جشنواره زمستانی 1402 وب‌رمز

در بازار امروز، انواع مختلفی از خدمات سرور اختصاصی و سرور مجازی عرضه می شوند که وجود این تنوع، انتخاب یکی از آنها را مشکل می کند.یکی از اصلی ترین مشخصه یک سرور سرعت پردازش اطلاعات آن است .لذا هرچه پردازنده قدرتمندتر باشد سرور توانایی انجام عملیات های همزمان بیشتری را خواهد داشت. دراین مقاله شما را با سرور اختصاصی و سرور مجازی مدیریت شده بیشتر آشنا خواهیم کرد و به بیان تفاوت بین این سرور ها خواهیم پرداخت.

سرور مجازی - انتخاب نوع سرور

پس از انتخاب نوع سرور مدنظر در نهایت می‌بایست یکی از پلن های زیر مجموعه هر کدام را بررسی و انتخاب کنید. ممکن است سرور اختصاصی یا مجازی را انتخاب کرده باشید، پس از آن باید ببینید که آیا سرور مدیریت شده برای شما مناسبت است یا سرور بدون مدیریت. برخی از انواع سرورها بسیار شبیه هم هستند و ممکن است افراد تازه کار هیچ فرقی بین آنها نیابند.

به هر حال اگر در خرید سرور مجازی اعم از خرید سرور مجازی ایران و خرید سرور مجازی آلمان یا خرید سرور اختصاصی اعم از خرید سرور اختصاصی آلمان و ایران مدیریت شده و سرور بدون مدیریت مردد هستید، ادامه مطلب را حتما بخوانید.

پيشنهاد وب رمز: سرور مجازی مدیریت شده Managed VPS Server

سرور اختصاصی / سرور مجازی مدیریت شده:

سرور مجازی - سرور اختصاصی / سرور مجازی مدیریت شده

منظور از سرور مدیریت شده، سروری است که شما از آن استفاده میکنید، اما کنترل های اجرایی و نصب و مدیریت نرم افزارها و جزییات امنیتی و نگهداری سرور بطور کامل با سرویس دهنده است. طبیعتا تعریف سرور اختصاصی ایران (مدیریت شده) نیز می‌شود:

سرور مدیریت شده در ایران به این معنی است که شما هیچ نگرانی بابت setup و نگهداری سرور و همچنین بروزآوری و رفع مشکلات احتمالی آن نخواهید داشت.

همانطور که می دانید کار مدیریت سرور، بسیار تخصصی است و توصیه می شود که آنرا به کارشناسان با تجربه آن بسپارید و با خیالی آسوده و مانند یک هاست اشتراکی ولی با امکانات و منابع بیشتر، امنیت بهتر، سرعت بالاتر فقط از سرویس استفاده کنید و به به توسعه کسب و کار فکر کنید.

به عبارت دیگر این شرکت خدمات هاستینگ است که مسئول نصب برنامه های مورد نیاز، بی نقص بودن، عملکرد درست و اعتبار و آپتایم سرور می باشد. بسیاری از افراد به این دلیل سرور مدیریت شده را انتخاب می کنند که برای کاربران بدون تخصص در زمینه مدیریت سرور، بسیار ایده آل است. عموما این نوع خدمات سرور از نظر قیمت و هزینه کمی گرانتر از سرور بدون مدیریت میباشد.

سرور اختصاصی / سرور مجازی بدون مدیریت:

این نوع سرور هم شبیه سرور اختصاصی و مجازی با مدیریت است. تفاوت اصلی این دو اینست که در این حالت نصب برنامه های لازم روی سرور، پشتیبانی و مدیریت سرور بر عهده شماست که برای کسی که تازه شروع به کار میکند، انجام آن شاید اساسا مقدور نباشد.

در سرورهای بدون مدیریت، شما تنها سرور را اجاره میکنید که برایتان ارزانتر تمام می شود، اما پایداری و امنیت اطلاعات در سرور مدیریت شده بسیار بیشتر است زیرا از تجربه و تخصص کارشناسان کار آزموده بهره می‌برید که این امر برای شرکت های بزرگ و کسب و کارهای گوناگون بسیار ارزشمند و مقرون به صرفه تر است. به همین دلیل هاست سرور مدیریت شده از نظر هزینه کمی گران تر میباشد.

تفاوت دیگر سرور معمولی بدون مدیریت و سرور مدیریت شده، در توانایی و میزان تسلط شما بر روی مدیریت سرور است. در سرور مدیریت نشده، شما سرور را اجاره میکنید و کنترل کامل آن به دست خودتان است اما در سرور مدیریت شده نگرانی از بابت نگهداری و بروزرسانی سرور که کاری تخصصی است، ندارید. ازینرو بسیاری از افراد خرید vps لینوکس مدیریت شده را به خرید هاست لینوکس ترجیح می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخشی از آمار خدمات وب رمز

تعداد خدمت ارائه شده

150
پروژه سئو
420
پروژه طراحی سایت
69000
خدمات هاست
220000
ثبت دامنه

در وب‌رمز رضایت مشتریان اولویت ماست

کارفرمایان در مورد ما چه می‌گویند

خانم مهندس درفشی

خانم مهندس درفشی

مدیر سایت "آژانس ارتباطات دان"
آقای مهندس منظمی

آقای مهندس منظمی

مدیر "هلدینگ گام"
خانم مهندس اسدی

خانم مهندس اسدی

مدیر دیجیتال مارکتینگ "ایران ادونچر"
آقای مهندس طالب زاده

آقای مهندس طالب زاده

مدیر مجموعه مهاجرتی - تحصیلی "کانادا از ایران"

برخی برندها که افتخار خدمت به آنها را داشتیم

جایگاه برند معظم شما اینجاست..

webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers

تعدادآرا: 966 - میانگین: 4.8

رأی شما ثبت شد.