در اواسط این روزهای زمستانی، در روزهای ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه امسال، به مناسبت دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران بزرگترین گردهمایی صاحبان استارتاپ‌های شهرهای مختلف ایران در پژوهشگاه نیرو تهران برگزار می‌شود.

جشنواره وب و موبایل ایران با هدف معرفی کارآفرینان عرصه تجارت الکترونیک و قدردانی از صاحبان وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های موفق ایرانی تبدیل به یک رویداد تاثیرگذار در رشد جایگاه وب و موبایل در ایران شده است.

برای شرکت در رویداد با استفاده از کد زیر از ۵۰٪ تخفیف بهره‌مند شوید.

رویکرد جشنواره وب و موبایل

از آغاز جشنواره وب و موبایل تا امروز به نقطه اتصال فعالان حوزه تجارت الکترونیک تبدیل شده است و در جشنواره‌ای که در سال گذشته برگزار شد شاهد سخنرانی‌های صاحبان برندهای موفق بودیم و این فرصت ارزشمند در دو روز فراهم شد تا در کنفرانس‌ها و پلن‌های این جشنواره روایاتی از دغدغه‌ها، چالش‌ها، ترس‌ها و محدودیت‌های دیروز توسط صاحبان برندهای برتر بازگو شود تا نسل امروز بداند که موفقیت یک اتفاق نیست ، صاحبان برندهای موفق امروز، همان نوجوانان با استعداد و کم تجربه چندین سال پیش هستند که بارها و بارها از بلند پروازی های خود سقوط کردند اما دوباره برخاسته‌اند، هوشمندانه تلاش کردند و پشتکار داشته‌اند .موفقیت یک شبه اتفاق نمی افتد و در پس تمام این تشویق‌ها و جوایزی که امروز توسط هیئت داوران فستیوال به برترین‌ها اهدا می‌شود سال‌هایی است که تبدیل به تجربه شد تا یک شرکت گمنام به یک برند تبدیل شود.

برای ثبت نام در این رویداد برروی لینک زیر کلیک کنید.

 

جوانان با انگیزه و با استعدادی که از دل تمام محدودیت‌های امروز، با اتکا به دانش خود به خلق فرصت پرداخته اند و امروز در جایگاه کارآفرین ممتاز می‌درخشند امید را در دل صاحبان کسب و کارها و استارتاپ های نوپا زنده می‌کند و این نوید را می‌دهد که هنوز می‌توان ماند و ساخت.

وب رمز حامی تجاری جشنواره وب و موبایل ایران

وب‌رمز با پشتوانه نزدیک به دو دهه خدمات تخصصی وب، یکی از ۵ شرکت برتر خدمات میزبانی وب محسوب می‌شود و به عنوان یکی از پیشتازان صنعت آی‌تی کشور، حرفه‌ای‌ترین خدمات ثبت دامنه و خرید هاست، سرور مجازی و سرور اختصاصی را در کنار خدمات طراحی سایت، طراحی پورتال اختصاصی و دیجیتال مارکتینگ به سازمان‌های بزرگ و برندهای برتر ارائه می‌دهد.

شرکت وب رمز همواره حمایت خود را از صاحبان مشاغل نوپا و کارآفرینان داخلی اظهار داشته‌است و در جشنواره‌های عمومی و خصوصی تخفیفات ویژه‌ای را برای آن دسته از فعالان حوزه IT که قصد دارند برای کسب‌وکار خود سایت راه‌اندازی کنند در نظر گرفته‌است.

در جشنواره زمستانی وب رمز تخفیفات زیر در نظر گرفته شده است:

سرویس‌هادرصد تخفیف کد تخفیف
انواع هاست (خرید شش ماهه و یکساله)20%WINTERH98
سفارش سایت‌ساز و فروشگاه‌ساز هیرو20%WINTERH98
ثبت و تمدید دامنه 10%WINTERD98
خرید SSL10%WINTERD98

همچنین در زمستان امسال نیز وب رمز به عنوان حامی تجاری جشنواره وب و موبایل ایران در کنار صدها شرکت کننده دیگر میزبان بازدیدکنندگان علاقمند به حوزه تجارت اکترونیک و فناوری اطلاعات می‌باشد. جشنواره وب و موبایل امستتال بهانه ای بود که شرکت وب رمز غرفه خود را در بخش استارتاپی برپا کند تا از در کنار استارتاپ ها از نزدیک شاهد چالش‌ها و پیشرفت‌های استارتاپ‌های مختلف در سایر استان های کشور باشد.

شنیدن قصه ی استارتاپ های کوچک و نوپا با لهجه شیرین استان‌های مختلف ایران روایتی از خودکفایی و توانایی جوانان این سرزمین است.

معرفی استارتاپ هیرو

به منظور توسعه کسب و کارهای آنلاین و حضور پر رنگ تر تمامی مشاغل در فضای آنلاین به منظور بهتر دیده شدن حرفه، هنر و تجربه آن‌ها در بستر وب، وب‌رمز در دوازدهمین جشنواره وب موبایل برای حمایت از کارآفرینان نوپا با معرفی سایت ساز هیرو یک راه حل آسان، سریع اما حرفه ای را برای ورود قدرتمند به دنیای تجارت الکترونیک ارائه کرده است.

در این جشنواره فروشگاه‌ ساز و سایت‌ ساز وب رمز با نام استارتاپی هیرو شامل ۲۰ درصد تخفیف است .

این محصول شامل سایت‌ساز و فروشگاه‌ساز با هسته وردپرسی یک سایت کامل را با مدیریت آسان ارائه می‌کند. سایت‌ساز و فروشگاه‌ساز هیرو با تم های متنوع، جذاب و ریسپانسیو سلایق متفاوت تمامی مشاغل را در نظر گرفته است و با رابط کاربری آسان پاسخگوی نیاز آن‌ها خواهد بود.

سایت‌ساز هیرو تمام امکانات کاربردی یک طراحی سایت اختصاصی و حرفه‌ای همچون صفحه‌ساز و ماژول سئو و افزایش سرعت سایت را در قالب یک سایت‌ساز ارزان و سریع فراهم می‌کند تا طی ۵ دقیقه تجارت شما در بستر وب آنلاین شود.

فروشگاه ساز هیرو امکان ساخت فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای را با کمترین هزینه و در سریع‌ترین زمان عملی می‌سازد. با خرید فروشگاه ساز هیرو هزینه یک فروشگاه‌ساز را پرداخت می‌کنید اما در واقع یک سایت فروشگاهی کامل دریافت می‌کنید.

فروشگاه ساز هیرو محصول استارتاپی وب رمز نه تنها امکان درج نامحدود محصول فیزیکی یا دانلودی را در اختیار شما قرار می‌دهد بلکه به دلیل مجهز بودن به ماژول‌های سئو و بهینه ساز سرعت سایت، شما را از رقبایتان متمایز کرده و سریعتر موجب رونق کسب و کارتان می‌گردد. سئو سایت و تبلیغات گوگل ادوردز عاملی موثری در رشد نرخ تبدیل سایت شما خواهد بود

در دوازدهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران منتظر حضور شما در غرفه‌های استارتاپی هستیم و اگر فرصت شرکت در این جشنواره را ندارید باز هم می‌توانید از تخفیفات ویژه وب رمز بهره‌مند شوید.

 

یک پاسخ به “وب رمز حامی تجاری دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران”

  1. قیمت گذاری سیم کارت گفت:

    بسیار هم عالی !!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخشی از آمار خدمات وب رمز

تعداد خدمت ارائه شده

150
پروژه سئو
420
پروژه طراحی سایت
69000
خدمات هاست
220000
ثبت دامنه

در وب‌رمز رضایت مشتریان اولویت ماست

کارفرمایان در مورد ما چه می‌گویند

خانم مهندس درفشی

خانم مهندس درفشی

مدیر سایت "آژانس ارتباطات دان"
آقای مهندس منظمی

آقای مهندس منظمی

مدیر "هلدینگ گام"
خانم مهندس اسدی

خانم مهندس اسدی

مدیر دیجیتال مارکتینگ "ایران ادونچر"
آقای مهندس طالب زاده

آقای مهندس طالب زاده

مدیر مجموعه مهاجرتی - تحصیلی "کانادا از ایران"

برخی برندها که افتخار خدمت به آنها را داشتیم

جایگاه برند معظم شما اینجاست..

webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers

تعدادآرا: 966 - میانگین: 4.8

رأی شما ثبت شد.