جشنواره زمستانی 1402 وب‌رمز
طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت با وردپرس

سریع، دقیق و مطمئن

پیشرفت دنیای تکنولوژی باعث شده که صاحبان بیزینس برای توسعه کسب و کار خود وارد فضای وب شوند و فعالیت خود را گسترش دهند. طراحی سایت با وردپرس یکی از روش‌های نسبتا جدید طراحی سایت بدون نیاز به کدنویسی از پایه است.

طراحی سایت وردپرس سریع، دقیق و مطمئن است و درنهایت یک سایت با ظاهری زیبا و کاربردی تحویل شما می‌دهد. سایت وردپرسی مامن امنی برای کسب و کار نوپای شماست.

آمار خودش گویا همه چیز است ...

رکوردهایی که وردپرس از آن خود کرده است به استناد وب سایت w3techs.com

45.8%
‌وب‌سایت‌های جهان وردپرسی هستند
65.2%
وب‌سایت‌هایی که از cms استفاده می‌کنند، از وردپرس بهره می‌برند
36.28%
از 1 میلیون وب سایت برتر جهان وردپرسی هستند
12%
میانگین رشد سالانه از سال 2011
چرا طراحی سایت با وردپرس محبوب است؟

چرا طراحی سایت با وردپرس محبوب است؟

طراحی سایت با وردپرس هم در ایران و هم در سایر کشورها بسیار محبوب است. از مهم‌ترین دلایل محبوبیت آن سادگی استفاده و انعطاف‌پذیری آن می‌باشد.

به این معنی که افراد با حداقل دانش و مهارت می‌توانند بدون نیاز به کدنویسی از پایه به ساخت سایت با وردپرس بپردازند و از افزونه‌های متنوع آن برای شخصی‌سازی ظاهر و کاربری سایت خود استفاده کنند.

طراحی سایت وردپرسی مخصوص کدام دسته از کسب‌وکارها است؟

طراحی سایت وردپرسی مخصوص کدام دسته از کسب‌وکارها است؟

اگر می‌خواهید سایت و وبلاگ شخصی داشته باشید، کسب و کاری تازه راه انداخته‌اید و قصد جذب مشتری دارید، مطالب مفیدی در یک حوزه‌ی مشخص آماده کرده‌اید و فکر راه اندازی یک مجله آنلاین به سرتان زده، پیج اطلاع‌رسانی و خبری اینستاگرام توقعات شما را برطرف نکرده و فکر می‌کنید سایت خبری بهتر به نیاز شما پاسخ می‌دهد و … باید بگوییم که طراحی سایت وردپرس مناسب شماست.

همچنین یکی از پرکاربردترین استفاده‌ از سایت‌های وردپرسی، راه‌اندازی آنلاین شاپ با استفاده از ووکامرس است. به صراحت می‌توانیم بگوییم که طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس برای کسانی که قصد فروش محصول یا خدمات دارند بهترین انتخاب است.

نمونه کارهای طراحی سایت فروشگاهی وب‌رمز

با وب‌رمز در دنیای وب بدرخشید

خشت اول گر نهد معمار کج تا ثریا می‌رود دیوار کج!

طراحی سایت املاک

طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت در حوزه گردشگری

طراحی سایت برای وکلا

طراحی سایت لوازم آرایشی و بهداشتی

طراحی سایت ساختمانی

مقایسه طراحی سایت وردپرس با طراحی سایت با cms اختصاصی

مقایسه طراحی سایت وردپرس با طراحی سایت با cms اختصاصی

برای سایت‌هایی که لازم است نیازهای متعددی را پوشش دهد، استفاده از cms اختصاصی به جای طراحی سایت وردپرس پیشنهاد می‌شود.

در این قسمت برخی از تفاوت‌های طراحی سایت با وردپرس و cms اختصاصی را با یکدیگر بررسی می‌کنیم.

بر اساس آمار و ارقام منتشرشده می‌توان ادعا کرد که بیش از 40% سایت‌های حاضر در وب حاصل طراحی سایت با وردپرس هستند که آمار شگفت‌انگیزی است!

در مقابل، تعداد سایت‌هایی با cms اختصاصی ساخته شده‌اند بسیار محدودتر است.

ساخت سایت وردپرسی زمان زیادی از شما نمی‌گیرد، چرا که معمولا تنظیمات آن ثابت بوده و از پیش مشخص شده‌اند.

اما این قضیه در مورد cms اختصاصی صادق نیست و صفر تا صد سایت باید برنامه نویسی شود و این فرآیند، زمان زیادی می‌طلبد و سرعت اتمام پروژه را تاحدی طولانی می‌کند.

طراحی و اجرای سیستم cms اختصاصی به فرد متخصص و باتجربه احتیاج دارد. همچنین توسعه و پشتیبانی سیستم کار راحتی نیست و می‌بایست توسط همان فرد یا تیم سازنده انجام گیرد.

این قضیه باعث بالا رفتن هزینه سیستم مدیریت محتوای اختصاصی می‌شود.

در صورتی که سیستم محتوای وردپرس به صورت رایگان در اختیار عموم قرار گرفته و در نهایت قیمت طراحی سایت وردپرس کم‌تر از سیستم cms اختصاصی می‌باشد.

عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت با وردپرس

با این که قیمت طراحی سایت وردپرسی به نسبت کم است اما آگاهی از عوامل موثر بر آن به ما در مدیریت هزینه‌ها کمک بسیاری می‌کند. این عوامل شامل موارد زیر است:

  • نوع کسب و کار
  • امکانات و افزونه‌ها
  • بهینه‌سازی سایت وردپرس برای موتورهای جستجو (SEO)
  • پشتیبانی سایت
  • ظاهر سایت
  • قالب‌های وردپرس
  • نوع دامنه و هاست
  • قابلیت‌های مختلف سایت مثل قابلیت ریسپانسیو
  • اعتبار شرکت شما
مزایای ساخت سایت با وردپرس

مزایای ساخت سایت با وردپرس

اگر با فضای وب آشنایی داشته باشید حتما می‌دانید که هر کسب و کاری برای طراحی سایت با گزینه‌های گوناگونی مواجه است، اما بیش‌تر افراد برای این کار سراغ وردپرس می‌روند.

طراحی سایت وردپرس مزایای فراوانی دارد که برخی از آن‌ها عبارتند از:

مزیت مهم طراحی سایت وردپرسی نسبت به جوملا و دروپال این است که در طراحی سایت با وردپرس wordpress website design شما نیاز به هیچ گونه کدنویسی ندارید.

این مسئله باعث می‌شود که فرآیند ساخت سایت شما سرعت بیش‌تری بگیرد و سریع‌تر آماده شود. برای ظاهر سایت خود نیز امکان استفاده از قالب‌های آماده وردپرس را دارد.

اگر هم سایت شما به دلیل کاربری خاص خود به ویژگی‌های خاصی نیز نیاز دارد می‌توانید با یک توسعه دهنده وب همکاری کنید.

Php یک زبان برنامه‌نویسی در سمت سرور است و وردپرس نیز مبتنی بر این زبان است.

توسعه و طراحی سایت‌هایی با قابلیت‌های متنوع مثل استفاده از افزونه یا پلاگین‌ها برای زیباسازی فضای سایت یا افزایش سرعت و بهینه‌سازی، مدیون این زبان برنامه‌نویسی است.

شاید با خودتان فکر کنید که سایتی که با وردپرس طراحی شده، به دلیل اوپن سورس(open source) بودن امنیت بالایی ندارد، چرا که همه به این کدهای متن باز دسترسی دارند.

اما فراموش نکنید با آپدیت‌های امنیتی و رعایت قوانین وضع شده توسط وردپرس برای امنیت سایت شما این نگرانی تا حد زیادی از بین می‌رود.

شرکت‌هایی که خدمات طراحی سایت وردپرسی را به کاربران ارائه می‌دهند، امنیت سایت شما را نیز تامین می‌کنند.

به روزرسانی وبسایت با توجه به تغییر نیازهای کاربران یک امر لازم و ضروری برای هر سایتی می‌باشد.

وردپرس بدون دریافت هیچ گونه هزینه به‌روزرسانی‌های لازم را بر اساس تغییر نیاز کاربران و همچنین نیاز طراحان برای شما انجام می‌دهد.

مدیریت محتوای وردپرس و ویرایش مطالب سایت ساخته شده به‌وسیله‌ی آن به آسانی انجام می‌شود.

به همین علت، محبوبیت بالایی میان برنامه‌نویسان سراسر جهان پیدا کرده و کسب و کارهای زیادی برای گسترش فعالیت خود به طراحی سایت وردپرسی تمایل پیدا کرده‌اند.

ساخت سایت با وردپرس به شما امکان استفاده از پلاگین یا افزونه‌های متعددی را می‌دهد که بسیاری از آن‌ها رایگان هستند.

این ماژول‌ها که روی سایت شما نصب می‌شوند و استفاده از آن‌ها قابلیت‌های متنوع و کاربردی را به سایت شما اضافه می‌کند.

معایب سفارش طراحی سایت با وردپرس

معایب سفارش طراحی سایت با وردپرس

حالا که چند مورد از مزایای بی‌شمار ساختن سایت با وردپرس را مرور کردیم، خوب است به برخی معایب آن نیز اشاره کنیم تا درنهایت به یک شناخت کلی از این مسئله برسیم. برخی از این معایب عبارتند از:

برخی شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات طراحی سایت با وردپرس، دقت لازم را هنگام نصب افزونه‌ها به خرج نمی‌دهند و پلاگین‌های با باگ امنیتی روی سایت شما نصب می‌کنند و باعث به خطر انداختن امنیت سایت شما می‌شوند.

اما به دلیل اوپن سورس بودن وردپرس، در صورت شناسایی راه نفوذ به هسته وردپرس به سرعت اطلاع‌رسانی انجام می‌شود و شما می‌توانید به راحتی جلوی نفوذ را بگیرید.

از معیارهای یک سایت استاندارد سرعت بارگذاری آن برای کاربران است.

سایت‌های وردپرسی معمولا سرعت قابل قبولی دارند اما عواملی مثل تداخل برخی پلاگین‌ها یا نصب پلاگین‌های مختلف و نامناسب روی سایت می‌تواند سرعت بارگذاری سایت را تحت تاثیر قرار دهد.

پس لازم است که بعد از ساخت سایت وردپرسی و قبل از نصب پلاگین‌ها، آن‌ها را بررسی کرد.

طراحی سایت وردپرس در ابتدا نیازی به کدنویسی ندارد اما اگر بخواهید تغییراتی خاص در سایت ایجاد کنید، لازم است که با زبان‌های برنامه‌نویسی HTML ، CSS و PHP آشنایی داشته باشید.

در صورتی که در کد زدن مهارت نداشته باشید و اقدام به این کار کنید، سایت شما به مشکلات جدی روبه‌رو خواهد شد.

معروف‌ترین وب‌سایت‌های طراحی شده با سیستم مدیریت محتوا وردپرس

معروف‌ترین وب‌سایت‌های طراحی شده با سیستم مدیریت محتوا وردپرس

ویژگی‌هایی از جمله سازگاری با اکثر مرورگرها، وردپرس را به محبوب‌ترین سیستم مدیریت محتوا در جهان تبدیل کرده است.

در این قسمت چند مورد از سایت‌های ایرانی و خارجی که با وردپرس طراحی شده‌اند را به شما معرفی می‌کنیم.

مایکروسافت نامی آشنا در دنیای مدرن ودیجیتال امروز است. شاید برایتان جالب توجه باشد که شرکت معروف و جهانی مایکروسافت در بخش اطلاع‌رسانی و خبری خود از سیستم وردپرس استفاده کرده است.

محصولات مایکروسافت مانند آفیس، ایکس باکس، ویندوز و … کاربران بسیاری در سرتاسر جهان دارد و بزرگ‌ترین ارائه‌دهنده خدماتی مثل بازی‌های ویدئویی، سخت‌افزار و … می‌باشد. با این حال استفاده از وردپرس حتی در شرکتی به این عظمت دور از انتظار نیست!

اسپاتیفای یک سیستم پخش و استریم موزیک به صورت دیجیتال است که شما می‌توانید هر آهنگی از هر خواننده‌ای در سراسر جهان را توسط آن گوش دهید و لذت ببرید.

دسترسی به انواع پادکست ایرانی و خارجی با موضوعات مختلف نیز توسط این سایت امکان‌پذیر است.

قسمت وبلاگ رسمی این سایت محبوب میان طرفداران موسیقی با استفاده از وردپرس طراحی شده است.

دیجی کالا یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های آنلاین در ایران است که کاربران زیادی از اقصی نقاط کشور از این سایت استفاده می‌کنند.

قسمت وبلاگ یا مجله اینترنتی این سایت با استفاده از قالب اختصاصی وردپرس طراحی شده است.

مطالب وبلاگ این سایت بسیار کاربردی هستند و همچنین بازدیدکنندگان بسیار آن منجر به کسب رتبه‌های خوب در موتورهای جستجو شده است.

وبسایت پزشک 24 یک سامانه آنلاین نوبت‌دهی به بیماران می‌باشد. افراد در سراسر کشور می‌توانند به بهترین پزشکان کشور دسترسی داشته باشند و بدون مراجعه حضوری نوبت ویزیت دریافت کنند.

این سایت قابلیت‌های دیگری همچون رزرو آنلاین، جستجوی پیشرفته و سریع، سیستم فیلتر پیشرفته، پرداخت آنلاین، عضویت، امکان مشاهده شماره تلفن و … دارد و تماما با سیستم وردپرس طراحی و ساخته شده است.

این مسئله نشان می‌دهد که طراحی سایت شرکتی با وردپرس نه تنها امکان‌پذیر بلکه از بهترین گزینه‌هاست.

نمونه کارهای طراحی سایت شرکتی وب‌رمز

سئو وب سایت‌های طراحی شده با وردپرس چگونه است؟

سئو مکمل طراحی سایت می‌باشد. شما برای ارتباط با کاربر و نشان دادن مطالب و مقالات و از همه مهم‌تر، محصولات و خدمات خود، باید رتبه سایت خود در نتایج گوگل را افزایش دهید.

یعنی اقداماتی انجام دهید که در صفحه جستجو جزو سایت‌های اولی باشید که به چشم کاربر می‌خورد. به اقداماتی که برای بهینه‌سازی سایت انجام می‌شود سئو گفته می‌شود.

مشاهده پلن‌های سئو سایت

آموزش مرحله به مرحله ساخت سایت وردپرس

وب‌رمز در تمامی مراحل همراه شماست.

آشنایی با مراحل طراحی سایت با cms وردپرس به شما کمک می‌کند دید بهتری نسبت به فرآیند انجام کار داشته باشید و بتوانید ما را در ایجاد نتیجه‌ای عالی و باکیفیت یاری دهید. این مراحل به شرح زیر است:

۱- تهیه سرویس هاست و دامنه

اولین مرحله طراحی سایت وردپرسی تهیه کردن هاست و دامنه برای سایت است. شما می‌توانید هاست را در کنار دامنه از بعضی از ارائه‌دهندگان خدمات طراحی سایت وردپرس و سرویس هاست به صورت رایگان دریافت کنید.

دامنه بهتر است ساده و کوتاه باشد، عدد و خط تیره نداشته باشد، حتما دردسترس باشد، کلمات سنگین با تلفظ و املای مشکل در آن وجود نداشته باشد و پسوند و پسوند .com داشته باشد. البته استفاده از پسوندهای دیگر نیز بلامانع است.

۲- نصب وردپرس

در این مرحله باید این سیستم مدیریت محتوا را نصب کنید. برای این کار به داشبورد پنل هاست بروید. البته برای نصب وردپرس می‌توانید از شرکتی که سفارش طراحی سایت وردپرس شما را قبول کرده است خواهش کنید که این کار را برایتان انجام دهد. خودتان نیز می‌توانید در سی پنل به نصب وردپرس بپردازید.

۳- نصب قالب موردنظر وردپرس

قالب وردپرس در اصل ظاهر سایت شما را تعیین می‌کند. انتخاب قالب ورد باید بر اساس نوع سایت که مدنظر شماست انجام شود. قالب‌های وردپرس رایگانی در اختیار کاربران وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید اما توجه کنید که در درازمدت امکان دارد در عملکرد سایت مشکل ایجاد کنند.

برای افزودن قالب ابتدا به پنل مدیریت وردپرس بروید، از پنل چپ قسمت”نمایش” و بعد “پوسته‌ها” را انتخاب کنید. بالای صفحه قسمت “افزودن پوسته جدید” و سپس “بارگذاری پوسته” را انتخاب کنید. فایل را بارگذاری کرده و “نصب” را انتخاب کنید.

۴- نصب پلاگین‌های موردنظر

در این مرحله برای افزایش عملکرد سایت می‌بایست پلاگین یا افزونه‌ها را نصب کنید. با استفاده از پلاگین‌ها می‌توانید قابلیت‌های جذاب و منحصربه‌فردی به سایت خود اضافه کنید.

اما از نصب بیش از حد پلاگین‌ها خودداری کنید تا با مشکل کاهش سرعت بارگذاری سایت مواجه نشوید. توصیه می‌شود که در ابتدا فقط به نصب افزونه‌ها ضروری بسنده کنید.

۵- تنظیمات وردپرس

در مرحله بعد به قسمت تنظیمات عمومی سایت بروید. در قسمت عنوان سایت، سفارشی‌سازی و سپس هویت سایت بروید و نام کسب و کار را وارد کنید. بعد از آن به قسمت نمایش، سفارش‌سازی و هویت سایت رفته و تگ لاین سایت را اضافه کنید.

از تگ لاین پیش‌فرض وردپرس نیز می‌توانید استفاده کنید. برای افزودن لوگو نیز در همین قسمت به بخش تغییر لوگو رفته و آن را بارگذاری کنید.

۶- ساخت صفحات سفارشی

حالا وقت آن رسیده که صفحات سفارشی خود را بسازید. برای این کار ابتدا از قسمت داشبورد قسمت برگه‌ها را انتخاب کنید و روی “افزودن جدید” کلیک کنید. سپس به “همه صفحات” رفته و صفحه موردنظر را پیدا کنید و گزینه”ویرایش” را انتخاب کنید.

۷- تنظیم فهرست سایت

منوی اصلی سایت به مثابه یک نقشه راه عمل می‌کند و به کاربران شما اجاره می‌دهد که به صفحات مختلف سایت دسترسی داشته باشند. با توجه به قالبی که برای سایت انتخاب کردید ممکن است بیش از یک منو وجود داشته باشد.

برای تنظیمات فهرست سایت ابتدا در قسمت “نمایش” به بخش “منوها” بروید. برای افزودن صفحه به منو صفحات موردنظر را از قسمت چپ انتخاب کنید. جایگاه فهرست‌ها را برای مرتب کردن منو یا فرعی کردن صفحات زیر صفحات دیگر تنظیم کنید.

۸- امنیت سایت

در مرحله آخر اقدامات لازم برای امنیت سایت را انجام دهید. زیرا که سیستم مدیریت محتوای وردپرس برای هکرها بسیار محبوب می‌باشد و در صورت نفوذ آن‌ها به سایت جلوگیری بسیار دشوار است.

از اقداماتی که می‌توان به منظور جلوگیری از ورود هکرها انجام داد تغییر آدرس پیش‌فرض (yourdomain/WP.admin) به آدرس مدنظر می‌باشد.

سوالات متداول

پاسخ هرگونه سوالی را در تماس با کارشناسان ما دریافت کنید

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای بسیار محبوب است که ساختار آن بر اساس php است و در حال حاضر به 169 زبان دنیا ترجمه شده است.

خیر، برای طراحی سایت از طریق وردپرس نیاز به کدنویسی ندارید. در واقع عوامل اکثر شرکت‌ها و موسساتی که سفارش طراحی سایت وردپرس قبول می‌کنند اصلا در زمینه‌های کدنویسی کار نمی‌کنند.

قیمت سایت وردپرس به عوامل مختلفی بستگی دارد. اما در مجموع می‌توان گفت که قیمت طراحی سایت با وردپرس نسبت به دیگر روش‌های طراحی سایت پایین‌تر است.

بله، می‌توانید هنگام سفارش طراحی سایت با وردپرس این موضوع را با شرکت ارائه دهنده خدمات در میان بگذارید و آن‌ها با استفاده از افزونه‌ها سایت شما را چندزبانه می‌کنند.

پیشنهاد می‌دهیم قبل از ثبت سفارش از مشاوره رایگان ما استفاده کنید. کافیست فرم زیر را پر کنید:

بخشی از آمار خدمات وب رمز

تعداد خدمت ارائه شده

150
پروژه سئو
420
پروژه طراحی سایت
69000
خدمات هاست
220000
ثبت دامنه

در وب‌رمز رضایت مشتریان اولویت ماست

کارفرمایان در مورد ما چه می‌گویند

خانم مهندس درفشی

خانم مهندس درفشی

مدیر سایت "آژانس ارتباطات دان"
آقای مهندس منظمی

آقای مهندس منظمی

مدیر "هلدینگ گام"
خانم مهندس اسدی

خانم مهندس اسدی

مدیر دیجیتال مارکتینگ "ایران ادونچر"
آقای مهندس طالب زاده

آقای مهندس طالب زاده

مدیر مجموعه مهاجرتی - تحصیلی "کانادا از ایران"

برخی برندها که افتخار خدمت به آنها را داشتیم

جایگاه برند معظم شما اینجاست..

webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers

تعدادآرا: 153 - میانگین: 4.5

رأی شما ثبت شد.