آنالیز و مشاوره سئو سایت

آنالیز و مشاوره سئو سایت

۱۰۰ درصد مسیر سئو حرفه‌ای با یک آنالیز جامع آغاز می‌شود..

آنالیز سئو سایت حرفه‌ای یک دید وسیع از ضعف‌‌ها، قوت‌ها، مشکلات و فرصت‌ها برای شما ایجاد می‌کند.

آنالیز و مشاوره سئو قبل از شروع فرایند SEO یک نیاز ضروری است و اطلاعات کاملی در اختیار شما قرار می‌گیرد، موارد مهمی که در مشاوره و آنالیز سئو سایت بررسی میشود شامل :

  • چک کردن سایت از لحاظ فنی و UI و  UX و ساختار کلی سایت (به عنوان مثال چک کردن و یا اصلاح URL ROUTING در این بخش قرار می‌گیرد)
  •  نقاط ضعف و قوت سایت و همچنین پیشنهاد برای استفاده صحیح از نقاط قوت و برطرف کردن ضعف‌ها
  • تحقیق بازار و تحقیق کلمات کلیدی  که مهمترین بخش شروع فرایند سئو است.
  • بررسی سرعت لود سایت (در موبایل و دسکتاپ و بررسی با ابزارهای گوناگون )
  •  بررسی و آنالیز رقبای سایت

✔ در صورت شروع پروژه سئو با وب‌رمز، هزینه آنالیز از هزینه سئو کسر خواهد شد.

تعرفه آنالیز سئوخدمات سئو سایت

تحقیق بازار؛ شمشیر در مقابل تفنگ

تحقیق بازار؛ شمشیر در مقابل تفنگ

شروع کار روی یک پروژه سئو بدون تحقیق بازار، مانند جنگیدن با شمشیر در مقابل تفنگ است. شانس شما صفر نیست اما احتمال پیروزی شما کمتر از ۲ درصد است.

اما هنگامی که شما به شکل کامل با رقبایتان و استراتژی به کار گرفته توسط آنها آشنا باشید، با سلاح (بودجه و استراتژی) مناسب‌تری مقابل آنها می‌ایستید.

مشاوره سئو سایت مناسب چه کسانی است؟

مشاوره سئو سایت مناسب چه کسانی است؟

مشاوره در حوزه سئو سایت مناسب افرادی است که برای بهبود سئو سایت خود نیاز به نقشه راه و استراتژی محتوایی مناسب دارند. در ادامه این موارد را بررسی میکنیم

سئو کاران مبتدی

سئوکاران مبتدی در واقع افرادی هستند که دوره‌های سئو را گذرانده و یا علاقه‌مند به این حوزه هستند و به دلیل عدم داشتن تجربه لازم، در صورت برخورد با مشکلات سئویی سایت و کاهش رتبه نمی‌دانند به چه شکل سئو را بهبود بخشند. این افراد با دریافت خدمات مشاوره سئو و فعالیت کردن زیر نظر یک متخصص سئو، علاوه بر اینکه میتوانند بر تجربه و مهارت خود بیافزایند، می‌توانند وضعیت سئو سایت را بهبود بخشند.

شرکت‌های بزرگ

شرکت‌های بزرگ یکی دیگر از مجموعه‌هایی است که می‌توانند از خدمات مشاوره بهره‌مند شوند. همه کسب و کارهای آنلاین یک تیم اختصاصی سئو دارند و بودجه‌های زیادی را برای آن در نظر می‌گیرند. مشاوره سئو سایت حرفه‌ای به شرکت‌های بزرگ کمک می‌کند تا بتوانند رقبا را بهتر شناسایی، برندسازی قوی‌تر و اعتبار بیشتری میان کاربران پیدا کنند.

اگر هر آنچه از سئو میدانید را انجام دادده‌اید ولی سایت یا صفحه شما بالا نمی‌آید.

این جمله بسیار مشهور “سئو به معیارهای بسیاری بستگی دارد” را شماهم شنیده‌اید. در مواقع زمانی یک سایت بهترین رتبه را در میان رقبا دارد، که تمامی معیارها و فیچرهای مختلف را رعایت کرده‌ و به استانداردهای گوگل رسیده باشد. اگر شما هم هر آنچه از سئو میدانید را انجام داده‌اید اما همچنان رتبه سایت بالا نمی‌آید، قطعا به مشاوره سئو تخصصی نیاز دارید. مشاور سئو با استفاده از ابزارها و دانش و مهارت خاصی که در سئو دارد، سایت و رقبا شما را آنالیز می‌کند و استراتژی مناسبی جهت رسیدن به نقطه مطلوب ارائه می‌دهد.

هنگامی که وبسایت شما رو به افت است

افت رتبه سایت یکی دیگر از مواقع مشخص کننده نیاز شما به مشاوره در حوزه سئو است. افت رتبه سایت به دلایل متعددی نظیر: آپدیت الگوریتم گوگل، استفاده از سئو کلاه سیاه، استفاده از محتواهای کپی و استفاده از استراتژی نامناسب سئو و… ) رخ دهد. در چنین شرایطی پیدا کردن راه‌حل مناسب ممکن است دشوار و صدالبته زمان‌بر باشد. لذا با کمک مشاوره حرفه ای سئو می‌توانید به راحتی رتبه سایت خود را بهبود بخشید.

جزئیات و تعرفه آنالیز و مشاوره سئو سایت

آنالیز و بررسی سئو سایت چه مزایایی برای ما دارد؟

آنالیز و بررسی سئو سایت چه مزایایی برای ما دارد؟

تحلیل سئو سایت به شما و ما کمک می‌کند دید مناسبی از رقبا، سختی کلمات کلیدی و حوزه کاری شما پیدا کنیم.

در نتیجه می‌توانیم به بهترین شکل برنامه‌ریزی مناسبی برای موفقیت کسب‌و‌کارتان انجام دهیم و همچنین هزینه‌‌ها را به کمترین حد ممکن برسانیم.

شناخت کامل رقبا و استراتژی آن‌ها

شناخت کامل رقبا و استراتژی آن‌ها

اولین اقدام برای شروع هر کاری شناخت رقباست. شناخت رقبا و آنالیز استراتژی آنها به تیم وب‌رمز کمک می‌کند آگاهی بیشتری از میزان فعالیت رقبا پیدا کند.

این آگاهی باعث می‌شود زمان و هزینه مدیریت شود. در نتیجه در بهینه‌ترین حالت ممکن به سمت موفقیت حرکت خواهیم کرد.

شناخت پرسونای مخاطب هدف و تعامل با آن

پس از آگاهی از رقبا، اقدام دوم شناخت پرسونای مخاطبان است. مرد یا زن بودن، سن، علایق، منطقه جغرافیایی، شغل و … بخشی از اطلاعاتی است که از بررسی پرسونای مخاطبان به دست می‌آید.

این اطلاعات یکی از ضروری‌ترین چیزهایی است که برای موفقیت نیاز مبرم به آن داریم.

شناخت نقاط قوت سایت و تقویت آن‌ها

شناخت نقاط قوت سایت و تقویت آن‌ها

سایت‌ها نیز مانند انسان‌ها کامل نیستند و هر کدام نقاط قوت و ضعف خود را دارند.

شناخت نقاط قوت سایت و تقویت آن‌ها، مسیر رسیدن به صفحه اول گوگل را برایمان هموارتر می‌کند.

شناخت نقاط ضعف سایت و پوشش آن‌ها

شناخت نقاط ضعف سایت و پوشش آن‌ها

شناخت نقاط ضعف سایت، قبول کردن آن‌ها و تلاش برای برطرف کردن‌ اشکالات سایت به ما کمک می‌کند تا سئو کم‌نقص‌تری داشته باشیم.

هر چه مشکلات سایت کمتر باشد، طبیعتا رسیدن به نتیجه سریع‌تر خواهد بود.

تحقیق کلمات کلیدی هدف

تحقیق کلمات کلیدی هدف

پیدا کردن کامل کلمات کلیدی هدف، مهمترین اقدام برای یک شروع اصولی و حرفه‌ای است.

این امر پیش‌نیاز تدوین استراتژی محتوایی می‌باشد که منجر به دیده‌شدن و فروش بیشتر می‌شود. 

ایجاد دید وسیع به منظور تدوین استراتژی حرفه‌ای تر

آنالیز و بررسی موارد بالا اطلاعات بسیار کاملی را در اختیار ما قرار خواهد داد. با استفاده از اطلاعات به‌دست آمده از آنالیز سئوومشورت با کارفرما می‌توانیم بهترین استراتژی را برای کسب‌وکارتان در نظر بگیریم.

چیدمان یک استراتژی حرفه‌ای، سرعت و کیفیت کار را بالا می‌برد و کسب نتیجه بهتر را تضمین می‌کند.

چرا از خدمات مشاوره سئو و آنالیز سئو سایت وب‌رمز استفاده کنیم؟

چرا از خدمات مشاوره سئو و آنالیز سئو سایت وب‌رمز استفاده کنیم؟

مشاوره سئو وب رمز با بررسی سئو سایت، اطلاعات کاملی از وضعیت سایت، نقاط قوت و نقاط ضعف سئو ارائه خواهد داد. با کمک این اطلاعات می‌توانید به مدیریت بودجه و اهداف رشد کسب و کار خود بپردازید. خدمات مشاوره سئو وب‌رمز شامل موارد زیر است:

  • آنالیز سایت در ساختار URL
  • آنالیز کیفیت محتوای سایت و بررسی محتواهای تکراری
  • بررسی وضعیت لینک‌سازی داخلی و خارجی
  • بررسی وضعیت لینک‌های شکسته
  • بررسی وضعیت سرعت سایت
  • بررسی سئو محلی سایت
  • تحقیق کلمات کلیدی
  • بررسی رقبا
  • تحلیل ابزاری با استفاده از ۴ اکانت پرمیوم Ahrefs ،Moz ،Semrush و Kwfinder
  • ارائه نظرات کارشناسی تیم سئو سایت و دیجیتال مارکتینگ
  • تحلیل کامل نقاط قوت و ضعف وب‌سایت شما
  • تدوین استراتژی حرفه‌ای
  • همراه با سفارش گزارش آنالیز سئو

 

آیا مشاور سئو تضمین موفقیت می‌دهد؟

آیا مشاور سئو تضمین موفقیت می‌دهد؟

در حوزه سئو اغلب متخصصین با ارائه تضمین موفقیت در سئو موافق نیستند، چرا که آپدیت الگوریتم‌های گوگل نامشخص است. گوگل به صورت مداوم الگوریتم‌های خود را به روز رسانی می‌کند و هیچ تضمینی وجود ندارد که در صورت ارائه اپدیت جدید، رتبه سایت تغییر کند و نتایج حاصل از زحمات سئوکار به صورت آنی از بین برود. حتی در مواقع ضروری، نیاز است کل استراتژی سئو سایت تغییر کند و بر مبنای آخرین آپدیت الگوریتم‌های گوگل ارائه شود. اما برخی از مشاورین سئو معتقد هستند، با داشتن تجربه و تخصص لازم می‌توانند به راحتی تضمین موفقیت بدهند و معمولا در قراردادهای سئو، ضمانت کیفیت کار و تعهد بازگشت وجه را قید می‌کنند. در چنین شرایطی تضمین موفقیت سایت کاملا منطقی خواهد بود و در صورت عدم موفقیت مشاور سئو مبلغی دریافت نمی‌کند.

وظایف مشاور سئو

وظایف مشاور سئو

مشاور سئو دارای مسئولیت‌های مختلفی است و با ارائه گزارش جامع، معایب سایت را تشخیص داده و بهترین متد برای پیروزی در میدان رقابت را ارائه می‌دهد. آنالیز کلمات کلیدی، لینک سازی و استفاده از بازاریابی محتوا، ارائه گزارش جامع از وضعیت سئو سایت تنها برخی از وظایف مشاور سئو است. در این قسمت به بررسی برخی دیگر از مهم‌ترین وظایف مشاور سئو خواهیم پرداخت:

درک درست از اهداف کارفرما

مشاور سئو با تجربه باید بتواند درک درستی از اهداف کارفرما داشته باشد تا بتواند مشاوره خوبی برای تکنیکهای سپوِ انتخاب نمودن بهترین کلمه کلیدی، بهترین روش رسیدن به رتبه دلخواه را ارائه دهد. مشاور سئو بر اساس درکی از اهداف کارفرما دارد، می‌تواند نیاز مخاطب را برطرف کند و با یافتن بهترین راهکار و پیاده‌سازی استراتژی خاص بتواند رتبه سایت را بهبود دهد.

آشنایی کامل با مشتریان کسب و کار کارفرما

تعیین بازارهدف و شناخت کامل مشتریان کسب و کار کارفرما یکی از مهم‌ترین عوامل موثر در پیاده‌سازی استراتژی سئو است. یک سایت زمانی برای کاربر جذاب و محبوب است که بتواند نیاز وی را برطرف کند. رسیدن به این مهم، تنها در صورتی امکان پذیر است که استراتژی سئو و بازاریابی محتوا بر اساس شناخت مشتریان کسب و کار کارفرما پیاده سازی شده باشد.

تخصص در تعیین استراتژی‌های منعظف و مناسب برای هر کسب و کار

یکی دیگر از وظایف مشاور سئو برخورداری از میزان تخصص و مهارت لازم در تعیین استراتژی منعطف برای هر کسب و کار است. به صورت کلی نمی‌توان صرفا یک استراتژی سئو را برای 2 نوع کسب و کار پیاده سازی نمود، بلکه باید برای هر کسب و کار به اقتضای شرایط و بر حسب نیاز بازار هدف کسب و کار استراتژی سئو را پیاده سازی نمود و حتی در مواقع لزوم و فورس بتوان استراتژی را تغییر داد.

روابط عمومی بالا

مشاورین سئو به دلیل اینکه با تیم‌های مختلف دیجیتال مارکتینگ، سئو، نویسندگان و کارفرما به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم در ارتباط قرار می‌گیرند، نیاز به مهارت‌های کلامی و روابط عمومی بالا دارند. داشتن این مهارت به آن‌ها کمک می‌کند بتوانند، ارتباط موثری میان تیم‌ها برقرار کنند و در صورت بروز چالش، موضوع را به خوبی مدیریت کنند.

توانایی بالا در آنالیز داده

حوزه دیجیتال مارکتینگ بسیار وسیع است و کانال‌های مختلفی را در بر می‌گیرد. یک مشاور سئو برای رسیدن به اهداف مارکتینگ نیاز دارد تا گزارش‌های این کانال‌ها را تحلیل کرده و بر اساس آن میزان پیشرفت را بسنجد و فرصت‌ها و تحدیدها را شناسایی کند. از این رو نیاز به توانایی بالا در آنالیز داده‌هایی که از طریق ابزارهای گزارش‌گیری فراهم می‌شود، دارد.

ارائه ترفندهای بازاریابی

مشاورین سئو به دلیل اینکه به مدیریت داده می‌پردازند و به صورت کامل روند عملکرد تیم سئو را بررسی می‌کنند، می‌توانند ترفندهای بازاربی خوبی ارائه دهند. یکی از ترفندهای بازاریابی در سئو، ارائه کال تو اکشن و استفاده از بازاریابی محتوا است که مشاور سئو می‌تواند بر پایه دانش سئو فنی خود برای این بحث ایده و ترفندهای تاثیرگذار ارائه دهد.

سوالات متداول

پاسخ هرگونه سوالی را در تماس با کارشناسان ما دریافت کنید

به طور کلی تمامی موارد مربوط به سئو (تکنیکال، داخلی و خارجی)، شناخت رقبا و تحقیق بازار در این پکیج انجام می‌شود. اگر به دنبال ریز جزئیات هستید، اینجا کلیک کنید.

در حال حاضر ابزارهای بسیار خوبی به منظور تحلیل و بررسی وب‌سایت وجود دارند. (ایرانی و خارجی) اما نکته مهم اینجاست که این گزارش گرفته شده از ابزارها نیاز به موشکافی دارد. همانطور که گفته شد، آنالیز سئو وب‌رمز نیز به کمک ۴ ابزار حرفه‌ای گرفته می‌شود و پس از گرفتن اطلاعات از ابزارها، این اطلاعات دسته بندی می‌شود و برای کارفرما ارسال خواهد شد.

حداکثر زمان آماده‌سازی این گزارش ۵ روز کاری است و قیمت آن ۱.۹۰۰.۰۰۰ تومان است.

نمی‌توان عدد دقیقی برای زمان آنالیز در نظر گرفت. اما بهتر است هر ۴ ماه یکبار سایت به شکل کامل بررسی شود. پس از شروع پروژه سئو با وب‌رمز، نیاز نیست که هر ۴ ماه یکبار آنالیز خریداری شود. کارشناسان ما هر ۴ ماه یکبار سایت شما را بررسی و تحلیل خواهند کرد.

تجزیه و تحلیل، بررسی و بهبود جایگاه وب، بررسی لینک‌ها از جمله کارهایی است که یک مشاوره S.E.O انجام می‌دهد. وی با ارائه راهنمایی و توصیه‌هایی که حاصل از بررسی ابزارهای مختلف است، به تیم سئو کمک خواهد کرد تا مشکلات و خطاهای فنی سئو را بر طرف کنند و رتبه بهتری در نتایج جستجو گوگل کسب کنند. علاوه بر این همراه بودن مشاوره سئو خوب به تیم مارکتینگ کمک می‌کند تا استراتژی بازاریابی قوی‌تری در مقایسه با سایر رقبا پیاده سازی و اجرا کنند.

مشاوره سئو معمولا به دو صورت دائمی و مقطعی ارائه می‌شود. مشاوره دائمی مربوط به افرادی است که نیاز دارند تا انتهای مسیر موفقیت سئو و دریافت نتیجه و توسعه پروژه‌های خود همراه یک مشاور باشند و از نظرات وی استفاده کنند. مشاوره‌های سئو مقطعی صرفا برای افرادی است که به صورت موقتی دچار مشکل شده‌اند و برای بازه کوتاه می‌خواهند مشکلات پروژه خود را بر طرف کنند.

مشاور سئو شخصی است که تمام بخش های سایت شما را تجزیه و تحلیل و بهینه می کند و یک سری فرایندها را انجام میدهد  تا در نتجه به این دست یابد که مخاطبان هدف شما شرکت شما را به راحتی از طریق جستجوهای آنلاین پیدا کنند . مشاور سئو یک استراتژی SEO را توسعه میدهد تا به کسب و کار شما کمک کند رتبه خوبی در گوگل داشته باشد و ترافیک ارگانیک زیادی را به وب سایت شما هدایت کند.

تکنیک های پیشرفته سئو یک پله بالاتر از سئوی استاندارد است. در حالی که این تکنیک‌ها به سطح عمیق‌تری از دانش و مهارت‌های سئو نیاز دارند، این تکنیک‌ها به شما کمک می‌کنند تا از قدرت عملکرد از طریق نمایه‌سازی در موبایل ، بهینه‌سازی سرعت صفحه و موارد دیگر استفاده کنید.

بخشی از آمار خدمات وب رمز

تعداد خدمت ارائه شده

150
پروژه سئو
420
پروژه طراحی سایت
69000
خدمات هاست
220000
ثبت دامنه

در وب‌رمز رضایت مشتریان اولویت ماست

کارفرمایان در مورد ما چه می‌گویند

خانم مهندس درفشی

خانم مهندس درفشی

مدیر سایت "آژانس ارتباطات دان"
آقای مهندس منظمی

آقای مهندس منظمی

مدیر "هلدینگ گام"
خانم مهندس اسدی

خانم مهندس اسدی

مدیر دیجیتال مارکتینگ "ایران ادونچر"
آقای مهندس طالب زاده

آقای مهندس طالب زاده

مدیر مجموعه مهاجرتی - تحصیلی "کانادا از ایران"

برخی برندها که افتخار خدمت به آنها را داشتیم

جایگاه برند معظم شما اینجاست..

webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers

تعدادآرا: 966 - میانگین: 4.8

رأی شما ثبت شد.