.

قیمت: طرح مبتدی رایگان، طرح با دستیابی تمام دلار 9 در هرماه، سازمانی 300 دلار در ماه.

 

۸.SensorTower

SensorTower یک پلت رم هوشمند و بهینه‌سازی اپ استور برای توسعه‌دهندگان اپ است، و در سال 2013 توسط Alex Malafeev و Oliver Yeh تاسیس شده و اطلاعاتی ارزشمند از رقبایتان را از رنینگ و منابع مدیریتی‌شان بدست شما می‌دهد. داده‌های دقیق ابزار بهینه‌سازی اپ استور و کارکردهای ردیابی آن به بهبود مشاهده موبایل اپ در اپ استور/ گوگل پلی کمک می‌کند؛ در حالیکه ویژگی ترجمه کلمه کلیدی، کلمه کلیدی اپ را به چند زبان ترجمه می‌کند تا تعداد دانلودهایش را در دیگر کشورها افزایش دهد. SensorTower طرح‌هایی را برای کسب‌وکارهای کوچک (که تنها داده‌هایی در سطح اپ را پوشش می‌دهد) و سازمان‌ها (App Intelligence, Store Intelligence) ارائه داده است.

مشخصه‌های کلیدی: رنکینگ اپ، بهینه‌سازی کلمه کلیدی، ترجمه کلمه کلیدی، تخمین دانلود و درآمد، ردیابی رقبا.

شعار: داده‌هایی که موجب رشد اپ می‌شوند.

اپ استورها: آیتونز اپل استور و گوگل پلی.

قیمت: برای کسب‌وکارهای کوچک طرح پیشرفته 8 دلار در ماه، طرح کسب‌وکاری 400 دلار در ماه، قیمت‌های سفارشی برای طرح‌های سازمانی.

۹.Storemaven

نکته کلیدی فروش Storemaven، کلمه maven در آن است (به معنای حرفه‌ای)، یک هوش مصنوعی که نتایج تست A/B شما را ارزیابی می‌کند (و می‌تواند متغیرهای متعدد زیادی را نیز تست کند) تا بهترین نتیجه ممکن را بدست شما دهد. این شرکت به دنبال کمک به چنین برندهای بزرگ اپ است، همانند EA، Zynga، OpenTable، Warner Brothers.

ویژگی‌های کلیدی: تست AI.

شعار: تست A/B اپ استور و گوگل پلی.

اپ استورها: اپ استور و گوگل پلی.

قیمت: در دسترس نیست، اما نسخه سی روزه آن رایگان است.

۱۰.TheTool

ابزار بهینه سازی اپلیکیشن - TheTool

TheTool یک پلتفرم “همه در یکی” از ASO و یک پلتفرم بازاریابی اپ است که خودش را ابزاری با عملکرد خوب در گوگل پلی و اپل اپ استور می‌داند. ردیابی نصب‌ها (ارگانیک و غیر ارگانیک)، رنکینگ کلمه کلیدی، ریت‌های تبدیل و غیره، همه روی یک UI نمایش داده می‌شوند. این به بازاریابان اپ و توسعه‌دهندگان آن کمک می‌کند تا KPIهای کلیدی بهینه‌سازی اپ استور را برای اپ‌ها و بازی‌ها بهینه‌سازی کند (رنکینگ کلمه کلیدی، رنکینگ نمودارهای برتر، ریت کاربر، نرخ تبدیل، نصب، درآمد) و معیاری از رقبا را ارائه می‌دهد تا تصمیم درستی برای استراتژی ASO گرفته شود.

ویژگی‌های کلیدی: داده‌ها از 93 کشور گرفته شده‌اند، ابزارهای تحقیق کلمه کلیدی، بازرسی کامل ASO، اطلاعات و نکاتی عملیاتی.

شعار: ASO همه جانبه و ابزار بازاریابی اپ.

اپ استورها: گوگل پلی، آیتونز اپ استور.

قیمت: نسخه 14 روزه رایگان که قیمت‌هایش از 69 دلار در ماه شروع می‌شود.

۱۱.Apptopia

بهینه سازی اپ استور - Apptopia

Apptopia خدمات ردیابی رقبا و بازار اپ هوشمند برای نگهداری امتیاز عملکردی اپ در تمام اپ استورهای اصلی می‌باشد. این ابزار همچنین عملکرد تبلیغاتی را ردیابی کرده و تمام داده‌ها را براساس کشور، دسته و فروشگاه تقسیم‌بندی می‌کند تا به کشف فرصت‌ها و چیزیکه شرکت‌ها به کشورهای 2 لایه و سه لایه می‌گویند و دارای پتانسیل بالایی برای ROI هستند کمک کند.  Breakout Predictor در آن به دنبال شناسایی این است که کدام اپ‌ها به لیست 100 اپ برتر راه پیدا می‌کنند.

ویژگی کلیدی: مدل پرداخت به ازای ردیابی اپ.

شعار: سودآوری از رازهای رقبایتان.

اپ استورها: گوگل پلی و آیتونز اپ استور.

قیمت: 49.99 دلار در هرماه (5 اپ).

۱۲.Prioridata

ابزار بهینه سازی اپلیکیشن - Prioridata

Prioridata یک اپ هوشمند موبایل و ابزار ASO و شرکت تحقیقات بازاری می‌باشد. این ابزار تعدادی راه حل برای بازاریابی اپ پیشنهاد می‌دهد، همانند Keyword Intelligence برای بهینه‌سازی صفحه فروشگاهی اپ، App Intelligence که هم عملکرد اپ و هم عملکرد اپ رقبا را در بازار در کشورها و اپ استورهای متعدد ردیابی می‌کند. همانند Market Intelligence که دسته‌ای خاص از اپ و کشورهای خاص را تحلیل می‌کرد، API و Custom Research راه حل‌های Prioridata را در CRM مشتری یا محصولات تجاری ترکیب می‌کرد و در نهایت Usage Intelligence را نیز ادغام می‌کرد تا تحقیقاتی را در بازار اپ انجام دهد.

ویژگی‌های کلیدی: 3 طرحه- پایه، پیشرفته، سازمانی. معیاری که از آن تبعیت می‌کنند DAU، MAU، ARPDAU، نرخ حفظ، دانلودها، درآمد فروشگاه، رنک‌های نمودارهای برتر، رنک‌های کلمه کلیدی می‌باشند.

شعار: موفقیت در بازار موبایلتان.

اپ استورها: گوگل پلی و آیتونز اپ استور.

قیمت: شروع از 250 دلار در ماه.

۱۳.ASOdesk

ASOdesk برای بازاریابان 3 نوع محصول خاص ASO ارائه می‌دهد، همانند Keyword Analytics، Keyword Explorer و Keyword Charts and Competitors. همچنین این شرکت اتوماسیون اپ، تحلیل اپ و هوش ارگانیک را ارائه می‌دهد که ترافیک سرچ را با جزییات بیشتری مورد بررسی قرار می‌دهد.

ویژگی‌های کلیدی: اتوماسیون بازاریابی برای ASO.

شعار: بهبود میزان مشاهده IOS و اپ اندروید.

اپ استورها: گوگل پلی، آیتونز اپ استور.

قیمت: شروع قیمت‌ها از رایگان، که لایه اول آن از 49 دلار در ماه شروع می‌شود.

۱۴.AppCodes

AppCodes یک استارت آپ است که در سال 2010 تاسیس شده است، و مجموعه ابزارهای بهینه‌سازی اپ استور را برای توسعه‌دهندگان فراهم می‌آورد تا میزان مشاهده اپ خودشان را افزایش دهند. AppCodes ابزار پیش‌بینی کلمه کلیدی را پیشنهاد می‌دهد تا کلمه کلیدی رقبا را بیشتر در معرض نمایش قرار دهد و ابزاری را برای پیش‌بینی جایگاه خاص اپ در اپ استور، برای یک کلمه کلیدی خاص  ارائه می‌دهد، لذا بازاریابان و توسعه‌دهندگان اپ می‌توانند در راس رقابت قرار بگیرند.

ویژگی‌های کلیدی: ردیابی رقبا، ابزار کلمه کلیدی برای یافتن بهترین گزینه‌هایتان، ردیابی میزان مشاهده‌تان در اپ استور.

شعار: بهترین ابزار برای بهینه‌سازی اپ استور.

اپ استورها: آیتونز اپ استور و گوگل پلی.

قیمت: 14.95 دلار در ماه.

۱۵.Mobile Action

Mobile Action یک خدمات کسب کاربر برای توسعه‌دهندگان موبایل است که در سال 2013 تاسیس شده است و در سانفرانسیسکو اداره می‌شود، شرکتی که ابزارهای اپ استور هوشمند و بهینه‌سازی اپ استور را به صورت رایگان روانه بازار کرده است. با پلتفرم Mobile Action توسعه‌دهندگان و بازاریابان اپ می‌توانند رنک رقابتی، دانلود اپ و اطلاعاتی از درآمدهایشان را بدست آورده و از تصمیمات ASO برای افزایش دانلود ارگانیک اپشان آگاه شوند.

ویژگی‌های کلیدی: داشبورد با استفاده آسان، ردیابی رقبا، اقدامات توصیه شده، استفاده شده توسط 160 هزار کاربر از 65 کشور.

شعار: بهینه‌سازی اپ استور و ابزار  App Analytics.

قیمت: and App Analytics رایگان است. هوش ASO از 39 دلار در ماه شروع می‌شود.

۱۶.AppTweak

ابزار بهینه سازی اپلیکیشن - AppTweak

AppTweak یک ابزار بهینه‌سازی اپ (ASO) است که توسط Data science ایجاد شده و بازاریابان و توسعه‌دهندگان اپ را قدرت می‌بخشد تا میزان مشاهده خود را بهبود بخشیده و رنکینگ اپ را افزایش داه و دانلودهای ارگانیکی ایجاد کنند.  این ابزار در سال 2013 تاسیس شده و یک شرکت سودآور است که روی دقت داده‌ها و شفافیت آن‌ها تمرکز دارد. AppTweak  از بین دیگر ویژگی‌هایش ابزارهای قدرتمند Keyword & Search Ads را با تمام داده‌های مورد نیاز برای بازرسی ارائه می‌دهد و میزان کشف اپ را بهینه کرده و روی آن نظارت می‌کند.

ویژگی‌های کلیدی: توصیه‌های عملیاتی و شخصی‌سازی شده (گزارش‌های ASO)؛ ابزار هوشمند کلمه کلیدی چند زبانه، تحلیل‌های رقابتی، داشبورد هوشمند Search Ads.

شعار: ابزار AppTweak ASO که توسط Data Science ایجاد شده‌اند.

اپ استورها: آیتونز اپل استور و گوگل پلی استور.

قیمت: نسخه 7 روزه رایگان برای طرح مبتدی، 60 دلار در ماه برای طرح پیشرفته، 150 دلار در ماه برای طرح آموزشی، 300 دلار در ماه، 600 دلار در ماه.

۱۷.SearchMan

SearchMan یک ابزار بزرگ داده خودخدمت ارائه می‌دهد تا به توسعه‌دهندگان کمک کند میزان مشاهده اپ خودشان را در اپ استور افزایش دهند. از آنجا که SearchMan شروع به کار کرده است شرکت Mountain View-based به توسعه سئو آن برای خدمات اپ موبایلش تعهد داده است. اکنون شما می‌توانید پیشنهاداتی برای کلمات کلیدی داده محور دریافت کنید، آپدیت هایی را به منظور بهبود رنکینگ‌ها انجام داده و دانلودها را افزایش دهید، و به سرعت از میزان کشف اپ خودتان با دانستن امتیاز میزان مشاهده جستجو اطلاعاتی را بدست آورید.

ویژگی‌های کلیدی: ردیابی رنکینگ جستجو، کشف و بهینه‌سازی کلمات کلیدی خود، بررسی امتیاز میزان مشاهده، دستیابی به تحقیقات بازار اپ به صورت رایگان.

شعار: بهینه‌سازی اپ استور و نرم افزار سئو کار را آسان ساخته است.

اپ استورها: آیفون، آیپد، و گوگل پلی.

قیمت: طرح تحقیقاتی رایگان، داشبورد ASO-25 دلار در ماه، طرح صفحه گسترده 100 دلار در ماه، API 250 دلار در ماه، طرح سازمانی 1500 دلار در ماه.

۱۸.Keyword Tool

Keyword Tool یک نسخه وب است که به کاربران کمک می‌کند کلمات کلیدی‌ای را بیابد که افراد در جعبه جستجوی اپ استور تایپ می‌کنند تا بهینه‌سازی اپ استور را اجرا کنند. به کاربرانتان کمک کنید تا به راحتی با تطبیق دادن عنوان اپ و توصیف کلمه کلیدی با عبارات جستجو شده مخاطبین هدفتان اپتان را پیدا کنند. Keyword Tool از App Store autocomplete استفاده می‌کند تا معروف‌ترین کلمات کلیدی مربوط به موضوع اپتان را بیابد و این منجر به نصب ارگانیک می‌شود.

ویژگی‌های کلیدی: ابزار رایگان، تحقیقات کلمه کلیدی با استفاده از App Store autocomplete، تعیین کشور اپ استور و زبانش برای تولید کلمه کلیدی.

شعار: ابزار بهینه‌سازی اپ استور برای تحقیق کلمه ، ASO و سئو

قیمت: رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخشی از آمار خدمات وب رمز

تعداد خدمت ارائه شده

150
پروژه سئو
420
پروژه طراحی سایت
69000
خدمات هاست
220000
ثبت دامنه

در وب‌رمز رضایت مشتریان اولویت ماست

کارفرمایان در مورد ما چه می‌گویند

خانم مهندس درفشی

خانم مهندس درفشی

مدیر سایت "آژانس ارتباطات دان"
آقای مهندس منظمی

آقای مهندس منظمی

مدیر "هلدینگ گام"
خانم مهندس اسدی

خانم مهندس اسدی

مدیر دیجیتال مارکتینگ "ایران ادونچر"
آقای مهندس طالب زاده

آقای مهندس طالب زاده

مدیر مجموعه مهاجرتی - تحصیلی "کانادا از ایران"

برخی برندها که افتخار خدمت به آنها را داشتیم

جایگاه برند معظم شما اینجاست..

webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers

تعدادآرا: 966 - میانگین: 4.8

رأی شما ثبت شد.