جشنواره زمستانی 1402 وب‌رمز

میزبانی یا هاست ایمیل تنها با هدف کمک به تجارتها در برآوردن نیازهای ارتباطی خود ایجاد شده است. بدین ترتیب که برای دریافت ایمیل های تجاری امن و بدون اسپم و قطعی، لازم است از سرویس هاست ایمیل استفاده کنید.در این مقاله شما را با هاست ایمیل و مزایای استفاده از آن آشنا خواهیم کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله هاست ایمیل چیست را مطالعه کنید.

هاست ایمیل (Email Hosting):

 

تهیه میزبانی ایمیل

هاست ایمیل (Email Hosting) سرویسی است که اجازه می دهد تا کسب و کار شما به ایمیل های تجاری امن دسترسی داشته باشد و با استفاده از سرویس ایمیل ابری می توانید ارتباط موثر خود با جهان اطراف را حفظ کنید.

این سرویس جایگزین بسیار خوبی مخصوصا برای شرکت های کوچک و متوسط است و عموما برای همه کسب و کارها مفید خواهد بود چه بزرگ و چه کوچک که یا مایل نیستند و یا نمیتوانند منابعی برای سرور های خود در محل کارشان اختصاص دهند.

سرویس هاستینگ ایمیل یک سرویس حرفه ای است و به افرادی پیشنهاد می شود که طالب امنیت بیشتر نسبت به سرویس های ایمیل رایگان هستند زیرا این سرویس عاری از ایمیل های تبلیغاتی ناخواسته است و همچنین می تواند مطابق با نیازهای سازمان شما شخصی سازی شود. اکثریت کسب و کار ها اعتقاد دارند که هزینه ای که برای سرویس هاستینگ ایمیل خود پرداخت می کنند ارزش آن را دارد تا به عنوان یک کسب و کار مجزا از دیگران با شرایط مطمئن و با ساخت یک بستر توانمند روز به روز به امور کسب و کار خود بپردازند.

برخلاف کسب و کار هایی که از هاستینگ ایمیل استفاده نمی کنند، تجارت هایی که از این سرویس استفاده می کنند به سودآوری این سرویس در مسیر گسترش کسب و کار اذعان دارند.

پیشنهاد وب رمز: ایمیل هاستینگ – خصوصیات و ایمنی

مزایای متعددی برای هاستینگ ایمیل:

فیلتر های آنتی ویروس و‌ آنتی اسپم

هاست ایمیل - فیلتر های آنتی ویروس و‌ آنتی اسپم

اسپم یا هزرنامه و دیگر پیام های ناخواسته، پهنای باند و فضای شما را مصرف می کند. ویروس ها معمولا اقدام به تغییر یا نابودی و یا رهگیری اطلاعات کسب و کار شما می کنند. امروزه از دست رفتن اطلاعات مهم و محرمانه توسط هکر ها و ویروس ها غیر معمول نیست. در عصر کنونی با پیشرفت تکنولوژی تعداد جرایم اینترنتی که حمله به سیستم های کسب و کار را نشانه رفته در حال افزایش است. قطعا هیچ کسب و کاری نیست که خواهان از بین رفتن اعتبار خود با ارسال ایمیل های نامناسب به مشتریان خود باشد. هاستینگ ایمیل با اطمینان از اینکه اطلاعات حیاتی کسب و کار شما برای اشخاص نامعتبر در دسترس نیست و امنیت و استاندارهای اخلاقی کاملا در آن رعایت می شود می تواند بسیار سودمند باشد.

به اشتراک گذاری دفترچه آدرس ایمیل ها

با استفاده از سرویس هاست ایمیل سازمانی، یک فرد به تنهایی نمی تواند مخاطبی برای آدرس های ایمیل ایجاد کند اما میتواند اطلاعات مخاطب مورد نظر را در دفترچه آدرس با دیگر کاربران ایمیل به اشتراک بگذارد. این امر اشتراک گذاری اطلاعات در شبکه سازمانی را تسهیل می کند. از طریق به اشتراک گذاری دفترچه آدرس، یک فرد می تواند با مشتریان آتی شرکت ارتباط برقرار کند و همین موضوع باعث بهبود رشد کسب و کار خواهد شد. از طریق این سیستم به اشتراک گذاری اطلاعات و ارتباط با مشتریان، فضای کسب و کار شما نیز می تواند در نقاط مختلف جغرافیایی گسترده شود. حتی ممکن است به این دلیل سرویس هاست ایمیل را انتخاب کنید که کسب و کار شما در معرض رکود و یا به دلیل رقابت شدید کاری در معرض برچیده شدن است و در این صورت مایل هستید تمام گزینه های مرتبط برای ماندن در محیط رقابت را اتخاذ کنید.

فضای ذخیره سازی کافی

سرویس هاستینگ ایمیل به کسب و کارهایی که به فضای زیادی احتیاج دارند تا شخصی سازی مطابق با نیاز آنها صورت بگیرد پیشنهاد می شود. با این انعطاف پذیری، ارائه دهندگان این سرویس می توانند تعداد زیادی کسب و کار را مطابق با نیاز های متنوع آن ها خدمات دهی کنند. هر فردی که مایل به بهبود فضای کسب و کار خود باشد اهمیت این ویژگی را درک می کند. در واقع شما با این ویژگی در کسب و کار خود جاافتاده خواهید شد و به دلیل قدرت ایجاد شده در کسب و کارتان احترام و تحسین دیگران را در زمینه کاریتان برمی انگیزید. سرویس هاستینگ ایمیل نه تنها ایمن و عاری از اسپم و ویروس است بلکه فضای ذخیره سازی کافی نیز در اختیار کاربران قرار می دهد که در قبال پرداخت هزینه از مشکلات کسب و کار در بلند مدت در امان بمانند.

امنیت در دسترسی به وب میل

هاست ایمیل - امنیت در دسترسی به وب میل

این ویژگی مهم ترین مزیت میزبانی ایمیل به شمار می آید. به دلیل اینکه ارائه دهندگان این سرویس غالبا از رمزگذاری ۱۲۸ بیتی گواهینامه SSL در کنار ابزار هایی نظیر IMAP و POP استفاده می کنند و این اطمینان را به شما می دهند که اطلاعات مهم کسب و کار شما از بین نخواهد رفت و دسترسی غیر مجاز به ایمیل های شما هم امکان پذیر نخواهد بود. عده زیادی معتقدند که امنیت در کسب و کار حساس ترین عاملی است که باعث می شود آن تجارت با موفقیت و یا با شکست مواجه شود. چه بسیار مواردی که به دلیل سرقت اطلاعات حیاتی، آن تجارت فلج شده است. بنابرین اگر مایل هستید کسب و کار ایمن داشته باشید خرید هاست ایمیل را در نظر بگیرید.

 

 

 

منبع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخشی از آمار خدمات وب رمز

تعداد خدمت ارائه شده

150
پروژه سئو
420
پروژه طراحی سایت
69000
خدمات هاست
220000
ثبت دامنه

در وب‌رمز رضایت مشتریان اولویت ماست

کارفرمایان در مورد ما چه می‌گویند

خانم مهندس درفشی

خانم مهندس درفشی

مدیر سایت "آژانس ارتباطات دان"
آقای مهندس منظمی

آقای مهندس منظمی

مدیر "هلدینگ گام"
خانم مهندس اسدی

خانم مهندس اسدی

مدیر دیجیتال مارکتینگ "ایران ادونچر"
آقای مهندس طالب زاده

آقای مهندس طالب زاده

مدیر مجموعه مهاجرتی - تحصیلی "کانادا از ایران"

برخی برندها که افتخار خدمت به آنها را داشتیم

جایگاه برند معظم شما اینجاست..

webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers

تعدادآرا: 966 - میانگین: 4.8

رأی شما ثبت شد.