جشنواره زمستانی 1402 وب‌رمز

ایمیل هاستینگ تنها با هدف کمک به تجارتها در برآوردن نیازهای ارتباطی خود ایجاد شده است. همه ما کم و بیش درباره افزایش حجم خطرات و تهدیدات اینترنتی، انواع ویروسها و اشکالات سخت افزاری و نرم افزاری مطلع هستیم. بروز هرکدام از این مشکلات ممکن است ارتباطات تجاری شما را برای ساعتها یا حتی روزها مختل کند. بنابراین انتخاب راه حلی ایمن برای درگیر این مشکلات نشدن لازمه هر تجارتی است. در ادامه سعی داریم شما را با جوانب مختلف خرید هاست ایمیل آشنا سازیم.

تهیه میزبانی ایمیل

دسترسی امن به ایمیل: تمام شرکتهای معتبر هاستینگ در دنیا که ارائه دهنده خدمات میزبانی ایمیل هستند، سرور های ایمیل سازمانی را با گواهی SSL رمز نگاری می کنند. بدین ترتیب داده هایی که به سرور فرستاده می شود و داده هایی که از سرورهای دیگر به این سرور منتقل می شود درست از زمانی که کاربر وارد وب میل می شود؛ محفوظ می شوند. این کار ایمنی ارتباطات تجاری شما را افزایش داده و باعث می شود پیامها یا اطلاعات به صورت ایمن به فرد موردنظر برسد. دسترسی ایمن IMAP و سرور POP تقاضا برای هاستینگ ایمیل در ارتباطات تجاری به سرعت روبه افزایش است، زیرا از این طریق می توان با امنیت کامل از طریق IMAP (پروتکل دسترسی به پیغام در اینترنت) و POP به ایمیلهای بر روی صفحه دست یافت. هریک از برنامه های پرکاربرد مربوط به سازماندهی میل ها مانند Microsoft Outlook, Thunderbird, Apple Mail, Outlook Express و غیره توسط هاستینگ ایمیل حمایت یا ساپورت می شوند. مهم نیست که پست الکترونیک خود را به صورت آنلاین یا خارج از اینترنت می خوانید، انتخاب هاست ایمیل سازمانی مطمئن، کارآمد و ایمن بسیار اهمیت دارد.

فضای دیسک فراوان: زمانی که ایمیل هاستینگ را انتخاب می کنید، برای هر صندوق پست الکترونیک ای که می سازید، به شما فضای ذخیره کردن زیادی داده می شود. برای بسته های تجاری و کاری، فضای ذخیره به صورت MB (مگابایت) و برای بسته های سازمانی به صورت GB (گیگابایت) می باشد. اسپم ها (نامه های الکترونیکی ناشناس) و فیلتر کردن ویروسها یک هاست ایمیل مطمئن ترافیک مشکوک روی سایت شما را فیلتر می کند و فضا را برای شما ایمن می سازد. برای مقابله با اسپم ها راه های زیادی وجود دارد اما معمولا در SMTP (پروتکلی برای فرستادن نامه) یک اسنکر ضد ویروس تعبیه شده است. روشهایی که قبلا از آنها استفاده می شد، دسته بندی کردن ایمیل ها به سه دسته blacklisting, grey-listing و white-listing می باشد. زمانی که شما برای هر ایمیلی که دریافت می کنید، یکی از این پارامترها را به کار ببرید ایمیل های مشکوک به جای وارد شدن به صندوق نامه های شما به صورت خودکار به لیست ایمیلهای قرنطینه وارد می شوند.

فهرست آدرس مخاطبان: در هر کسب و کاری، فهرست آدرس مخاطبان بسیار اهمیت دارد. هر برنامه ایمیل خوان معروفی این سرویس را ارائه می دهد، زیرا این روش، روش آسانی برای ذخیره اطلاعات مخاطبین است و هرکجا لازم باشد می توان به آن دسترسی یافت. ممکن است کاربران مخاطبین خود را در لیست آدرس مشترک یا خصوصی طبقه بندی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخشی از آمار خدمات وب رمز

تعداد خدمت ارائه شده

150
پروژه سئو
420
پروژه طراحی سایت
69000
خدمات هاست
220000
ثبت دامنه

در وب‌رمز رضایت مشتریان اولویت ماست

کارفرمایان در مورد ما چه می‌گویند

خانم مهندس درفشی

خانم مهندس درفشی

مدیر سایت "آژانس ارتباطات دان"
آقای مهندس منظمی

آقای مهندس منظمی

مدیر "هلدینگ گام"
خانم مهندس اسدی

خانم مهندس اسدی

مدیر دیجیتال مارکتینگ "ایران ادونچر"
آقای مهندس طالب زاده

آقای مهندس طالب زاده

مدیر مجموعه مهاجرتی - تحصیلی "کانادا از ایران"

برخی برندها که افتخار خدمت به آنها را داشتیم

جایگاه برند معظم شما اینجاست..

webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers

تعدادآرا: 966 - میانگین: 4.8

رأی شما ثبت شد.