وب رمز همواره سعی در ارائه سرویس های ویژه و متفاوت داشته است و هم اکنون سرویس جدید هاست ویندوز ۲۰۰۸ وب رمز با کنترل پنل پلسک در دیتاسنتر داخل ایران آماده ارائه به کاربران محترم می باشد.

سرور ویندوز پلسک ایران، قابلیت های بی نظیری نسبت به سرور ویندوز با کنترل پنل وبسایت پنل دارد.

 

مقایسه کنترل پنل پلسک و وبسایت پنل:

هاست ویندوز ایران با کنترل پنل محبوب پلسک در دیتاسنتر داخل کشور می باشد و همین موضوع باعث شده به مراتب سرعت لود بسیار بالاتری نسبت به سرور ویندوز خارج داشته باشد.

– یکی از بزرگترین مزیت های کنترل پنل پلسک، سادگی و راحتی کار با آن نسبت به کنترل پنل وبسایت پنل است. بطوریکه برای کار با این کنترل پنل نیازی به تنظیمات خاصی ندارید و با رابط گرافیکی کاربرپسند و بسیار آسان آن می توانید سایت خود را آپلود، دیتابیس ایجاد و همینطور تنظیمات حرفه ای IIS روی سایت خود اعمال نمایید و همچنین عملیاتی نظیر تنظیمات DNS، تنظیمات ایمیل، افزودن ساب دامین، پارک دامین، دامین افزوده و تغییر نام دامین اصلی سرویس هاست را به سادگی و با سرعت بیشتری انجام دهید.

– در کنترل پنل پلسک شما قادرید با یک کلیک و به راحتی CMS های رایج مورد نیاز خود را همانند DotNetNuke برای Asp.net و جوملا، وردپرس و … برای PHP نصب نمایید، در حالی که در وبسایت پنل این قابلیت وجود ندارد.

– یکی از ابزارهای کاربردی جهت حفظ امنیت و کنترل دسترسی، قابلیت تنظیم Password Protection روی فولدرها می باشد. در پلسک این امکان فراهم است تا روی فولدرهایی که مدنظر دارید پسورد تنظیم نمایید.

– قابلیت استفاده از دامنه افزوده (AddOn domain) در پلسک نیز یک امکان ویژه می باشد که پشتیبانی از آن در وبسایت پنل امکان پذیر نیست.

– هاست ویندوز ایران قابلیت پشتیبانی از دیتابیس های Mssql 2005 ، 2008 و 2012 را داراست در صورتی که روی هاست ویندوز خارج فقط نسخه های 2005 و 2008 پشتیبانی می شود، همچنین پشتیبانی از mysql مطابق با آخرین نسخه آن انجام می شود.

– در پلسک ایران شما می توانید به راحتی نسخه کامپایلر وب سرور مورد نیاز خود را تغییر دهید، برای Asp.net نسخه های 2-4.5 و برای php نیز می توانید تمام نسخه های موجود را انتخاب و اعمال نمایید. همچنین می توانید افزونه های دلخواه php را فعال و غیر فعال نمایید که این امکان در هاست ویندوز خارج موجود نیست.

– افزونه کاربردی Hotlink Protection موجود در کنترل پنل پلسک، این قابلیت را دارد تا بتوانید جلوی سوء استفاده افراد از لینک ها و منابع سایت شما و دزیده شدن پهنای باند را بگیرید.

– در وب سایت پنل گزارش های آماری همیشه دارای نواقصی بوده، اما در پلسک کامل ترین گزارش ها از جمله میزان بازدید ها، میزان استفاده از دیسک بصورت شفاف و کامل، آمارهای ارسال ایمیل و … در دسترس شما قرار دارد.

– در وب سایت پنل امکاناتی از قبیل بک آپ گیری روی اف تی پی ریموت در دسترس شما نیست، اما در پلسک با اعمال تنظیمات حرفه ای می توانید یک ریموت بک آپ تعریف کنید تا به جهت حفظ بک آپ از اکانت خود در یک سرور دیگر آسوده خاطر باشید. همچنین یکی دیگر از بزرگترین مزیت های پلسک نسبت به وبسایت پنل بک آپ گیری کامل آن است. بدین صورت شما می توانید از کل فضای هاست شامل محتوای فایل ها، دیتابیس، دامنه های افزوده و ایمیل ها بک آپ تهیه نمایید.

– استفاده از آنتی ویروس برای اسکن هاست ایمیل، فایروال و رول های اختصاصی تامین امنیت، بک آپ گیری اتوماتیک سمت سرور و نگهداری آنها روی سرور بک آپ دیگر از مزیت ها و قابلیت های دیگر این سرور نسبت به سرور هاست ویندوز خارج وب رمز می باشد.

 

نویسنده: هادی روحی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخشی از آمار خدمات وب رمز

تعداد خدمت ارائه شده

150
پروژه سئو
420
پروژه طراحی سایت
69000
خدمات هاست
220000
ثبت دامنه

در وب‌رمز رضایت مشتریان اولویت ماست

کارفرمایان در مورد ما چه می‌گویند

خانم مهندس درفشی

خانم مهندس درفشی

مدیر سایت "آژانس ارتباطات دان"
آقای مهندس منظمی

آقای مهندس منظمی

مدیر "هلدینگ گام"
خانم مهندس اسدی

خانم مهندس اسدی

مدیر دیجیتال مارکتینگ "ایران ادونچر"
آقای مهندس طالب زاده

آقای مهندس طالب زاده

مدیر مجموعه مهاجرتی - تحصیلی "کانادا از ایران"

برخی برندها که افتخار خدمت به آنها را داشتیم

جایگاه برند معظم شما اینجاست..

webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers

تعدادآرا: 966 - میانگین: 4.8

رأی شما ثبت شد.